The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 22-03-2007

Seppi gaat er natuurlijk uit tegen jouw held Tipsa. Icon_twisted


- Ad Wim - 22-03-2007

Ik ben ook niet bepaald blij met zijn positie, maar als je ziet wie hij vorige week allemaal pakte :o

R32 Kuerten, Gustavo (BRA) N/A 7-6(1) 6-4
R16 Del Potro, Juan Martin (ARG) N/A 7-5 6-4
Q Marach, Oliver (AUT) N/A 6-3 6-1
S Massu, Nicolas (CHI) N/A 3-6 7-5 6-1
F Monfils, Gael (FRA) N/A 3-6 6-1 1-6


- centre court - 22-03-2007

Alleen del Potro(hij gaat morgen Baghdatis pakken) vind ik knap. De rest ligt er in Miami gewoon na 1 rondje al uit. Tegen zeker geen toptegenstanders.


- Ad Wim - 22-03-2007

Toch vind ik het knap. Del Potro is redelijk in vorm en wint de potjes die ie moet winnen tegen mindere tegenstanders. Daarom vind ik het knap van Seppi dat ie wint.

Maar Del P stond gisteren wel 4-1 achter in de eerste set tegen Bjorkman :!:
Bij Baghdatis is het alles of niets en als het alles is pakt hij natuurlijk Del Potro en Youzhny en dat zou mooi zijn voor beiden spellen!


- Ad Wim - 23-03-2007

AL die qualis hebben nu al samen 16 punten en met Seppi nog kans op meer. Bovendien hebben ze ook nog eens kans een ronde verder te komen daarna.


- centre court - 23-03-2007

En hoe duur zijn alle qualies samen?


- Ad Wim - 23-03-2007

2205, net zo duur als Haas dus.


- centre court - 23-03-2007

Dan hebben ze nog wel wat puntjes te weinig. Icon_twisted

Maar je qualies doen 't idd leuk! Wat een wanprestatie van Becker zeg, die heeft niet één keer zijn service gehouden als je 't mag geloven. En Henmiet stond 6-3 *2-1 voor. Maar dat kan gebeuren. Ik zie Canas ook JCF wel pakken. Kim zal er toch nu wel uit gaan. Als Gonzo dan Tojo pakt en Tipsa Seppi dan zie ik 't wel goed komen.


- centre court - 23-03-2007

Blake eraf tegen Serra als 't echt gravel omstandigheden zijn. Icon_twisted


- Ad Wim - 23-03-2007

centre court Wrote:Blake eraf tegen Serra als 't echt gravel omstandigheden zijn. Icon_twisted
Belangrijk dat hij de eerste ronde overleeft, daarna zie ik het wel zitten.


- Ad Wim - 23-03-2007

Nou, gefeliciteerd met TM. Het was dus weer niks met Blake. Gegokt en verloren. DIt kan een dure Miami worden, maar ja, die weken zitten er ook tussen.

MV gaat gelukkig nog wel goed.


- centre court - 24-03-2007

Op moment van schrijven wist je dan waarschijnlijk nog niet dat baghdatis eruit ligt en youzhny door is? Icon_twisted


- Ad Wim - 24-03-2007

Nee, zeker niet. Ik verwachtte veel van Baghdatis deze week. Maar het is niet echt mijn week. Al ga ik bij MV nog wel beter dan jij.

TM gaat echt een drama worden, maar dat kan ik redelijk opvangen door voorgaande weken.


- Haggie - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Nee, zeker niet. Ik verwachtte veel van Baghdatis deze week. Maar het is niet echt mijn week. Al ga ik bij MV nog wel beter dan jij.

TM gaat echt een drama worden, maar dat kan ik redelijk opvangen door voorgaande weken.

Je staat 9e van de 16. :roll:


- Ad Wim - 24-03-2007

Neemt niet weg dat ik goede weken heb gehad de afgelopen weken. Ik moest van heel ver komen, vergeet dat niet.

En ik heb het over CC, daar sta ik 20 punten op voor.


- buurs - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Neemt niet weg dat ik goede weken heb gehad de afgelopen weken. Ik moest van heel ver komen, vergeet dat niet.
En ik heb het over CC, daar sta ik 20 punten op voor.

:8:


- Haggie - 24-03-2007

Oohja tuurlijk! Dit is jullie topic Smile ..


- centre court - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Nee, zeker niet. Ik verwachtte veel van Baghdatis deze week. Maar het is niet echt mijn week. Al ga ik bij MV nog wel beter dan jij.

TM gaat echt een drama worden, maar dat kan ik redelijk opvangen door voorgaande weken.

Volgens mij heb jij baghdatis eruit en ik Safin. Dan lijkt 't me dat ik er nog beter voor sta op dit moment.


- Ad Wim - 24-03-2007

Ik heb Roddick, jij niet. Klaar.


- buurs - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb Roddick, jij niet. Klaar.

Die haalt max 15 punten :wink:


- Ad Wim - 24-03-2007

We zullen het zien Buurs.

Bovendien gaat Moya natuurlijk van Santoro winnen, dus dan ga ik helemaal beter dan CC.


- buurs - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:We zullen het zien Buurs.

Bovendien gaat Moya natuurlijk van Santoro winnen, dus dan ga ik helemaal beter dan CC.

Mee eens :wink:


- buurs - 24-03-2007

Roddick heeft vannacht dik gewonnen, maar de stats zeggen anders.
Minder dan de helft van de punten op 2e opslag.

Breaks: 3 uit 3

Vassalo 0 uit 3


- Ad Wim - 24-03-2007

1e ronde is altijd lastig, zeker tegen iemand die al een rondje heeft gespeeld. Dat kan dus alleen nog maar beter. Rafa ging lekker zeker :roll:


- buurs - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:1e ronde is altijd lastig, zeker tegen iemand die al een rondje heeft gespeeld. Dat kan dus alleen nog maar beter. Rafa ging lekker zeker :roll:

Rafa was niet best.
Als hij zo blijft spelen, ligt hij er snel uit.
Ik durf dat wel toe te geven.

En Vassallo is natuurlijk 10x niks.


- centre court - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Ik heb Roddick, jij niet. Klaar.

Ik heb Murray. Die is beter dan Roddick op dit moment.


- Ad Wim - 24-03-2007

We zullen het zien. Youzhny gaat er ook af tegen die fantastische Del Potro waarschijnlijk. Of nu opeens weer niet?


- buurs - 24-03-2007

Potro gaat dat op zeker winnen :8:


- centre court - 24-03-2007

Del Potro mag 'm van mij pakken. Youzhny vormt een bedreiging bij TM voor me. Icon_twisted

Daarnaast is ie al een jaar lang m'n held, net als Soderling. Al komt hij niet in vorm door fysiek ongemak. :8:


- centre court - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:We zullen het zien Buurs.

Bovendien gaat Moya natuurlijk van Santoro winnen, dus dan ga ik helemaal beter dan CC.

H2H 2-1 voor Santoro. :8: