The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 09-03-2007

Voor mij was het DJokovic of Henman, Tojo en Capdeville. Dat was eigenlijk mijn enige echte keuze deze week. Heb dus voor het laatste gekozen. Hopelijk pakt Blake Djokovic en halen Henman en Tojo de derde ronde.


- Ad Wim - 09-03-2007

centre court Wrote:TM:

AD: Henman, Chela, Capdeville
CC: Querrey, Soderling, Del Potro

Weinig verschil tussen ons deze week. Zie ze alle 6 niet veel punten pakken. Zat er dik in. De rest was een zekerheidje. Voor de laatste 2000 kon je een beetje gokken.
Tja, zal inderdaad weinig verschil opleveren, al zie ik Henman en Chela wel 3e ronde halen en Querrey en Del Potro niet. Soderling is een leuke gok, heb ik ook even over getwijfeld.
Zoals ik al dacht, zal het elkaar niet veel ontlopen deze week.


- centre court - 09-03-2007

MV:

AD: Djokovic, Chela
CC: Querrey, Simon, Baghdatis

Wederom Chela die eruit moet dus. Heb gelukkig deze week geen tegengestelde belangen. Mannen als Djoko, Chela, de qualies enz moet er gewoon snel uit. Heb ook 2x gekozen voor Baghdatis. Hij moet 't dan maar doen.


- Ad Wim - 09-03-2007

Ik heb een tegengesteld belang, bij MV heb ik Djokovic, bij TM Baghdatis. Kan ik nog wel mee leven.


- Ad Wim - 12-03-2007

Ben een paar dagen in Venetie bij mijn vriendin en ben dus niet veel online.
Natuurlijk ontzettend balen van Henman, die had ook van Calleri kunnen winnen en 7 punten kunnen halen. Gelukkig doet Chela het wel goed. Hopelijk wint hij ook van Simon, dat is een mooie clash tussen ons op MV gebied.
Daar ga ik trouwens wel beter dan jij, jij gaat bij TM beter. Maar als Soderling van Gonzo verliest en Chela van Simon wint, dan pak ik je toch met TM. Daarop hopen dan maar. Maar van mij mag Soderling winnen, als Chela maar van Simon wint.

Mijn keuze Henman, Capde en Tojo ipv Djokovic heeft helaas verkeerd uitgepakt. Heel lang daartussen getwijfeld, dus wel zuur. Gelukkig bij MV wel gekozen voor Djoko en niet voor Baghdatis die 120 euro verliest nu.

Succes de komende dagen, ik ben dagelijks wel even online denk ik.


- centre court - 13-03-2007

Je pakt weer beide spellen deze week ad. Djoko en Chela gaan bepalen met hoeveel punten. Je hebt betere keuzes dan mij de laatste 2 weken. Balen.


- Ad Wim - 13-03-2007

Baal nog steeds dat ik Djoko niet heb bij TM, dan had ik een flinke klapper kunnen maken. Nu gebeurt dat alleen bij MV, maar dan ben ik alsnog wel tevreden mee.
Keuze voor Chela is goed uitgevallen, maar dat had ik ook wel verwacht. Het komt goed uit dat Bagh en Berdych eruit liggen, zodat ie ook nog eens 25 punten kan halen.
Henman is helaas een verkeerde keus geweest, al was het wel heel close. Maar dat was het bij Soderling en Querrey voor jou ook. Ach, bij TM zal het wel meevallen en daar zit toch altijd de nadruk op bij jou. Bij MV kom ik zo wel heel dichtbij Icon_twisted


- Ad Wim - 20-03-2007

Leuk weekje met TM, wat een verschillen!

CC: Gicquel, Spadea, Davy, Djoko en Haas
Ad: Ljubicic, Kim, Haase, BLake, Seppi, Monfils, Canas en Tojo

Ik ga nog maar geen commentaar geven, ik kan al je keuzes wel begrijpen (behalve dat je een dure Gicquel neemt in zo'n stukje; neem dan 2 quali's...), we zien het allemaal wel.


- centre court - 21-03-2007

Ik snap jouw qualies niet zo goed. Als ze hun 1e ronde mogen winnen hebben ze nog pas 5 punten.


- Ad Wim - 21-03-2007

Op een paar posities na kunnen ze iedereen hebben. En er zijn een paar posities waarin ze ook nog eens 8 punten kunnen halen.
En 5 punten voor 400 is nog rendabeler dan Haas voor 25 punten.


- Ad Wim - 21-03-2007

Gicquel tegen Korolev :lol:

Maar waarom in godsnaam Gicquel?! Verloor in IW van Russell in straight, en in Sunrise van Guccione in straight. Hij kan het echt alleen maar indoor en/of in Frankrijk...


- Ad Wim - 21-03-2007

Bij MV ook redelijk veel verschillen:

CC: Murray, Safin, Santoro, Youzhny
Ad: Moya, Roddick, Baghdatis, Mathieu

Tja, wat moet je ervan zeggen. Je ziet iig dat het budget nu wel een rol gaat spelen, aangezien jij blijkbaar Roddick niet kon betalen.


- centre court - 21-03-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV ook redelijk veel verschillen:

CC: Murray, Safin, Santoro, Youzhny
Ad: Moya, Roddick, Baghdatis, Mathieu

Tja, wat moet je ervan zeggen. Je ziet iig dat het budget nu wel een rol gaat spelen, aangezien jij blijkbaar Roddick niet kon betalen.

Jij hebt op Roddick na geen spelers die écht ver kunnen komen. Murray en Safin hebben de kwaliteiten daar wel voor. Youzhny gaat deze week Nadal gewoon weer pakken. Santoro paste mooi in het budget.


- centre court - 21-03-2007

Ad Wim Wrote:Leuk weekje met TM, wat een verschillen!

CC: Gicquel, Spadea, Davy, Djoko en Haas
Ad: Ljubicic, Kim, Haase, BLake, Seppi, Monfils, Canas en Tojo

Ik ga nog maar geen commentaar geven, ik kan al je keuzes wel begrijpen (behalve dat je een dure Gicquel neemt in zo'n stukje; neem dan 2 quali's...), we zien het allemaal wel.

Gicquel en Spadea waren gokjes. Van het geld van hun 2 samen kon ik geen goede speler krijgen. Dus maar zo opgelost. Qualies ben ik niet kapot van.

Davy-Ljubicic en Djoko-Blake kunnen mooie onderlinge potten worden.


- centre court - 21-03-2007

Ad Wim Wrote:Gicquel tegen Korolev :lol:

Maar waarom in godsnaam Gicquel?! Verloor in IW van Russell in straight, en in Sunrise van Guccione in straight. Hij kan het echt alleen maar indoor en/of in Frankrijk...

Ik vind 't juist mooi dat ie tegen Korolev moet. Is toch echt de enige LL van iedereen uit de kwalificaties hoor. Als je kansloos van Sluiter verliest ben je niet in vorm, dat lijkt me duidelijk.

Gicquel of Spadea moet 't stukje tussen Nalbi en Nieminen winnen.


- Ad Wim - 21-03-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Bij MV ook redelijk veel verschillen:

CC: Murray, Safin, Santoro, Youzhny
Ad: Moya, Roddick, Baghdatis, Mathieu

Tja, wat moet je ervan zeggen. Je ziet iig dat het budget nu wel een rol gaat spelen, aangezien jij blijkbaar Roddick niet kon betalen.

Jij hebt op Roddick na geen spelers die écht ver kunnen komen. Murray en Safin hebben de kwaliteiten daar wel voor. Youzhny gaat deze week Nadal gewoon weer pakken. Santoro paste mooi in het budget.
Baghdatis kan zeker wel ver komen! En Moya zou kunnen stunten tegen Ljubicic. Safin heeft het niet echt de laatste weken.
Youzhny-Baghdatis gaat heel belangrijk worden voor ons bij MV.


- centre court - 21-03-2007

En Moya-Santoro. :8:


- Ad Wim - 21-03-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk weekje met TM, wat een verschillen!

CC: Gicquel, Spadea, Davy, Djoko en Haas
Ad: Ljubicic, Kim, Haase, BLake, Seppi, Monfils, Canas en Tojo

Ik ga nog maar geen commentaar geven, ik kan al je keuzes wel begrijpen (behalve dat je een dure Gicquel neemt in zo'n stukje; neem dan 2 quali's...), we zien het allemaal wel.

Gicquel en Spadea waren gokjes. Van het geld van hun 2 samen kon ik geen goede speler krijgen. Dus maar zo opgelost. Qualies ben ik niet kapot van.

Davy-Ljubicic en Djoko-Blake kunnen mooie onderlinge potten worden.
Tja, ik neem voor die 1200 euro toch liever een aantal quali's dan deze twee onzekere gasten. Maar het moet nog blijken, wat de juiste tactiek blijkt. Ik denk dat op Kim na, mijn quali's allemaal de eerste ronde kunnen winnen en ook nog kans hebben tegen de geplaatste spelers.


- Ad Wim - 21-03-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Gicquel tegen Korolev :lol:

Maar waarom in godsnaam Gicquel?! Verloor in IW van Russell in straight, en in Sunrise van Guccione in straight. Hij kan het echt alleen maar indoor en/of in Frankrijk...

Ik vind 't juist mooi dat ie tegen Korolev moet. Is toch echt de enige LL van iedereen uit de kwalificaties hoor. Als je kansloos van Sluiter verliest ben je niet in vorm, dat lijkt me duidelijk.

Gicquel of Spadea moet 't stukje tussen Nalbi en Nieminen winnen.
Je weet hoe dat gaat, hij wist dat hij al geplaatst was waarschijnlijk, dus gaf niet alles.

En hij is dé man in vorm onder de kleintjes met vorige week een 3e ronde en in LV een halve finale met oa winst tegen Querrey, Tursunov en Blake.

Maar ik had liever Canas tegen Gicquel gehad Wink


- Ad Wim - 21-03-2007

Ik had ook wel een beetje hetzelfde als jij.

TOen ik besloot om Haas niet te nemen, ging ik er nog vanuit dat we de quali's wel in het schema zouden zien. Canas en Seppi waren voor mij zekerheidjes.
Nadat ik ook Tojo genomen had, hield ik nog iets van 700 euro over. Ik kon daar geen leuke speler voor krijgen. Toen zag ik wat voor quali's Kim achter de rug had en besloot hem te nemen. Het was inmiddels 2155 uur omdat Karlovic niet opschoot, waren de quali's dus nog niet bekend. Heb even gewtijfeld om toch Haas te nemen, maar toch maar niet gedaan.
Nog 350 euro over en daar uiteindelijk Haase voor genomen, misschien iets te opportunistisch. Ik had ook Mello, SLuiter of Andreev kunnen nemen, maar ja...
Waarschijnlijk stom en haalt Haas meer punten dan al die kleintjes, maar ja, ik vond het de gok waard. Zeker omdat ik Canas en Seppi per se wilde en Tojo eigenlijk ook.


- centre court - 21-03-2007

Je bedoeld dat iedereen die nog niet achter staat een zekerheidje was en dat Haase, Monfils en straks ook Kim eigenlijk gokjes waren? Icon_twisted


- Ad Wim - 21-03-2007

Nee, ik bedoel wat ik zeg. Monfils was nl altijd een zekerheidje.


- Ad Wim - 21-03-2007

Het begint weer precies zoals vorige week. Maar als het ook zo eindigt, ben ik tevreden Icon_twisted


- centre court - 22-03-2007

Dat is 't risico van het kiezen voor kleine rukkers. Kim en Seppi kunnen er ook zo uit.


- Ad Wim - 22-03-2007

Dat klopt, maar ik heb nu al wel meer punten dan jij. Een verrassing met Djoko, Davy of Haas die eruit vliegt en ik pak je. Ik reken er niet op, maar je weet het maar nooit.

En dan heb ik ook Canas nog Icon_twisted


- centre court - 22-03-2007

Haas en Djoko zie ik wel ver komen. Davy ben ik niet zeker van. Maar jij weet ook dat als ie zijn 1e ronde wint van Greul of Udomchoke dan wint ie 't toernooi. Icon_twisted

Bij mij kunnen Gicquel en Spadea er overigens ook best uit hoor in de 1e ronde. Hoop dat zeker 1 vd 2 doorgaat, aangezien ik ze resp. nieminen en nalbi wel zie pakken.


- Ad Wim - 22-03-2007

centre court Wrote:Haas en Djoko zie ik wel ver komen. Davy ben ik niet zeker van. Maar jij weet ook dat als ie zijn 1e ronde wint van Greul of Udomchoke dan wint ie 't toernooi. Icon_twisted
Dat ging over kleine toernooitjes Icon_twisted
Maar jouw drie heb ik ook bij MV dus tja...

Djoko verwacht ik niet zo veel van, denk niet dat hij twee weken achter elkaar dit niveau kan halen.
Haas verwacht ik 25 punten van, niet meer, niet minder.
Davy kan de halve finale halen, maar ik zie hem verliezen van Ljubicic in de kwart en daarvoor is ie te duur.


- Ad Wim - 22-03-2007

centre court Wrote:Bij mij kunnen Gicquel en Spadea er overigens ook best uit hoor in de 1e ronde. Hoop dat zeker 1 vd 2 doorgaat, aangezien ik ze resp. nieminen en nalbi wel zie pakken.
Dat wilde ik net zeggen. Ik raak wellicht twee quali's kwijt + Monfils in de 1e ronde, maar ik verwacht ook niet dat Gicquel en Spadea ver gaan komen, dus dat heft elkaar op.


- centre court - 22-03-2007

Uiteindelijk wordt 't Davy, Djoko, Haas voor mij tegen Ljubo, Blake en Canas voor jou.

Dat mag dan beslist worden door de wedstrijden davy-ljubo en djoko-blake.

Canas mag er tegen henman al wel af. Icon_twisted


- Ad Wim - 22-03-2007

Klopt als een bus, al hoop ik op stuntjes van Tojo en Seppi.

Maar uiteindelijk zullen die drie wel overblijven en hangt het af of het alles is deze week bij Blake, dan verslaat hij ook Djokovic namelijk, of Ljubo fit blijft en of Federer zijn oude vorm herpakt en dus Haas gaat verslaan.