The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 31-07-2007

voor die 200 euro krijg je geen speler. :wink:


- Ad Wim - 01-08-2007

Jij Horna, Pavel en Massu kwijt, ik Henman en Calleri. Voor ons beiden gaat het niet al te best... Vooral van Henman had ik toch wel verwacht dat hij meer dan 0 punten zou halen...


- centre court - 01-08-2007

Ad Wim Wrote:Wel weer geinig deze week bij TM:

CC: Haase, Fish en Spadea + 4 punten
Ad: Safin, Moodie, Berrer

Jij moet het vooral van de verrassingen hebben, ik van de wat 'grotere' jongens.

Volgende ronde: Haase-Safin, Fish-Berrer en Spadea-Moodie :eeeek: :razz:

Ik ga niet meer veel op jouw winnen deze week. Jij kan nog wel winst op mij pakken als Safin 't op zijn heupen krijgt. Haase-Safin wordt redelijk cruciaal al mag ik robin nog niet met zoveel druk opzadelen eigenlijk. Icon_twisted

Ik ga er vanuit dat Fish en Spadea wel winnen van jouw jongens.


- Ad Wim - 02-08-2007

Jij Haase en Spadea nog, ik Safin en Berrer plus 4 punten.

Haase-Safin zal cruciaal worden. Als Berrer dan ook nog van Monfils wint, wordt het leuk.
Ik denk dat Spadea van Karlo verliest namelijk.

En ik pak je weer in de poll!


- Ad Wim - 04-08-2007

Nou, de weekwinst is voor mij, maar helaas maar minimaal. Ik had wel wat meer verwacht van Safin, maar Monfils heeft weer zo'n week helaas.


- centre court - 04-08-2007

Hele kleine winst voor jou deze week. Volgende week weer knallen!


- centre court - 06-08-2007

AD: Djokovic, Haas, Nieminen.
CC: Verdasco, Ancic, Mathieu, Del Potro, Ferrer, Dancevic, Grosjean, Karlovic.

Lastig iets van te zeggen. djoko kan een groot probleem worden maar hij heeft een hele zware loting tot de (halve) finale. Ik denk dat Stepanek gewoon Haas gaat pakken. Nieminen eigenlijk niet eens aan gedacht.. Vindt 't ook niet zo'n logische keuze. kan me niet voorstellen dat hij veel gekozen gaat zijn.

Ik heb een aantal rare keuzes gemaakt. Heb Potro én Dancevic, winnaar kan Ljubo wellicht in deze vorm ook hebben. Zeker Dancevic in eigenlijk land, voor 300 euro moet je hebben lijkt me. Hij pakte 2 weken geleden Roddick nog in eigen land. hij is natuurlijk met winst op del potro ook al meer dan rendabel. Ferrer moet Djoko pakken. De rest mag verrassen.


- centre court - 09-08-2007

centre court Wrote:AD: Djokovic, Haas, Nieminen.
CC: Verdasco, Ancic, Mathieu, Del Potro, Ferrer, Dancevic, Grosjean, Karlovic.

TUSSENSTAND

AD: Djoko, Haas
CC: Verdasco, Mathieu, Dancevic + 21 punten

Verdasco en Dancevic nu tegen elkaar, Mathieu tegen Nadal. Zeer belangrijk dat Mathieu dat wint. Dan komt ie tegen nando of dancevic.

Djoko gaat gewoon ver komen. Misschien pakt Roddick hem. Haas gaat eraf tegen super volley steppie.

waar zit je eigenlijk?


- Ad Wim - 09-08-2007

centre court Wrote:AD: Djokovic, Haas, Nieminen.
CC: Verdasco, Ancic, Mathieu, Del Potro, Ferrer, Dancevic, Grosjean, Karlovic.

Lastig iets van te zeggen. djoko kan een groot probleem worden maar hij heeft een hele zware loting tot de (halve) finale. Ik denk dat Stepanek gewoon Haas gaat pakken. Nieminen eigenlijk niet eens aan gedacht.. Vindt 't ook niet zo'n logische keuze. kan me niet voorstellen dat hij veel gekozen gaat zijn.

Ik heb een aantal rare keuzes gemaakt. Heb Potro én Dancevic, winnaar kan Ljubo wellicht in deze vorm ook hebben. Zeker Dancevic in eigenlijk land, voor 300 euro moet je hebben lijkt me. Hij pakte 2 weken geleden Roddick nog in eigen land. hij is natuurlijk met winst op del potro ook al meer dan rendabel. Ferrer moet Djoko pakken. De rest mag verrassen.
Vond het erg moeilijk. Ik baal vooral dat Kohlschreiber het zo weggaf, anders had hij 15 punten gehad nu. Nieminen leek me geen slechte keuze. In dat stuk moest je jongens hebben met Davy uit vorm/geblesseerd. Leek me wel van Benne te gaan winnen en een goede kans tegen Davy. Prima keus dus, helaas stond Davy er gewoon.

Dancevic is een misser. Maar het was voor mij net voor de deadline kiezen tussen Russell en Dancevic, omdat ik verder iedereen die ik had per se wilde. Toen brak Russell en ben ik voor hem gegaan. Als Dancevic nu van Verdasco verliest, is het prima, als hij wint, is het kut.

Het was voor mij ook kiezen tussen Djoko en Roddick, ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt. Haas gaat gewoon de halve finale halen.

Verdasco gewaagde, maar prima keuze, PHM ook. Ancic lijkt me wat oppurtunistisch, net als Ferrer en Karlovic.

Maar het zal niet ver van elkaar afliggen deze week, denk ik. Misschien als Djoko stunt door de finale te halen...


- kooltje - 09-08-2007

hij leeft nog!


- centre court - 09-08-2007

Welkom terug Ad! ik reageer straks even op onze verschillen.


- Ad Wim - 09-08-2007

Zie net trouwens dat Verdasco redelijk goed is weggekomen eerste ronde. Maar alleen maar prima, want ik zie dat Gasquet vaker gekozen is en door belangrijkere managers. En nu mag Verdasco ook Dancevic pakken dus ik juich mee, CC!

En ik zag ook dat Nieminen best wat kansen had tegen Davy, eikel!

Ik was trouwens een paar dagen op Terschelling, wel zelf mijn team gemaakt dit keer.


- Ad Wim - 09-08-2007

Niet slecth voor jou dat Haas het zo laat liggen. Nu ga je waarsch wel meer punten halen.


- Ad Wim - 12-08-2007

Maar ik pak je gewoon weer deze week Hakkuh

Het is weliswaar minimaal, maar goed. We hebben allebei wel een goede week, geloof ik. Nu hopen op een stunt van Djoko vanavond Icon_twisted


- centre court - 13-08-2007

AD: Hewitt, Rochus, Del Potro.
CC: Melzer, Almagro, Querrey.

Goed te overzien deze week. Moeilijk iets van te zeggen.

Rochus meteen tegen JCF, die stond hier vorige week in de finale en van de laatste maanden van ollie wordt je niet vrolijk. Hewitt zal langs wawje én gasquet moeten om ook maar in de buurt van rendabel zijn te komen. Del Potro begint tegen Canas, dat is niet meer dan een kans van 40% op 10 punten.

Melzer zal er wel afgaan tegen Haas(H2H 2-1 melzer), maar ik vind 't de gok waard. Speelde leuk tegen Blake vorige week. Querrey vrij zeker van 7 punten. Tegen Youzhny dan maar alles of niets. Icon_twisted
Almagro tegen Delic is een 50/50. dat durf ik wel aan met 7 zekere punten met kans op 15.


- Ad Wim - 14-08-2007

Tja, weinig van te zeggen inderdaad. Ik dacht van tevoren ook al dat de verschillen minder groot zouden zijn dan vorige week.

Eiwit was vorige week goed (won van Ferrero en pakte toch flink wat games van Federer) en heeft al 2x de finale gehaald hier. Het is altijd onwijs heet hier en daar kan hij goed mee omgaan. Wawrinka en Gasquet moeten te doen zijn en Haas is ook niet echt in vorm en daar heeft Eiwit ook nog eens een betere H2H tegen.

Verhaal van Del Potro is bekend.

Rochus heeft een redelijk goede kwalificatie achter de rug, Ferrero heeft geen ritme en Gonzo is ook te pakken. En iig 4 punten voor 500 euro, net als Del P.

Melzer en Almagro zie ik niet winnen de volgende ronde, dus leken me te duur. Maar als een van beide wint, zit je goed. Ze hebben iig al wel 7 punten.
Querrey twijfelgevalletje, maar hij wint ook niet zomaar even van Gicquel en Youzhny was wel sterk vandaag. Hopelijk wordt hij niet de Dancevic van deze week...

Succes maar weer!


- centre court - 14-08-2007

Querrey heeft iig vast 7 punten te pakken. =D>


- Ad Wim - 14-08-2007

Pfff, dat was erg nipt zeg. Die gaat er wel af tegen Youzhny. Dat is voor mij sowieso een wedstrijd waar er iemand afvalt die redelijk vaak gekozen is. Van mij mag Youzhny dat winnen.


- Ad Wim - 14-08-2007

Rochus helaas nipt eraf, maar Eiwit en Del Potro wel door, morgen gaat de beslissing brengen wie van ons de week gaat winnen.

Hewitt-Gasquet is moeilijk te voorspellen, Del P favoriet tegen Kohl.
Querrey zal er wel af gaan tegen Youzhny, Almagro eraf tegen Ljubo en Melzer tegen Haas. Maar eentje van die drie door en je zit goed. Ze zijn allemaal wel de underdog.


- centre court - 15-08-2007

Ad Wim Wrote:Rochus helaas nipt eraf, maar Eiwit en Del Potro wel door, morgen gaat de beslissing brengen wie van ons de week gaat winnen.

Hewitt-Gasquet is moeilijk te voorspellen, Del P favoriet tegen Kohl.
Querrey zal er wel af gaan tegen Youzhny, Almagro eraf tegen Ljubo en Melzer tegen Haas. Maar eentje van die drie door en je zit goed. Ze zijn allemaal wel de underdog.

Hakkuh Undecided


- Ad Wim - 15-08-2007

Ach, ik heb gewoon Hewitt en Del Potro nog, dus het valt allemaal wel mee.

En vraag niet hoe Melzer en Querrey winnen...


- Ad Wim - 18-08-2007

En ik pak je gewoon weer deze week :razz: Hakkuh


- centre court - 18-08-2007

Helaas. Volg je dan de hele week tennis voor is 't verschil 2 fucking puntjes. volgende week zal 't niet veel anders zijn.


- Ad Wim - 18-08-2007

Tja, het is natuurlijk niks, maar ik had wel verwacht behoorlijk te verliezen na die kutuitslagen eerder deze week.


- kooltje - 19-08-2007

Dit topic kunnen jullie ook wel bij voetbal openen zag ik...kom op even zeg


- centre court - 19-08-2007

bij 't voetbal zijn er meer die 't structureel oneens zijn met ad, dus dat gaat niet helemaal op.


- Ad Wim - 19-08-2007

Ach Kolemans, je kent die Feyenoorders toch, pure haat en nijd jegens Ajax en we begrijpen allemaal waarom.


- centre court - 19-08-2007

Ad Wim Wrote:Ach Kolemans, je kent die Feyenoorders toch, pure haat en nijd jegens Ajax en we begrijpen allemaal waarom.

't zijn toch echt de ajacieden die jou verafschuwen op 't forum waar kooltje op doelt ad. Undecided


- centre court - 20-08-2007

FC Petr Wrote:wie is hier nou de grootste drol van het forum. Hitself

Van de neutrale Fc Petr... :lol:

Verder was ad vandaag de gebeten hond bij zo ongeveer elke mede-ajacied met zijn gekleurde commentaar.

en je hebt 't over FeyenoorderS, in meervoud dus, nou veel meer dan incidenteel ikzelf lopen er daar niet rond.


- Ad Wim - 20-08-2007

Ach, de meesten zijn zo triest en kortzichtig en praten elkaar na dat het me weinig kan schelen, dat je dat nu nog niet doorhebt :roll: