The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 11-01-2007

Ik heb in ieder geval al even punten als jij. Hopelijk winnen Moya en Gasquet straks, dan wordt het een mooie week. Als ze beide verliezen, en Berdych verliest ook nog eens, dan hebben we beiden een matige week.


- centre court - 11-01-2007

Ik heb al niemand meer. Ongelofelijk. Dinsdagavond 23.00 kies je 9 spelers en donderdagmorgen 8.00 uur zijn ze er alle 9 uit.


- Ad Wim - 11-01-2007

Kijk, dat zijn de berichten! Sowieso 23 punten meer dan jij deze week met kans op meer. Dan ben ik je voorbij :razz:


- buurs - 11-01-2007

Ad Wim Wrote:Kijk, dat zijn de berichten! Sowieso 23 punten meer dan jij deze week met kans op meer. Dan ben ik je voorbij :razz:

Wie het laatst lacht,......


- Ad Wim - 11-01-2007

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Kijk, dat zijn de berichten! Sowieso 23 punten meer dan jij deze week met kans op meer. Dan ben ik je voorbij :razz:

Wie het laatst lacht,......
O, dat zal best wel. Maar ik ben iig tevreden met hoe het de eerste twee weken gaat.


- buurs - 11-01-2007

Je start is iig goed.
Dat is weleens anders geweest :8:


- Ad Wim - 11-01-2007

Ik heb naar jou geluisterd, Buursemans :wink:


- buurs - 11-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb naar jou geluisterd, Buursemans :wink:

Icon_question


- Ad Wim - 11-01-2007

Mijn team niet meer aanpassen.

Ik twijfelde flink tussen Mahut, Kohl, Serra en Hernych ipv Gasquet en Moya. Ben uiteindelijk voor die laatste gegaan en niet meer op het laatste moment gewisseld op aanraden van jou Wink


- buurs - 11-01-2007

Ad Wim Wrote:Mijn team niet meer aanpassen.

Ik twijfelde flink tussen Mahut, Kohl, Serra en Hernych ipv Gasquet en Moya. Ben uiteindelijk voor die laatste gegaan en niet meer op het laatste moment gewisseld op aanraden van jou Wink

Ha ha, dat was vorig jaar idd jouw fout. :wink:
Bij twijfel laat ik altijd mijn 1e keus staan.


- Ad Wim - 11-01-2007

Het was zeker kut geweest als ik had gewisseld en het was zo gegaan als deze week. Maar ja, eigenlijk wissel je constant en blijft het balen als er spelers ver komen die je een tijdje had etc. Of het nou een fout is om dan te wisselen... Ik kies altijd weloverwogen voor een team. Maar het kan wel balen zijn als je twee opties hebt en je kiest de verkeerde.

Maar dit team heb ik weloverwogen gekozen en het pakt voor de tweede keer goed uit. Hopen dat het zo blijft gaan!


- Ad Wim - 16-01-2007

Nou CCtje, het valt redelijk mee met de verschillen.

CC: Roddick en Del Potro
Ad: Gasquet, Serra en Malisse

Roddick-Safin wordt de sleutelpartij.


- centre court - 16-01-2007

Malisse en Del Potro vannacht al in actie voor ons. Heb er vertrouwen in dat 't morgenvroeg 2-2 is tussen ons in overgebleven verschillende spelers. :8:
Gasquet wilde ik ook wel maar kreeg geen ruimte voor hem door die combi safin/roddick.


- Ad Wim - 16-01-2007

Zeker, Clement is geen makkie, maar ik verwacht veel van Xavier. Ook nog eens 2-0 voor in H2H tegen Davy die ook nog eens niet helemaal fit is.


- Haggie - 16-01-2007

precies. Xavier moet het doen!


- centre court - 16-01-2007

Gasquet mag eraf tegen Baghdatis/Monfils. Al zijn die ook beide niet in vorm. Maar Bagha heeft op de AO altijd een ''12e'' man. =D>


- Ad Wim - 16-01-2007

Prima dag voor jou. Ik baal dat Xavier het niet had vandaag, anders was het ook een goede dag voor mij geweest.

Beiden balen we van Nalbi, Ollie, Hewitt en Soderling. En waarschijnlijk ook van Horna.


- centre court - 16-01-2007

Wat een kerel is die Hewitt toch. Zo matig in vorm en toch weer puur op vechtlust sleept ie 'm eruit. van 0-2 naar 3-2. Hij is toch nog aardig vaak gekozen dus had 'm er graag uit gezien. Dat moet Dancevic dan maar doen.
Soderling vind ik echt heel verrassend maar ga ervan uit dat bijna iedereen hem heeft.
Verder jammer dat nalbi ginepri ollie tursu en gonzo winnen nadat ze 't allemaal vrij moeilijk hadden.

Tussen ons kan 't nog alle kanten op. Hopen dat del Potro Gonzo kan pakken. Querrey mag zijn belofte waar gaan maken en Serra eruit knikkeren.


- Ad Wim - 17-01-2007

Gunstig van Marat. Hij speelde niet best en heeft er nu al twee 5-setters op zitten, dus ik verwacht er niet veel van tegen Roddick, maar hij krijgt in ieder geval een kans.

Serra gaat het ook niet worden, maar ik verwacht veel van Gasquet.


- centre court - 17-01-2007

Gasquet zit natuurlijk bij Federer in. Kan me nooit heel veel pijn doen dus.


- centre court - 18-01-2007

Gasquet voor jou tegen Roddick voor mij. Jij hebt 1 punt meer.

Roddick moet dus verder komen dan Gasquet als ik wil winnen van jou. :8:


- Ad Wim - 18-01-2007

Tja, het wordt spannend. Ik denk dat Gasquet meer kans heeft deze ronde te overleven, maar dat Roddick uiteindelijk meer kans heeft om meer punten te halen. Al moet je natuurlijk Ancic niet uitvlakken.


- Ad Wim - 19-01-2007

Tja, ze winnen allebei maar dat is dus iets gunstiger voor jou. Al zie ik in Ancic eigenlijk een moeilijkere tegenstander voor Roddick dan Robredo voor Gasquet. Maar als beiden dat winnen heeft Roddick Fish of Ferrer en Gasquet Federer, dus dan is het exit.

Hopen dus dat Ancic Roddick kan pakken.


- centre court - 19-01-2007

Vlak Robredo niet uit hoor, is net als Ferrer sterk begonnen aan 't (HC-)seizoen. Roddick moet Ancic gewoon pakken, die is ook nog niet in topvorm. Hrbaty is op dit moment ook gewoon 3x niks.


- centre court - 21-01-2007

centre court Wrote:Vlak Robredo niet uit hoor, is net als Ferrer sterk begonnen aan 't (HC-)seizoen. Roddick moet Ancic gewoon pakken, die is ook nog niet in topvorm. Hrbaty is op dit moment ook gewoon 3x niks.

Uitgekomen wat ik hoopte. Roddick maakt 't verschil tussen ons deze AO. Fish pakt hij altijd. Al zal hij zijn maatje niet expres vernederen. 90 punten in de pocket voor Andy!


- Ad Wim - 21-01-2007

Ja, spijtig inderdaad. Maar ja, op veel andere mensen heb ik best een goede week, helaas niet op jou. Gefeliciteerd maar weer.


- Ad Wim - 22-01-2007

Nou, gefeliciteerd met de weekwinst met de AO :oops: :oops:


- centre court - 22-01-2007

:lol:

Bedankt. Het 1e GS is al weer voor mij, zowel met MV als TM. Icon_twisted


- centre court - 29-01-2007

CC: Youzhny, Baghdatis, Malisse, Andreev, Dlouhy.
AD: Falla, Gicquel, Querrey, Canas, Waske, Roitman, Ramirez Hidalgo, Pavel, Clement.


- Ad Wim - 30-01-2007

Tja, Malisse niet nemen is natuurlijk niet slim. Ik moet me wel nog echt even opladen voor dat TM na al dat gezeik. Ik had er weinig zin meer in na het maken van mijn MV-team.

Veel verschillen, we zien over een paar dagen wel hoe het loopt.