The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
zeik plaats voor adje wim - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: zeik plaats voor adje wim (/showthread.php?tid=5814) |
zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 06-01-2011 veel plezier Re: zeik plaats voor adje wim - buurs - 06-01-2011 :lol: Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Die Roffaboy is nog dommer dan ik al dacht.... Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 06-01-2011 =D> ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Inderdaad, en maar weer die taal verkrachten, pijn aan de ogen... Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 06-01-2011 je weet zelf ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 06-01-2011 Ik ben Ad Wim en ik ben de nieuwe presentator van het programma 'Ik weet het Beter' Ik ben de opvolger van de welbekende EO presentator Bert van Leeuwen en kan ik jullie melden dat het programma 24 uur per dag te zien is op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.tv">www.competitieteam.tv</a><!-- w --> Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 06-01-2011 Zijn jullie weer samen aan het werk ofzo? :roll: Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 06-01-2011 [-X Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 06-01-2011 Wat wil Roffaboy hier eigenlijk mee bereiken? Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Ik vind het een vrij geslaagde poging zijn kansloosheid aan te tonen... Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 06-01-2011 HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIET OLE OLE Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 06-01-2011 *negeerfunctie ON Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Mooi hè, die werkt vrij goed. Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Ik vind het wel fascinerend hoe iemand zoveel taalfouten kan maken in zulke korte zinnen. Re: zeik plaats voor adje wim - Tripplexxx - 06-01-2011 Ad Wim Wrote:Ik vind het wel fascinerend hoe iemand zoveel taalfouten kan maken in zulke korte zinnen. Zo veel moet het zijn. :wink: Triest topic btw... [-( Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Inderdaad, dan vond ik het Ada Wim topic een stuk origineler :8: Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 06-01-2011 of het: Ad vs CC topic van 55 pagina's Het grote Ad & Buurs topic ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - centre court - 06-01-2011 Het legendarische AD vs CC topic bestond nog ouderwets uit gemeend fanatisme, gezonde rivaliteit, pittige discussies en het continu vergelijken en beoordelen van elkaars teams. Ik heb het idee dat daar de klad wat in kwam toen Ad minder(lees: matig) ging presteren met FTM. Daarop vervloog bij hem de motivatie en vervolgens de moed om het tegen mij te blijven opnemen. ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Volgens mij ging het ook veel over Ajax-Feyenoord en ik dacht juist dat de klad erin kwam toen de teloorgang van Feyenoord werd ingezet... Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 06-01-2011 Teloorgang van Feyenoord? Dat is al een jaar of 9 aan de gang : ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Jaar of 9? Sinds mijn geboorte 2x landskampioen ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Dat is het normale niveau, ergens tussen 2 en 4, maar de laatste jaren was het toch wel ietsje erger... Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Ja precies, gewoon weer om dezelfde plaatsen als Ajax strijden zou wel zo aardig zijn.... Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL? Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Hehe als klein mannetje ooit nog eens bij Feyenoord-Kiev geweest, maar verder inderdaad weinig herinnering daaraan. Gelukkig zijn het dusdanig lompe mensen daar dat als ze het ooit nog eens zouden bereiken, ze het binnen de poulefase al weer voor zichzelf verziekt zullen hebben. Re: zeik plaats voor adje wim - centre court - 06-01-2011 Jongens jongens wat een negativiteit weer. Gaan we nu Feyenoord belachelijk maken dat ze al een jaar of 10 geen CL spelen? Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit ze zich in de competitie niet weten te plaatsen. Beetje dubbel op dus. Feyenoord zal nu nog 1 a 2 jaar om de plekken 5 tot 8 gaan strijden, de jaren daarop zal de top 4 weer in beeld komen. Daar ben ik helemaal niet bang voor. Het zou wel meehelpen als Fer, Wijnaldum en Vlaar bijtekenen. Verder is er genoeg talent aanwezig waardoor er weinig tot geen transfersommen hoeven worden uitgekeerd. En als je CL moet spelen zoals Ajax dit jaar dan maar liever niet zou ik willen zeggen. Daar heeft alleen de penningmeester nog een goed gevoel aan over gehouden. Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 06-01-2011 Ad Wim Wrote:Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL? Voorronde CL tegen FC Jazz dacht ik Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 centre court Wrote:Jongens jongens wat een negativiteit weer. Gaan we nu Feyenoord belachelijk maken dat ze al een jaar of 10 geen CL spelen? Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit ze zich in de competitie niet weten te plaatsen. Beetje dubbel op dus. Feyenoord zal nu nog 1 a 2 jaar om de plekken 5 tot 8 gaan strijden, de jaren daarop zal de top 4 weer in beeld komen. Daar ben ik helemaal niet bang voor. Het zou wel meehelpen als Fer, Wijnaldum en Vlaar bijtekenen. Verder is er genoeg talent aanwezig waardoor er weinig tot geen transfersommen hoeven worden uitgekeerd.Nee hoor, elke Ajacied heeft een fantastisch gevoel over gehouden aan Milan uit. Re: zeik plaats voor adje wim - centre court - 06-01-2011 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL? Zeker. In die wedstrijd maakte hij geloof ik ook nog een wereldgoal. Typisch Henkie Vos dus. Maar dit was natuurlijk bij lange na niet de laatste CL wedstrijd van Feyenoord. |