The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo (/showthread.php?tid=6321)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Wordt een rare week, vermoed ik. Vooral San Jose is een heel vreemde eend in de bijt.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - rhubarb - 13-02-2012

Davis cup zal veel invloed hebben gehad. Vrees voor Krajicek dat Federer z'n favorietenrol niet gaat waarmaken... San Jose heeft veel halfgeblesseerde toppers, dus daar zullen veel verrassingen komen.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Laat iedereen aub Raonic nemen


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - mindlight - 13-02-2012

Hoezo? Is Raonic out?


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Gaskit laat iig al zien dat er maar weinig zekerheidjes zijn deze week. En hij heeft niet eens DC gespeeld...


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Atlanta - 13-02-2012

@ mindlight: Raonic is niet OUT. Hij gaat gewoon spelen.
Gasquet heeft het trouwens moeilijk.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Haggie - 13-02-2012

Heb 30 man aangeklikt. Mooie week.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Raonic kon gister zijn enkelspel niet spelen tegen Frankrijk (bij 1-2 achterstand) Of hij gaat zich sparen voor de komende 2 weken waarin ie megaveel punten te verdedigen heeft


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Haggie Wrote:Heb 30 man aangeklikt. Mooie week.

Dat wordt schelden woensdag!


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Atlanta - 13-02-2012

Iemand een idee wat Chardy tegen Bagnis heeft gedaan? Ik kan het echt nergens vinden.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

In 3 gewonnen.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Lekker begin van die kale Undecided


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Wat een vreselijke partij is dit zeg


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - _Tampie - 13-02-2012

Eerste set voor Huta. Het zal niet best zijn bij de kale, maar toch knap!


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Hoe lang gaat die Ljubo nog door joh, wat een aanfluiting dit.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - _Tampie - 13-02-2012

Teampje staat weer. Hopen dat ik geen afzeggers heb. Er zitten er wel een paar bij die mij iets teveel vliegtuigkilometers hebben afgelegd.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Mijne staat ook wel. Denk dat er weinig verschil is bij de ervaren managers.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - _Tampie - 13-02-2012

Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Chardy-Kavcic
Andreev-Gonzo
RRH-Machado
Capdeville-Starace


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

_Tampie Wrote:Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.
Wij hebben iig voor het eerst echt verschillen. Eindelijk.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - _Tampie - 13-02-2012

Almagro, Raonic en Birdshit heeeeel vaak gekozen.... als die er een beetje snel uit vliegen dan gaat het de goede kant op.

Raonic toch niet fit?


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - buurs - 13-02-2012

En het is nog onzeker of Roddick speelt.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - centre court - 13-02-2012

_Tampie Wrote:Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.

Dan denken wij er bijvoorbeeld al heel anders over. Idd vrij veel verschillen zo te zien.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Raonic, Nalbi en Ferrero meeste gekozen die ik niet heb. En daar verwacht ik allemaal niet zoveel van.
Raonic nog onzeker, Ferrero was slecht en komt uit Spanje over en Nalbi ongeveer hetzelfde. Denk dat die zich even warm spelen dit toernooi en vol voor BA gaan.
Benneteau als echte troef, daar verwacht ik ook wel wat van. Verder nog wat kleintjes die moeten schrapen.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Heb bijna hetzelfde team als Ad. Kunnen we eindelijk eens voor dezelfde juichen Notworthy


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Hup Kubot maar vooral komende nacht hup Dimitrov aangezien Anderson een paar keer in de top gekozen is. Montanes 25 x #-o


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - _Tampie - 13-02-2012

Ad Wim Wrote:Chardy-Kavcic
Andreev-Gonzo
RRH-Machado
Capdeville-Starace

Ik neem aan dat jij betrouwbare bronnen hebt dus heb ik ze erin gezet. Mooie plekken voor de q's, ik heb alleen RRH niet genomen omdat dat een uberdrol is.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Stille - 13-02-2012

Raonic zijn agent zegt : feels he'll be ready to go. Speelt woensdagavond local time. Ben benieuwd!


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

Van de toernooiwebsite. Ze zeggen alleen dat Capdeville tegen Prodon moet, maar ik neem aan dat ze er een plekkie naast zitten daarmee.


Re: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo - Ad Wim - 13-02-2012

buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.
Omdat? Bron?
Hij trok zich volgens mij uit voorzorg terug uit de DC, ook omdat het gravel was. En hij speelt op z'n vroegst woensdag pas, neem ik aan.