The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 24-10-2006

En de nummer 20 heeft Haas en Tursunov. Het is mogelijk deze week.


- centre court - 24-10-2006

Er liggen zeker mogelijkheden als je naar de teams kijkt, dat is 't belangrijkste. Tursu is nu 2 weken driet, maar hij zal er toch in zijn thuisland dit keer wel staan?! Toch hoop ik dat zijn vormcrisis aan blijft houden en dat ie van Mirnyi verliest. De beslissing van Kuiper om dubbele spelers te kiezen begrijp ik ook niet zo.


- Ad Wim - 24-10-2006

Ik juich met je mee voor Srichaphan! Over Mirnyi ben ik nog niet helemaal uit.


- centre court - 24-10-2006

Veel spelers van jou bezig nu. Falla, Novak, Kohlschreiber. Hoop natuurlijk dat er zo veel mogelijk van die spelers met 1 puntje naar huis moeten.


- Ad Wim - 24-10-2006

Balen dat ik nu in allerlei bibliotheken aan het neuzen ben en het niet goed kan volgen. Maar Kohl gaat lekker!


- Ad Wim - 24-10-2006

Novak door, dat is één.


- centre court - 24-10-2006

Ad Wim Wrote:Novak door, dat is één.

we gaan tellen hoeveel eruit gaan in de 1e en de 2e ronde. je moet de rollen niet verdraaien. :8:

Novak is gelukkig wel kansloos tegen Ferrer en zelfs tegen Chiudinelli als 't zover mocht komen. Wat een zaadpot was dat. 8 breaks in de 1e set. :|


- Ad Wim - 24-10-2006

Novak moet in het toernooi groeien :wink:
En tegen Ferrer is niemand kansloos.

En ik ga natuurlijk tellen hoeveel mensen er door gaan. Als ze allemaal doorgaan, is mijn keuze om Davy niet te nemen eigenlijk al gerechtvaardigd.


- Ad Wim - 24-10-2006

Mooi, alleen Falla kwijt en de rest door. Jij ook Davy en Thai door, maar wel Murray kwijt Hakkuh


- centre court - 25-10-2006

Wat een lul die Murray. Nu ga ik je dus niet meer pakken. Had Murray voor een zekere 12 en misschien zelfs voor 22 staan. Jammer.


- centre court - 25-10-2006

We staan qua punten bovenaan met MV momenteel. Jij 1, ik 2. Ik sta bovenaan bij 't onderdeel waar je kan zie wie iedereen heeft en wie de meeste spelers heeft. :8:


- merijn s aalbers - 25-10-2006

Prutsers. :wink: :lol:


- Ad Wim - 25-10-2006

Mooi, met de winst van Llodra heb ik sowieso al een kwartfinalist in Lyon die jij niet hebt. En die heeft ook een goede kans om de halve te halen.


- centre court - 25-10-2006

Feli ad voor je winst van deze week! Ik eindig definitief niet in de top 20 dit jaar. Jammer, maar de laatste 2, 3 weken had ik echt te veel pech. Ik haal amper punten deze week en zal wel buiten de top 30 eindigen denk ik. Succes nog om in de top 20 te eindigen, je hebt deze week een goed team!


- Ad Wim - 25-10-2006

Dank je, jongen. Het zit je niet mee deze week. Maar ik ben wel echt blij dat ik uiteindelijk Davy niet heb genomen. En vergeet niet dat jij Mirnyi nog hebt, die kan nog leuke dingen gaan doen.


- centre court - 25-10-2006

Mirnyi en Srichaphan kunnen 't niet alleen. Davy en Murray kosten me zo'n 70 punten denk ik als ze allebei top waren geweest.

En heel veel van jouw kleintjes winnen ook dus dat wordt deze week niks meer.


- Ad Wim - 26-10-2006

Het kan een zwarte dag worden voor mijn kleintjes. Juist waarvan ik veel verwachtte (kohl en benne) verliezen.


- THE MAILMAN - 26-10-2006

Ad Wim Wrote:Het kan een zwarte dag worden voor mijn kleintjes. Juist waarvan ik veel verwachtte (kohl en benne) verliezen.

Adje, waarom zo'n doem-scenario? Optimistisch blijven.
Benneteau kan er nog een 3e set uitslepen en de match nog winnen hoor.

Wat er ook gebeurt, altijd blijven lache..... :lol: :lol: :lol:


- Ad Wim - 26-10-2006

Na dit bericht van jou doe ik dat iig wel. Je hebt ook wel gelijk, blijven lachen. Maar ik moet zeggen dat de spanning er in deze weken flink opstaat en dat zulke verliezen als van Fish erg hard aankomen. Ik moet en zal in die top 20 eindigen en het zag er zo goed uit gisteren. Met de verliezen van mijn echte troeven Fish, Kohl, Lopez (die waarsch wel verliest van Nalbi) en Benne ziet het er toch niet meer zo best uit. Dus hopelijk kan Benne hem er nog uitslepen, maar ik verwacht er weinig meer van. Dan moeten Gicquel en Clement het maar doen.


- Ad Wim - 27-10-2006

Hoe was het gisteren CC? Heb je na je redelijke dag met TM ook kunnen genieten in de Badkuip?


- centre court - 27-10-2006

Was een grimmige sfeer. Zeker na de 0-1 natuurlijk. Ze komen elke wedstrijd achter dit seizoen. wat een hel. maar wel weer veerkracht getoond! mooi voor guzzie dat ie de winnende maakt, hij is ook niet zo lekker in vorm op dit moment!


- Ad Wim - 27-10-2006

Heel mooi, ik heb hem in mijn Dreamteam. Ik neem aan dat ie vanaf nu weer gewoon in de basis start.


- centre court - 27-10-2006

Hij kwam er (gelukkig) in voor Leonard, zondag hopelijk gewoon met 3 verdedigers spelen in Kerkrade en met een versterkt middenveld. dan speelt ie zeker ja.


- centre court - 27-10-2006

Afhankelijk van hoever Thai en Mirnyi komen blijven de verliezen nog redelijk beperkt. Jammer dat Kunitsyn en Clement 20 punten gaan pakken nog. die zie ik niet verliezen van Starace en Almagro. Verder vliegen alle kleintjes er toch wel snel uit nu. Mét Davy en Murray had ik denk ik een goed team gehad. Als de verliezen nog een beetje beperkt blijven dan ga ik maandag nog 1x alles of niets spelen.


- Ad Wim - 27-10-2006

Ik heb het even niet bij de hand, maar ik ga er vanuit dat Max verliest en Thai wint maar in de halve van Roger verliest. Als Clement de halve haalt en Kunitsyn ook, dan pak ik toch wel een punt of 50 op je?
En Gicquel geef ik ook wel een goede kans tegen Grosjean. En Clement is ook absoluut niet kansloos tegen Gasquet of Soderling natuurlijk. Moet hij vandaag wel even winnen.


- centre court - 27-10-2006

Ad Wim Wrote:Ik heb het even niet bij de hand, maar ik ga er vanuit dat Max verliest en Thai wint maar in de halve van Roger verliest. Als Clement de halve haalt en Kunitsyn ook, dan pak ik toch wel een punt of 50 op je?

Dat lijkt me wel ja. Maar dinsdag of woensdag ging ik er vanuit dat je 100 punten op me zou pakken. Mijn 2 kannonen eruit, Mirnyi en Thai over en jij nog 8 of 9 kleintjes over met allemaal kans op meer om dat de toppers falen. Maar 't kan nog steeds dik over de 50 gaan als Thai en Mirnyi verliezen. Hoop alleen dat 't maandag nog nut heeft om een team te maken, 28e of 38e maakt ook geen zak uit. Ik ga zeker alles of niets spelen maandag, maar hopelijk wel met nog enig perspectief.


- Ad Wim - 27-10-2006

Tja, ik had gisteren een dramadag, zeker tov jou. Mijn primaire doel is natuurlijk top 20 halen en ik stijg 1 of 2 plaatsjes na deze week, denk ik. Maar een ander doel is natuurlijk om ou voor te blijven. Zoek anders even uit hoeveel punten je precies op me pakte tijdens Wimbledon.


- centre court - 27-10-2006

Rond de 100, kan ook 98 of 102 zijn.


- Ad Wim - 27-10-2006

Luister, ik wil natuurlijk precieze aantallen. Het kan namelijk wel eens zo zijn dat ik na deze week ongeveer 100 punten op je voorsta.
Speel jij dan maar alles of niets volgende week :razz:


- centre court - 27-10-2006

Waar moet ik die precieze aantallen van terughalen dan! :8: