The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Stuttgart
#1
De database is open.
Reply
#2
Welke faalhaas heeft er trouwens afgezegd in Den Bosch, data Karlo bovenaan het schema staat?
Reply
#3
En Schoorel in de q's verslaat Krajicek. Wat is er toch met die jongen gebeurd, stond hij niet in de top 100/150 ooit?
Reply
#4
Soms denk ik echt dat jij onder een steen leeft.
Of volg je het tennis gewoon niet intensief?
Het is al maanden bekend dat Tsonga de publiekstrekker is. Als hij dan nu halve finale RG haalt en vier uur in de zon op RG staat is het toch logisch dat je een afmelding krijgt van hem. Dit was vrijdagavond al bekend. 

Schoorel is een Nederlander. Dan heb je automatisch een slechte mentaliteit. Daarnaast heeft hij een schouder- en elleboogblessure gehad.
Reply
#5
Lol, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt? Ik volg het inderdaad niet meer zo intensief als voorheen. Als ik had geweten dat het Tsonga was (maar dat wist ik dus niet anders vroeg ik het niet), dan had ik idd kunnen begrijpen dat hij afgezegd heeft.
Reply
#6
Haas gaat het weer proberen  Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
En Hewitt! Wordt beide niets natuurlijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Bizar dat Copil een wc krijgt boven De Bakker die behoorlijk in vorm is.
Zal wel weer met geld te maken hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Haas, respect! Eusa_clap  Ik hoop dat het hem lukt om nog iets te presteren, ik had hem al afgeschreven.
Reply
#10
Soderling gaf vorige week ook ergens aan dat ie een rentree maakt in 2016. Respect voor. Zal wel tegenvallen. Zolang kun je er niet onbestraft uit liggen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Deze week starten we met de inhaalrace. Zullen weinig verschillen zijn, maar dit zijn juist de weken dat de nieuwe onbekende managers steken laten vallen. 
Die komen met gokjes en kleine teams af en toe bovendrijven op een GS maar missen hier vaak de mustpicks. Voor Wimby weer in de top 10 lijkt me een mooi doel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Ik heb weinig doelen meer. Ben van 11 naar 42 gezakt in de meest rampzalige FTM week ever.
Misschien pagina 1 maar of ik daar blij mee moet zijn.
Er zit altijd wel een weer een week tussen dat alles wat je wint in 1x verneukt wordt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Ik ben je zelfs voorbij. Smile Sinds tijden weer op de eerste pagina, geeft weer hoop na mn 105de plek tien weken geleden en daarna nog een gemiste week.
Reply
#14
Regen in Stuttgart...
Reply
#15
lekker hele dag blijven regenen. Scheelt weer wat wedstrijden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Erg veel breaks voor wedstrijden op gras valt me op. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Erg veel rallies ook. Zelfs bij De Schepper-Mahut waren er weinig directe punten.
Reply
#18
De mannen die altijd de mond vol hebben over laffe managers die hebben nu Karlovic én Haase én Verdasco. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Hup Feli. De ultieme graskoning. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Shit, blijkbaar per ongeluk op Matosevic geklikt ipv Pospisil, hopelijk wordt dat niet te duur.  Sad
Reply
#21
Veel Bautista, die is toch niet echt in vorm en met Mahut meteen een heel lastige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Saai weekje. Volgende week wel leuk denk ik met 2x ATP500 op gras!
Reply
#23
Vind dat er toch wel heel veel verschillen zijn.
Maar uiteindelijk zal het elkaar wel compenseren idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Of niet natuurlijk. Valt heel weinig van te zeggen, want in beide toernooien zijn er heel veel reële mogelijk winnaars.
Reply
#25
Ik vond Pospisil en Muller vandaag het indrukwekkendst, en die moeten meteen tegen elkaar. Kan dus een dure worden om Pospisil te missen. Ik wilde ze niet allebei, maar in die redenering ben ik met Haase niet consequent geweest en die had ik veel beter kunnen weglaten.
Reply
#26
Mag de melding "teveel budget gebruikt" plaatsmaken voor dat spelers niet meer kunnen worden anangevinkt. Het is m'n eigen schuld maar die melding zorgt niet voor de eerste Keer voor paniek en nu zelfs voor een kutteam met 526 budget over. Godver!
Reply
#27
Winaar daarvan haalt waarschijnlijk de finale en wint vermoedelijk het toernooi.
Denk dat Muller wint, maar te dure misser als Pospisil dat doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
(08-06-2015, 10:18 PM)NickHop27 Wrote: Mag de melding "teveel budget gebruikt" plaatsmaken voor dat spelers niet meer kunnen worden anangevinkt. Het is m'n eigen schuld maar die melding zorgt niet voor de eerste Keer voor paniek en nu zelfs voor een kutteam met 526 budget over. Godver!


Dat is bewust aangepast vroeger omdat men anders dacht dat er spelers aangevinkt waren terwijl dit niet zo was.
Bovendien zijn er heel veel visuele hulpmiddelen om je te helpen dit goed te managen, zoals de rode/groene cellen die aangeven of een speler nog binnen je budget past.
Reply
#29
Wat is Lu weinig gekozen, 19x slechts

Verder vind ik Goffin veel gekozen zeg...Verloor hier al twee keer eerste ronde en verder ook maar weinig resultaat op gras. 
Kei Nishikori





Reply
#30
Ik heb weer rare keuzes dus dat wordt weer een klap Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: