The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 23-02-2007

Ik denk nog steeds dat Davy het toernooi gaat winnen, maar gisteren had hij een beetje last van zijn enkel. Hoop niet dat problemen gaat geven.

Haas haalt wel de finale denk ik, maar zal daarin heel goed moeten spelen om het Roddick lastig te maken. Maar hij had een streak van 37 achter elkaar gewonnen eerste service punten, dus met zijn service zit het wel goed :Big Grin

Ik baal gewoon echt van BA gisteren (Ferrero en Moya eruit, Hartfield, Devilder en Chela door), anders had ik een veel grotere slag kunnen slaan deze week.


- centre court - 23-02-2007

Ik zie nu trouwens pas wat waarschijnlijk de halve finales gaan worden in de USA. Roddick-Murray en Fish-Haas. Dat is slecht zeg. Dan moeten roddick en haas de finale maar gaan spelen. zijn niet zo vaak gekozen. maar hoop vanavond dat één of twee van de mannen Lu, Koubek, Gaba of querrey kan verrassen.


- Scholten! - 23-02-2007

centre court Wrote:Ik zie nu trouwens pas wat waarschijnlijk de halve finales gaan worden in de USA. Roddick-Murray en Fish-Haas. Dat is slecht zeg. Dan moeten roddick en haas de finale maar gaan spelen. zijn niet zo vaak gekozen. maar hoop vanavond dat één of twee van de mannen Lu, Koubek, Gaba of querrey kan verrassen.

Ik vlak Koubek en Querrey niet uit, die moeten het gaan doen. Haas/Querrey is inderdaad erg belangrijk voor jullie, ook voor mij. Laten we hopen dat de Amerikaanse toeschouwers Querrey op onwaarschijnlijkte hoogte brengen. Ik zie Roddick het toernooi winnen


- Ad Wim - 23-02-2007

Ik geef Koubek de meeste kans van die 4. Murray voelt zich wellicht vermoeid en Koubek is erg goed bezig.
Querrey sloeg weliswaar 22 aces tegen Benneteau maar kreeg toch nog 9 bp's tegen. In de rally is het dus niet veel.


- Ad Wim - 24-02-2007

Ad Wim Wrote:CC: Mayer, Chela, Almagro, Devilder plus 4 punten
Ad: Roddick, Di Mauro

Jij staat er dus nog iets beter voor, maar ik heb Roddick!
MV blijft spannend:

CC: Almagro plus 32 punten
Ad: Roddick en Di Mauro

TM lijkt in mijn voordeel beslist te zijn. Ik denk wel dat Almagro het toernooi wint, maar dan nog heb ik sowieso een finalist in Memphis die jij niet hebt en dat is net zoveel punten.


- centre court - 24-02-2007

Horna. Icon_evil


- centre court - 24-02-2007

TM:

CC: Almagro(15), Hartfield(15) + 50 pnt.
AD: Haas(22), Davy(22), Fish(22), Di Mauro(15) + 16 pnt.

Hartfield móet natuurlijk van Di Mauro winnen. Dat is redelijk cruciaal. Daarnaast moet Almagro van Monaco winnen. Verder hoop ik dat roddick 't toernooi in de usa wint, in de finale van haas.


- Scholten! - 24-02-2007

Ongelofelijk dat Di Mauro in de halve finale zit, in Vina del Mar bakte hij er helemaal niks van


- centre court - 24-02-2007

Scholten! Wrote:Ongelofelijk dat Di Mauro in de halve finale zit, het hele jaar bakt hij er nog helemaal niks van

geldt trouwens ook voor hartfield. :oops:


- centre court - 24-02-2007

Feli ad. Je wint deze week beide spellen. Met TM ga je zelfs erg goed(mocht ook wel een keer :wink: ). Hoop dat ik de schade kan beperken en ong. op dezelfde plek kan blijven staan.

Di Mauro beslist 't maar je pakt de winst deze week met de riskante keuzes voor davy en haas. Netjes! =D>


- Ad Wim - 24-02-2007

Bedankt man, je weet dat ik het waardeer als je zoiets zegt.

Haas leek mij een zekerheidje op voorhand en hij heeft het tot nu toe waargemaakt. Finaleplaats is voor mij voldoende, maar als hij zo speelt kan hij natuurlijk ook gewoon winnen.
Davy was de grote gok en dat gaat ook nog goed, zeker omdat als die kleine rukkers die ik als alternatief had vroeg verloren. Hij moet natuurlijk wel even Ivan pakken om echt rendabel te zijn; ik heb er een hard hoofd in...
Di Mauro in de finale slaat natuurlijk nergens op, maar toch vind ik het vreemd dat je zoveel kleine rukkers neemt in BA die ook niks gepresteerd hebben dit jaar, maar Di Mauro niet. En dat terwijl hij al zeker was van het hoofdtoernooi (itt Devilder en Starace) en bij Gaudio in de poule zat.
Maar ach, jij hebt ook gewoon nog een goede week.


- centre court - 24-02-2007

Je weet toch dat ik dacht dat ME 1 in RR poule 1 etc etc zou komen?! Dan was di mauro bij almagro en Vassalo A. in gekomen. Dan had ik 'm op 2 punten geschat en dat is te weinig. Daarom had ik ook Devilder, dacht dat hij bij gaudio kwam. Achteraf mag ik niet klagen over m'n punten in BA, is allemaal nog niet zo verkeerd uitgepakt. Almagro moet eigenlijk wel 't toernooi winnen om goed te eindigen.

haas zag ik niet zo zitten met spadea, querrey en karlovic heel dicht in de buurt. voor fish had ik malisse en ik zag murray geen 2 weken achter elkaar presteren. dat nekt me een beetje. murray had er al af kunnen gaan tegen dancevic en sindsdien is ie ineens toch weer goed.


- Ad Wim - 24-02-2007

Tja, dan ga je er dus uiteindelijk af op basiskennis Wink

Het heeft je heel erg meegezeten met BA de afgelopen dagen en daardoor doe je het erg goed deze week. Maar het is wel het minste toernooi en je hebt eigenlijk te weinig in Memphis. Wie zijn Spadea, Querrey en Karlovic nou vergeleken met Tommy Haas? Die gozer begint het jaar altijd goed en heeft dit toernooi ook nog eens 2x gewonnen. Delray Beach was gewoon een foutje en niet eens zo gek zo net na de AO.
Ik had Haas echt als eerste in mijn team.


- centre court - 24-02-2007

Je gaat toch nu niet te hoog van de toren blazen he na 1 goede week? :8:


- andre - 24-02-2007

CC koopt bijna heel BA op en twee andere prutsers staan in de finale.


- centre court - 24-02-2007

andre Wrote:CC koopt bijna heel BA op en twee andere prutsers staan in de finale.

:8:

Ja triest he. Het is inderdaad een raar toernooi met calleri, acasuso, canas, nalbi, moya, ferrero en gaudio die al in hun poule stranden en dan ook nog de 2 slechtste kwartfinalisten in de finale. Toppunt komt morgen, dan wint di mauro een atp toernooi. :eeeek:


- Ad Wim - 26-02-2007

Nou, daar gaan we dan:

CC: Spadea, Becker, Montanes, Tojo, PHM en Ollie
Ad: Berdych, Soderling, Hernandez en Vassallo

Interessant...


- centre court - 26-02-2007

Je kan binnen een uur al een goede slag slaan. :roll:


- Ad Wim - 26-02-2007

Jij kan een goede slag slaan als Soderling van Ferrer verliest. Dat was eigenlijk mijn grootste gok, daarna Berdych. Maar wilde toch een beetje gokken in het grootste toernooien.


- centre court - 27-02-2007

Je bent Vassalo kwijt voor 0 punten. Dat heft 't verlies van Mathieu dan weer op. Al kan Mathieu nog steeds door of iig 4 punten pakken.

Soderling moet eigenlijk wel winnen van Ferrer voor jou. Berdych zal toch zeker niet meer dan 15 punten halen denk ik. Hernandez zal er 2 of 7 pakken. Dan moet Soderling 't wel een beetje doen ben ik bang.


- centre court - 27-02-2007

MV:

CC: Kohlschreiber, Spadea, Hartfield, Monaco, Montanes
AD: Lopez, Vassalo, Devilder, Massu, Almagro

Ook hier Vassalo al weg voor jou. Net als met TM heb je geen Montanes en Spadea. Die mogen van mij dus ook best ver komen. En Monaco moet Massu natuurlijk pakken, net als bij TM.


- Ad Wim - 27-02-2007

centre court Wrote:Je bent Vassalo kwijt voor 0 punten. Dat heft 't verlies van Mathieu dan weer op. Al kan Mathieu nog steeds door of iig 4 punten pakken.

Soderling moet eigenlijk wel winnen van Ferrer voor jou. Berdych zal toch zeker niet meer dan 15 punten halen denk ik. Hernandez zal er 2 of 7 pakken. Dan moet Soderling 't wel een beetje doen ben ik bang.
Vassallo totaal onverwacht en dus ook erg kut.
Maar Soderling is inderdaad belangrijker.
En waarom haalt Berdych niet meer dan 15? Als hij van Youzhny of Nieminen wint, wint hij ook echt wel van Nadal of Baghdatis.


- Scholten! - 27-02-2007

centre court Wrote:MV:

CC: Kohlschreiber, Spadea, Hartfield, Monaco, Montanes
AD: Lopez, Vassalo, Devilder, Massu, Almagro

Ook hier Vassalo al weg voor jou. Net als met TM heb je geen Montanes en Spadea. Die mogen van mij dus ook best ver komen. En Monaco moet Massu natuurlijk pakken, net als bij TM.

Monaco en Montanes vliegen er in de 1e ronde al uit. Berdych heeft 2 dramatische potten gespeeld, maar Youzhny wordt natuurlijk ook een keer moe.


- Ad Wim - 27-02-2007

Ik geef Monaco een goede kans. Massu heeft een depressie achter de rug, ben benieuwd hoe hij daar uit komt.


- Scholten! - 27-02-2007

Wat voor depressie Ad?


- Ad Wim - 27-02-2007

Na het dramatische spel in de DC heeft hij al zijn rackets kapot geslagen en zichzelf opgesloten in een kamer en is een week niet aanspreekbaar geweest.
Daarom speelde hij niet in Costa en Buenos Aires. Het schijnt dat zijn coach en iedereen om hem heen hem gepusht heeft om wel te spelen in Acapulco, maar hij speelt natuurlijk met de ziel onder zijn arm.


- centre court - 28-02-2007

Ad Wim Wrote:Nou, daar gaan we dan:

CC: Spadea, Becker, Montanes, Tojo, PHM en Ollie
Ad: Berdych, Soderling, Hernandez en Vassallo

Interessant...

Ollie moet van Davy winnen. :roll:

De andere 5 gaan samen 12 punten pakken, veel te weinig natuurlijk. Hopen op verlies van Berdych of Soderling vandaag.


- Haggie - 28-02-2007

Berdych verliest natuurlijk van Youzhny. Soderling zal helaas voor jou CC, gewoon doorgaan.


- centre court - 28-02-2007

TM Tussenstand:

CC: Spadea(0), Becker(0), Tojo(2), PHM(4) en Ollie(15)
Ad: Soderling(15), Hernandez(7) + 5 punten

Kan nog alle kanten op. Hernandez moet er nu gewoon meteen uit. Dan kan Soderling niet zo heel veel schade aanrichten. Spadea, Becker en Mathieu zullen waarschijnlijk de poule niet overleven. Hopelijk kan ToJo Hewitt pakken.


- centre court - 09-03-2007

TM:

AD: Henman, Chela, Capdeville
CC: Querrey, Soderling, Del Potro

Weinig verschil tussen ons deze week. Zie ze alle 6 niet veel punten pakken. Zat er dik in. De rest was een zekerheidje. Voor de laatste 2000 kon je een beetje gokken.