The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
#1
Wordt een rare week, vermoed ik. Vooral San Jose is een heel vreemde eend in de bijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Davis cup zal veel invloed hebben gehad. Vrees voor Krajicek dat Federer z'n favorietenrol niet gaat waarmaken... San Jose heeft veel halfgeblesseerde toppers, dus daar zullen veel verrassingen komen.
Reply
#3
Laat iedereen aub Raonic nemen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Hoezo? Is Raonic out?
Reply
#5
Gaskit laat iig al zien dat er maar weinig zekerheidjes zijn deze week. En hij heeft niet eens DC gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
@ mindlight: Raonic is niet OUT. Hij gaat gewoon spelen.
Gasquet heeft het trouwens moeilijk.
Reply
#7
Heb 30 man aangeklikt. Mooie week.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Raonic kon gister zijn enkelspel niet spelen tegen Frankrijk (bij 1-2 achterstand) Of hij gaat zich sparen voor de komende 2 weken waarin ie megaveel punten te verdedigen heeft
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Haggie Wrote:Heb 30 man aangeklikt. Mooie week.

Dat wordt schelden woensdag!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Iemand een idee wat Chardy tegen Bagnis heeft gedaan? Ik kan het echt nergens vinden.
Reply
#11
In 3 gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Lekker begin van die kale Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Wat een vreselijke partij is dit zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Eerste set voor Huta. Het zal niet best zijn bij de kale, maar toch knap!
Reply
#15
Hoe lang gaat die Ljubo nog door joh, wat een aanfluiting dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Teampje staat weer. Hopen dat ik geen afzeggers heb. Er zitten er wel een paar bij die mij iets teveel vliegtuigkilometers hebben afgelegd.
Reply
#17
Mijne staat ook wel. Denk dat er weinig verschil is bij de ervaren managers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.
Reply
#19
Chardy-Kavcic
Andreev-Gonzo
RRH-Machado
Capdeville-Starace
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
_Tampie Wrote:Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.
Wij hebben iig voor het eerst echt verschillen. Eindelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Almagro, Raonic en Birdshit heeeeel vaak gekozen.... als die er een beetje snel uit vliegen dan gaat het de goede kant op.

Raonic toch niet fit?
Reply
#22
En het is nog onzeker of Roddick speelt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
_Tampie Wrote:Ik denk toch wel dat er aardige verschillen mogelijk zijn. Ik had heel veel twijfelgevallen.

Monfils, Troicki, Ferrero, Nalbi, Berdych, Stepanek, Benneteau, Davydenko, Baghdatis, Nieminen, Raonic, Darcis, Almagro.... en ga nog maar even door eigenlijk. Grote verschillen in de teams denk ik daarom. Wel een 8K aan zekerheidjes natuurlijk met iig Gasquet, Potro, Querrey, Roddick, Volandri en een zooitje qualies.

Dan denken wij er bijvoorbeeld al heel anders over. Idd vrij veel verschillen zo te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Raonic, Nalbi en Ferrero meeste gekozen die ik niet heb. En daar verwacht ik allemaal niet zoveel van.
Raonic nog onzeker, Ferrero was slecht en komt uit Spanje over en Nalbi ongeveer hetzelfde. Denk dat die zich even warm spelen dit toernooi en vol voor BA gaan.
Benneteau als echte troef, daar verwacht ik ook wel wat van. Verder nog wat kleintjes die moeten schrapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Heb bijna hetzelfde team als Ad. Kunnen we eindelijk eens voor dezelfde juichen Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Hup Kubot maar vooral komende nacht hup Dimitrov aangezien Anderson een paar keer in de top gekozen is. Montanes 25 x #-o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Chardy-Kavcic
Andreev-Gonzo
RRH-Machado
Capdeville-Starace

Ik neem aan dat jij betrouwbare bronnen hebt dus heb ik ze erin gezet. Mooie plekken voor de q's, ik heb alleen RRH niet genomen omdat dat een uberdrol is.
Reply
#28
Raonic zijn agent zegt : feels he'll be ready to go. Speelt woensdagavond local time. Ben benieuwd!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Van de toernooiwebsite. Ze zeggen alleen dat Capdeville tegen Prodon moet, maar ik neem aan dat ze er een plekkie naast zitten daarmee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
buurs Wrote:En het is nog onzeker of Roddick speelt.
Omdat? Bron?
Hij trok zich volgens mij uit voorzorg terug uit de DC, ook omdat het gravel was. En hij speelt op z'n vroegst woensdag pas, neem ik aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: