The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 03-01-2007

Als Mirnyi dit wint, zal Murray-Mirnyi een belangrijke worden. Ik denk echter dat Max te veel power heeft voor Murray, die ook nog eens een zere keel heeft, las ik gisteren.


- centre court - 03-01-2007

Murray wint wel heel dik van de mindere Rochus! =D>


- centre court - 03-01-2007

Ad Wim Wrote:Laten we deze thread maar weer eens omhoog halen Icon_twisted

Jij deze week: Murray, Benneteau, Serra en Del Potro
Ik: Spadea, Moya, Srichaphan en Mirnyi

Spannend, succes!

Jij hebt Mahut er nog bij.

Kan een mooie strijd worden als Murray wint van Mirnyi. Del Potro en Benneteau zie ik wel verrassen.


- Ad Wim - 03-01-2007

Ik denk wel dat Murray van Mirnyi wint. Maar ik heb wel Moya en Thai nog als mogelijk toernooiwinnaars in Chennai. Ik denk niet dat Benneteau, Serra en Del P heel ver gaan komen.


- centre court - 04-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik denk wel dat Murray van Mirnyi wint. Maar ik heb wel Moya en Thai nog als mogelijk toernooiwinnaars in Chennai. Ik denk niet dat Benneteau, Serra en Del P heel ver gaan komen.

Murray-Mirnyi gaat straks grotendeels beslissen wie deze week wint. Winnaar van die pot heeft al 22 punten. Met Serra en de Thai hebben we beiden onverwachts een speler eruit. Karlovic moet Moya maar stuiten dan kunnen Potro, Benneteau en Murray 't afmaken. :8:


- Ad Wim - 04-01-2007

Het is dus nu:

Jij: Murray, Benne en Del P
Ik: Moya, Spadea, Mirnyi plus 2 punten

Murray-Max wordt inderdaad cruciaal. Als Max dat wint, pak ik je vrij dik deze week denk ik.
Als Murray wint, wordt het lastig voor me, maar ik geef Spadea een goede kans in de halve te komen en Moya een goede kans om in de finale te komen. Benne gaat eraf tegen Malisse en Del P haalt max halve finale. Murray zal er ook wel afgaan tegen Davy of Ollie.

Maar ja, vanavond praten we wel weer verder :wink:
Tot nog toe win ik iig qua budget :razz:
Ik geniet er wel weer van om me te meten met je! Leuker dan de hele tijd die Ajax-Feyenoord discussies.


- Ad Wim - 06-01-2007

Gefeliciteerd, je pakt me deze week. Murray komt onverwacht ver, dat is het gewoon. Voor de rest gaat het redelijk volgens plan.

CC: Murray plus 1 punt
AD: Moya


- centre court - 07-01-2007

Dankje Ad. Ik begin lekker dit jaar. 2e plaats met MV in een week waarin iedereen nog meedoet. Alleen een nieuwkomer(Tottor?!) blijft me voor. Helaas met 1 puntje, had m'n 1e weekwinst kunnen zijn. We gaan een mooi jaar tegemoet. Jij ook redelijk goed met een 8e plaats en m'n kameraden haggie en scholten zijn 10 en 11 geworden. Ook netjes!


- Ad Wim - 08-01-2007

Dit wordt ons jaar! Icon_twisted


- Scholten! - 08-01-2007

Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..


- Ad Wim - 08-01-2007

Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:


- Scholten! - 08-01-2007

Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:

Ik ben bang dat ik de waarheid spreek. Ik mag dit zeggen aangezien ik vorig jaar veelal dezelfde spelers als jou heb gekozen en CC voor een andere aanpak koos. CC weet als de beste welke tactiek je moet kiezen bij de verschillende toernooien. Hierdoor weet hij altijd veel punten te 'winnen'.

Of begeef ik me nu op glad ijs? :lol:


- centre court - 08-01-2007

Het is natuurlijk wel één van mijn grote doelen om boven ad te eindigen met beide tennisspellen. Verder ga ik er vanuit dat we beide aanzienlijk hoger zullen eindigen dan afgelopen jaar.


- Ad Wim - 08-01-2007

Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:

Ik ben bang dat ik de waarheid spreek. Ik mag dit zeggen aangezien ik vorig jaar veelal dezelfde spelers als jou heb gekozen en CC voor een andere aanpak koos. CC weet als de beste welke tactiek je moet kiezen bij de verschillende toernooien. Hierdoor weet hij altijd veel punten te 'winnen'.

Of begeef ik me nu op glad ijs? :lol:
Waarschijnlijk let je alleen op de GSs waar hij bijna altijd voor Federer koos en ik vrijwel nooit.
Voor de rest heb ik hem gepakt met MV en is hij mij uiteindelijk in de laatste week met de TMC voorbij gestreefd met TM, omdat ik alles of niets moest spelen.


- Ad Wim - 08-01-2007

centre court Wrote:Het is natuurlijk wel één van mijn grote doelen om boven ad te eindigen met beide tennisspellen. Verder ga ik er vanuit dat we beide aanzienlijk hoger zullen eindigen dan afgelopen jaar.
Je weet dat ik er hetzelfde over denk.

Succes!


- centre court - 08-01-2007

Ga je in beide spellen voor een top 10 klassering? Of is dat nog te hoog gegrepen?


- buurs - 08-01-2007

Dat wou hij vorig jaar al :8:


- centre court - 08-01-2007

Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.

Ik ben wel van mening dat als je heel hoog wil eindigen je vaker op safe moet spelen. Beetje zoals Arco bijna elke week speelt. Veel kleine goedkope spelers nemen waarmee je eigenlijk alleen maar kan winnen en ooit mee kan verliezen zoals met een speler van 2000 euro of hoger.


- buurs - 08-01-2007

centre court Wrote:Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.

Ik ben wel van mening dat als je heel hoog wil eindigen je vaker op safe moet spelen. Beetje zoals Arco bijna elke week speelt. Veel kleine goedkope spelers nemen waarmee je eigenlijk alleen maar kan winnen en ooit mee kan verliezen zoals met een speler van 2000 euro of hoger.

mee eens


- Ad Wim - 09-01-2007

In het begin van vorig jaar heb ik het flink laten liggen. Na de AO al iets van 400 punten achter op de nummer 1, dat kan natuurlijk niet.
Maar ook de weken erna was het niet al te best, ik ging inderdaad te vaak voor de grote jongens. Maar daar heb ik van geleerd en ik ben ook behoorlijk goed terug gekomen.

Mijn doelstelling is natuurlijk om beide spellen te winnen!


- centre court - 09-01-2007

:lol: =D>


- Ad Wim - 10-01-2007

Volgens mij is het Gasquet, Moya en Vliegen voor mij tegenover Bracci, Hernych, Serra, Verdasco en Kohlschreiber voor jou.

Tja, we zullen het zien. Ik had eerst ipv Moya en Gasquet deze gasten: Hernych, Mahut, Serra en Kohlschreiber. Dan hadden we dus ongeveer hetzelfde team gehad. Hopen dat ik de goede keus heb gemaakt.
Ik denk dat ik met Moya sowieso de goede keuze heb gemaakt.


- centre court - 10-01-2007

Gegokt en nu al verloren zo lijkt. 3 vd 4 gasten in Sydney er al uit. en wat een klote-scores. Vooral de 2e set TB van Moya waarna hij de wedstrijd wint doet pijn en de opgave van Davy waardoor Gasquet zo kan doorlopen. Hernych is jammer en Ginepri is gewoon een loser als je nog verliest als je de 1e set met 6-0 wint.


- Ad Wim - 10-01-2007

Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.


- Elikian - 10-01-2007

centre court Wrote:Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.
Dat ging zo 4 jaar geleden, maar tegenwoordig volgt iedereen het. Je kunt geen verrassing meer maken met "ik ken Mahut" of "Die Mamiit kan verrassen op US HC"


- Haggie - 10-01-2007

Ad Wim Wrote:Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.

Wat voorzag je bij Ginepri dan :wink: ?


- Ad Wim - 10-01-2007

Dat ie na de 6-0 gewoon door zou knallen en de halve finale zou halen :wink:


- Haggie - 10-01-2007

Ad Wim Wrote:Dat ie na de 6-0 gewoon door zou knallen en de halve finale zou halen :wink:

Hehe. Op zich niet zo'n slechte gedachte :8:


- centre court - 10-01-2007

Ad Wim Wrote:Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.

Kohl en Serra spelen vanavond meteen om 10 uur. Die ga ik dus nog mooi even meepakken. :8:


- Ad Wim - 11-01-2007

Nou, 1 om 1, wel zo eerlijk Wink