The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 29-05-2007

hajek gaat ook wel 15 punten pakken, die ulihrach kan er natuurlijk ook geen snars van. Net als Karlovic, die pakt ook wel 15 punten. faler van een blake ook altijd. Vassalo en Hernandez zie ik wel sneuvelen volgende ronde. Bij mij wordt monaco-monfils een moeilijke pot verwacht ik.


- Ad Wim - 29-05-2007

Tja, Monfils moet wel echt moe zijn onderhand. En hij moet morgen al weer... Maar hij heeft wel vertrouwen en het publiek achter zich. En het is trouwens Chela-Monfils.

Ik heb wel vertrouwen in Melzer tegen Monaco. Monaco speelde vandaag zo slecht en Melzer juist heel goed.


- Ad Wim - 30-05-2007

Behoorlijk gunstig dat Safin en Chela eruit liggen. Helaas Vassallo ook, maar ik sta er toch goed voor bij TM.

MV, zoals ik al eerder zei, een drama, maar het wordt steeds erger met nu ook het verlies van Chela.


- centre court - 30-05-2007

Monaco moet wel heel veel gaan winnen wil ik nog iets betekenen met TM.


Safin en Chela. #-o


- Ad Wim - 02-06-2007

Tijdje geen update geweest. Vandaag bijltjesdag voor mij helaas. Het zal geen klapper meer worden helaas.
Ik ga ervanuit dat Canas van Monaco wint en pak ik toch wat puntjes op je.


- centre court - 03-06-2007

Vamos Juan!


- centre court - 03-06-2007

MV zal ik wel winnen als nadal goed blijft presteren, verdasco en moya doen 't leuk voor jou hier.


- Ad Wim - 04-06-2007

Het is nu officieel: 23 punten meer bij TM. Leuk, maar eigenlijk te weinig. Vooral jammer van het onverwachte verlies van Hernandez, maar voor de rest wel een redelijke RG.


- Ad Wim - 04-06-2007

Bij MV sta ik nu 60 punten voor, maar jij hebt Nadal. In het ergste geval verlies ik 90 punten op je. Maar ik denk dat Federer wint in de finale en dan wordt 30 punten. Daar teken ik voor gezien mijn dramatische start en mijn budgetwinst op jou dit toernooi.


- Genomico - 04-06-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV sta ik nu 60 punten voor, maar jij hebt Nadal. In het ergste geval verlies ik 90 punten op je. Maar ik denk dat Federer wint in de finale en dan wordt 30 punten. Daar teken ik voor gezien mijn dramatische start en mijn budgetwinst op jou dit toernooi.

Federer in de finale? Je vergeet Canas!!


- Ad Wim - 04-06-2007

Die haalt, zoals ik van tevoren al voorspelde, de halve finale.


- Genomico - 04-06-2007

Ad Wim Wrote:Die haalt, zoals ik van tevoren al voorspelde, de halve finale.

Dan zijn we het daar al over eens... Maar daar zal het niet stoppen voor hem.


- THE MAILMAN - 04-06-2007

Ad Wim Wrote:Die haalt, zoals ik van tevoren al voorspelde, de halve finale.

Adje, ik zet daar een lekker pilsje (dat waar Limburg trots op is) op dat Canas er af gaat tegen Davydenko......PROOST... :razz:


- centre court - 10-06-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV sta ik nu 60 punten voor, maar jij hebt Nadal. In het ergste geval verlies ik 90 punten op je. Maar ik denk dat Federer wint in de finale en dan wordt 30 punten. Daar teken ik voor gezien mijn dramatische start en mijn budgetwinst op jou dit toernooi.

ik pak toch 110 punten op je als nadal hier wint met mv?


- centre court - 11-06-2007

CC: Dancevic, Henman, Hewitt, Moodie, Baghdatis, Gasquet, Nalbandian
AD: Falla, Grosjean, Bjorkman, Vliegen, Korolev, Rochus, Bogdanovic, Tursunov, Guccione, Becker, Del Potro, Mirnyi

:eeeek: :eeeek:

Had wel wat verschillen verwacht maar dit is wel heel extreem.


- Genomico - 11-06-2007

centre court Wrote:CC: Dancevic, Henman, Hewitt, Moodie, Baghdatis, Gasquet, Nalbandian
AD: Falla, Grosjean, Bjorkman, Vliegen, Korolev, Rochus, Bogdanovic, Tursunov, Guccione, Becker, Del Potro, Mirnyi

:eeeek: :eeeek:

Had wel wat verschillen verwacht maar dit is wel heel extreem.

Dit ziet er op voorhand wel heel goed uit voor CC (zonder de loting gezien te hebben).


- centre court - 11-06-2007

als mijn info klopt dat de spelers in queens zelfs bij een 3e ronde verlies maar 4 punten halen zie ik 't inderdaad wel met vertrouwen tegemoet. Alleen Becker en Korolev halen met 1 overwinning al 11 punten. Maar die spelen tegen resp nalbi en blake.

Vind 't toch wel gevaarlijk om jongens als baghdatis, gasquet, nalbi en hewitt te negeren op gras. dancevic, henman en moodie vond ik wel leuke gokjes.


- Ad Wim - 12-06-2007

centre court Wrote:als mijn info klopt dat de spelers in queens zelfs bij een 3e ronde verlies maar 4 punten halen zie ik 't inderdaad wel met vertrouwen tegemoet. Alleen Becker en Korolev halen met 1 overwinning al 11 punten. Maar die spelen tegen resp nalbi en blake.

Vind 't toch wel gevaarlijk om jongens als baghdatis, gasquet, nalbi en hewitt te negeren op gras. dancevic, henman en moodie vond ik wel leuke gokjes.
Tja, daar heb je gelijk in, maar waarom dan wel Eiwit? Wel heel duur voor in mijn ogen max 11 punten.
Gasquet kan goed voor je uitpakken, maar met Blake weet je het nooit en 11 punten is wel heel weinig voor Gasquet. Bovendien heeft hij met Sluiter/Kohl ook geen eenvoudige tweede ronde. En hij is niet echt in vorm, net als Nalbandian. Ik snap niet dat jij en een aantal andere mensen die hebben. 2 jaar geleden verloor ie hier in de 1e ronde en nou niet bepaald in vorm dit jaar. Bovendien was hij op RG ook niet helemaal fit.
Het zijn eventuele toernooiwinnaars, maar ik vind het een flinke gok om ze in zo'n week te nemen. Eerste partij op gras sinds tijden, soms lastige lotingen, je weet het niet. En als je die gok wilt nemen, neem dan Roddick.
En Baghdatis vind ik ook wel een grote gok tegen Soderling, maar die valt te billijken aangezien hij ook wel de halve haalt als hij wint. Maar om nou zowel Baghdatis als Soderling te nemen...

En over mijn kleintjes, ik heb toch eigenlijk alleen maar jongens genomen die kans hebben de volgende ronde ook te halen, zoals Del P, Grosjean, Guccione, Becker en Mirnyi. En heb niet gekozen voor jongens als Mahut, Udomchoke etc.

Tursunov mijn grootste gok, maar die kan best de halve finale halen gezien zijn loting.


- Ad Wim - 12-06-2007

En bij MV heb je Eiwit én Haneman?! Geef je het helemaal op qua budget?


- centre court - 12-06-2007

jij zou je grote budget aanwenden om te knallen op de grote toernooien, was afgelopen weken nog weinig van te zien. dan kies ik toch nog steeds liever voor de punten. helaas valt 't met henman even de verkeerde kant op, toch ben ik van mening dat je áltijd henman moet hebben als er in engeland op gras gespeeld wordt. zeker voor de waarde die hij tegenwoordig heeft.


- Ad Wim - 12-06-2007

In punten sta ik ook nog voor. En in budget inmiddels al meer dan 500, dus ik kan wekelijks een speler meer nemen. RG was dramatisch voor mij vanwege het vroege verlies van Gonzalez, maar dat kan een keer gebeuren.
En stel dat Henman hier gewonnen had en van Falla, was hij vrij kansloos geweest tegen Eiwit en nog niet rendabel voor slechts 4 punten en budgetverlies. Van mij mag je dat blijven denken over Henman, alleen maar gunstig voor mij.


- Ad Wim - 13-06-2007

Genomico Wrote:
centre court Wrote:CC: Dancevic, Henman, Hewitt, Moodie, Baghdatis, Gasquet, Nalbandian
AD: Falla, Grosjean, Bjorkman, Vliegen, Korolev, Rochus, Bogdanovic, Tursunov, Guccione, Becker, Del Potro, Mirnyi

:eeeek: :eeeek:

Had wel wat verschillen verwacht maar dit is wel heel extreem.

Dit ziet er op voorhand wel heel goed uit voor CC (zonder de loting gezien te hebben).
Undecided


- kooltje - 13-06-2007

cc gaat wel heel slecht zeg....ook wel twee gewaagde spelers gasquet en nalbi. dan nog wat pech met henman en moodie en klaar ben je


- centre court - 13-06-2007

na 't verlies van hewitt is 't helemaal over natuurlijk. heb nog niet vaak zo'n slechte week gehad. daar staat tegenover dat jij ook een beroerde week hebt. als hewitt had gewonnen had ik je nog wel kunnen pakken ook.

nu heb je nog grosjean, bogdanovic, tursu, becker en mirnyi over. na vanavond kun je daar hopelijk ook grosjean en tursu van schrappen. dan heb je er nog 3 over waarvan bogdanovic en mirnyi ook nog vies mazzel hebben gehad. daarnaast blijven ze bijna allemaal op 4 punten steken, alleen becker zie ik er 11 halen. ook niet best natuurlijk. baghdatis de toernooiwinst en ik was nog een heel eind gekomen. nu feliciteer ik je met de weekzege, je had 't goed gezien dat de grote jongens er nog niet zo'n zin in hadden op gras.


- centre court - 16-06-2007

Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:CC: Dancevic, Henman, Hewitt, Moodie, Baghdatis, Gasquet, Nalbandian
AD: Falla, Grosjean, Bjorkman, Vliegen, Korolev, Rochus, Bogdanovic, Tursunov, Guccione, Becker, Del Potro, Mirnyi

:eeeek: :eeeek:

Had wel wat verschillen verwacht maar dit is wel heel extreem.

Dit ziet er op voorhand wel heel goed uit voor CC (zonder de loting gezien te hebben).
Undecided

volgens mij pak ik je gewoon hoor. En dan te bedenken dat naast baghdatis mijn andere 6 spelers samen maar 2!! punten hebben gepakt. :lol: :lol:


- centre court - 17-06-2007

Toch nog verloren met een punt of 10. schade is gelukkig erg beperkt gebleven.


- Ad Wim - 17-06-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:CC: Dancevic, Henman, Hewitt, Moodie, Baghdatis, Gasquet, Nalbandian
AD: Falla, Grosjean, Bjorkman, Vliegen, Korolev, Rochus, Bogdanovic, Tursunov, Guccione, Becker, Del Potro, Mirnyi

:eeeek: :eeeek:

Had wel wat verschillen verwacht maar dit is wel heel extreem.

Dit ziet er op voorhand wel heel goed uit voor CC (zonder de loting gezien te hebben).
Undecided

volgens mij pak ik je gewoon hoor. En dan te bedenken dat naast baghdatis mijn andere 6 spelers samen maar 2!! punten hebben gepakt. :lol: :lol:
Undecided


- centre court - 17-06-2007

wat ben je toch weer akelig flauw. heb toch al gezegd dat je met een punt of 10 verschil hebt gewonnen deze week. kom dan niet een paar uur later aan met die arrogante smiley van je.


- centre court - 19-06-2007

TM

CC: Gaba, Pless, Kunitsyn, Seppi, Dlouhy, Udomchoke, Tipsarevic, Clement, Del Potro, Tursunov.
AD: Baghdatis, Berrer, Gasquet, Ljubicic.

Baghdatis is gelukkig al weg. Nu maar hopen dat Ljubo en Gasquet niet de finale halen. Dan moeten mijn spelertjes meer punten kunnen sprokkelen.


- Ad Wim - 20-06-2007

centre court Wrote:wat ben je toch weer akelig flauw. heb toch al gezegd dat je met een punt of 10 verschil hebt gewonnen deze week. kom dan niet een paar uur later aan met die arrogante smiley van je.
Tja, hoe stom ben je om zo'n eerder bericht te posten?! En dan ook nog smileys erbij. Dan kun je zo'n post verwachten.