The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
's-Hertogenbosch / Stuttgart - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: 's-Hertogenbosch / Stuttgart (/showthread.php?tid=7244)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7


's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 07-06-2015

De database is open.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 07-06-2015

Welke faalhaas heeft er trouwens afgezegd in Den Bosch, data Karlo bovenaan het schema staat?


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 07-06-2015

En Schoorel in de q's verslaat Krajicek. Wat is er toch met die jongen gebeurd, stond hij niet in de top 100/150 ooit?


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - maartendinkelman - 07-06-2015

Soms denk ik echt dat jij onder een steen leeft.
Of volg je het tennis gewoon niet intensief?
Het is al maanden bekend dat Tsonga de publiekstrekker is. Als hij dan nu halve finale RG haalt en vier uur in de zon op RG staat is het toch logisch dat je een afmelding krijgt van hem. Dit was vrijdagavond al bekend. 

Schoorel is een Nederlander. Dan heb je automatisch een slechte mentaliteit. Daarnaast heeft hij een schouder- en elleboogblessure gehad.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 07-06-2015

Lol, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt? Ik volg het inderdaad niet meer zo intensief als voorheen. Als ik had geweten dat het Tsonga was (maar dat wist ik dus niet anders vroeg ik het niet), dan had ik idd kunnen begrijpen dat hij afgezegd heeft.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - buurs - 07-06-2015

Haas gaat het weer proberen  Eusa_clap


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 07-06-2015

En Hewitt! Wordt beide niets natuurlijk. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Ad Wim - 08-06-2015

Bizar dat Copil een wc krijgt boven De Bakker die behoorlijk in vorm is.
Zal wel weer met geld te maken hebben.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - _Tampie - 08-06-2015

Haas, respect! Eusa_clap  Ik hoop dat het hem lukt om nog iets te presteren, ik had hem al afgeschreven.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 08-06-2015

Soderling gaf vorige week ook ergens aan dat ie een rentree maakt in 2016. Respect voor. Zal wel tegenvallen. Zolang kun je er niet onbestraft uit liggen. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 08-06-2015

Deze week starten we met de inhaalrace. Zullen weinig verschillen zijn, maar dit zijn juist de weken dat de nieuwe onbekende managers steken laten vallen. 
Die komen met gokjes en kleine teams af en toe bovendrijven op een GS maar missen hier vaak de mustpicks. Voor Wimby weer in de top 10 lijkt me een mooi doel. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Stille - 08-06-2015

Ik heb weinig doelen meer. Ben van 11 naar 42 gezakt in de meest rampzalige FTM week ever.
Misschien pagina 1 maar of ik daar blij mee moet zijn.
Er zit altijd wel een weer een week tussen dat alles wat je wint in 1x verneukt wordt.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 08-06-2015

Ik ben je zelfs voorbij. Smile Sinds tijden weer op de eerste pagina, geeft weer hoop na mn 105de plek tien weken geleden en daarna nog een gemiste week.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Kraai - 08-06-2015

Regen in Stuttgart...


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Haggie - 08-06-2015

lekker hele dag blijven regenen. Scheelt weer wat wedstrijden.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 08-06-2015

Erg veel breaks voor wedstrijden op gras valt me op. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - andre - 08-06-2015

Erg veel rallies ook. Zelfs bij De Schepper-Mahut waren er weinig directe punten.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 08-06-2015

De mannen die altijd de mond vol hebben over laffe managers die hebben nu Karlovic én Haase én Verdasco. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - centre court - 08-06-2015

Hup Feli. De ultieme graskoning. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Overdune - 08-06-2015

Shit, blijkbaar per ongeluk op Matosevic geklikt ipv Pospisil, hopelijk wordt dat niet te duur.  Sad


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Ad Wim - 08-06-2015

Veel Bautista, die is toch niet echt in vorm en met Mahut meteen een heel lastige.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - _Tampie - 08-06-2015

Saai weekje. Volgende week wel leuk denk ik met 2x ATP500 op gras!


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Ad Wim - 08-06-2015

Vind dat er toch wel heel veel verschillen zijn.
Maar uiteindelijk zal het elkaar wel compenseren idd.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - andre - 08-06-2015

Of niet natuurlijk. Valt heel weinig van te zeggen, want in beide toernooien zijn er heel veel reële mogelijk winnaars.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - andre - 08-06-2015

Ik vond Pospisil en Muller vandaag het indrukwekkendst, en die moeten meteen tegen elkaar. Kan dus een dure worden om Pospisil te missen. Ik wilde ze niet allebei, maar in die redenering ben ik met Haase niet consequent geweest en die had ik veel beter kunnen weglaten.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - NickHop27 - 08-06-2015

Mag de melding "teveel budget gebruikt" plaatsmaken voor dat spelers niet meer kunnen worden anangevinkt. Het is m'n eigen schuld maar die melding zorgt niet voor de eerste Keer voor paniek en nu zelfs voor een kutteam met 526 budget over. Godver!


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Ad Wim - 08-06-2015

Winaar daarvan haalt waarschijnlijk de finale en wint vermoedelijk het toernooi.
Denk dat Muller wint, maar te dure misser als Pospisil dat doet.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Mac - 09-06-2015

(08-06-2015, 10:18 PM)NickHop27 Wrote: Mag de melding "teveel budget gebruikt" plaatsmaken voor dat spelers niet meer kunnen worden anangevinkt. Het is m'n eigen schuld maar die melding zorgt niet voor de eerste Keer voor paniek en nu zelfs voor een kutteam met 526 budget over. Godver!


Dat is bewust aangepast vroeger omdat men anders dacht dat er spelers aangevinkt waren terwijl dit niet zo was.
Bovendien zijn er heel veel visuele hulpmiddelen om je te helpen dit goed te managen, zoals de rode/groene cellen die aangeven of een speler nog binnen je budget past.


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - kooltje - 09-06-2015

Wat is Lu weinig gekozen, 19x slechts

Verder vind ik Goffin veel gekozen zeg...Verloor hier al twee keer eerste ronde en verder ook maar weinig resultaat op gras. 


RE: 's-Hertogenbosch / Stuttgart - Stille - 09-06-2015

Ik heb weer rare keuzes dus dat wordt weer een klap Sleepy