The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 10-08-2006

Niet als Berdych nu van Nadal wint.


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...

Berdych 15
Hewitt 7

Totaal 22 punten


ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 18

Totaal 60


Lijkt me duidelijk Ad :wink:


- Bocaloca - 10-08-2006

ja maar als adje wint dan is ie goed, en als adje verliest heeft de rest geluk


- Ad Wim - 10-08-2006

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...

Berdych 15
Hewitt 7

Totaal 22 punten


ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 18

Totaal 60


Lijkt me duidelijk Ad :wink:
O oke, ik had me niet gerealiseerd dat het om deze exacte wissels ging. Maar ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee, dat jij het team aanpast van mijn grootste concurrent Icon_evil


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...

Berdych 15
Hewitt 7

Totaal 22 punten


ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 18

Totaal 60


Lijkt me duidelijk Ad :wink:
O oke, ik had me niet gerealiseerd dat het om deze exacte wissels ging. Maar ik ben er eigenlijk helemaal niet blij mee, dat jij het team aanpast van mijn grootste concurrent Icon_evil

Het ging mij er om dat Sanguinetti erin zou staan....CC wist niet dat Nalbi er al uit lag. En aangezien hij Lee en Hernych ook niet had, moest ik Hewitt er wel uithalen. En mijn vertrouwen was groot in ToJo, dus sorry Ad.


- Ad Wim - 10-08-2006

Hopelijk haalt Berdych de finale :wink:


- Ad Wim - 10-08-2006

Maar je hebt toch ook Nalbi eruit gehaald? Wie heb je er daarvoor ingezet dan?


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:Maar je hebt toch ook Nalbi eruit gehaald? Wie heb je er daarvoor ingezet dan?

Nalbi heb ik er niet uitgehaald.
CC had alleen Dancevic dacht ik in dat stukje.
Sanguinetti moest er nu wel in natuurlijk.


- centre court - 10-08-2006

had maandag echt heel weinig tijd en ook nog eens om 8 uur ofzo, was dus heel veel bezig. gelukkig heb ik buurs gevraagd er nog even naar te kijken net voor 10 uur. anders had ik echt heel veel verloren. en ik ben natuurlijk wel zo slim om dan een top-manager te vragen. :wink:

buurs... =D>

ik schrok wel eerst toen ik tojo zag staan, die had ik echt nooit gekozen. =D>


- buurs - 10-08-2006

Zou wel mooi zijn als ToJo ook nog ff van Malisse wint...
loop je weer iets meer in :razz:


- buurs - 10-08-2006

Ik heb trouwens mijn vakantie ook geboekt...we vertrekken op woensdag :razz:
De week erop is er davis cup :razz:


- kuiper - 10-08-2006

Dat hoop ik ook. Ik heb ToJo zowel bij TM als met de MV. =D>


- kuiper - 10-08-2006

buurs Wrote:Ik heb trouwens mijn vakantie ook geboekt...we vertrekken op woensdag :razz:
De week erop is er davis cup :razz:

Dat kan geen toeval zijn. :wink:


- buurs - 10-08-2006

kuiper Wrote:
buurs Wrote:Ik heb trouwens mijn vakantie ook geboekt...we vertrekken op woensdag :razz:
De week erop is er davis cup :razz:

Dat kan geen toeval zijn. :wink:

:wink:


- Ad Wim - 10-08-2006

Ik ga morgen weg. Ben er dus volgende week niet voor Cincinnati. Heb aan Woerdie gevraagd om mijn team te maken, maar weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Hij zit flink in een dip.


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:Ik ga morgen weg. Ben er dus volgende week niet voor Cincinnati. Heb aan Woerdie gevraagd om mijn team te maken, maar weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn. Hij zit flink in een dip.

Ad, ik wil je de helpende hand bieden :wink:


- kuiper - 10-08-2006

buurs maakt ook al mijn team. Ik ga morgenvroeg weg.


- Ad Wim - 10-08-2006

Ik zal hem niet te veel werk geven. Bovendien heb ik vertrouwen in Woerdie. En dan zul je net zien dat Buurs het volgende week kwijt is :wink:


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:Ik zal hem niet te veel werk geven. Bovendien heb ik vertrouwen in Woerdie. En dan zul je net zien dat Buurs het volgende week kwijt is :wink:

:8:

Het kan niet lang meer duren...waarschijnlijk is Woerdie volgende week weer in vorm :wink:


- buurs - 10-08-2006

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Youzhny en Hernych liggen er al uit en Berdych is al door. Als Tojo en Lee ook verliezen, en Hewitt dus wint, weet ik niet of het wel zulke goede wissels zijn...

Berdych 15
Hewitt 7

Totaal 22 punten


ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 18

Totaal 60

Berdych 25
Hewitt 7

totaal 32

ToJo 15
Youzhny 7
Lee 10
Hernych 10
Sanguinetti 28

Totaal 70

Maar Berdych zou weleens de finale kunnen halen en dan pakken de wissels minder uit. Al zal het niet veel schelen


- Ad Wim - 10-08-2006

De vergelijkin gaat niet helemaal op, want Sanguinetti had je sowieso wel genomen.


- buurs - 10-08-2006

Ad Wim Wrote:De vergelijkin gaat niet helemaal op, want Sanguinetti had je sowieso wel genomen.

Klopt, maar ik moest kiezen tussen Gonzalez en Berdych.
Ik zag Berdych minder ver komen dan Gonzo...
Het maakt waarschijnlijk allemaal niet veel uit.


- Ad Wim - 11-08-2006

Nou, onze strijd heb ik in ieder geval in mijn voordeel beslist. Maar Malisse zal wel van Federer verliezen dus ik pak slechts 9 punten op je, maar het is wel een weekwinst :razz:


- centre court - 12-08-2006

feli ad. kleine nederlaag. ben blij dat ik er weer bij ben. kan nu alles wat makkelijker volgen natuurlijk en zelf m'n team weer maken maandag!


- buurs - 12-08-2006

nu is Ad op vakantie...


- centre court - 12-08-2006

daarom ga ik ook een enorme slag slaan volgende week. :wink: nu woerdie ad's team maakt is 't eigenlijk: Buurs/CC vs. Woerdie/AD. :8:


- buurs - 12-08-2006

centre court Wrote:daarom ga ik ook een enorme slag slaan volgende week. :wink: nu woerdie ad's team maakt is 't eigenlijk: Buurs/CC vs. Woerdie/AD. :8:

:lol: :lol: :lol:

Dat wordt een walk over :Big Grin


- Ad Wim - 14-08-2006

Midden in de Pyreneen, in the middle of nowhere, toch nog voor elkaar gekregen om een team te maken :Big Grin

Gasquet niet genomen omdat hij niet echt de man is van twee weken achter elkaar presteren en Robredo is ook geen makkie.
Voor de rest ben ik voor de Amerikanen gegaan, waarvan Roddick en Blake de troeven zijn. Roddick misschien een beetje link, maar hij moet toch een keer gaan spelen. Blake verloor vorige week van de finalist en dat was niet in Amerika. Nalbi en Gonzo durfde ik allebei niet aan. Voor de rest een mooie 3-4-2-4 verhouding. Hoop op de halve finales Roddick-Baghdatis en Malisse-Haas/Blake, maar dat is misschein wel heel optimistisch.

Ik ga weer de rimboe in, ik meld me vrijdag weer.


- Ad Wim - 14-08-2006

En om maar even on topic te blijven: CC, Haas niet?!

En onze sleutelpartij zal toch wel Blake-Berdych worden. Ben benieuwd of Berdych twee weken achter elkaar kan presteren.


- centre court - 14-08-2006

Ad Wim Wrote:En om maar even on topic te blijven: CC, Haas niet?!

En onze sleutelpartij zal toch wel Blake-Berdych worden. Ben benieuwd of Berdych twee weken achter elkaar kan presteren.

Verdasco is ook goed op HC en als Nadal gaat knallen blijft Haas nergens en dan zit ie met max. 15 punten.

Berdych is een kanjer.