The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 22-08-2006

heb mahut na zijn overwinning tegen haas(die ik toen had) elke week bijna genomen en geloof dat ie elke 1e ronde makkelijk verloor. zie chucho dus wel winnen.


- Ad Wim - 22-08-2006

Nogmaals, 1e ronde verliezen is niet goed. Maar dit toernooi heeft hij al een rondje gewonnen en dat kan veel doen met een speler.


- centre court - 22-08-2006

en chela gaat natuurlijk wel gewoon dik winnen van seppi. Icon_twisted


- Ad Wim - 22-08-2006

Zelfde verhaal. Bovendien doet Seppi het dit jaar best leuk op HC. Vorige week vond je iig nog dat ik hem móest hebben.


- centre court - 22-08-2006

Omdat ie Q was, al 4 punten had dus en tegen een andere Q(spadea) moest. daar verloor ie dus meteen snel van. de ronde erna won chela!! wél van spadea.


- Ad Wim - 22-08-2006

Nu heeft hij al een rondje gewonnen, en hoe!


- Genomico - 22-08-2006

Ik heb deze week sowieso meer punten dan CC Hakkuh :wink: (Al zal het verschil waarschijnlijk maar 2 punten zijn :Big Grin )


- Ad Wim - 22-08-2006

Ik zou maar niet te veel op CC letten. Ik sta nog maar 16 punten achter je Icon_twisted


- centre court - 22-08-2006

Ad Wim Wrote:Ik zou maar niet te veel op CC letten. Ik sta nog maar 16 punten achter je Icon_twisted

dat worden er na deze week weer 56.


- Ad Wim - 22-08-2006

Dan nog.


- centre court - 23-08-2006

3-0 voor mij al!!

nu nieminen en malisse nog. Icon_twisted


- Ad Wim - 23-08-2006

Dat wordt 5-0. Ach, gelukkig kies ik wel de goede week uit om een dramaweek te hebben.

Maar gefeliciteerd. Het zou leuk zijn als ik ook eens felicitaties van jou zou ontvangen...


- centre court - 23-08-2006

Ad Wim Wrote:Dat wordt 5-0. Ach, gelukkig kies ik wel de goede week uit om een dramaweek te hebben.

Maar gefeliciteerd. Het zou leuk zijn als ik ook eens felicitaties van jou zou ontvangen...

De volgende keer dat jij wint(eind september ergens) zal ik jou ook feliciteren ad. :wink:

De verschillen:
CC: Monfils, Soderling, Chela, Malisse, Acasuso, Nieminen.
AD: Baghdatis

:lol:

Blake is natuurlijk een ongelofelijk faler, ook zo'n beetje mijn angstgegner, maar zijn verlies is voor onze strijd niet eens zo gek. De halve finalist uit kwart 1 komt uit RRH-Malisse en Chela-Acasuso. Daar mis ik alleen RRH van, jij hebt er geen.
Als je de schade nog een beetje beperkt wil houden zou ik vanavond maar juichen voor Baghdatis tegen Soderling. Icon_twisted


- centre court - 23-08-2006

Ad Wim Wrote:Ondanks een rustige week toch enorm veel verschillen. Jij bent duidelijk voor de halve jongens gegaan en ik voor meer kleintjes.

CC: Monfils, Soderling, Chela, Malisse, Acasuso en Nieminen
Ad: Gicquel, Berrer, Mahut, Vik, Seppi, Rusedski, Baghdatis, Pashanski en Clement

Soderling, Malisse en Nieminen had ik eerst ook maar ik vond hun loting toch iets te lastig. Querrey is goed bezig, Vik wint dik van Santoro en Rusedski wint ook een knappe partij. En de drie van jou zijn nou ook niet bepaald constant.
Acasuso snap ik echt niet en Monfils vind ik ook moeilijk te begrijpen. Chela is vrij logisch al is wel de vraag of hij 2x op rij kan presteren. Ik vrees eigenlijk alleen echt jouw Nieminen.
Voor de rest veel clashes morgen: Acasuso-Mahut, Seppi-Chela, Malisse-Vik, Nieminen-Rusedski en Monfils-Gicquel. Morgenavond weten we dus heel veel meer wie er deze week gaat scoren, want ik denk wel dat een van ons dat gaat doen.

dat weten we dus inderdaad. Icon_twisted

En al je gedachten over mijn spelers zijn ook niet echt helemaal uitgekomen dacht ik zo. Maar ik juich niet te vroeg hoor. Kan na vanavond zo maar zijn dat ik er ook nog maar 1 over heb(winnaar Chela-Acasuso) en dan heb ik dus voor de rest ook allemaal maar 4 punten voor gekregen.
Toch heb ik goede hoop dat ik morgenvroeg gewoon nog 't maximale aantal van 6 spelers over heb.


- Ad Wim - 23-08-2006

Soderling-Baghdatis wordt een belangrijke vanavond. Als Baghdatis wint zal de schade nog wel meevallen tov jou. Dan zullen het zeker niet meer dan 50 punten worden.


- centre court - 23-08-2006

laten we 't maar niet over 't reele scenario hebben dat acasuso-nieminen en soderling-monfils de halve finales worden.

Op de plek van acasuso kan ook malisse of chela worden gezet. :8:


- Ad Wim - 23-08-2006

Reeel is dat de halve finales Malisse - Ferrer/Nieminen en Verdasco/Baghdatis - Davydenko worden.


- centre court - 23-08-2006

Oh nu is Davy ineens goed genoeg op HC! had dat maandag even bedacht ad.

ik mis je trouwens op 't voetbalforum. is een ontzettende waf/cc-020 discussie aan de gang. :wink:


- Ad Wim - 23-08-2006

centre court Wrote:Oh nu is Davy ineens goed genoeg op HC! had dat maandag even bedacht ad.
Als ik dat had geweten inderdaad...
En je weet hoe Davy is in de kleinere toernooien. Of hij verliest in de eerste ronde of hij haalt de finale.

centre court Wrote:ik mis je trouwens op 't voetbalforum. is een ontzettende waf/cc-020 discussie aan de gang. :wink:
Ben aan het werk dus beperk me maar tot het tennisforum :8:


- centre court - 23-08-2006

helemaal niets in amsterdam!! :lol:

:cheers: Hakkuh


- kuiper - 23-08-2006

Wat lollig. :letitallout:


- buurs - 23-08-2006

centre court Wrote:helemaal niets in amsterdam!! :lol:

:cheers: Hakkuh

UEFA Cup :wink:


- buurs - 23-08-2006

Van Nistelrooij scoort 2x tegen Anderlecht =D>


- centre court - 23-08-2006

kuiper Wrote:Wat lollig. :letitallout:

dat krijg je als je altijd zo'n grote smoel hebt kuiper. i'm sorry.


- centre court - 24-08-2006

in een toernooi waar je bijna iedereen kan kiezen heb je op woensdagavond al niemand meer ad. slechte zaak. Icon_twisted

soderling!!! =D>


- Ad Wim - 24-08-2006

Tja, als ik gisteren een dramatema had, wordt dat niet vandaag in een keer beter. Het zit ook niet mee: 2 opgaves in belangrijke partijen en veel close partijen vallen de verkeerde kant op. Maar het valt allemaal wel mee.


- buurs - 24-08-2006

centre court Wrote:
kuiper Wrote:Wat lollig. :letitallout:

dat krijg je als je altijd zo'n grote smoel hebt kuiper. i'm sorry.

:roll: Icon_question


- kuiper - 24-08-2006

centre court Wrote:
kuiper Wrote:Wat lollig. :letitallout:

dat krijg je als je altijd zo'n grote smoel hebt kuiper. i'm sorry.

Sorry CC, maar waar doel je op. Ik heb je bericht gisteravond al gezien, maar bewust niet geareageerd, want dan had ik je overal voor uitgemaakt. Ik ben helemaal niet iemand die groot van de daken schreeuwt om Ajax, maar het is wel van jongs af aan mijn cluppie. Het is natuurlijk wel zeer kleuterig om bij de uitschakeling van een nederlandse club zo te reageren. Typisch gedrag van iemand die zich achtergesteld voelt. Feyenoorders hebben dat ook vaak. Ook PSV-ers kunnen er wat van.
Jammer CC, ik had je best hoog zitten.


- kooltje - 24-08-2006

centre court Wrote:in een toernooi waar je bijna iedereen kan kiezen heb je op woensdagavond al niemand meer ad. slechte zaak. Icon_twisted

soderling!!! =D>
ik doe met je mee hoor


- centre court - 24-08-2006

kuiper Wrote:
centre court Wrote:
kuiper Wrote:Wat lollig. :letitallout:

dat krijg je als je altijd zo'n grote smoel hebt kuiper. i'm sorry.

Sorry CC, maar waar doel je op. Ik heb je bericht gisteravond al gezien, maar bewust niet geareageerd, want dan had ik je overal voor uitgemaakt. Ik ben helemaal niet iemand die groot van de daken schreeuwt om Ajax, maar het is wel van jongs af aan mijn cluppie. Het is natuurlijk wel zeer kleuterig om bij de uitschakeling van een nederlandse club zo te reageren. Typisch gedrag van iemand die zich achtergesteld voelt. Feyenoorders hebben dat ook vaak. Ook PSV-ers kunnen er wat van.
Jammer CC, ik had je best hoog zitten.

ik doelde uiteraard niet op jou Kuiper, wist niet eens dat je voor ajax bent. met ''grote smoel'' bedoel ik de ajax-supporter in 't algemeen. krijg de schurft van die arrogantie. ze zouden kopenhagen wel even met 3-0 of 4-0 oprollen thuis maar ze krijgen 'm gewoon met 0-2 aan de kloten. heerlijk vind ik dat dan. bij die 0-2 zoals gisteren wordt er hier thuis net zo gejuicht als bij een goal van Feyenoord in de europacup. dat spijt me voor gasten als jij kuiper, die gewoon rustig hun cluppie aanmoedigen.

nogmaals sorry dan. ik bedoelde dus uiteraard niet dat jij een grote smoel zou hebben, juist niet, dat geef je zelf ook aan. en ook doelde ik niet op ad, maar gewoon op de ajacied en haar gedrag in 't algemeen.