The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Miami - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=587)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


- _Tampie - 27-03-2006

8 punten extra toch (van 7 naar 15)?


- Haggie - 27-03-2006

Snel aanpassen he :wink:


- Ad Wim - 27-03-2006

Het wordt Jarkko Nieminen time!


- Haggie - 27-03-2006

Blake, Grosjean en Ollie moeten vandaag even winnen :!:

Haas,Vliegen en Roddick moeten sneuvelen..


- cruijff - 27-03-2006

2 Mp's GREUL.....



En het is Nieminen TIME :lol:


- Haggie - 27-03-2006

Greul wint wel even.. :roll:


- THE MAILMAN - 27-03-2006

Haggie Wrote:Het is JAMES BLAKE time...

James is ook goed voor 8 puntjes er bij (I hope so).


- Haggie - 27-03-2006

Hrbaty
bye
Greul
Srichaphan
Safin
Henman
bye
Hewitt

Winnaar van dit blok: "Greul".. :8:


- Ad Wim - 27-03-2006

Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.


- Scholten! - 27-03-2006

Hrbaty
bye
Greul
Srichaphan
Safin
Henman
bye
Hewitt

dat geloof je toch niet :razz: ik sta echt perplex


- buurs - 27-03-2006

Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:


- _Tampie - 27-03-2006

Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.


- Haggie - 27-03-2006

Blake moet nu voor ons maar even winnen, he Tampie? :8:


- centre court - 27-03-2006

_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

ik heb nota bene ong. 25 spelers en geen Greul! enige q die ik niet nam, had ook al srichaphan en was er zeker van dat greul dan op 2 puntjes zou blijven steken. nu al 16 punten. :eeeek:
en henman wint wel ff in 2 sets van safin en hewitt en verliest dan van greul. die jongen weet niet wat 'm overkomt...wint van de thai, hrbaty en henman.
overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.


- Scholten! - 27-03-2006

_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

logische keuzes lijken me dat.. hoeveel mensen hebben die Greul precies? 0? 1?


- centre court - 27-03-2006

Blake gaat zeker ff winnen.


- _Tampie - 27-03-2006

Maar goed, nu een speler uit mijn eigen team de baan op, dus dat is toch belangrijker. Come on Blake!

Belangrijk dat Blake wint, want de winnaar van Blake-Nieminen is in de volgende ronde de favoriet om de QF te halen. In feite staan er 18 punten op het spel in plaats van 8.


- _Tampie - 27-03-2006

centre court Wrote:overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.

Dan moet Verdasco vanavond maar winnen van Andy.


- cruijff - 27-03-2006

Forza Nieminen! Icon_twisted


- Haggie - 27-03-2006

Fernando is hier zeker tot in staat..

De winnaar van Blake/Nieminen wint ook zeker wel van Chela/Vliegen..


- Ad Wim - 27-03-2006

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:
Omdat ik te schijterig ben, en omdat ik graag wil dat ik aan het einde van de week ook nog spelers over heb.


- Haggie - 27-03-2006

cruijff Wrote:Forza Nieminen! Icon_twisted

Centre Court, Tampie en Haggie tegen de rest is het nu met Blake-Nieminen.. :razz:


- _Tampie - 27-03-2006

Scholten! Wrote:
_Tampie Wrote:Pfff Greul wint van Henman. 16 punten voor 313 euro. Hij stond op mijn lijstje voor goedkope prutsers maar Carlsen, Llodra en Kunitsyn kregen de voorkeur.

logische keuzes lijken me dat.. hoeveel mensen hebben die Greul precies? 0? 1?

1 in de top 25, de nr. 3 van het klassement. Hij gaat me hiermee voorlopig wel voorbij, maar mist Nalbi en Ljubo. Hopelijk spelen die de halve finale en dan praten we nergens meer over (ik ga er dan even vanuit dat Greul niet tot de finale komt :wink: ).


- Scholten! - 27-03-2006

COME ON NIEMINEN!!!!

XXX vanuit het Nieminen-kamp


- Ad Wim - 27-03-2006

_Tampie Wrote:
centre court Wrote:overigens extra kut is dat roddick nu zo doorloopt. tegen een henman in vorm had ik 'm zien verliezen.

Dan moet Verdasco vanavond maar winnen van Andy.
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees dat Roddick er keihard overheen knalt. Zijn service liep weer onwijs tegen Martin.


- buurs - 27-03-2006

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is dus precies waar ik het over had in het begin van vorige week. Het is dit seizoen rendabel om een team met kleintjes te nemen, omdat er altijd wel eentje echt ver komt en de toppers het toch een beetje laten afweten.

Waarom doe je dat zelf nooit dan?? :roll:
Omdat ik te schijterig ben, en omdat ik graag wil dat ik aan het einde van de week ook nog spelers over heb.

Dat is in ieder geval eerlijk :8:


- Haggie - 27-03-2006

Scholten! Wrote:COME ON NIEMINEN!!!!

XXX vanuit het Nieminen-kamp

De vraag is;

Verliest Blake vandaag wel een game :wink: ?


- THE MAILMAN - 27-03-2006

Haggie Wrote:Blake moet nu voor ons maar even winnen, he Tampie? :8:

Ook voor mij moet Blake het finse varkentje maar even wassen.


- Scholten! - 27-03-2006

Naah goed laat ik dan iets positiever zijn:

De vraag is: Snoept Blake vandaag een setje af van Jarko?? :Big Grin


- Ad Wim - 27-03-2006

Als Blake nu weer de kwartfinale haalt, wordt ie echt mijn Angstgegner en kan er echt niet bij dat hij van Wang en Vliegen verloor een aantal weken. En toen had ik hem WEL!