The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Ad Wim - 20-06-2007

centre court Wrote:TM

CC: Gaba, Pless, Kunitsyn, Seppi, Dlouhy, Udomchoke, Tipsarevic, Clement, Del Potro, Tursunov.
AD: Baghdatis, Berrer, Gasquet, Ljubicic.

Baghdatis is gelukkig al weg. Nu maar hopen dat Ljubo en Gasquet niet de finale halen. Dan moeten mijn spelertjes meer punten kunnen sprokkelen.
Kut van Baghdatis, maar het kan in zo'n week. Gelukkig heb ik toch nog redelijk wat verschillen. Met andere is dat niet zo en verlies ik veel.
Ik verwacht toch wel dat Gasquet het toernooi weer gaat winnen en hoop inderdaad op een finaleplaats van Ljubo.
Het was voor mij Ljubo of Del P, Clement en Seppi. Lijkt nog niet echt goed uit te pakken...

Toch wel grappig hoe je de ene week er van overtuigd bent dat de groten het gaan doen, en na gezien hebben dat het niet werkt, de week erna een compleet andere tactiek toepast, om vervolgens een paar weken later weer te switchen naar de eerste.


- centre court - 20-06-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:TM

CC: Gaba, Pless, Kunitsyn, Seppi, Dlouhy, Udomchoke, Tipsarevic, Clement, Del Potro, Tursunov.
AD: Baghdatis, Berrer, Gasquet, Ljubicic.

Baghdatis is gelukkig al weg. Nu maar hopen dat Ljubo en Gasquet niet de finale halen. Dan moeten mijn spelertjes meer punten kunnen sprokkelen.
Kut van Baghdatis, maar het kan in zo'n week. Gelukkig heb ik toch nog redelijk wat verschillen. Met andere is dat niet zo en verlies ik veel.
Ik verwacht toch wel dat Gasquet het toernooi weer gaat winnen en hoop inderdaad op een finaleplaats van Ljubo.
Het was voor mij Ljubo of Del P, Clement en Seppi. Lijkt nog niet echt goed uit te pakken...

Toch wel grappig hoe je de ene week er van overtuigd bent dat de groten het gaan doen, en na gezien hebben dat het niet werkt, de week erna een compleet andere tactiek toepast, om vervolgens een paar weken later weer te switchen naar de eerste.

doe jij niet elke week precies hetzelfde dan? daarnaast gaat 't nu om 7-toernooien en vorige week 5-toernooien. vorige week nam jij alle kleintjes, ik deze week. lijkt me niet meer dan logisch. weinig punten te halen voor de grote jongens en een redelijke kans dat ze niet komen of zich sparen. vorige week was een team met de grote jongens wel logisch vind ik nog steeds. als er maar één van 5 spelers normaal had gepresteerd had ik al van je gewonnen.
maar nogmaals... jij stapt blijkbaar ook elke week over van strategie dus.


- Ad Wim - 20-06-2007

Ik neem aan dat je zelf het verschil ook wel inziet, maar ik zal het toch nog even uitleggen. Muv Baghdatis waren mijn grote jongens al een ronde verder en dus was de kans op opgave of compleet uit vorm weg. Dat was bij Nalbi, Hewitt en Gasquet vorige week niet zo. Daarom heb ik toen de grote jongens niet genomen, omdat je nooit weet wat er tijdens een 1e wedstrijd op gras gebeurt.
Nu was het andersom. Ik heb al gezegd dat ik ook zeker aan jongens als Clement, Del Potro en Tipsarevic gedacht heb, maar die hadden een vrij lastige loting allemaal en ik ging dus liever voor de zekerheid met de wat grotere jongens die sowieso al door waren. Deze week waren er nog niet zoveel kleintjes door, vorige week wel.
Baghdatis was een gokje, maar als hij zou spelen, was hij een van de grote favorieten geweest, dus dat vond ik de moeite waard.

Ik verander dus niet wekelijks van strategie, in tegenstelling tot jou, het wordt alleen op een andere manier ingevuld.


- centre court - 25-06-2007

Afgelopen week beide spellen, maar de verschillen waren niet groot. Hoop dat ik komende weken ga knallen met mijn verrassende strategie. Icon_twisted


- Ad Wim - 25-06-2007

Niet heel erg verrassend, wel gewaagde keuzes.

CC: Berdych, Nieminen, Kiefer, Reynolds, Bogdanovic en Berrer
Ad: Grosjean, Cilic, Roddick en Serra

Tja, moeilijk iets over te zeggen. Het lijkt erop dat we ongeveer even goed staan. Morgen zal een hoop meer duidelijk maken. Reynolds, Kiefer en Bogdanovic spelen dan voor jou en kunnen allemaal verliezen, maar ook allemaal winnen. Ik zei Reynolds en Bogdanovic als underdogs, Kiefer is een leuke keuze van je.
En Berdych kan het ook goed doen, maar ook van bijna iedereen verliezen, net als Nieminen eigenlijk.
Ben benieuwd of die twee de 9 punten van Roddick bij elkaar gaan rapen.


- centre court - 25-06-2007

2e ronde eruit is voor andy slechts 7 punten hoor. 9 is dan iets teveel van 't goede. :8:


- Ad Wim - 26-06-2007

Jij bent voor iets meer zekerheid op korte termijn gegaan, ik voor iets meer risico.
Berrer en Becker halen 22 punten samen, maar meer ook niet. Ik denk dat ik met Grosjean, Cilic en Serra kans heb op meer punten.


- centre court - 26-06-2007

Zit misschien iets in. Ik heb trouwens geen Becker hoor, wie bedoelde je daar?


- Ad Wim - 26-06-2007

O nee, sorry, ik weet niet hoe ik daar bij kom :|
Dan is het alleen gebaseerd op Berrer :wink:
Maar eigenlijk ook op Kiefer, al vind ik dat wel een leuke keuze. Maar 2e ronde Karlovic...

En Reynolds snap ik ook niet zo goed. Waarom niet iemand als Cilic of Tsonga daarvoor?


- centre court - 26-06-2007

Tsjonga heb ik ook. zekerheidje. cilic ben ik niet van overtuigd.


- Ad Wim - 26-06-2007

Bij MV trouwens heel weinig verschillen. Dat is mooi, want dan komt mijn budgetvoordeel bovendrijven Icon_twisted

CC: Monfils, Nieminen
Ad: Mathieu, Lapentti, Henman, Guccione


- centre court - 26-06-2007

Daar doe je dan wel erg weinig mee. :roll: Zie Guccione en Lapentti gewoon in de 1e ronde verliezen. Henman staat 5-5 in de 5e set. Ook niet heel overtuigend dus. Mathieu moet nu tegen Ferrer die ook een goede 1e ronde had. Allemaal erg gewaagd.

Ik zie Nieminen gewoon ver komen, hij is ook mijn troef bij TM. Monfils zit in 't lastigste stuk van de draw, een stuk waar veel te verdienen valt omdat davy niets kan op gras. Ben bij TM voor bogdanovic gegaan, bij MV mag Monfils daar een eind komen. Maar hij kan er ook zo in de 1e ronde uit hoor. Zo wisselvallig is ie ook wel weer.


- Ad Wim - 26-06-2007

centre court Wrote:Daar doe je dan wel erg weinig mee. :roll: Zie Guccione en Lapentti gewoon in de 1e ronde verliezen. Henman staat 5-5 in de 5e set. Ook niet heel overtuigend dus. Mathieu moet nu tegen Ferrer die ook een goede 1e ronde had. Allemaal erg gewaagd.
Tja, zoals ik al zei, heb ik het echt in een kwartier gemaakt.
Ik wilde geen Baghdatis, Bjorkman en Federer vanwege het budget en dan moet je wat.
Mathieu vind ik wel een leuke gok. Wint toch heel dik van Stepanek, die ik hoog inschat op gras.
Guccione zie ik ook van Bogdanovic winnen, aangezien die Brit elk jaar onder de druk bezwijkt en nog nooit een 2e ronde heeft gehaald. Plus, Guccione heeft een superservice en ik wilde iemand uit dat stukje naast VLiegen. Ik vond Monfils-Tojo te link.
En tja, Lapentti... Dat was echt een opvuller. Ik wilde gewoon iemand uit dat stukje en aangezien Tsonga niet te nemen was... Ik zie Lapentti toch wel van Kim winnen. Lapentti heeft goede resultaten gehad op gras in het verleden.

Ik had eerst Gasquet ipv een hoop knakkers, maar dat leek me een te grote gok voor maar max 50 punten.


- Ad Wim - 26-06-2007

centre court Wrote:Ik zie Nieminen gewoon ver komen, hij is ook mijn troef bij TM.
Alleen de onderste mensen hebben hem op de sheet, dat belooft niet veel goeds Icon_twisted


- Ad Wim - 26-06-2007

centre court Wrote:Daar doe je dan wel erg weinig mee. :roll: Zie Guccione en Lapentti gewoon in de 1e ronde verliezen. Henman staat 5-5 in de 5e set. Ook niet heel overtuigend dus. Mathieu moet nu tegen Ferrer die ook een goede 1e ronde had. Allemaal erg gewaagd.
Lapentti en Henman gewonnen, dus ik heb een goed gevoel over Mathieu en Guccione Icon_twisted

Henman speelde trouwens wel echt goed hoor, dus Lopez is ook zeker te doen.


- Tripplexxx - 26-06-2007

Ad Wim Wrote:Henman speelde trouwens wel echt goed hoor, dus Lopez is ook zeker te doen.

Finaleplaats moet zeker haalbaar zijn. Wat staat die Henman te tennissen zeg....


- kooltje - 26-06-2007

centre court Wrote:Zit misschien iets in. Ik heb trouwens geen Becker hoor, wie bedoelde je daar?
wees maar blij..die verliest nog in 5 van chela


- centre court - 26-06-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV trouwens heel weinig verschillen. Dat is mooi, want dan komt mijn budgetvoordeel bovendrijven Icon_twisted

CC: Monfils, Nieminen
Ad: Mathieu, Lapentti, Henman, Guccione

Bij MV gaat 't goed met ons beide. Alle 6 spelers door naar de 2e ronde. Ze kunnen er alle 6 nu ook best uit. Heel veel 50/50 potjes.


- Ad Wim - 28-06-2007

centre court Wrote:Daar doe je dan wel erg weinig mee. :roll: Zie Guccione en Lapentti gewoon in de 1e ronde verliezen. Henman staat 5-5 in de 5e set. Ook niet heel overtuigend dus. Mathieu moet nu tegen Ferrer die ook een goede 1e ronde had. Allemaal erg gewaagd.
:lol:

Ik heb wel vertrouwen in Henman!


- centre court - 28-06-2007

Icon_question


- Ad Wim - 28-06-2007

Helaas. Beide spellen blijven spannend, al sta je er bij TM wel beter voor.


- centre court - 28-06-2007

Ad Wim Wrote:Niet heel erg verrassend, wel gewaagde keuzes.

CC: Berdych, Nieminen, Kiefer, Reynolds, Bogdanovic en Berrer
Ad: Grosjean, Cilic, Roddick en Serra

Tja, moeilijk iets over te zeggen. Het lijkt erop dat we ongeveer even goed staan. Morgen zal een hoop meer duidelijk maken. Reynolds, Kiefer en Bogdanovic spelen dan voor jou en kunnen allemaal verliezen, maar ook allemaal winnen. Ik zei Reynolds en Bogdanovic als underdogs, Kiefer is een leuke keuze van je.
En Berdych kan het ook goed doen, maar ook van bijna iedereen verliezen, net als Nieminen eigenlijk.
Ben benieuwd of die twee de 9 punten van Roddick bij elkaar gaan rapen.

Update TM:

CC: Berdych, Nieminen, Kiefer
AD: Roddick + 3 punten

Ik sta dus nu 27 punten voor. Berdych nu tegen Lee, Nieminen tegen Youzhny en Kiefer tegen Djoko. Ze zullen samen nog wat punten moeten halen.


- centre court - 28-06-2007

Ad Wim Wrote:Bij MV trouwens heel weinig verschillen. Dat is mooi, want dan komt mijn budgetvoordeel bovendrijven Icon_twisted

CC: Monfils, Nieminen
Ad: Mathieu, Lapentti, Henman, Guccione

Update MV:

CC: Monfils, Nieminen
AD: Mathieu + 21 punten.

Jij staat dus nu 6 punten voor. Monfils tegen Davy moet lukken, Nieminen tegen Youzhny is niet te voorspellen. Mathieu heeft een goede kans tegen Ljubo. Ze zijn beide spelers die 't Roddick de ronde erna moelijk kan maken, dat is gunstig.


- Ad Wim - 03-07-2007

Als Monfils van Davy verliest, is MV voor mij deze Wimbledon. Weliswaar niet dik qua punten, maar qua budget maak ik weer een flinke stap op je.

TM is, zoals ik al verwachtte, nog helemaal open en daar zal het verschil ook niet al te groot worden.


- Ad Wim - 08-07-2007

Gefeliciteer nog met TM. Het lag dicht bij elkaar, zoals ik van tevoren al voorzag. Het hing uiteindelijk op 1 partij, die bijzonder close was en heel vervelend de verkeerde kant op viel, net als meer partijen deze Wimbledon. Maar ach, je hebt zo van die toernooien.


- Haggie - 08-07-2007

CC is op vakantie. Ik doe deze week zijn poll. Niet dat je dacht dat hij er was Smile ..

Weekje met de vrouw naar Mallorca.


- Ad Wim - 08-07-2007

Aha, oke. Maak jij ook zijn team? Dan weet ik bij wie ik moet zijn Wink


- Ad Wim - 16-07-2007

Ik pak gewoon deze week even 50 punten op je, 2x zoveel als ik bij Wimbledon verloor :o


- centre court - 16-07-2007

Ik ben blij dat Haggeman nog een team voor me heeft gemaakt! Scheelt me toch ruim 100 punten! Deze week gaan we gewoon weer heerlijk knallen.

Helaas had haggeman niet aan MV gedacht. Dat kan ik nu schudden dit jaar.


- Ad Wim - 16-07-2007

En de poll was ie ook al vergeten. Lekker, zo'n stand-in Wink