The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Montpellier, Quito en Sofia - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Montpellier, Quito en Sofia (/showthread.php?tid=7328)

Pages: 1 2 3 4 5 6


Montpellier, Quito en Sofia - _Tampie - 31-01-2016

De db is open! Succes met de teams.

De q's worden later toegevoegd.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - centre court - 31-01-2016

Leuk weekje. Wellicht wat verschillen. In deze weken maken wij als forummers het verschil tegen de nieuwe generatie.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Overdune - 01-02-2016

Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - kooltje - 01-02-2016

prima. 

Wanneer komen de q's erin?


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Overdune - 01-02-2016

Goeie, Tampie gaat dat zsm doen.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - _Tampie - 01-02-2016

Staan erin. Wat later dan normaal, excuses.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 01-02-2016

(01-02-2016, 12:32 PM)Overdune Wrote: Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.

Dit is nu opgelost, toch?


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 01-02-2016

Toch geen eenvoudig weekje, met nog wat noten om te kraken.

GGL en Lopez bijvoorbeeld. Beiden in staat het toernooi te winnen, maar ook om in R2 te verliezen.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 01-02-2016

Ik weet zo al hoe de teams van buurs en cc eruit gaan zien...


RE: Montpellier, Quito en Sofia - centre court - 01-02-2016

(01-02-2016, 08:20 PM)Ad Wim Wrote: Ik weet zo al hoe de teams van buurs en cc eruit gaan zien...

Vertel!


RE: Montpellier, Quito en Sofia - maartendinkelman - 01-02-2016

Voor 22.00uur dat gespeculeer...
Zonde van het spelletje!


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Overdune - 01-02-2016

(01-02-2016, 03:22 PM)Ad Wim Wrote:
(01-02-2016, 12:32 PM)Overdune Wrote: Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.

Dit is nu opgelost, toch?

Idd, Mac had toch nog wat tijd gevonden. Smile


RE: Montpellier, Quito en Sofia - centre court - 01-02-2016

En Ad? Zoals verwacht?


RE: Montpellier, Quito en Sofia - kooltje - 01-02-2016

Hier een groter team als bij de meeste...ben benieuwd

Allereerst hup Gonzalez


RE: Montpellier, Quito en Sofia - maartendinkelman - 01-02-2016

Daniel troef van de week!


RE: Montpellier, Quito en Sofia - centre court - 01-02-2016

Maar 1 verschil met stille. Dat kan nooit goed nieuws zijn. 

Bijna niemand met Simon. Die moet dan maar vast het toernooi winnen. Pella als leuke gok.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - kooltje - 01-02-2016

(01-02-2016, 11:08 PM)centre court Wrote: Maar 1 verschil met stille. Dat kan nooit goed nieuws zijn. 

Bijna niemand met Simon. Die moet dan maar vast het toernooi winnen. Pella als leuke gok.

Simon heel lang gehad. Maar toch wat duur en was bang dat ik hem overschatte na AO.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - NickHop27 - 01-02-2016

Grootste troeven Pella en Daniel; in dit soort weken kan het gek lopen, dus volle bak voor een topklassering!


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

(01-02-2016, 10:59 PM)centre court Wrote: En Ad? Zoals verwacht?

Nee! Buurs natuurlijk wel precies zoals je verwacht waarmee ie vorig jaar faalde, maar jij hebt met Simon een leuke keus. Dacht dat je ook iedereen zou nemen die door was.

Ikzelf had vanmiddag ook nog dat soort kleine jongens, maar ik kwam niet lekker uit en wilde toch ook wel voor mogelijke winnaars gaan i.p.v. 20 punten schrapen met grut. Dus GGL en Lopez en Seppi, die ook zomaar voor 0 punten exit kunnen gaan.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

Hoezo niet iedereen Baghdatis? Stond die achter rond de deadline of zo?
Is toch goede kans op 45 punten met een onzekere Gasquet in de QF.

Ook heel weinig GGL, Seppi en Lopez, maar dat kan ik wel begrijpen. Toch allemaal in de top 5 van kanshebbers in hun toernooi.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - buurs - 02-02-2016

Ad heeft mijn team blijkbaar niet bekeken.

Ik heb baghdatis, seppi, granollers etc


RE: Montpellier, Quito en Sofia - maartendinkelman - 02-02-2016

Ik vind het vooral opvallend dat bijna iedereen voor Troicki gaat ipv Kohlscheiber. Troicki betere loting tot kwart, maar Kohlscheiber is goedkoper en staat 4/1 h2h.
Vandaag ook een cruciale pot met Pella. Voor mij een van de kanshebbers op toernooiwinst.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

(01-02-2016, 09:15 PM)maartendinkelman Wrote: Voor 22.00uur dat gespeculeer...
Zonde van het spelletje!

Dus dat is zonde. Net na de deadline over keuzes praten is ook onzin. Waarom ben je hier dan nog?


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

(02-02-2016, 07:01 AM)maartendinkelman Wrote: Ik vind het vooral opvallend dat bijna iedereen voor Troicki gaat ipv Kohlscheiber. Troicki betere loting tot kwart, maar Kohlscheiber is goedkoper en staat 4/1 h2h.
Vandaag ook een cruciale pot met Pella. Voor mij een van de kanshebbers op toernooiwinst.

Hoe kom je bij dat laatste? Lijkt mij een 50-50 pot tegen de thuisspelende en titelverdedigende Estrella en al helemaal dik underdog tegen Verdasco.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Stille - 02-02-2016

Titelverdediger op HC ja. Nu is het op gravel aan die ouwe raakt geen knikker meer de laatste tijd. Ik heb Pella ook voor minstens 45 opgeschreven.


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

(02-02-2016, 12:53 PM)Stille Wrote: Titelverdediger op HC ja. Nu is het op gravel aan die ouwe raakt geen knikker meer de laatste tijd. Ik heb Pella ook voor minstens 45 opgeschreven.


En je dan afvragen waarom je altijd zo laag staat...


RE: Montpellier, Quito en Sofia - buurs - 02-02-2016

Estrella is dan weer geen thuisspeler  Big Grin


RE: Montpellier, Quito en Sofia - Ad Wim - 02-02-2016

Dat klopt inderdaad, maar die fout is minder van belang, toch?  Wink


RE: Montpellier, Quito en Sofia - tennisgido - 02-02-2016

De Bakker wint met 6-4 6-1


RE: Montpellier, Quito en Sofia - kooltje - 02-02-2016

Mahut zijn service is echt dramatisch geworden