The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 19-02-2007

Simpel. Pavel tegen Djoko lijkt me vrij kansloos. De andere kleintjes hebben weliswaar nog geen 5 punten maar hebben wel meer kans op meer dan Pavel. Di Mauro is gewoon echt heel slecht en komt met Vassalo en Almagro gewoon 2 betere spelers tegen in zijn poule. Op mijn beurt snap ik in jouw team ook een hoop niet. Ollie hebben we toch echt zelf zien spelen?! Die bakte er niets van totdat we weggingen. Zal er toch wel afgaan tegen Ljubo lijkt me. Ferrero twijfel ik aan of ie 't 2 weken achter elkaar kan. En ik heb del potro de voorkeur gegeven boven Fish. Dat is echt een heel groot talent. En de meeste kleintjes die ik heb zitten op gravel in de poultjes. 4 punten per overwinning.


- Ad Wim - 20-02-2007

Pavel lijkt me zeker niet kansloos tegen Djokovic. En dan nog is Pavel voor 7 punten voor nog geen 400 euro een must pick. Dat is gewoon een fout van je, ook als hij verliest, ik snap niet dat je dat nog steeds niet begrijpt...
En dacht je niet ook dat Karlovic vorige week kansloos was tegen Blake?


- Ad Wim - 20-02-2007

En Ollie was zo slecht nog niet, Tipsa was gewoon beter en speelde fenomenaal. Ollie mist gewoon wat wedstrijdritme en is natuurlijk nog steeds de underdog, maar Ivan is mateloos uit vorm.

Ferrero is ook een gokje, maar die heeft echt een pispoule, daar moet ie wel doorheen kunnen komen. En hij heeft twee volle dagen rust en hoeft niet te vliegen.

Fish gaat daar de halve finale halen, daar ben ik van overtuigd.


- centre court - 20-02-2007

Ad Wim Wrote:Pavel lijkt me zeker niet kansloos tegen Djokovic. En dan nog is Pavel voor 7 punten voor nog geen 400 euro een must pick. Dat is gewoon een fout van je, ook als hij verliest, ik snap niet dat je dat nog steeds niet begrijpt...
En dacht je niet ook dat Karlovic vorige week kansloos was tegen Blake?

Beetje kansloze opmerkingen dit natuurlijk. Blake had 5 mps en serveerde gewoon op 6-4 *5-3 voor de zege tegen Karlovic. Dan was ie idd kansloos geweest. Daarnaast heeft Karlovic wapens, iets dat Pavel natuurlijk totaal niet heeft. Dat Djoko in 2 wint van zo'n goede Serra zegt wat dat betreft genoeg. En als ik iets ''nog steeds niet begrijp'', begrijp jij vast ook dingen niet want ik geloof dat ik tot nu toe dit jaar elke week nog van je heb gewonnen.


- centre court - 20-02-2007

Ad Wim Wrote:En Ollie was zo slecht nog niet, Tipsa was gewoon beter en speelde fenomenaal. Ollie mist gewoon wat wedstrijdritme en is natuurlijk nog steeds de underdog, maar Ivan is mateloos uit vorm.

Ferrero is ook een gokje, maar die heeft echt een pispoule, daar moet ie wel doorheen kunnen komen. En hij heeft twee volle dagen rust en hoeft niet te vliegen.

Fish gaat daar de halve finale halen, daar ben ik van overtuigd.

Zie jij niet ene Malisse over 't hoofd de hele avond al? Zie Del Potro al wel winnen van Fish.


- Genomico - 20-02-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En Ollie was zo slecht nog niet, Tipsa was gewoon beter en speelde fenomenaal. Ollie mist gewoon wat wedstrijdritme en is natuurlijk nog steeds de underdog, maar Ivan is mateloos uit vorm.

Ferrero is ook een gokje, maar die heeft echt een pispoule, daar moet ie wel doorheen kunnen komen. En hij heeft twee volle dagen rust en hoeft niet te vliegen.

Fish gaat daar de halve finale halen, daar ben ik van overtuigd.

Zie jij niet ene Malisse over 't hoofd de hele avond al? Zie Del Potro al wel winnen van Fish.

Helemaal mee eens CC.

Edit: Wat doe ik in jullie topic :Big Grin Sorry :wink:


- Ad Wim - 20-02-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Pavel lijkt me zeker niet kansloos tegen Djokovic. En dan nog is Pavel voor 7 punten voor nog geen 400 euro een must pick. Dat is gewoon een fout van je, ook als hij verliest, ik snap niet dat je dat nog steeds niet begrijpt...
En dacht je niet ook dat Karlovic vorige week kansloos was tegen Blake?

Beetje kansloze opmerkingen dit natuurlijk. Blake had 5 mps en serveerde gewoon op 6-4 *5-3 voor de zege tegen Karlovic. Dan was ie idd kansloos geweest. Daarnaast heeft Karlovic wapens, iets dat Pavel natuurlijk totaal niet heeft. Dat Djoko in 2 wint van zo'n goede Serra zegt wat dat betreft genoeg. En als ik iets ''nog steeds niet begrijp'', begrijp jij vast ook dingen niet want ik geloof dat ik tot nu toe dit jaar elke week nog van je heb gewonnen.
Wat kan mij het nou schelen dat Blake mp's had, Karlovic had 24 punten.
Nogmaals, 7 punten voor 400 euro sowieso met een kans op meer. Dat is een must pick. Ik snap nog steeds niet dat je dat niet inziet.


- Ad Wim - 20-02-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En Ollie was zo slecht nog niet, Tipsa was gewoon beter en speelde fenomenaal. Ollie mist gewoon wat wedstrijdritme en is natuurlijk nog steeds de underdog, maar Ivan is mateloos uit vorm.

Ferrero is ook een gokje, maar die heeft echt een pispoule, daar moet ie wel doorheen kunnen komen. En hij heeft twee volle dagen rust en hoeft niet te vliegen.

Fish gaat daar de halve finale halen, daar ben ik van overtuigd.

Zie jij niet ene Malisse over 't hoofd de hele avond al? Zie Del Potro al wel winnen van Fish.
Fish staat voor in H2H tegen Malisse. Een wedstrijdje van Karlo verliezen kan altijd gebeuren. Voor de rest heeft ie gewoon een prima jaar.


- centre court - 20-02-2007

Pavel heeft geen kans op meer. Raar dat je karlovic steeds noemt, vandaag over 't hoofd gezien of is Querrey deze week wel ineens goed genoeg?


- Ad Wim - 20-02-2007

centre court Wrote:Pavel heeft geen kans op meer. Raar dat je karlovic steeds noemt, vandaag over 't hoofd gezien of is Querrey deze week wel ineens goed genoeg?
Querrey is altijd al goed geweest, maar niet beter dan Roddick en daarom nam ik hem vorige week niet. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
En ik dacht dat je geleerd had van Andreev vorige week, dat spelers zelden twee weken achtereen goed presteren. En dan Karlo, die ook nog eens regelmatig geblesseerd is en Querrey voor eigen publiek...


- Ad Wim - 20-02-2007

Wat is je MV-team? Ik ben helaas Malisse al kwijt, maar ik neem aan dat jij die hier ook hebt.

Berdych en Roddick zijn mijn troeven!


- Ad Wim - 20-02-2007

Geef nou even je MV-team!


- centre court - 20-02-2007

Ad Wim Wrote:Geef nou even je MV-team!

Ik kan er niet bij. Heb 'm ook nergens neergezet helaas. Grote kans dat ik Youzhny heb. Vond Berdych wel erg duur voor een redelijke kans op 0 punten.


- Ad Wim - 20-02-2007

Neem je MV niet meer zo serieus?


- centre court - 20-02-2007

Ad Wim Wrote:Neem je MV niet meer zo serieus?

Dat vond ik gewoon echt. En heb er ook al gelijk mee gekregen. Al hou ik even een slag om de arm omdat ik niet zeker weet of ik wel youzhny heb ipv berdych. maar gewoon stom dat ik niet even m'n team gepost heb. uiteraard neem ik 't zeer serieus. sta geloof ik wel aardig in 't totaalklassement.


- Ad Wim - 20-02-2007

Het ging niet over het wel of niet nemen van Berdych. Als je er lang mee bezig bent geweest, dan weet je toch wel je team. En je had het ook meteen kunnen posten. Daarom mijn vraag. Je staat inderdaad goed in het totaalklassement. Je budget is alleen een ramp.


- centre court - 20-02-2007

Dat budget komt wel weer omhoog dmv wat uitstekende verrassende keuzes in de toekomst.


- Ad Wim - 21-02-2007

Ik heb er nog even over nagedacht maar ik kan er echt niet bij dat je Pavel niet hebt (of hij nu wint of verliest). Je hebt nu wel Devilder, Starace en Hartfield waarvan je absoluut niet weet wat ze gaan doen, laat staan 7 punten halen. Pavel heeft er gewoon zeker 7 en je hebt ze zelf zien spelen, dus hij was ook niet kansloos. Ik snap dat niet...


- centre court - 22-02-2007

Xtragaap4de

moet deze discussie nu weer omdat de oude man een setje pakt in de TB?

pavel was 7 en niet meer. hartfield had er 2 en kan er bijv. 8 of meer van maken. Zelfde geldt voor Devilder. Als ie lapentti had gepakt dan zat ie nu al op 8.


- Ad Wim - 22-02-2007

Nee hoor, ik heb het ook al gezegd voordat deze wedstrijd bekend was, dus wat je zegt slaat nergens op.

Hoe dan ook, het is gewoon een fout. Het is vrij onmogelijk dat Devilder, Hartfield en Starace meer dan 8 punten halen. Dan moest er een wonder gebeuren. Pavel had er gewoon al 7. Dat heb je toch wel geleerd de afgelopen jaren?
Je kunt ook een keer je fouten toegeven, kom je alleen maar sterker over.


- centre court - 22-02-2007

Ik had achteraf graag pavel erbij gehad voor die 500 euro die ik over had. scheelt me 7 puntjes deze week. daar kan ik mee leven.


- Ad Wim - 22-02-2007

Chela is een goede keus geweest, jij hebt daar bovenin sowieso een halve finalist. Maar ja, wat wil je als je 4 van de 6 spelers neemt...

Maar je doet het best goed, wij allebei overigens. We missen de dure spelers die vroeg verloren hebben.


- Ad Wim - 23-02-2007

Sjonge jonge, je komt vandaag heel goed weg zeg Icon_evil

Andreev die het af had moeten maken tegen Chela, Lapentti die opgeeft waardoor Ferrero niet meer doorkan en dan ook nog Roitman die een 4-2 voorsprong in de 3e set verkloot, kansen op 5-2 had, 2-0 voor stond in de TB. En dan spelen Devilder en Hartfield ook nog eens tegen elkaar. Ongelofelijk, wat een geluk zeg!

En dan nog sta ik maar 2 punten achter je op de sheet, het had zoveel mooier kunnen zijn...


- centre court - 23-02-2007

Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, je komt vandaag heel goed weg zeg Icon_evil

Andreev die het af had moeten maken tegen Chela, Lapentti die opgeeft waardoor Ferrero niet meer doorkan en dan ook nog Roitman die een 4-2 voorsprong in de 3e set verkloot, kansen op 5-2 had, 2-0 voor stond in de TB. En dan spelen Devilder en Hartfield ook nog eens tegen elkaar. Ongelofelijk, wat een geluk zeg!

En dan nog sta ik maar 2 punten achter je op de sheet, het had zoveel mooier kunnen zijn...

Ik wordt natuurlijk geweldig genaaid met di Mauro. Dat is de keerzijde dan weer. Kerel wordt gewoon vierkant weggespeeld tegen fucking Berlocq maar hij wist gewoon dat ie al door was. heel raar systeem. scheelt dan weer dat ie er maar 2 punten bij krijgt aangezien hij er al 6 had.


- centre court - 23-02-2007

Denk dat we beide een goede week gaan draaien. jij zult nog extra punten gaan halen met haas en davy. ik ga dat doen met de gravelrukkers, waarvan er sommige tegen elkaar spelen. Van de 8 kwartfinalisten mis ik montanes, di mauro en monaco. Eerste 2 spelen tegen elkaar, dat moet de niet-gekozen montanes winnen en dat zie ik ook wel gebeuren. monaco moet eraf tegen horna. dan kom ik een heel eind.


- Ad Wim - 23-02-2007

We gaan zeker allebei goed. Jij gaat super in BA, maar zoals ik zal zei, is dat niet zo goed aangezien je daar 11 van de 24 spelers had. Maar ik snap dan niet dat je Di Mauro niet hebt, terwijl die op papier de makkelijkste poule had... Maar de tactiek is goed geweest en het pakt goed uit, maar het zit je ook wel erg mee met Hartfield en Devilder. En die moeten ook nog eens tegen elkaar! Nu hebben die sowieso 23 punten samen, terwijl het eigenlijk gewoon 12 had moeten zijn. Het had een stuk gunstiger kunnen zijn voor mij dus.
Maar ik mag niet klagen met de opgave van Malisse. Maar dat is dan het enige tot nu toe.
Verder heb ik de juiste jongens in Memphis en Rotterdam en die toernooien zijn toch groter, dus ik heb kans op meer punten. Hopelijk wint Monaco in BA het toernooi, maar dat zal wel niet. Anders mag Horna of Chela het winnen.

Maar vandaag is erg belangrijk. Als Haas, Davy en Fish winnen, kom ik een heel end. Jij raakt sowieso spelers kwijt in de kwartfinales in BA. We zullen zien wie de nummer 1 op de sheet wordt Icon_twisted


- Ad Wim - 23-02-2007

Ik heb nu eindelijk je MV-team gezien. Jij hebt dus gelukkig ook Berdych :wink:
Mayer wel een goede gok zeg!

CC: Mayer, Del Potro, Melzer, Calleri, Chela, Almagro, Canas, Devilder, Starace
Ad: Monfils, Hernych, Roddick, RRH, Moya, Di Mauro, Ferrero

Dat resulteert in het volgende:

CC: Mayer, Chela, Almagro, Devilder plus 4 punten
Ad: Roddick, Di Mauro

Jij staat er dus nog iets beter voor, maar ik heb Roddick!


- centre court - 23-02-2007

Spannend bij allebei de spellen! =D>

Gelukkig geen tegengestelde belangen. Ik hoopte toch al dat Roddick en Di Mauro er snel uit zouden gaan en dat Mayer, Chela en Devilder zouden winnen. Al moet dat laatste ten kosten gaan van mijn almagro en hartfield. :8:


- Ad Wim - 23-02-2007

Inderdaad spannend, al gaat TM wel een stuk beter bij ons dan MV. Toch jammer dat MV de laatste weken zo kut gaat, ik begon goed.
Maar wel lekker, dat ik er met TM weer goed in zit.


- centre court - 23-02-2007

Een stuntje van Querrey tegen Haas vanavond zal fijn zijn. Dan kan ik je voor blijven denk ik. Anders verwacht ik jou 1e deze week op de sheet met finaleplaatsen voor davy en haas. Dan wordt ik hopelijk 2e. Maar vlak ook Scholten nog niet uit. Net als jou nog 7 spelers over waaronder Ljubo. Als Ljubo 't toernooi wint zit hij goed.