The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 13-10-2006

Koubek had ik verwacht, dat roep ik de hele tijd al. En Gasquet ook. Het ziet er op zich best goed voor mij uit, maar iedereen van mij kan vandaag ook zomaar verliezen. Jij hebt Joachim iig nog.


- centre court - 13-10-2006

Die kan ook van Vliegen verliezen hoor. Wat zijn we vandaag ineens reeel als de echte knikkers worden verdeeld. :8:


- Ad Wim - 13-10-2006

Ik ben altijd reeel. ER zijn gewoon geen duidelijke winstpotjes voor mijn spelers in mijn ogen, al geef ik Koubek en Gonzalez grote kans. En Safin overtuigt ook nog niet, maar die kan opeens weer de sterren van de hemel spelen.
Rochus-Blake is ook een hele belangrijke en Kunitsyn-Clement ook. Wat een dag! Alle potjes belangrijk! En ik heb zo'n kater...


- centre court - 13-10-2006

de winstpartij van clement was een verlies-verlies situatie. vaak gekozen en met zijn winst meer punten gehaald én hij zal nu ook wel van Kunitsyn winnen, dat was Stakhovsky niet gelukt denk ik.


- Ad Wim - 13-10-2006

Het hangt een beetje van de fysieke toestand van Arnaud af, maar hij is zeker de favoriet. Wel jammer dat er sowieso een veelgekozen halve finalist uitkomt die ik niet heb, maar er valt er ook eentje af. Hopelijk is dat Kunitsyn.


- Ad Wim - 13-10-2006

Supermooi van Gonzo. Koubek zie ik ook nog wel winnen. Voor Melzer en Tipsarevic wordt het lastig.

Bij jou zie ik Wawrinka verliezen, Kunitsyn zal kansen krijgen en ik zie Joachim wel winnen.

Blijft spannend. Volgens de sheet sta ik nu wel 22 punten op je voor na de winst van Gonzo.


- centre court - 13-10-2006

Gonzo heeft goed voor je uitgepakt! goede keuze dus. =D>

Ik duim alleen nog voor m'n eigen spelers, maar tot nu toe is vandaag alles verkeerd gegaan.


- Ad Wim - 14-10-2006

Ik wil niet meer horen dat het je niet meezit deze week. Jezus, wat een gezeik gisteravond zeg...


- centre court - 14-10-2006

Er worden nog een paar potjes erg belangrijk vanmiddag! :8:


- centre court - 14-10-2006

Jij wint met 16 puntjes verschil als Ljubo morgen wint van Gonzo.

Het niet nemen van Gonzo heeft me genekt. Zag hem verliezen van Nalbi. Helaas! Maar toch Feli.

Volgende week is weer voor mij. :8:


- Ad Wim - 14-10-2006

Volgens mij klopt je berekening niet. Volgens mijn berekeningen heb jij nu 24 meer, maar ik heb Gonzo nog. Dan heb ik dus nu al 11 punten meer en als hij morgen wint, 26 punten meer.

Al met al dus weer niet heel veel verschil, maar wel weer een weekprijsje :razz:
Verder hebben we een gemiddelde week. Ik baal van Joachim en Kunitsyn, de rest ging redelijk volgens plan.


- buurs - 14-10-2006

Ad heeft 16 punten meer :wink:


- Ad Wim - 14-10-2006

CC

Grosjean 1
Joachim 20
Gicquel 4
Wawrinka 12
Gasquet 5
Kunitsyn 22
Mayer 5

69 in totaal


AD

Tipsa 12
Schuettler 1
Koubek 12
Melzer 12
Gonzalez 35
Marach 5
Llodra 3

80 in totaal

Dat zeg ik dus. Ik heb nu 11 punten meer en bij winst, 26 punten meer.


- buurs - 14-10-2006

Dan klopt de excel sheet niet helemaal :8:


- centre court - 14-10-2006

Dat blijft dus 11 punten en dat is beter dan 16. :8:


- Ad Wim - 15-10-2006

Maar laten we niet vergeten dat Ajax nog steeds koploper is en kampioen gaat worden!


- Ad Wim - 15-10-2006

Ik ga nu trouwens nu op weg naar het filmfestival in Gent. Ga proberen daar een team te maken, maar dat zal wel niet lukken. Maar ik vertrouw volledig op Woerdie.


- centre court - 16-10-2006

Wat een zielige week op deze manier:

CC: Tursunov, Chela
AD: Blake

Onze week wordt morgen of overmorgen beslist aangezien ik de winnaar van Tursu-Blake ver zie komen. Chela heeft indoor kansen tegen Robredo, maar daar moet ik 't niet van hebben.

Verder gewoon hetzelfde team. Buurs ook ongeveer hetzelfde, maar hij heeft Calleri en Lopez die wij niet hebben. Er hebben er redelijk veel voor Calleri gekozen. Hij mag er dus af tegen Berdych.


- Genomico - 16-10-2006

Ook zo'n standaardteam dus.

Buurs heeft Srichaphan, Chela en Calleri en ik Ancic, del Potro en 8 punten.


- Ad Wim - 16-10-2006

centre court Wrote:Wat een zielige week op deze manier:

CC: Tursunov, Chela
AD: Blake

Onze week wordt morgen of overmorgen beslist aangezien ik de winnaar van Tursu-Blake ver zie komen. Chela heeft indoor kansen tegen Robredo, maar daar moet ik 't niet van hebben.

Verder gewoon hetzelfde team. Buurs ook ongeveer hetzelfde, maar hij heeft Calleri en Lopez die wij niet hebben. Er hebben er redelijk veel voor Calleri gekozen. Hij mag er dus af tegen Berdych.
Tja, dat zal niet heel veel verschil worden. Tenzij die winnaar de halve haalt, dan kan het verschil 45 punten worden in een van beider voordeel.

Mijn enige echte twijfelgeval was Chela of Safin en Del Potro.
En Blake twijfelde ik ook over, maar ik zag echt heel weinig andere opties.


- centre court - 17-10-2006

Chela en Tursunov zo tegelijk op de baan. Over 2 uurtjes kan ik zo goed als zeggen hoe 't deze week tussen ons gaat.

Hopelijk kan Chela nog 8 puntjes extra pakken en zet Tursu gewoon een goede pot neer, met perspectief om ook Blake te kunnen pakken.


- Ad Wim - 17-10-2006

Spannend! Ik moet nu weer college in dus kan het alleen maar in de pauzes volgen. Geen ramp als ze allebei winnen, dan wordt het pas een ramp als Blake verliest. Maar het zou erg lekker zijn als een van beide eruit gaat en helemaal als ze allebei... Icon_twisted

Ik verwacht winst van Robredo en Tursunov trouwens.


- centre court - 17-10-2006

Breakje voor chela in de openingsgame. :8:


- centre court - 17-10-2006

Tursunov is weg. Hopelijk was ie wel fit en speelt Vliegen 'm gewoon weg. Want Vliegen moet nu dus ook Blake pakken.


- Ad Wim - 17-10-2006

Mooi dat Tursunov verliest. Chela leek gezien maar is nu weer terug. Ben benieuwd hoe dat afloopt. Het is wel echt belangrijk, niet alleen tov jou, dat hij verliest.


- centre court - 17-10-2006

Tegen Ancic/Ginepri liggen er ook kansen maar 15 punten is al lekker.


- Ad Wim - 17-10-2006

centre court Wrote:Tursunov is weg. Hopelijk was ie wel fit en speelt Vliegen 'm gewoon weg. Want Vliegen moet nu dus ook Blake pakken.
Ben ook benieuwd wat er mis ging. Tursunov is vaak alles of niets, maar Vliegen is ook wel weer op de weg terug. Dat zag je vorige week al, hij had gewoon in de halve finale moeten staan.
Maar Tursunov is niet iemand die een partij zomaar weggeeft normaliter. Misschien was er wel iets mis met 'm.

Ik ben toch wel blij met Vliegen. In topvorm zie ik in Tursunov een betere speler dan Vliegen, dus dat is wel gunstig. Nu maar hopen dat Blake zijn niveau haalt.


- Ad Wim - 17-10-2006

centre court Wrote:Tegen Ancic/Ginepri liggen er ook kansen maar 15 punten is al lekker.
Vergeet niet wat voor ongelooflijke vechter Robredo is, al is hij niet in vorm. Maar hij speelt wel voor eigen publiek.


- centre court - 17-10-2006

5-2 chela, je zou verwachten dat de vechter robredo dan in de 3e set moet toeslaan maar ik juich niet voordat chela een setpunt heeft benut.


- centre court - 17-10-2006

Uiteraard is 't 5-5 inmiddels.