The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 09-10-2006

Deze week gaan er echt veel grote verschillen komen. Weet zeker dat ik veel spelers heb die jij niet hebt. Heb er 18. :oops:
Heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd. Deze weken doen mij meestal de das om. In Wenen is bijna elke pot ,en zeker vanaf de 2e ronde, 50-50.


- Ad Wim - 09-10-2006

Wel redelijk wat verschillen:

CC: Grosjean, Joachim, Gicquel, Wawrinka, Gasquet, Kunitsyn, Mayer
Ad: Tipsarevic, Schuettler, Koubek, Melzer, Gonzo, Marach, LLodra


- centre court - 09-10-2006

Leuk dat 't eens 9 tegen 8 is en niet 10 kleine tegen 4 grote spelers. Kan een mooie week worden voor één van ons beide. Alleen jouw Gonzo kan echt veel punten pakken, rest moet sprokkelen. Maar van Gonzo verwacht ik nou ik net dat ie ver komt. Maar durfde 'm niet aan met Nalbi in de buurt.


- Ad Wim - 09-10-2006

Heel gek dat we allebei wel 18 spelers hebben. Ergens gaat er iets mis.


- Ad Wim - 09-10-2006

Ah, ik zie het al, ik heb Korolev niet.


- Ad Wim - 09-10-2006

Schuettler-Kunitsyn wordt een belangrijke. Die kan ook wel van Hernych winnen. Kunitsyn deed het vorig jaar leuk, maar doet dit jaar geen fuck. Schuettler hopelijk weer op de weg terug.


- centre court - 09-10-2006

7 tegen 7 dus. Mooie strijd. Joachim moest ik gewoon nemen. Maar die zal wel niet veel binnenbrengen.

Mooie ontmoeting met kunitsyn-schuetller.

Raar dat je best veel spelers hebt die waarschijnlijk al in de 1e ronde verliezen. Llodra van Nieminen, Melzer(moe) van JCF, Tipsa van PHM, Marach van Nalbi(maar is al door dus kan ik snappen) en Koubek en Schuetller met 50-50 potjes.

Ik heb er veel die ook snel zullen sneuvelen maar die hebben tenminste al een rondje te pakken in veel gevallen.


- centre court - 09-10-2006

Ad Wim Wrote:Schuettler-Kunitsyn wordt een belangrijke. Die kan ook wel van Hernych winnen. Kunitsyn deed het vorig jaar leuk, maar doet dit jaar geen fuck. Schuettler hopelijk weer op de weg terug.

je had dus toch gezien dat dit 't (thuis)toernooi van Kunitsyn is. idd nog weinig van gezien dit jaar. maar dat is al 3 jaar zo met Schuetler, alhoewel hij de laatste weken weer wat beter lijkt. 50-50 potje.


- Ad Wim - 09-10-2006

Llodra goede quali en afgelopen drie weken Challenger gewonnen en finale gehaald indoor. Llodra nu ook al 3 punten. Nieminen is bovendien ook niet echt lekker bezig.
Voor PHM geldt hetzelfde, zo wisselvallig als de pest. Tipsa vorige week Challenger gewonnen, zelfde geval als Lapentti een paar weken geleden.
Verder denk ik dat het eigen publiek voordeel bij Melzer en Koubek wel de doorslaggaat geven. Koubek wint echt wel van Gremelmayr en Baghdatis is niet helemaal fit denk ik.
Melzer is onwijs in vorm en JCF nou niet bepaald.
Marach hetzelfde verhaal als Gabash en die heb je toch ook?


- Ad Wim - 09-10-2006

Ik zie trouwens dat ik zeker niet de enige ben met Llodra, de hele top 4 heeft hem ook :razz:


- centre court - 09-10-2006

En toch gaat ie er gewoon af tegen Nieminen.


- centre court - 09-10-2006

Ad Wim Wrote:Llodra goede quali en afgelopen drie weken Challenger gewonnen en finale gehaald indoor. Llodra nu ook al 3 punten. Nieminen is bovendien ook niet echt lekker bezig.
Voor PHM geldt hetzelfde, zo wisselvallig als de pest. Tipsa vorige week Challenger gewonnen, zelfde geval als Lapentti een paar weken geleden.
Verder denk ik dat het eigen publiek voordeel bij Melzer en Koubek wel de doorslaggaat geven. Koubek wint echt wel van Gremelmayr en Baghdatis is niet helemaal fit denk ik.
Melzer is onwijs in vorm en JCF nou niet bepaald.
Marach hetzelfde verhaal als Gabash en die heb je toch ook?

mooi verhaal met goede argumenten. Challengerzege's zeggen natuurlijk niet alles. Die kunnen nu ook moe zijn. We zijn altijd wat bang om een speler te nemen die net een toernooi heeft gewonnen. Melzer wint al een paar weken alles dat er te winnen valt maar JCF was hier vorig jaar goed en met Melzer is 't ook een keer gebeurd natuurlijk.


- buurs - 09-10-2006

Wordt in ieder geval een leuke en spannende week :razz:


- centre court - 09-10-2006

wie gaat 't winnen als je objectief kijkt buurs?


- Ad Wim - 09-10-2006

centre court Wrote:wie gaat 't winnen als je objectief kijkt buurs?
na al die jaren kan Buurs toch niet meer objectief kijken? :razz:


- Ad Wim - 09-10-2006

centre court Wrote:mooi verhaal met goede argumenten. Challengerzege's zeggen natuurlijk niet alles. Die kunnen nu ook moe zijn. We zijn altijd wat bang om een speler te nemen die net een toernooi heeft gewonnen. Melzer wint al een paar weken alles dat er te winnen valt maar JCF was hier vorig jaar goed en met Melzer is 't ook een keer gebeurd natuurlijk.
Ik heb gewoon het voorbeeld van Lapentti genomen, die haalde toen de finale. En kijk wie Tipsarevic vorige week verslagen heeft:

R32 Llodra, Michael (FRA) 133 7-6(5) 6-4
R16 Lisnard, Jean-Rene (MON) 169 7-5 6-7(4) 6-1
Q Rochus, Olivier (BEL) 30 6-2 6-0 :!: :!: :!:
S Korolev, Evgeny (RUS) 106 6-4 6-3
W Bogdanovic, Alex (GBR) 146 6-4 1-6 6-2

En Melzer doet het altijd goed in eigen land en is ook nog eens onwijs in vorm. Bovendien hoeft hij pas woensdag te spelen, dus heeft hij twee volle dagen rust gehad.


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:wie gaat 't winnen als je objectief kijkt buurs?
na al die jaren kan Buurs toch niet meer objectief kijken? :razz:

Geen probleem hoor :wink:


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:Wel redelijk wat verschillen:

CC: Grosjean, Joachim, Gicquel, Wawrinka, Gasquet, Kunitsyn, Mayer
Ad: Tipsarevic, Schuettler, Koubek, Melzer, Gonzo, Marach, LLodra

Als ik zo naar deze rijtjes kijk, dan is CC licht in het voordeel.

Troeven voor CC zijn Grosjean, Gicquel, Wawrinka, Gasquet en Kunitsyn.

Voor Ad, Schuettler, Koubek en Gonzo

Dus 5 tegen 3 spelers.

Kunitsyn - Schuettler wordt heel belangrijk dus (ook voor mij :wink: )

De mannen die het verschil moeten gaan maken zijn:

CC: Grosjean en Gasquet

Ad: Gonzo

Gonzo heeft de potentie hier ver te komen.
Voor Grosjean en Gasquet, die in hetzelfde kwart zitten wordt het lastiger qua loting.

Toch zeg ik dat CC dit met zo'n 15 punten verschil gaat winnen.


- Ad Wim - 10-10-2006

Gasquet vind ik nogal een gok, maar hij kan ver komen. Grosjean is nou niet bepaald in vorm , hij deed het alleen vorige leuk omdat het een onwijze chauvinist is.

En waarom heb ik maar 3 troeven? Wat denk je van Melzer? En Tipsarevic als ie van Mathieu wint?


- Bocaloca - 10-10-2006

TIpsarevic is dus geen troef want hje zegt het zelf al, ALS ie van PHM wint


- Ad Wim - 10-10-2006

Als je het zo bekijkt, zijn Wawrinka en Gicquel ook geen troeven.


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:Gasquet vind ik nogal een gok, maar hij kan ver komen. Grosjean is nou niet bepaald in vorm , hij deed het alleen vorige leuk omdat het een onwijze chauvinist is.

En waarom heb ik maar 3 troeven? Wat denk je van Melzer? En Tipsarevic als ie van Mathieu wint?

Tipsarevic wint echt niet van Mathieu/Novak.

Melzer heeft teveel gespeeld.
Ferrero moet je niet onderschatten op deze ondergrond.


- Ad Wim - 10-10-2006

Ferrero verloor vorige week van fucking Benneteau en de week ervoor van fucking Zverev, beiden indoor. Melzer kan zich echt wel opladen voor eigen publiek. En hij heeft nog een dag rust.

We zullen het zien met Tipsa.


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:Als je het zo bekijkt, zijn Wawrinka en Gicquel ook geen troeven.

Wawrinka maakt wel degelijk kans tegen Djokovic.

Gicquel pakt normaal gesproken sowieso 4 punten.
En tegen deze Nieminen heeft hij 50% kans.

Maar ik geef je gelijk dat Gicquel te vergelijken is met Melzer deze week.


- Ad Wim - 10-10-2006

Maar Gicquel is helemaal niks indoor en sowieso vrij weinig. Zijn goede presteren van vorige week kwam door zijn simpele loting en doordat het in Frankrijk was, dat moet je niet onderschatten.

Als Djokovic gewoon speelt, is Wawrinka natuurlijk kansloos.


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:Maar Gicquel is helemaal niks indoor en sowieso vrij weinig. Zijn goede presteren van vorige week kwam door zijn simpele loting en doordat het in Frankrijk was, dat moet je niet onderschatten.

Als Djokovic gewoon speelt, is Wawrinka natuurlijk kansloos.


We zullen het zien :wink:


- Ad Wim - 10-10-2006

Ik heb het gewoon niet zo op PHM. Ten eerste is hij Master Choker nummer 1 en ten tweede is gravel zijn beste ondergrond in mijn ogen.


- buurs - 10-10-2006

Ad Wim Wrote:Ik heb het gewoon niet zo op PHM. Ten eerste is hij Master Choker nummer 1 en ten tweede is gravel zijn beste ondergrond in mijn ogen.

Hij heeft dit toernooi al een keer gewonnen :wink:
Volgens mij is de baan niet al te snel.
Maar over dat choker gedoe moet ik je gelijk geven :roll:


- Ad Wim - 10-10-2006

Het is tapijt, hè! En hij is inderdaad in staat om ver te komen als hij zijn week heeft, maar die heeft een paar weken geleden al gehad :razz:


- centre court - 10-10-2006

Maar tipsarevic kan natuurlijk helemaal niks.