The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
New Haven - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: New Haven (/showthread.php?tid=4723)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

mindlight Wrote:Zie FTM forum Ad, is de software Smile
Ik zie helemaal niks op het FTM-forum daarover, dus vandaar de twijfel.


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Nee kan ik me voorstellen OD, gelukkig maakt het nu niet zoveel uit en hopelijk kan Mac dit foutje eruit slopen Smile


Re: New Haven - Overdune - 25-08-2009

mindlight Wrote:Zie FTM forum Ad, is de software Smile

Hmm ja, dat FTM gedeelte vergeet ik vaak te lezen.


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Zie pagina 25 halverwege, maar het was een bug in de software die Mac hersteld heeft. Ik vermoed dat dit alleen bij de 500-toernooien hersteld is, en dat we er daarom nu weer tegenaan lopen, maar we zullen even op de reactie van Mac moeten wachten.

Het is overigens niet mogelijk dat het een invoerfout is, puntentelling kunnen we niets handmatig aan veranderen Smile


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Er staat idd dat het gerepareerd is, vandaar dus mijn twijfel.


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Blijft over dat het geen handmatige fout kan zijn...


Re: New Haven - arco - 25-08-2009

Ad Wim Wrote:Er staat idd dat het gerepareerd is, vandaar dus mijn twijfel.


Drawsheet is gewoon keurig ingevoerd en aan de puntenverdeling, zoals Mindlight reeds meldde, kunnen wij niets veranderen. Is gewoon een lacune in het programma, dus die twijfel was niet gerechtvaardigd. Beetje meer vertrouwen in het werk van je collega-organisatoren zou ik willen adviseren in deze. Overigens heb ik Mac vriendelijk gevraagd om de puntenverdeling boven de drawsheet te herstellen.


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Misschien neemt dat vertrouwen toe als de mensen in kwestie wat meer van zich laten horen...


Re: New Haven - arco - 25-08-2009

Ad Wim Wrote:Misschien neemt dat vertrouwen toe als de mensen in kwestie wat meer van zich laten horen...


Ogen en oren openzetten geef ik dan maar als advies mee en andermans inspanningen/initiatieven niet zo snel in twijfel trekken. Over initiatief gesproken: Mac is trouwens op vriendelijke toon gevraagd om de puntenverdeling, die automatisch wordt gegenereerd bij het invoeren van de draw, te herstellen. Waarvan akte!


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Wow, een advies van Arco, dat moet ik dan maar opvolgen!

En leuk dat initiatief, vooral nadat een collega-organisator dat een halve dag eerder ook al had gedaan. Misschien, bij afwezigheid van jezelf, wat meer vertrouwen in je collega-organisatoren leggen dat die ook/wel opletten? Misschien een advies?


Re: New Haven - arco - 25-08-2009

Tuurlijk jongen, daarom vraagt Mac me net om de boel even op de mail te zetten om zo te kunnen aanpassen. Afijn, het komt voor elkaar, beter tweemaal gevraagd dan niet zullen we maar zeggen he Smile


Re: New Haven - Stille - 25-08-2009

Lekker begin weer. Kut Mayer, kut Andreev, kut Kunitsyn. Maar Beck zal met iedereen afrekenen :razz:


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Kunitsyn is 1x gekozen :roll:
En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.


Re: New Haven - Stille - 25-08-2009

mindlight Wrote:Kunitsyn is 1x gekozen :roll:
En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

weet je door wie Kunitsyn is gekozen? Iemand die net boven mij staat :roll:


Re: New Haven - kuiper - 25-08-2009

mindlight Wrote:En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

Zeg het niet te hard. De tegenstander van Kim wil nog wel eens geblesseerd opgegeven. :lol:


Re: New Haven - Stille - 25-08-2009

Ik denk straks 6-2 2-0 voor Andreev en dan winner K.Kim by retirement =D>


Re: New Haven - Mac - 25-08-2009

er was idd geen rekening gehouden met t feit dat een 250 toernooi een schema kon hebben van meer dan 32. Vandaar de fout in de puntentoekenning. Ik zal deze bug vandeweek ook even fixen.


Re: New Haven - _Tampie - 25-08-2009

kuiper Wrote:
mindlight Wrote:En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

Zeg het niet te hard. De tegenstander van Kim wil nog wel eens geblesseerd opgegeven. :lol:

Net wat ik dacht.


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Jezus, die Mayer joh. Ik dacht dat Rochus aardig in vorm was...


Re: New Haven - centre court - 25-08-2009

Klasse Mayer, 6-0 1e set. :-({|=


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Mac Wrote:er was idd geen rekening gehouden met t feit dat een 250 toernooi een schema kon hebben van meer dan 32. Vandaar de fout in de puntentoekenning. Ik zal deze bug vandeweek ook even fixen.

Klasse Mac!


Re: New Haven - Stille - 25-08-2009

SCHAAM JE ROCHUS, WIJVENSERVICE!


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Caps Lock kan ook uit he Wink

Het wordt tijd dat Andreev opgeeft Big Grin


Re: New Haven - kuiper - 25-08-2009

mindlight Wrote:Caps Lock kan ook uit he Wink

Het wordt tijd dat Andreev opgeeft Big Grin

Helaas, ik zie het al.
Buurs heeft Andreev, dus dat gaat niet door.


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Dent en Rochus winnen dit nog wel.


Re: New Haven - Stille - 25-08-2009

Ik hoop het Ad maar denk het niet. Rochus met zijn wijvenservice verliest op zeker zijn serve nog wel


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Ad Wim Wrote:Dent en Rochus winnen dit nog wel.

Dat mag ik toch niet hopen...


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Als Rochus nou eens een van zijn 100 kansen zou pakken...


Re: New Haven - mindlight - 25-08-2009

Klasse Igor! =D>


Re: New Haven - Ad Wim - 25-08-2009

Hmmm, Dent zit weer in de df-sfeer en Almagro mag ook wel eens stoppen met kloten...