The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 08-05-2007

Bij TM:

CC: Ferrer en Starace
Ad: Delic, Simon en Acasuso

Ik ben meer voor safe gegaan, jij meer voor risico. Starace pakt al goed uit voor je, hopelijk gaat Ferrer me niet al teveel punten kosten. Mijn hoop is op Andreev, die hem al een keer op gravel verslagen heeft.


- centre court - 08-05-2007

Nog weinig van te zeggen. zie jouw 3 spelers eigenlijk geen ronde meer winnen. al weet je niet wat safin doet. simon en chucho hebebn 7 puntjes maar ook weinig kans op meer lijkt me.

ferrer heeft met andreev en chela idd 2 lastige rondes. daarna wordt 't tot aan rogi alleen maar makkelijker denk ik. dus hij moet meteen lekker knallen vandaag. Starace is een zekerheidje natuurlijk. Speelt thuis, is in vorm én goedkoop.


- Ad Wim - 08-05-2007

Bij MV:

CC: Almagro, Ferrer, Simon
Ad: Acasuso, Ferrero, Gabashvili, Moya

Ik heb hier vrijwel hetzelfde team als bij TM, dus Ferrer moet er hier ook uit.
Almagro lijkt me een groot risico. Als hij van Federer verliest, verlies je weer 100 budget...


- centre court - 08-05-2007

Lelijk van Ferrer. Almagro zat erin natuurlijk. MV lijkt wel naar jou te gaan. Chucho staat nu een break voor tegen Ljubo. Als de Kroaat op gang is en hem pakt dan kan ik alsnog redelijke zaken doen vandaag.


- centre court - 08-05-2007

Acasuso maakt 't verschil. Op safe spelen wordt deze week waarschijnlijk beloond.


- Ad Wim - 09-05-2007

Ziet er goed uit voor mij. Ferrer had ik gelukkig goed ingezien. Helaas zijn Gabash en Delic geen goede keuzes gebleken.
Zo zie je maar weer dat je nooit uit kunt gaan van slechts 7 punten tegen spelers als Ljubicic.


- Ad Wim - 09-05-2007

Door de wanprestatie van Ferrero valt het helaas allemaal nog wel mee voor je. Wat was het mooi geweest als Ferrero gewoon zijn plicht gedaan had... #-o


- centre court - 09-05-2007

ferrer levert ook een wanprestatie. zo werkt 't nou eenmaal. en starace is gewoon goed op gravel de laatste tijd. dat weet jij ook.


- Ad Wim - 09-05-2007

Ja, maar het was een flinke gok om hem te nemen, maar het pakt goed uit voor je.


- centre court - 09-05-2007

Ad Wim Wrote:Ja, maar het was een flinke gok om hem te nemen, maar het pakt goed uit voor je.

ach die 500 euro. en zo geweldig is calleri ook niet dacht ik toch.


- Ad Wim - 09-05-2007

Halve finale Barcelona (beter dan Starace) en kwartfinale Estoril, noem je dat niks? En niet voor niets heeft bijna niemand in de top Starace...


- centre court - 14-05-2007

AD: Safin, Waske, Ferrer.
CC: Simon, Volandri, Almagro, Clement.

Tsja. Moeilijk te zeggen. Ferrer levert een set in tegen ouwe bjorki, op gravel nog wel. dat voorspelt niet veel goeds. iedereen gaat ook voor soderling. ben bang dat ik daardoor gewoon voor ferrer moet zijn. durf die pot ook niet te voorspellen. Waske en Volandri zullen beide wel 1 punt pakken. Waske is door zijn waarde een te rechtvaardigen keuze, Volandri had wellicht de week van zijn leven vorige week, voor 600 euro gok ik op nog zo'n week. Safin-JCF lijkt me zeker niet meer dan 50-50 voor Safin. Zelfde geldt voor mijn speler almagro die ook minder dan 50% kans heeft tegen Robredo. Wint hij daar echter, dan kan hij gekke dingen doen. Safin niet verwacht ik. Simon is eigenlijk een slechte keuze. Genomen door zijn dikke winst. Waarschijnlijk 7 punten en max 15 met chela in de 3e ronde.

zal close worden. als soderling wint van ferrer maken veel managers helaas de goede keuze, maar versla ik jou wel deze week lijkt me. lastig lastig.


- Ad Wim - 15-05-2007

Moest mijn team in een uur maken, maar was/ben wel tevreden.
Enige echte keuze was nog Safin of Almagro. Safin won toch vrij duidelijk van Massu, die vorige week van Gonzo had moeten winnen, dus die wilde ik eigenlijk gewoon. BOvendien loopt Ferrero ook al weken te kloten.

Het leek mij een uitschieter van Ferrer vorige week en Andreev is ook gewoon een sterke tegenstander. Maar dat lijkt helemaal verkeerd uit te pakken helaas. Maar als Federer niet mee zou doen, zie ik in hem wel de grootste kandidaat voor de halve finale in dat kwart. Maar hij lijkt mijn week bij TM een beetje te verkloten. Gelukkig heb ik hem bij TM om budgetredenen niet gekozen.

Volandri heb je geluk mee, Simon leek me te duur bij TM en Clement, tja... En ik had nog 350 over en daar kon ik alleen maar Schuettler of Waske voor nemen. Ik wilde die andere 11 gewoon, dus heb ook maar niks omgegooid.


- Ad Wim - 15-05-2007

Bij MV trouwens:

CC: Clement, Ferrero, GGL en Almagro
Ad: Safin en Djokovic

Safin-Ferrero wordt cruciaal. Ik had hem eerst niet en Almagro wel, maar dan hield ik veel te veel geld over. En ik denk dat Safin ook meer kans maakt tegen Ferrero dan Almagro tegen Robredo.
En geen Djokovic kan goed uitpakken, maar hij kan ook de halve finale en zelfs de finale halen... En Clement kan er ook zomaar af tegen Blake en GGL ligt er al uit.


- centre court - 15-05-2007

Uiteraard wordt ferrero-safin cruciaal. wint ferrero dat dan gaat djoko nooit meer over het puntenaantal heen dat mijn 4 helden halen bij elkaar. Dat ligt dan op dat moment al op 33 met 3 vd 4 erin.

Wint Safin dan wordt 't een heel ander verhaal. Dan moet Fedex eigenlijk goed presteren om Safin te stoppen en later evt. Djoko.


- centre court - 21-05-2007

TM:
CC: Monaco, Montcourt, Lee
AD: Hewitt, Pless

Denk dat we Pless en Montcourt tegen elkaar weg kunnen strepen. Montcourt heeft een puntje meer. Dan wordt 't Monaco/Lee tegen Hewitt. Kan toch nog leuk worden. Vind zeker Monaco erg riskant om te laten liggen.


- Ad Wim - 21-05-2007

Voor mij was het Monaco en Roitman of Hewitt, dat was eigenlijk mijn enige keuze.

Nog gefeliciteerd met vorige week trouwens.


- centre court - 22-05-2007

Dank. Beide spellen weer eens gewonnen al waren de verschillen niet groot.


- centre court - 22-05-2007

MV

CC: Lee
AD: Spadea, Monfils

Het kan dus alleen als Lee wint van Monfils. Dat moet dus maar gebeuren. Icon_twisted

Lee is bij beide spellen dus een troef. zeker tegen jou.


- Ad Wim - 22-05-2007

Het is toch wat, als je het op gravel van Lee moet hebben :8: :wink:


- centre court - 22-05-2007

8 punten is genoeg.


- centre court - 23-05-2007

MV heb je al te pakken. Hewitt moet 5 punten meer pakken dan Monaco als je me bij TM wil kloppen.


- Ad Wim - 23-05-2007

Ach, in zo'n weekje...

Maar zo zie je maar weer dat budget toch wel kan helpen. Jij hebt wel echt heel weinig :|
Maar ik sta ook te laag eigenlijk, ik moet er wel flink op gaan letten de komende GSs wil ik nog een beetje kans maken op de titel.


- centre court - 26-05-2007

centre court Wrote:TM:
CC: Monaco, Montcourt, Lee
AD: Hewitt, Pless

Denk dat we Pless en Montcourt tegen elkaar weg kunnen strepen. Montcourt heeft een puntje meer. Dan wordt 't Monaco/Lee tegen Hewitt. Kan toch nog leuk worden. Vind zeker Monaco erg riskant om te laten liggen.

Monaco heeft 't idd voor me gedaan deze week. Was vantevoren al erg riskant om melzer óf monaco niet te nemen. de winnaar kwam vrij zeker erg ver.


- centre court - 28-05-2007

Het 2e GS!! De verschillen:

CC: Safin, Chela, Monaco.
AD: Mathieu, Starace, Vassalo, Hajek, Hernandez.

Hajek, Vassalo en Hernandez zijn geen q's, dus redelijk risicovol en zie ze zeker geen 15 punten pakken. Met Starace pak je 15 punten en daar blijft 't bij. Is een redelijke keuze lijkt me. Mathieu vind ik een leuke gok, had ik zelf ook wel willen hebben. Kan ver komen.
Safin moet Robredo pakken, dat wordt een belangrijke pot. Chela en Monaco heb ik een goed gevoel bij. Hebben een leuk jaar tot nu toe en heb 't idee dat Argentijnen er altijd staan op RG. Zie gaudio coria puerta enz de laatste jaren.


- Ad Wim - 28-05-2007

Vassallo is ongeveer al door en tegen Pipo moet ook kunnen, Hajek was heel goedkoop en heeft een goede WTC achter de rug. Bovendien moest ik iemand in dat stuk hebben, want dat is echt ruk. En Hernandez is in de vorm van zijn leven en heeft geen moeilijke loting. Die kan zo 30 punten halen.
En Chela en Monaco hebben gewoon een te moeilijke loting om echt iets te betekenen, denk ik.


- Ad Wim - 28-05-2007

MV:

CC: Nadal, Safin, Monaco
Ad: Starace, Gonzalez, Verdasco, Mathieu, Hernandez, Soderling, Moya

Tja, hopelijk halen al mijn mannetjes genoeg punten om in de buurt te komen van de punten van Nadal. 200 punten zit er dik in, en dat halen ze waarsch niet, maar dan kom ik iig qua budget wel dichterbij. En als hij niet wint, dan doe ik goede zaken.


- Ad Wim - 29-05-2007

Goede dag voor ons beiden met TM, allebei niemand kwijt. Alles is daar nog mogelijk.

MV drama natuurlijk met onverwachte verlies van Soderling en vooral Gonzalez. Dat seizoen kan ik wel vergeten op deze manier, helaas. Beetje gegokt, veel verloren.


- centre court - 29-05-2007

Als nadal redelijk presteert moet ik je met MV inderdaad de baas kunnen zijn deze weken. TM wordt spannend... wellicht halen we beide een hoge weekscore. Vooral Mathieu kan voor jou nog leuke dingen gaan doen.


- Ad Wim - 29-05-2007

Mathieu inderdaad, maar vergeet ook Hernandez niet. En Vassallo en Hajek zijn ook zeker niet kansloos in de volgende ronde.