The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#1
Kijk die Dent, gewoon even duidelijk van Ljubo winnen en geen een keer gebroken! =D>

Gasquet verliest trouwens bij zijn terugkeer van Vemic in de qualis... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Mensen, de database voor het toernooi in New Haven staat open. Let op: de qualifiers Gil en Cuevas (wel verkiesbaar, dus onderaan toegevoegd) en Lapentti en Nielsen (niet te kiezen) hebben nog geen plek in de draw gekregen. Zodra dat het geval is, worden zij aan de draw toegevoegd. En zonder verhoging is inderdaad het budget (6000) erg krap deze week, maar wel een uitdaging om met beperkte middelen een mooi team te kiezen.

Succes allemaal!
Reply
#3
Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.
Reply
#4
Ferrer trekt zich terug, O. Rochus daarvoor in de plaats als LL. Staat in het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
kooltje Wrote:Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.

Al was dat wel het geval dan had ik niet anders verwacht dat jij die links zou laten liggen Kool. Wink
Reply
#6
Overdune Wrote:
kooltje Wrote:Leuke week door het kleine budget...Geen enkele speler "zeker" van de kwartfinale.

Al was dat wel het geval dan had ik niet anders verwacht dat jij die links zou laten liggen Kool. Wink
Vanaf nu helemaal niet meer...Vol op de aanval.
Reply
#7
Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Phau wint. Wat een held. Notworthy Notworthy
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
Juist Kuip!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
WTF nu wel he Lu Icon_evil
Reply
#11
Baghdatis er ook hard af tegen Gil. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Dat laatste vind ik niet zo verrassend. Was alleen te laf en heb voor Baghdatis gepolld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Dat laatste vind ik niet zo verrassend. Was alleen te laf en heb voor Baghdatis gepolld...

Ik niet. Naast Phau had ik ook voor Gil gepolld. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#14
Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad Wim Wrote:Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!
Hier ook...Misschien wel dezelfde...118 over?!
Reply
#16
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Drie man hier, weg met al die kleintjes in 50-50 partijen!
Hier ook...Misschien wel dezelfde...118 over?!
Jazeker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad naar de weekwinst!!!
Reply
#18
Dat is Querrey-Chardy-Verdasco
Reply
#19
Het was voor mij Verdasco of Gil, Acasuso, Mayer en Cuevas. Die 4 kunnen er zomaar af voor 20 punten, en ik zie ze geen 150 punten halen, die ik Verdasco wel zie halen.

Wel jammer dat Chucho dan uiteindelijk nog net voor de deadline wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik zie monst4er met Petszchner, Bolelli en Hanescu tegen "onze" Verdasco. Moet lukken lijkt mij.
Buurs heeft Andreev, Mayer en Seppi ipv Verdasco...Ook dat moet "onze" Verdasco wel redden.

Komt goed Ad!
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Het was voor mij Verdasco of Gil, Acasuso, Mayer en Cuevas. Die 4 kunnen er zomaar af voor 20 punten, en ik zie ze geen 150 punten halen, die ik Verdasco wel zie halen.
Laat ze er maar allevier af gaan voor 5 punten.
Reply
#22
Verdasco gaat er al af tegen Capdeville. #-o
Die gaat echt niet vol een week voor de US Open.
Het is een week voor de kleintjes en Querrey denk ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#23
Hij vraagt niet voor niets een WC aan. En hij hoeft ook niet vol te gaan tot de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Klasse Querrey!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.

Dan kom ik goed weg aangezien ik voor de iets grotere spelers ben gegaan, maar ik ging wel uit van 20 punten in ronde 2 ja.
Reply
#26
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Let erop dat de puntentelling (nog) niet klopt. R2 is 5 punten en R3 pas 20.

Dan kom ik goed weg aangezien ik voor de iets grotere spelers ben gegaan, maar ik ging wel uit van 20 punten in ronde 2 ja.
Moet inderdaad beter...
Is dat eenvoudig te realiseren voor volgende keer?
Reply
#27
Nee, als dat zo was, zou dat al wel gebeurd zijn Smile
Reply
#28
Tja, ik weet niet precies waar het mis is gegaan. Kan bij degene zijn die de draw heeft ingevoerd, maar ook bij de software. Gebeurt helaas ook bij 64-schema's van 500-toernooien.

Het is echter wel gemeld hier en je kunt ook aan de ATP-draw zien wat het moet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Zie FTM forum Ad, is de software Smile
Reply
#30
Ik bekijk alleen de draw hier en hoewel ik zoveel mogelijk op het forum probeer te lezen was ik die melding nog niet tegen gekomen. Ik zag wel dat er een extra kolom was, maar uiteindelijk konden er wel gewoon 250 pnt verdiend worden, dus nam ik aan dat het in orde was.
Reply


Forum Jump: