The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
US Open 2010 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: US Open 2010 (/showthread.php?tid=5519)



Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Fish gunt hem letterlijk deze game, ergens wel mooi.


Re: US Open 2010 - Overdune - 31-08-2010

mindlight Wrote:Fish houdt. Nou jongen, gaan voor die 3 bagels!

Djoko staat ook te falen zeg Undecided

De weg ligt open voor Blake. :8:


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Dat lijkt mij ook, en dat is natuurlijk prachtig. Fish-Blake, Fish-Roddick. Heerlijke affiches!


Re: US Open 2010 - Overdune - 31-08-2010

Die Fish zit straks, als het even mee zit, in een stukje met Clement, Schwank, Cuevas, Polansky, Vliegen, Petschner en Troicki. Undecided


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Klasse Fish, never in doubt.


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

En Troicki breakt direct, keurig!


Re: US Open 2010 - Stille - 31-08-2010

Haggie in slaap gevallen?


Re: US Open 2010 - Stille - 31-08-2010

Shit Troicki mist effe 2 BP voor een dubbele break, ahhh


Re: US Open 2010 - andre - 31-08-2010

Toch een vrij probleemloze overwinning voor Fish.


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Zeker Andre..

Verdasco begint lekker :lol:


Re: US Open 2010 - andre - 31-08-2010

Verdasco verliest de eerste set met 6-1. De volgende van Haggie die op weg is naar een 5-set-overwinning.


Re: US Open 2010 - Stille - 31-08-2010

Waar hebben jullie het over? Baan 12 daar gebeurt het. Held op de baan :Big Grin


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Oef, die Mannarino staat een partij te prutsen tegen de man die bij mijn weten pas zijn 2e HC partij ooit speelt.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 31-08-2010

Er zijn maar weinig vechters als Djokovic, hier kun je alleen maar heel diep je pet voor afnemen Notworthy


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 31-08-2010

En o ja, Fish, Ginepri, Mannarino, Monaco en vooral Baghdatis cry


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Ad Wim Wrote:Er zijn maar weinig vechters als Djokovic, hier kun je alleen maar heel diep je pet voor afnemen Notworthy

Ad Wim Wrote:En o ja, Fish, Ginepri, Mannarino en Monaco cry

Die pet mag ook af voor Troicki, die waanzinnig stond te tennissen. Het leek, zoals zovaak, lang nergens op bij Djokovic, maar wel knap dat hij alsnog wint ja. Verlies zou dan ook wel erg triest geweest zijn.

De cry smilie voor Fish snap ik niet zo, Monaco en met name Ginepri zijn erg treurig ja. Mijn oordeel over Mannarino volgt als die partij is afgelopen.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 31-08-2010

Van Djoko weet je dat ie worstelt met zijn vorm en tennis, maar toch pielt ie er zoveel wedstrijden uit. Dat is op een gegeven moment geen mazzel meer, dan ben je een mentaal beest.

Fish is netjes dat hij nog wint, maar wel diep triest dat hij 2 sets weggeeft tegen Hajek. We hebben het over Jan Hajek he, en over Fish die iedereen op een hoop slaat de afgelopen maanden. Gelukkig ligt zijn loting open nu.

Zelfde geldt voor Mannarino. Hij is dan nog wel jong en onervaren, maar dat is Riba ook en zoals je al zei, die speelt nooit op HC en verloor vorige week met 0 en 1 van Blake nota bene Undecided
Staat trouwens wel lang stil daar.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 31-08-2010

Beest is lekker aan het walsen trouwens, tegen het wonderkind nog wel.


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Maar dat juist Fish, die niets dan lof te horen heeft gekregen de laatste maanden, na zo'n overtuigende start tegen een zeer matige tegenstander zijn concentratie volledig verliest en twee sets verliest, zich zo sterk herpakt vind ik juist knap. Dat het Hajek was, was imo nu geen voordeel voor Fish, vanwege het even niet meer met beide benen op aarde staan. Maargoed, hij wint, en dat is netjes.

Mannarino vind ik werkelijk dramatisch, maar als hij alsnog zou winnen is dat ook netjes.

Meest memorabele moment van de dag blijf ik de wederopstanding van Paire vinden, wat een klasbak.


Re: US Open 2010 - mindlight - 31-08-2010

Ad Wim Wrote:Beest is lekker aan het walsen trouwens, tegen het wonderkind nog wel.

Yep, dat is netjes. Lang over hem getwijfeld zelfs, maar in mijn nu al compleet mislukte analyse liet ik hem verliezen van Gulbis cry


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 01-09-2010

Van Paire vind ik een stuntje ook niet zo heel gek, als je het al een stunt kunt noemen tegen Schuettler.

Benneteau staat trouwens weer vakkundig een potje weg te geven.


Re: US Open 2010 - mindlight - 01-09-2010

Het is wel zaak dat Benneteau deze pot verder verbenneteaut, want ik heb die pot hard nodig voor de poll


Re: US Open 2010 - mindlight - 01-09-2010

Ad Wim Wrote:Van Paire vind ik een stuntje ook niet zo heel gek, als je het al een stunt kunt noemen tegen Schuettler.

Benneteau staat trouwens weer vakkundig een potje weg te geven.

Het stuntje is ook niet gek, ik voorspelde vooraf zelfs een overwinning, zoals je terug kunt lezen, maar van 5*-2 en 5-3* 0-30 terugkomen in de laatste set vind ik wel knap voor zo'n jong ventje.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 01-09-2010

Baghdatis vind ik nog het meest triest, die Clement verloor de laatste weken van jan en alleman. Wat een faler is die Cyprioot geworden zeg, als ie de druk op zich weet.

Ginepri is natuurlijk ook wel heel slecht, maar die heeft het gewoon niet dit seizoen. Maar tegen Schwank op je thuisbaan...


Re: US Open 2010 - mindlight - 01-09-2010

Dat slaat gewoon alles. Van Schwank verliezen is überhaupt een schande, maar op HC in Amerika mag dat gewoon niet gebeuren. Die vliegt er dus uit de komende maand, dat is duidelijk. Na RG niets meer van hem gezien.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 01-09-2010

Blake, Vliegen en Monaco ook niet. Die kunnen er dan ook wel uit.


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 01-09-2010

Haha, Benneteau over z'n nek op de baan, foto's!


Re: US Open 2010 - mindlight - 01-09-2010

Ad Wim Wrote:Blake, Vliegen en Monaco ook niet. Die kunnen er dan ook wel uit.

Monaco is nog steeds aan het terugkomen, al moet ik toegeven dat ik twijfel. Blake en Vliegen zijn ook zekerheidjes ja, tenzij Blake mij hier écht gaat verrassen (lees: minimaal de SF haalt).


Re: US Open 2010 - Ad Wim - 01-09-2010

Als Benneteau hier alsnog wint, neem ik een hoop terug van wat ik ooit over hem gezegd heb. Al verkloot Stpeanek het ook wel aardig voor zichzelf.


Re: US Open 2010 - mindlight - 01-09-2010

Klopt, nadat jij zei dat hij kotste ben ik ingeschakeld, en hij brak direct. Ik wil wel beelden zien van zijn braakpartij.