The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier, Quito en Sofia
#1
De db is open! Succes met de teams.

De q's worden later toegevoegd.
Reply
#2
Leuk weekje. Wellicht wat verschillen. In deze weken maken wij als forummers het verschil tegen de nieuwe generatie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.
Reply
#4
prima. 

Wanneer komen de q's erin?
Kei Nishikori





Reply
#5
Goeie, Tampie gaat dat zsm doen.
Reply
#6
Staan erin. Wat later dan normaal, excuses.
Reply
#7
(01-02-2016, 12:32 PM)Overdune Wrote: Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.

Dit is nu opgelost, toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Toch geen eenvoudig weekje, met nog wat noten om te kraken.

GGL en Lopez bijvoorbeeld. Beiden in staat het toernooi te winnen, maar ook om in R2 te verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik weet zo al hoe de teams van buurs en cc eruit gaan zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
(01-02-2016, 08:20 PM)Ad Wim Wrote: Ik weet zo al hoe de teams van buurs en cc eruit gaan zien...

Vertel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Voor 22.00uur dat gespeculeer...
Zonde van het spelletje!
Reply
#12
(01-02-2016, 03:22 PM)Ad Wim Wrote:
(01-02-2016, 12:32 PM)Overdune Wrote: Blijkbaar zijn spelers buiten de top 150 te selecteren. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dit niet de bedoeling is. Mac gaat hier zsm naar kijken maar heeft daar op het moment geen tijd voor. Deze spelers worden later handmatig uit teams verwijderd (net als de punten mochten die toegekend worden). Het heeft geen gevolgen voor je budget dus geen probleem bij het maken van teams.

Dit is nu opgelost, toch?

Idd, Mac had toch nog wat tijd gevonden. Smile
Reply
#13
En Ad? Zoals verwacht?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Hier een groter team als bij de meeste...ben benieuwd

Allereerst hup Gonzalez
Kei Nishikori





Reply
#15
Daniel troef van de week!
Reply
#16
Maar 1 verschil met stille. Dat kan nooit goed nieuws zijn. 

Bijna niemand met Simon. Die moet dan maar vast het toernooi winnen. Pella als leuke gok.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
(01-02-2016, 11:08 PM)centre court Wrote: Maar 1 verschil met stille. Dat kan nooit goed nieuws zijn. 

Bijna niemand met Simon. Die moet dan maar vast het toernooi winnen. Pella als leuke gok.

Simon heel lang gehad. Maar toch wat duur en was bang dat ik hem overschatte na AO.
Kei Nishikori





Reply
#18
Grootste troeven Pella en Daniel; in dit soort weken kan het gek lopen, dus volle bak voor een topklassering!
Reply
#19
(01-02-2016, 10:59 PM)centre court Wrote: En Ad? Zoals verwacht?

Nee! Buurs natuurlijk wel precies zoals je verwacht waarmee ie vorig jaar faalde, maar jij hebt met Simon een leuke keus. Dacht dat je ook iedereen zou nemen die door was.

Ikzelf had vanmiddag ook nog dat soort kleine jongens, maar ik kwam niet lekker uit en wilde toch ook wel voor mogelijke winnaars gaan i.p.v. 20 punten schrapen met grut. Dus GGL en Lopez en Seppi, die ook zomaar voor 0 punten exit kunnen gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Hoezo niet iedereen Baghdatis? Stond die achter rond de deadline of zo?
Is toch goede kans op 45 punten met een onzekere Gasquet in de QF.

Ook heel weinig GGL, Seppi en Lopez, maar dat kan ik wel begrijpen. Toch allemaal in de top 5 van kanshebbers in hun toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad heeft mijn team blijkbaar niet bekeken.

Ik heb baghdatis, seppi, granollers etc
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Ik vind het vooral opvallend dat bijna iedereen voor Troicki gaat ipv Kohlscheiber. Troicki betere loting tot kwart, maar Kohlscheiber is goedkoper en staat 4/1 h2h.
Vandaag ook een cruciale pot met Pella. Voor mij een van de kanshebbers op toernooiwinst.
Reply
#23
(01-02-2016, 09:15 PM)maartendinkelman Wrote: Voor 22.00uur dat gespeculeer...
Zonde van het spelletje!

Dus dat is zonde. Net na de deadline over keuzes praten is ook onzin. Waarom ben je hier dan nog?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(02-02-2016, 07:01 AM)maartendinkelman Wrote: Ik vind het vooral opvallend dat bijna iedereen voor Troicki gaat ipv Kohlscheiber. Troicki betere loting tot kwart, maar Kohlscheiber is goedkoper en staat 4/1 h2h.
Vandaag ook een cruciale pot met Pella. Voor mij een van de kanshebbers op toernooiwinst.

Hoe kom je bij dat laatste? Lijkt mij een 50-50 pot tegen de thuisspelende en titelverdedigende Estrella en al helemaal dik underdog tegen Verdasco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Titelverdediger op HC ja. Nu is het op gravel aan die ouwe raakt geen knikker meer de laatste tijd. Ik heb Pella ook voor minstens 45 opgeschreven.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
(02-02-2016, 12:53 PM)Stille Wrote: Titelverdediger op HC ja. Nu is het op gravel aan die ouwe raakt geen knikker meer de laatste tijd. Ik heb Pella ook voor minstens 45 opgeschreven.


En je dan afvragen waarom je altijd zo laag staat...


Attached Files Thumbnail(s)
   
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Estrella is dan weer geen thuisspeler  Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Dat klopt inderdaad, maar die fout is minder van belang, toch?  Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
De Bakker wint met 6-4 6-1
Reply
#30
Mahut zijn service is echt dramatisch geworden
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: