The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 10-04-2007

Bij MV:

CC: Di Mauro, GGL, Grosjean, Querrey en RRH
Ad: Ferrer, Koubek en Melzer


- centre court - 10-04-2007

Ferrer mag er dus wel uit.

De absentie van Roddick kan voordelig zijn voor RRH. GGL heeft al gefaald tegen Korolev.


- centre court - 10-04-2007

Zeer belangrijk voor TM dat Fish Vassalo pakt.


- Ad Wim - 11-04-2007

Kom je inderdaad heel goed weg dat Vassallo niet doordrukt in de derde set. Anders was het vrij duidelijk geweest voor beide spellen. Maar helaas...
Hopen dat Zaba hem pakt.


- Ad Wim - 11-04-2007

Sjonge, een flinke klap door Ferrer, daar kom je goed weg. Nu wordt het wel lastig voor me. Het zit je tot nu toch best wel mee. Hopen dat hij bij Koubek-Volandri voor mij meezit.


- centre court - 11-04-2007

Koubek geeft op. :lol:


- Ad Wim - 11-04-2007

Tja, TM kan ik wel vergeten voor deze week. Hopelijk doet Almagro wel gewoon zijn plicht en gaat Di Mauro er nog uit voor jou.


- centre court - 11-04-2007

Di Mauro 2-0 voor. Almagro moet dit makkelijk kunnen winnen maar geef mij Di Mauro maar. Zou zeer gunstig zijn voor MV. Bij TM heeft iedereen Almagro en niemand di mauro dus niks aan de hand dan. Daarnaast kan Volandri makkelijker di mauro de baas dan almagro.


- Ad Wim - 11-04-2007

Nou ja, Buurs, Mailman en RobbieDK hebben Di Mauro, en die staan allemaal boven ons, dus Almagro moet hier echt wel even gaan winnen.


- centre court - 11-04-2007

Gaat ook vast wel gebeuren.


- Ad Wim - 11-04-2007

Het gaat nog niet van hart, hij serveert vooral ruk Sad


- Ad Wim - 12-04-2007

Querrey gelukkig weg voor 0 punten.


- centre court - 12-04-2007

Ad Wim Wrote:CC: VOlandri, GGL, Fish, Querrey en Grosjean
Ad: Devilder, Korolev, Vassallo en Ferrer

CC: Volandri + 3 punten
AD: Devilder, Korolev

Ze kunnen zomaar alle 3 verliezen nu. Dan eindigen we precies gelijk deze week.


- centre court - 12-04-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV:

CC: Di Mauro, GGL, Grosjean, Querrey en RRH
Ad: Ferrer, Koubek en Melzer

Het aantal punten dat Melzer gaat halen deze week is jouw winst op mij. Alleen di mauro overleeft de 1e ronde voor mij. :x


- Ad Wim - 12-04-2007

MV en de poll zijn binnen Hakkuh

TM kan ook nog gewoon. Dat had ik gisteren niet gedacht na opgave van Ferrer.


- Ad Wim - 16-04-2007

Weinig verschillen deze week bij TM.

CC: Djokovic, Stepanek
Ad: Gaudio, Gasquet en Gicquel

Djokovic lijkt me te duur. Van Gaudio zal ie vast nog wel winnen, maar ik denk niet van Ferrer en al helemaal niet van Federer.
Gicquel moet waarsch tegen een LL, dus grote kans op 15 punten.
Stepanek gaat er natuurlijk af tegen Ljubicic.
Van Gasquet weet ik het niet, maar hij kan gewoon de halve finale halen, net als twee jaar geleden.


- centre court - 16-04-2007

:lol:

Zo kennen we je weer Ad. Ik heb er een totaal andere kijk op. Djoko is gewoon goed op gravel en is goed in vorm. Gaudio was leuk vandaag maar wel tegen de slechte gravelspeler op de Tour. Verder is Federer totaal niet in zijn bloedvorm dit jaar en moet je zijn ''gravelvorm'' nog afwachten. Stepanek kan best van Ljubo winnen. was erg goed vanmiddag tegen een monfils die totaal niet geblesseerd was maar een double bagle niet ging trekken. Gicquel is toch een 100% indoor man? dat zei je laatst nog tegen me.


- Ad Wim - 16-04-2007

Lach je me nu uit, maar kom je vervolgens totaal niet met plausibele argumenten? :roll:

Djoko is goed op gravel en onwijs in vorm en haalt dus zeer waarsch wel 25 punten, maar heeft nog nooit van Federer gewonnen. En Federer niet in bloedvorm dit jaar Undecided

Natuurlijk kan Stepanek van Ljubo winnen, maar die kans is klein. Ljubicic goed in vorm dit jaar en heeft bewezen op snelle gravelbanen als deze uit de voeten te kunnen. En Monfils is momenteel ongeveer de slechtste speler op de Tour, dus dat zegt ook niet veel.

Gicquel had ik niet genomen als ik niet wist dat Murray geblesseerd is geraakt in de dubbel. Gicquel is een aardige gravelspeler, die ik zeker wel in staat zie van GGL oid te winnen.


- centre court - 16-04-2007

Ik kom toch juist wel met argumenten?! We hebben 5 verschillende spelers:

Djoko: In de jeugd ook al goed op gravel, vorig jaar QF op RG en dit jaar erg goed. Waar baseer jij op dat Federer in zijn topvorm verkeerd na 2 vroege verliespartijen tegen Canas op HC? Ik zie Djoko, grootste talent van allemaal, gewoon ver komen hier. Mede omdat ie zo allround is.

Stepanek: H2H 2-0 voor tegen Ljubicic en heeft er al een wedstrijd op zitten. 1e wedstrijd op gravel is altijd lastig, dus ik zie zeker kansen.

Gaudio: 7 punten deze week, djoko is natuurlijk veel te goed voor hem. Over slechtste speler op de Tour gesproken.

Gasquet: Kan redelijk ver komen. Maar vind 'm dit jaar niet zo best nog. Speelt onder zijn kunnen.

Gicquel: Nogmaals... pure indoorspeler en kwam vandaag al heel goed weg. Tegen Murray kansloos, tegen een LL heeft ie zeker kans. Maar dat is nog niet zeker toch?


- Ad Wim - 16-04-2007

Ik zeg niet dat Federer momenteel in bloedvorm is, maar jij had het over dit jaar en hij heeft gewoon een topjaar. En tegen Canas was het in de eerste ronden, Djoko komt hij pas tegen in de kwart. En Djoko zal best ver komen, maar niet verder dan de kwartfinale en dan is hij niet echt rendabel.
En je zegt zelf dat de eerste wedstrijd op gravel lastig is. Ik hoop dat die voor Djoko heel lastig is en dat Gaudio een topdag heeft.
Gicquel dus ook al een wedstrijdje gespeeld. Ik denk dat hij tegen een niet-fitte Murray of GGL gewoon een kans heeft. Ik denk dat daarom meerdere mensen hem gekozen hebben.


- Ad Wim - 16-04-2007

centre court Wrote:Zo kennen we je weer Ad. Ik heb er een totaal andere kijk op.
Dat mag ook best. En daarom sta ik ook met alle spellen boven je :razz:


- centre court - 16-04-2007

wanneer wordt bekend dat murray afgezegd heeft dan?


- Ad Wim - 16-04-2007

Hij moet morgen spelen, dus dat zal dan wel bekend worden.
Hij werd strompelend de baan af gedragen vandaag, dus het lijkt me vrij aannemelijk dat hij niet speelt.


- centre court - 16-04-2007

Wat een knuppel is 't toch ook. Maar GGL kan Gicquel ook wel hebben.


- Ad Wim - 16-04-2007

Dat dacht je vorige week ook tegen Korolev :razz:


- centre court - 16-04-2007

Dat begon toen inderdaad dramatisch. Hoop dat mijn start morgen beter is.


- Ad Wim - 17-04-2007

Heb je bij MV ook Djokovic?! Daar is ie nog veel duurder!

CC: Djokovic, Chela, Safin, Soderling en Stepanek
Ad: Benneteau, Gicquel, Nadal en Clement

Hier hebben we wat meer verschillen, echter hetzelfde commentaar als bij TM. Jij zult wel wat budget inhalen door mijn keuze voor Nadal, maar ik sta dan ook een stuk voor op dat gebied.


- centre court - 17-04-2007

dat je zomaar genoegen neemt met 7 punten voor benneteau, clement en gicquel... apart. nadal is natuurlijk de koning en moet de 100 punten voor je halen.


- Ad Wim - 17-04-2007

En dat zeg jij, met Soderling, Chela en Stepanek Undecided
En mijn spelers kosten ook nog eens allemaal 700, terwijl die van jou allemaal boven de 1000 zitten cry

Heb je nou nog steeds niet geleerd dat je dus niet uit kan gaan van 7 punten, tenzij ze tegen Federer of Nadal spelen?!


- centre court - 17-04-2007

wel als ze niets kunnen.

Soderling kansloos tegen davy? hoorde je gisteren nog iets anders zeggen.
Chela kwam goed uit als laatste... zul je mij verder niet over horen.
Stepanek pakt gewoon Ljubo. Zelfde redenatie als bij TM.

maar benneteau en clement hebben gewoon echt de kwaliteit niet om 't Ferrer en Robredo moeilijk te maken.