The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 12-09-2006

Wie moet ik nemen in mijn Dreamteam: Hofs of De Guzman? Ik denk dat Hofs meer punten kan halen, maar hij is wel vaak geblesseerd. De Guzman, daarentegen, speelt altijd. Wie neemt de corners eigenlijk?


- centre court - 12-09-2006

Geloof dat Guzman de corners neemt. Hofs zal idd vaker scoren maar is ook vaak geblesseerd. moeilijk.


- Ad Wim - 12-09-2006

Ik geloof, ik geloof... Dat moet je verdomme weten! Ik heb nog tot vrijdag, wordt lastig. De Guzman is een half miljoen goedkoper, dat scheelt wel.


- centre court - 12-09-2006

Kan je Charrie niet nemen? Icon_twisted


- centre court - 14-09-2006

Berrer-Lee 6-4 5-5! kom op berrer!!

als ie deze pakt en ancic wint van hrbaty dan win ik van jou deze week! Icon_twisted


- centre court - 14-09-2006

Berrer-Lee 6-4 6-7 6-7. #-o

berrer stond in de 3e set TB met 4-0(!!) voor maar verloor 'm met 4-7. net zo'n faler als Gremel dus.

als ancic wint pak je me met 1 punt deze week ad. Icon_twisted


- Ad Wim - 14-09-2006

Hakkuh

Ik pak je weer deze week :razz:


- centre court - 14-09-2006

maar kom niet meer aan met teksten als: wat kan tennis toch onrechtvaardig zijn. :wink:


- Ad Wim - 14-09-2006

Dat doe ik wel als Hrbaty morgen nipt van Ancic verliest :razz:


- centre court - 15-09-2006

Nu dus! :razz:

Feli ad. 1 punt winst voor jou. vorig week stonden we gelijk. volgende week met de davis cup spelen we weer gelijk. :8:

dan die week erna maar knallen.

hoe doen we 't eigenlijk in 't algemeen deze week?


- Ad Wim - 15-09-2006

Bedankt man!


- centre court - 18-09-2006

Pak je met CM met 4 punten deze week ad. jij staat in de ranglijst nog 1 punt voor. verschillen zijn ook hier dus klein.


- Ad Wim - 18-09-2006

En met FEyenoord en Ajax pakken we allebei 0 punten Sad


- Ad Wim - 18-09-2006

Maar je staat nog steeds meer dan 100 punten achter. Nu een weekje rust, ga daarin maar overdenken hoe je die punten terug gaat pakken in de komende 7 weken.


- Genomico - 18-09-2006

Ad Wim Wrote:Maar je staat nog steeds meer dan 100 punten achter. Nu een weekje rust, ga daarin maar overdenken hoe je die punten terug gaat pakken in de komende 7 weken.

Maar jah, Wimbledon wordt toch wel gewoon virtueel meegeteld?


- Ad Wim - 18-09-2006

Daar doe ik inderdaad niet moeilijk over. We moeten alleen wel even de sheet opzoeken hoeveel punten het verschil was.


- Ad Wim - 24-09-2006

Gefeliciteerd met de weekoverwinning bij CM. Deze week weer TM, waarin ik je uiteraard ga verslaan.


- Genomico - 24-09-2006

Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd met de weekoverwinning bij CM. Deze week weer TM, waarin ik je uiteraard ga verslaan.

Hoor ik hier weer een Amsterdammer schijten?


- Ad Wim - 25-09-2006

Wat doe je in dit topic?


- centre court - 25-09-2006

Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd met de weekoverwinning bij CM. Deze week weer TM, waarin ik je uiteraard ga verslaan.

vergeet niet te zeggen dat ik je ook voorbij ben op de ranglijst. nu met TM nog. deze week hopelijk veel verschillen in onze teams.


- centre court - 25-09-2006

Jij gaat iig 1 plek stijgen. wat die aadje timmer die precies boven jou staat precies dacht vanavond ontgaat me even. :roll:

ljubicic, baghdatis en nieminen. #-o


- kuiper - 25-09-2006

centre court Wrote:Jij gaat iig 1 plek stijgen. wat die aadje timmer die precies boven jou staat precies dacht vanavond ontgaat me even. :roll:

ljubicic, baghdatis en nieminen. #-o

Het is ook niet mijn keuze, maar ze kunnen wel ver komen natuurlijk.


- centre court - 25-09-2006

Redelijk grote verschillen, wederom enkele groten tegen meerdere kleintjes:

CC: Seppi, Wang, De Voest, Gremelmayer, Pless, Vassalo Arguello, Lu en Kubot.
AD: Koubek, Murray, Verdasco en Becker.

Koubek en De Voest in ronde 2 tegen elkaar als ze 1e ronde winnen. Becker max. 3 punten als Ljubo een beetje zin heeft.
Murray en Verdasco moeten voor jou dan ver gaan komen. Hoever ze daadwerkelijk gaan komen gaat bepalen wie er van ons 2 gaat winnen deze week. Hopelijk halen enkele van mijn spelers iig 8 punten. Murray speelde van 't weekend nog op gravel in Oekraine en moet morgen op HC in Bangkok spelen. Lijkt me niet erg fijn. Henman staat klaar om wraak te nemen voor eerdere nederlagen. Verdasco vind ik meer een HC-speler. Dit jaar als beste resultaat op gravel 2 halve finales. Niet erg overtuigend. Halve finale is 15 punten. Dat lijkt me niet genoeg voor hem. Al mag RRH hem ook best met 8 punten naar huis sturen. :razz:
Dat zijn mijn ideeen over onze verschillen. hoor nou graag jou motivatie. =D>


- Ad Wim - 25-09-2006

Tja, wat moet ik zeggen. Murray heb ik op het laatst erin geknald, omdat ik in geen mogelijkheid uitkwam qua budget. Eigenlijk kwam het me wel goed uit, want Srichaphan zag ik toch niet van hem winnen. Ljubicic heeft het ook niet meer de laatste tijd dus daar kan Murray en evt Becker of iemand anders al eerder van winnen.
Verdasco moet je gewoon hebben, vind ik. Hij is zeker in staat het toernooi daar te winnen en in mijn ogen de goedkoopste gast die echt ver kan komen.
Ik heb op het laatst Montanes eruit gehaald voor Koubek en Bastl, omdat ik met Montanes nog meer dan 100 over had en ik zag eigenlijk Starace dat wel winnen.
Zoals altijd kunnen jouw kleintjes ook best goed in de eerste ronde verliezen. Seppi vind ik 50-50, De voest wint vast wel, Gremel en Pless samen nemen vind ik link want dat is mijns inziens 4 punten voor heel wat geld. Maar misschien zegt Tursunov nog af. Vassallo max 3 punten, Lu 50-50 en Kubot gaat er natuurlijk af tegen Berdych als hij speelt. Zelfs als Berdych niet op komt dagen, zie ik een ll ook nog wel winnen.
Ik heb er even aan gedacht om een zooi kleintjes te nemen ipv Murray en Verdasco, maar ik vond het toch te lastig wie dan te nemen, want ik zie weinig duidelijke winstpartijen in de eerste ronde.

Al met al hangt veel, eigenlijk alles, af van morgen. Wie van jouw kleintjes gaat door en komt er nog een afzegging of een verrassing mbt Murray en Verdasco. Spannend!


- Genomico - 25-09-2006

CC: Seppi, Wang, De Voest, Gremelmayr, Pless, Vassalo Arguello, Lu en Kubot.
Ad: Koubek, Murray, Verdasco en Becker.

Een neutraal oordeel:

CC: 15 + 3 + 8 + 15 + 1 + 3 + 1 + 1 = 47 pnt
Ad: 3 + 15 + 24 + 3 = 45 pnt

Wederom een klein verschil dus :Big Grin


- Ad Wim - 25-09-2006

Van wie verliest Verdasco in de finale dan?

En ik vind 15 punten voor Seppi wel erg ruim, net als 15 punten voor Gremelmayr.


- Ad Wim - 25-09-2006

centre court Wrote:Jij gaat iig 1 plek stijgen. wat die aadje timmer die precies boven jou staat precies dacht vanavond ontgaat me even. :roll:

ljubicic, baghdatis en nieminen. #-o
Dat vraag ik me af. Als Ivan het toernooi wint en Nieminen en Baghdatis komen tegen elkaar in de finale... Wat allemaal niet heel erg ondenkbaar is.


- centre court - 25-09-2006

Ad Wim Wrote:Van wie verliest Verdasco in de finale dan?

En ik vind 15 punten voor Seppi wel erg ruim, net als 15 punten voor Gremelmayr.

De winnaar van Gremel-Pless zie ik gewoon ver komen. tursu zal toch niet naar India komen na dit grote succes en na een 17-15 5e set op gravel?

Seppi zelfde verhaal. Wint ie in eigen huis van Simon dan kan hij best 15 punten halen.


- Ad Wim - 25-09-2006

Tursunov is een bikkel en hij hoeft woensdag pas te spelen. Davydenko lukte het ook. En het is natuurlijk een pisloting in de eerste ronde. Hij heeft vandaag rustig kunnen vliegen en kan dat partijtje nog wel met een driedubbele jetlag winnen. Maar het kan natuurlijk zijn dat hij helemaal niet komt. Zou ook niet heel erg zijn, want de nummer 13 heeft hem.

Seppi werd er dit weekend 2x keihard afgeslagen, heeft gisteren nog gespeeld en doet het sowieso beter op snellere banen dit jaar. En hij is nou niet bepaald in vorm de laatste weken. verloor op gravel van Massa en Cilic. Bovendien is Simon een lastige tegenstander, die wel een week rust heeft gehad en Zaba in de tweede ronde is ook niet makkelijk. Daarna Mathieu en Lapentti. Ik vond de gok te groot.


- Ad Wim - 26-09-2006

En dat is 1 kleintje weg voor 1 punt.