The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 15-08-2006

Dan toch maar even de verschillen voor deze week:
CC: Gonzalez, Seppi, Gasquet, Serra en Berdych.
AD: Haas, Blake, Roddick.

Seppi is er inmiddels uit, verloor van Spadea die ik ook had, vond dat ik ze beide moest nemen aangezien chela evt. ook had gekund voor seppi, dan loop je 18 punten mis voor 600 euro. Helaas won Spadea dus.
Hou ik er 4 over tegen 3 van jou. Roddick kan er al af tegen Bracciali maar kan ook zomaar 25 punten pakken voordat ie eraf gaat tegen Federer, meer zal hij er mijn inziens niet pakken. Blake en Haas moeten eraf met 15 punten tegen resp. berdych en nadal. Haas kan er evt. al af tegen verdasco als 't meezit.
Voor mij moet Gonzalez 't dus weer goed gaan doen, net als gasquet die een zware 1e ronde heeft maar daarna in een zetel zit. Serra was al door, verwacht ik niet zo heel veel van. Berdych is bekend, die moet Blake eraf knallen.


- centre court - 16-08-2006

Vreselijk frustrerend zo'n 6-7 7-6 7-6 winst van Roddick, scheelt zo 15 punten als ie ook van Vliegen wint. Icon_evil

Jij gaat mij verslaan deze week, met hoeveel is afhankelijk van hoever jou 3 mannen gaan komen. Berdych en Gasquet eruit is wel erg zuur. Gonzalez en Serra moeten nu zoveel mogelijk sprokkelen.


- buurs - 16-08-2006

Blake gaat de finale halen :wink:


- centre court - 16-08-2006

mijn hoop is inmiddels volledig gevestigt op nadal. hij moet haas en blake verslaan, al moet dat dan maar in de komende ronde ten koste gaan van mijn eigen Lee.


- buurs - 16-08-2006

Wordt lastig, aangezien dit ook niet echt de ondergrond voor Nadal is...


- centre court - 16-08-2006

nadal wil toch dichterbij Federer komen? dan moet ie 'm op HC toch iig benaderen. dan red je 't niet met 2e en 3e rondes.


- buurs - 16-08-2006

centre court Wrote:nadal wil toch dichterbij Federer komen? dan moet ie 'm op HC toch iig benaderen. dan red je 't niet met 2e en 3e rondes.

Klopt, maar vorige week verlies tegen Berdych, terwijl die ook niet in supervorm is en dan gister een set verloren van Querrey.... :roll:

En Haas en Blake zijn van een ander niveau.

Eerst vanavond maar eens zien, aangezien Lee ook best aardig speelt.


- centre court - 16-08-2006

heb er voor de rest van de week een slecht gevoel over aangezien ik verwacht dat Federer en Nadal beide niet in de finale gaan komen. Dan is de kans groot dat er spelers komen te staan die vaak gekozen zijn en die ik niet heb zoals haas, blake, nalbi of djoko. Icon_evil


- buurs - 16-08-2006

Federer zal de finale wel halen, maar de rest blijft onvoorspelbaar.

Ik heb trouwens 2 euro staan op Nalbi voor toernooiwinst op een quote van 45 euro. :razz:


- centre court - 16-08-2006

toch hoop ik dat nalbi er zsm af gaat en dat gonzo 't daar gaat redden. want denk je eigenlijk van gonzo buurs? hij moet 't wel een beetje doen voor mij. zeker in dit topic. :wink:


- buurs - 16-08-2006

centre court Wrote:toch hoop ik dat nalbi er zsm af gaat en dat gonzo 't daar gaat redden. want denk je eigenlijk van gonzo buurs? hij moet 't wel een beetje doen voor mij. zeker in dit topic. :wink:

Het spijt voor je, maar ik denk dat hij er tegen Fish afgaat...

Daar ben ik eerlijk gezegd heel zeker van


- centre court - 16-08-2006

buurs Wrote:
centre court Wrote:toch hoop ik dat nalbi er zsm af gaat en dat gonzo 't daar gaat redden. want denk je eigenlijk van gonzo buurs? hij moet 't wel een beetje doen voor mij. zeker in dit topic. :wink:

Het spijt voor je, maar ik denk dat hij er tegen Fish afgaat...

Daar ben ik eerlijk gezegd heel zeker van

lekker hoor :roll:

:wink:


- buurs - 16-08-2006

centre court Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:toch hoop ik dat nalbi er zsm af gaat en dat gonzo 't daar gaat redden. want denk je eigenlijk van gonzo buurs? hij moet 't wel een beetje doen voor mij. zeker in dit topic. :wink:

Het spijt voor je, maar ik denk dat hij er tegen Fish afgaat...

Daar ben ik eerlijk gezegd heel zeker van

lekker hoor :roll:

:wink:

Sorry mate :8:


- centre court - 16-08-2006

gonzo is toch gewoon goed in vorm, ook makkelijk langs landgenoot massu.


- buurs - 16-08-2006

centre court Wrote:gonzo is toch gewoon goed in vorm, ook makkelijk langs landgenoot massu.

Speltype van Fish ligt Gonzo niet en de baan is heel snel en dat is in het voordeel van Mardy.
Verder speelt hij thuis en heeft hier al eens de finale gehaald.

En in de 1e ronde van Mahut met 6-3 6-1 winnen is ook niet mis :wink:


- centre court - 16-08-2006

je hebt me overtuigd, maar ik juich gewoon voor gonzo! :8:


- buurs - 16-08-2006

centre court Wrote:je hebt me overtuigd, maar ik juich gewoon voor gonzo! :8:

Maarrrrrrr, Gonzo is in vorm, dus je weet het nooit natuurlijk. :wink: :roll:


- Genomico - 16-08-2006

Gonzo gaat vanavond Fish eten!!


- buurs - 16-08-2006

Genomico Wrote:Gonzo gaat vanavond Fish eten!!

Voor of na zijn partij :roll:


- centre court - 16-08-2006

tijdens zijn partij. Icon_twisted


- centre court - 17-08-2006

Gonzo wint in 2! =D>

Gelukkig maar. Nu nalbi eruit is, ligt 't schema ook wel aardig open dacht ik zo.


- centre court - 17-08-2006

De verschillen op donderdagmorgen voor alle 3e rondepartijen gaan beginnen:

CC: Gonzalez, Serra
AD: Roddick, Haas +1 punt

Het is duidelijk dat adje de betere spelers heeft op papier, maar haas moet bijv. tegen nadal. haas gister moeite met simon, nadal makkelijk langs lee. Zou moeten kunnen denk ik. Roddick tegen Chela wordt lastiger, chela is goed in vorm, dus ik hoop dat ie kan stunten. Gonzalez heeft een zeer gunstige loting al is wawrinka erg gevaarlijk, schakelde niet voor niets al acasuso en nalbi uit. Serra-Robredo durf ik niet te voorspellen. robredo is de betere speler, maar is ie wel beter in vorm op HC.

come on Gonzo, Serra, Chela en Nadal.


- THE MAILMAN - 17-08-2006

buurs Wrote:
Genomico Wrote:Gonzo gaat vanavond Fish eten!!

Voor of na zijn partij :roll:

En de Fish heeft heerlijk gesmaakt.
Vanavond als toetje zwitserse Wajwe-fondue.... :razz:


- centre court - 17-08-2006

:lol:

vamos fernando!


- buurs - 17-08-2006

Tja, ik vind het knap hoe Gonzo zijn vorm voortzet =D>
Ik gun het hem, want het is mooie speler om naar te kijken.

Kan me vele jaren geleden herinneren dat Schalken in de kwartfinale hem uitschakelde tijdens de US open. :razz:


- centre court - 17-08-2006

buurs Wrote:Tja, ik vind het knap hoe Gonzo zijn vorm voortzet =D>
Ik gun het hem, want het is mooie speler om naar te kijken.

Kan me vele jaren geleden herinneren dat Schalken in de kwartfinale hem uitschakelde tijdens de US open. :razz:

die partij was óf 's avonds heel laat of 's nachts want ik heb die partij in bed gekeken. weet 't nog goed. was 't een 5 setter? iig een lange partij met een paar TB's. schitterend.


- buurs - 17-08-2006

centre court Wrote:
buurs Wrote:Tja, ik vind het knap hoe Gonzo zijn vorm voortzet =D>
Ik gun het hem, want het is mooie speler om naar te kijken.

Kan me vele jaren geleden herinneren dat Schalken in de kwartfinale hem uitschakelde tijdens de US open. :razz:

die partij was óf 's avonds heel laat of 's nachts want ik heb die partij in bed gekeken. weet 't nog goed. was 't een 5 setter? iig een lange partij met een paar TB's. schitterend.

Volgens mij won Sjeng in 4 :roll:


- buurs - 17-08-2006

Toch in 5: 6-7(5) 6-3 6-3 6-7(5) 7-6(2)


- centre court - 17-08-2006

5e set TB dus. :lol:

schitterende partij inderdaad.


- centre court - 17-08-2006

centre court Wrote:De verschillen op donderdagmorgen voor alle 3e rondepartijen gaan beginnen:

CC: Gonzalez, Serra
AD: Roddick, Haas +1 punt

Het is duidelijk dat adje de betere spelers heeft op papier, maar haas moet bijv. tegen nadal. haas gister moeite met simon, nadal makkelijk langs lee. Zou moeten kunnen denk ik. Roddick tegen Chela wordt lastiger, chela is goed in vorm, dus ik hoop dat ie kan stunten. Gonzalez heeft een zeer gunstige loting al is wawrinka erg gevaarlijk, schakelde niet voor niets al acasuso en nalbi uit. Serra-Robredo durf ik niet te voorspellen. robredo is de betere speler, maar is ie wel beter in vorm op HC.

come on Gonzo, Serra, Chela en Nadal.

de dag begint lekker. haas eruit, gonzo door. ik juich niet te hard want de kans is groot dat roddick doorgaat vannacht en dat serra sneuvelt, dan ligt ad nog steeds 1 punt voor, maar 't begin is er. :lol: