The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 24-03-2007

Van mij mag Spadea Nalbi uitschakelen. DIe wedstrijd boeit me niet zoveel. Davy en Haas mogen ook wel door eigenlijk.

Als Ljubicic, Moya en Canas maar winnen, dan ben ik al tevreden. Stuntje van Kim zou mooi meegenomen zijn.


- centre court - 24-03-2007

Ad Wim Wrote:Van mij mag Spadea Nalbi uitschakelen. DIe wedstrijd boeit me niet zoveel. Davy en Haas mogen ook wel door eigenlijk.

Als Ljubicic, Moya en Canas maar winnen, dan ben ik al tevreden. Stuntje van Kim zou mooi meegenomen zijn.

Dek je maar vast in. :wink:

Haas en Davy gaan natuurlijk niet veel meer dan 4 games weggeven tegen die pannekoeken. Spadea-Nalbi wordt een 3-setter. Vaak wint Nalbi die met 7-5 naar 5-2 achter gestaan te hebben. Ljubicic gaat ook dik winnen. Canas pakt JCF ook wel en Kevin 'WTA' Kim verliest natuurlijk van Robredo. Santoro-Moya wordt ook een 3-setter. Kan alle kanten op.


- Ad Wim - 24-03-2007

Ik dek me helemaal niet in, ik denk alleen ook aan MV. Davy is nou niet bepaald in vorm en Falla is een link mannetje.

En waarom zou Kim niet winnen van RObredo als hij in straight wint van Becker en Robredo vorige week ook 1e ronde verloor?

En Moya klapt natuurlijk keihard over Snatoro heen, 62 63.


- Bocaloca - 24-03-2007

=D> =D> =D>

Santoro


- Ad Wim - 24-03-2007

Kijk, dat verandert de zaak! De keuze om kleine knakkers te nemen pakt dit keer wel goed uit Hakkuh


- Ad Wim - 24-03-2007

En wat was er ook alweer met this Spadea?


- centre court - 25-03-2007

Ad Wim Wrote:En Moya klapt natuurlijk keihard over Snatoro heen, 62 63.

Jammer jongen. Santoro makkelijk langs Carlos. Zeer gunstig voor MV dat ik deze onderlinge wedstrijd win. Aangezien Roddick zeker niet langs Murray komt moet Mathieu wel heel ver komen. Icon_twisted


- Ad Wim - 25-03-2007

centre court Wrote:Aangezien Roddick zeker niet langs Murray komt moet Mathieu wel heel ver komen. Icon_twisted
cry


- centre court - 26-03-2007

Ineens wordt 't met TM nog een lastig verhaal door de nederlaag van Davy.

Djoko plus wat punten tegen Ljubicic en Canas. Canas moet er nu echt wel uit tegen Gasquet. Dan komt 't nog wel goed.


- Ad Wim - 26-03-2007

Dit is inderdaad heel gunstig Hakkuh

Voor ons beiden wel balen bij MV, daar was het echt onze troef :|


- centre court - 27-03-2007

Murray-Mathieu begint.

Murray hebben we beide met TM, jij hebt Mathieu met MV, ik Murray! Zeer belangrijk dat Murray dit wint!


- Genomico - 27-03-2007

centre court Wrote:Murray-Mathieu begint.

Murray hebben we beide met TM, jij hebt Mathieu met MV, ik Murray! Zeer belangrijk dat Murray dit wint!

Dit moet topper Mathieu gewoon even van McFlurry gaan winnen!!


- centre court - 27-03-2007

Oei dit is voor jou ook even een tikkie... als mathieu één van zijn mps had gemaakt had je me met MV wel heel dik gepakt. nu staat 't precies gelijk als roddick van ferrer wint. dan wordt murray-roddick de beslissende partij.

Met TM moet Djoko minstens de finale halen voor mij. En hopelijk kan Nieminen stunten tegen Ljubicic.


- Ad Wim - 27-03-2007

Ach, voor mij is het wel weer heel gunstig voor TM dat Murray wint. PHM is al rendabel met zijn 15 punten.
Jij MV, ik TM deze week. Deal?


- centre court - 27-03-2007

Dan moet Murray wel van Roddick winnen. Anders win je MV ook. :wink:


- Ad Wim - 27-03-2007

Ik gun je alles natuurlijk, maar Roddick moet dat toch echt wel winnen :razz:


- Ad Wim - 28-03-2007

Het is vrij verrassend, dat geef ik toe, maar Canas niet nemen is wel echt een fout...
Natuurlijk is Blake ook een fout, en Monfils ook, maar dat waren meer gokjes. Canas was gewoon een zekerheid in ieders team in zijn vorm en voor dat geld.


- centre court - 28-03-2007

Djokovic is natuurlijk ook gewoon een zekerheid. Zeker als ie niet aan de kant van Federer zit, dan is ie gewoon een reeele kanshebber op 100 punten.

Canas deed 't vorige leuk tegen Federer en deze week in die qualies maar verloor vorige week ook van fucking waske en moya. Had niet verwacht dat ie van de spelers zou winnen waar ie deze week al van heeft gewonnen.


- centre court - 28-03-2007

MV is voor mij deze week! Murray gaat bepalen hoe dik ik je pak. Hopelijk mag ie tegen djoko de volgende ronde.


- Ad Wim - 28-03-2007

Zoals ik al zei: jij MV, ik TM. Maar dat het zo moet...


- centre court - 29-03-2007

Djoko! =D>

Nu moet Canas of Ljubo wel winnen.


- Ad Wim - 29-03-2007

En als ze allebei winnen =P~


- centre court - 29-03-2007

Dan ben ik de sjaak. Robredo moet mijn held van de week worden nu.


- Ad Wim - 29-03-2007

Denk dat Murray wel meer kans maakt tegen Djokovic dan vorige week. Nu heeft ie een dag rust, volgens mij geen last meer van zijn enkel en geen marathon gespeeld de dag ervoor. Finale Ljubicic-Murray zou super zijn!


- Ad Wim - 30-03-2007

Mooi van Canas en Ljubicic, maar wel verwacht. Ik pak je nu sowieso bij TM, zelfs als Djoko het toernooi wint. Als Murray vanavond wint, dan kan ik het wel eens heel pijnlijk voor je worden...


- THE MAILMAN - 30-03-2007

Canas en Ljubicic heb ik beide, dus voor mij is het cruciaal dat Djoko van Murray wint.
En Ljubo als toernooiwinnaar zou dan heel mooi zijn.

Hup Ivan, hup Novak :razz: :razz:


- centre court - 30-03-2007

Ik hink eigenlijk op 2 gedachte wat betreft Murray-Djoko. Murray is minder vaak gekozen dus moet eigenlijk winnen. Aan de andere kant denk ik dat Djoko beter is en dus meer kans heeft in de finale. Ljubo of Canas mag echt nooit 100 punten pakken natuurlijk.

Dus eigenlijk ben ik voor Murray, ook al verlies ik dan wel heel dik van jou deze week.


- Ad Wim - 09-04-2007

Lang geleden, maar daar gaan we weer:

CC: VOlandri, GGL, Fish, Querrey en Grosjean
Ad: Devilder, Korolev, Vassallo en Ferrer

Interessant. Ik zie mezelf toch wel als favoriet aangezien je niet eens weet of Grosjean speelt en ook niet weet hoe snel het gravel in Houston zal zijn en jij Fish en Querrey hebt. Bovendien is VOlandri gruwelijk uit vorm.
Mijn hoop is op Ferrer gevestigd. Toch wel goed in de kleine toernooitjes.

Wel twee leuke clashes meteen: GGL-Korolev en Fish-Vassallo. Allebei jouw of mijn kant op en de weekwinst lijkt binnen.


- centre court - 09-04-2007

Vorig jaar was fish er erg goed dus die ondergrond zal 'm best bevallen.


- Ad Wim - 09-04-2007

Ze hebben het gravel dit jaar veranderd en daarvoor presteerde Fish nooit iets in Houston.
Ik denk dat weinig mensen Fish zullen hebben. Dus je kunt er of mee scoren, of mee op je bek gaan. Vassallo is al meteen een lastige eerste horde.