The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 27-10-2006

Ergens een sheet van Wimbledon terug vinden. Misschien heb ik hem thuis nog op de computer, ik zal eens kijken. Eerst iets vinden om deze verschirikkelijke kater weg te krijgen.


- Genomico - 27-10-2006

CC, wat zeur je eigenlijk. Je staat nog gewoon op een keurige 11e plaats met je moeder. 200 euro te besteden bij fangadget zou wel erg veel van het goede zijn :wink: Ik zit je overigens op de hielen en ben nog zeker van plan om haar en nog iemand in te halen om zo zelf in de top 10 te komen. Srichaphan, Mirnyi en Clement kunnen daar voor zorgen, die zijn bijna niet gekozen in de teams boven me.


- centre court - 27-10-2006

grosjean-gicquel en mirnyi-ancic op de baan. Hier wordt de week tussen ons wel beslist denk ik. En dan bedoel ik eigenlijk qua punten dat ik op jou ga verliezen. Mirnyi kan dat voor mij beperken en Gicquel kan zorgen dat jij verder uitloopt.


- Ad Wim - 28-10-2006

Nu al 75 punten meer dan jij deze week en dan heb ik ook Clement nog die vandaag kan winnen. En Gicquel die morgen kan winnen.
Stel ze verliezen allebei, dan sta ik nu 115 punten op je voor bij TM. Dat is iig voldoende voor de overwinning. Maar we hebben natuurlijk volgende week nog.


- centre court - 28-10-2006

Volgende week wordt niet veel met mij. :wink: Heb al wat verrassende namen gezien in de loting die ik erin zet.


- Ad Wim - 28-10-2006

Of juist wel heel veel :razz:


- centre court - 28-10-2006

Dat is dan natuurlijk de bedoeling. Ik ga natuurlijk geen sukkeltjes nemen, maar wel veel spelers die (bijna) niemand neemt.


- Ad Wim - 28-10-2006

Dat is wel erg moeilijk in een 64 draw waar er ook nog een aantal partijen gespeeld zijn en je dus die spelers vaak wel moet nemen.


- centre court - 30-10-2006

M'n alles of niets team is af, maar zag al aan 't verschil in punten met de nr 20 dat 't een onmogelijke opdracht was om hem nog te passeren. Heel misschien kan ik met dit team nog dichter bij jou in de buurt komen. Heb veel prutsers die waarschijnlijk hun volgende wedstrijd verliezen, maar dat moet dan maar. Daarnaast heb ik expres een hoop zekerheidjes niet gekozen. Safin, Djoko, Berdych, Thai, Clement, Gasquet, Ancic, Grosjean en Gaba komen niet in mijn team voor. Dat zullen zometeen wel precies de jongens zijn die jij wel hebt. Zal de verschillen zo even in kaart brengen.


- centre court - 30-10-2006

Van de 14 spelers die jij hebt heb ik er maar 4. :razz:


- centre court - 30-10-2006

AD: Gabashvilly, Djokovic, Grosjean, Ginepri, Ancic, Berdych, Srichaphan, Clement, Gasquet en Safin.
CC: Mathieu, Malisse, Tursunov, Vliegen, O.Rochus, Murray, Blake, Wawrinka en Soderling.

:lol: :lol:

8 directe confrontaties! Mathieu-Djoko, Malisse-Grosjean, Vliegen-Ancic, Rochus-Berdych, Murray-Srichaphan, Blake-Clement, Wawrinka-Gasquet en Soderling-Safin! :razz:

Thai, Clement en Safin van jou moeten nog wel eerst een potje winnen om die kraker te mogen spelen. Dat zelfde geldt voor Wawrinka van mij.


- Ad Wim - 31-10-2006

Haha, dat zijn nogal wat verschillen. Als het allemaal jouw kant op gaat, kan je me best nog inhalen :lol:


- centre court - 31-10-2006

6-2 voor mij kan ik me ook wel in vinden hoor. :wink:

Zo hebberig ben ik nu ook weer niet.


- Ad Wim - 31-10-2006

Tja, laten we eerst maar de eerste twee rondes afwachten. Maar als je het niet erg vindt, richt ik me deze week op Kuiper en de nummer 20.


- centre court - 31-10-2006

Thai voor jou en Malisse voor mij eruit.


- Ad Wim - 31-10-2006

Tursunov en Wawrinka voor jou door, Clement, Grosjean en Ginepri voor mij.


- Ad Wim - 31-10-2006

En dat is de tweede directe confrontatie in mijn voordeel Hakkuh

Zie je het nog zitten?


- centre court - 31-10-2006

Zag ik toch al niet, dat is ook 't mooie van deze week! Je zult mij hier niet boos zien zijn deze week. :lol:


- Ad Wim - 31-10-2006

Nou ja, als Soderling had gewonnen vandaag, had je nog een kans gehad. Maar van mij mag je blijven lachen, Bassie :razz:


- centre court - 01-11-2006

Ollie pakt de 1e set tegen Berdych. als ollie dit wint ben ik toch wel extra blij. vond ik een moeilijke keuze.


- Ad Wim - 02-11-2006

Even een update:

Het is uiteindelijk 5-3 geworden voor mij in onderlinge confrontaties.
Alhoewel ik waarschijnlijk net buiten de top 20 val, win ik wel in beide spellen (MV en TM) van mijn grootste concurrent. Dat is toch wel een schrale troost :wink:


- centre court - 02-11-2006

Mathieu-Murray wordt de finale, dus daarna kijken we verder. :8:


- Ad Wim - 02-11-2006

Dan nog red je het niet :razz:


- centre court - 02-11-2006

't gaat er me om om uiteindelijk na de Masters binnen 100 punten van jou te staan. dan heb ik 't virtueel beter gedaan dan jij dit jaar. :8:


- Ad Wim - 02-11-2006

Dat snap ik, maar dat red je natuurlijk nooit meer na deze week.


- centre court - 22-11-2006

Jazeker heb ik 't wel gered. Met mijn superteam Federer, Blake, Robredo ben ik jou tot op 78 punten genaderd. Met Wimbledon had ik zeker meer punten verschil met jou dan die 78. Hakkuh

:wink:


- Ad Wim - 22-11-2006

Te laat, de deadline om te gloryhunten is inmiddels verstreken.


- centre court - 22-11-2006

:Big Grin


- Ad Wim - 03-01-2007

Laten we deze thread maar weer eens omhoog halen Icon_twisted

Jij deze week: Murray, Benneteau, Serra en Del Potro
Ik: Spadea, Moya, Srichaphan en Mirnyi

Spannend, succes!


- Scholten! - 03-01-2007

Adje, jij hebt de betere papieren, alhoewel ik denk dat CC met Murray gaat oogsten