The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- Tripplexxx - 20-08-2007

Ad Wim Wrote:Ach, de meesten zijn zo triest en kortzichtig dat het me weinig kan schelen, dat je dat nu nog niet doorhebt :roll:

Bedoel je mij daar ook mee?

Groter compliment kan je me niet geven! :Big Grin


- Ad Wim - 20-08-2007

centre court Wrote:
FC Petr Wrote:wie is hier nou de grootste drol van het forum. Hitself

Van de neutrale Fc Petr... :lol:

Verder was ad vandaag de gebeten hond bij zo ongeveer elke mede-ajacied met zijn gekleurde commentaar.

en je hebt 't over FeyenoorderS, in meervoud dus, nou veel meer dan incidenteel ikzelf lopen er daar niet rond.
Nee, die Petr is lekker geliefd cry
Noem uberhaupt maar eens iemand die geliefd is op ons o zo mensenlievende voetbalforum...

En ik heb het inderdaad over meervoud, maar wie zegt dat ik het alleen maar over het forum heb? En volgens mij loopt er ook nog ene Waf rond :roll:

En was ik de gebeten hond bij ELKE mede-ajacied?! :roll:
Dat is wel heel veel lof voor Meneer Triplexxx, een groter compliment kun je hem niet geven.
En o o o, wat was ik de gebeten hond zeg, sjonge jonge, ik ben er nog kapot van :roll:
Het enige dat er speelde was dat ik jou terugpakte op jouw kortzichtige uitspraak dat Huntelaar in een vormcrisis zat en dat mijn grote vriend Triplexxx jou verdedigde en dus tegen mij inging puur en alleen omdat ik het was. Dat kijk ik onderhand ook niet meer van op.


- Ad Wim - 20-08-2007

Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Ach, de meesten zijn zo triest en kortzichtig dat het me weinig kan schelen, dat je dat nu nog niet doorhebt :roll:

Bedoel je mij daar ook mee?

Groter compliment kan je me niet geven! :Big Grin
Maak ik je zowaar nog een keer blij.

Hulde!!!!


- Ad Wim - 20-08-2007

Veel verschillen :eeeek:

Doe jij even een overzichtje?


- centre court - 20-08-2007

Uiteraard ad.


- Ad Wim - 20-08-2007

Mooi, ben aan het vergaderen namelijk.

Zie sowieso al Blake Clement en Almagro-Benneteau.


- centre court - 20-08-2007

AD: Robredo, Blake, Ginepri, Russell, Benneteau.
CC: Horna, Wawrinka, Lopez, Monfils, Clement, Verdasco, Almagro, Mathieu.

:eeeek:


- Ad Wim - 21-08-2007

Tja, wat kunnen we ervan zeggen...

Ik had aanvankelijk ook een team als dat van jou, maar het leek mij op de een of andere manier verstandiger om gebruik te maken van de partij Robredo-Gicquel. Er waren zoveel jongens waar ik over twijfelde, daarvan heb ik er een aantal uitgeknikkerd en Robredo genomen, die nu al 5 punten heeft en prima kans op de finale.

Almagro twijfelde ik ook over, maar toen Benneteau zo makkelijk won, heb ik het maar zo gedaan. PHM is natuurlijk een drol, daar begin in niet meer aan.

Als Blake speelt, haalt ie sowieso wel de halve finale, en hopelijk speelt hij ook. Hij zei in een interview dat hij met alle vertrouwen richting New Haven ging. En hij staat 6-0 in H2H tegen Clement...

Ik heb uiteindelijk ook maar een keuze gemaakt tussen Verdasco en Nieminen. Eerst had ik alle 4 in dat stukje, nu nog maar 2 dus goed dat Niem won van Lopez.

Ben benieuwd, het kan alle kanten op. Jij kan flink wat punten op mij pakken als Monfils of Wawrinka van Robredo wint en CLement van Blake of als James niet komt.


- centre court - 23-08-2007

centre court Wrote:AD: Robredo, Blake, Ginepri, Russell, Benneteau.
CC: Horna, Wawrinka, Lopez, Monfils, Clement, Verdasco, Almagro, Mathieu.

:eeeek:

Een verwacht scenario:

AD: Robredo, Blake
CC: Wawrinka, Mathieu, Almgaro, Verdasco

Het is nu Wawrinka-Robredo. Die pot gaat 'm beslissen. Daar kan de finalist uit komen. Ik heb nu Almagro-Mathieu tegen elkaar. De winnaar daarvan tegen Simon of Davy die weer niet erg sterk bezig is en toch niet voluit zal gaan deze week ivm US Open. Verdasco krijgt 't moeilijk tegen Nieminen. Nieminen minder gekozen maar Verdasco een troef tegen jou! Moeilijk! Icon_twisted
Blake gaat Calleri makkelijk pakken.


- Ad Wim - 23-08-2007

Ik baal vooral van Ginepri, want stel nou dat Blake zich terug trekt of er geen zin in heeft... Dan had ik met Ginepri iig een kwartfinalist gehad. En sowieso meer punten.
Benneteau-Almagro baal ik ook van, maar ik wist dat dat erin zat. Davy inderdaad niet overtuigend, maar die wordt elke wedstrijd beter en die staat er hopelijk weer tegen Almagro of PHM.

Maar zoals je zegt, Blake-Wawrinka wordt de absolute beslissing, ben benieuwd. Hopen dat de H2H bepalend is.


- kooltje - 23-08-2007

is dat de finale? blake wawrinka? hoe weet je dat?


- Ad Wim - 23-08-2007

Alles zat ongeveer tegen, schijtweek. Gefeliciteerd.


- centre court - 24-08-2007

Blake redt je hier jongen. Kan nu zomaar 40 punten halen ipv 4.


- centre court - 24-08-2007

Als Blake 't toernooi wint pak je me deze week alsnog met 2 punten verschil.


- centre court - 25-08-2007

Feli ad. 2 punten verschil voor jou deze week. volgende week moet 't gebeuren.


- centre court - 28-08-2007

AD: Querrey, Youzhny, Blake, Canas, Hewitt
CC: Davydenko, Berrer, Capdeville, Pavel, Sela, Bolelli, Grosjean, Lopez, Schuetller, Waske, Darcis.

Schuetler, Waske en Darcis zijn er al uit. Maar ze zijn bijv. samen 11 punten meer waard dan PHM voor 't zelfde geld. Ben puur gegaan voor Djoko, Davy en de rest kleine rukkers. Davy moet de halve finale halen en Djoko moet 't toernooi winnen. De rest moet allemaal 1 a 2 rondjes pakken hoop ik. Grosjean mag Mirnyi pakken.


- Ad Wim - 01-09-2007

Tja, het is een groot drama met onverwacht vroege verliezen van Youzhny, Querrey Hewitt en Canas. Ik had eerst ook Davy, maar die moet inderdaad de halve halen. Jij gaat een flinke inhaalslag maken, vrees ik.


- centre court - 02-09-2007

Die akelige Blake kan je zomaar weer gaan redden deze week. Vorige week voorkwam hij al een grote nederlaag voor je. Als hij deze week de halve finale haalt en dus van Davy wint dan kom je nog een heel eind terug.


- Ad Wim - 02-09-2007

Ik vind het ook weer leuk om jou weer te spreken :|

En Blake is natuurlijk een must-pick.


- centre court - 02-09-2007

Tuurlijk is 't leuk jou weer te spreken Ad! Waar zit je toch kerel?

Blake heeft in elke ronde relatief veel moeite gehad. Vooral tegen Santoro kroop ie door 't oog van de naald. Ben daar puur gegaan voor davy, hij moet de 90 punten pakken. Verder is 't voor mij hopen dat Djoko 't toernooi wint of iig geval de finale haalt. Veel meer smaken heb ik niet. Lopez nog maar die is kansloos tegen Fedex.


- Ad Wim - 02-09-2007

Ik was op lustrum met m'n dispuut in een kasteel in Zuid-Frankrijk, ver weg van internet, maar wel met tv en teletekst. En niet altijd even fijne berichten 's ochtends met een kater Sad


- centre court - 02-09-2007

En je bent nu weer thuis?


- Ad Wim - 02-09-2007

Ja ja, gisteravond thuis gekomen. En sindsdien zijn de uitslagen weer redelijk Wink

Was sinds vorige week vrijdag weg.


- Tripplexxx - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:Ik was op lustrum met m'n dispuut


[gay]


- Mac - 02-09-2007

Quote:Ik vind het ook weer leuk om jou weer te spreken
Quote:Tuurlijk is 't leuk jou weer te spreken Ad!

[gay]


- buurs - 02-09-2007

:8:


- centre court - 02-09-2007

:lol:


- centre court - 10-09-2007

Hier heel lang niet meer geweest maar wat een heerlijke dikke overwinning heeft de US Open me gebracht. Maarliefst 139 punten meer dan jou. Daar kunnen we nu mooi alle weken dat jij tussen de 10 en 20 winst op mij pakte tegen wegstrepen.
Het was zelfs genoeg om jou te passeren in 't algemeen klassement. Hakkuh


- centre court - 10-09-2007

AD: Baghdatis, Fleishman
CC: Schuettler, Pashanski, Mayer, Berlocq

Baghdatis mag niet voorbij Ljubo komen. Dan heb ik een goede kans want ik ga ervan uit dat Mayer 15 punten gaat pakken. De rest wat ik heb is driet natuurlijk. Net als Fleishman.


- Ad Wim - 11-09-2007

Schuettler is er al af gelukkig, Pashanski is nu bezig.
Mayer lijkt me niet voorbij Montanes te komen, en al helemaal niet voorbi Starace. Als hij al van de thuisspelende Hanescu wint...

Davy gaat hier natuurlijk niet spelen, en dan komt Fleishman tegen Chen of zo, moet hij toch kunnen winnen.

Baghdatis moet het toernooi winnen en dat moet toch kunnen met voor de rest knakkers in dat toernooi.