The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



Re: Ad vs. CC - centre court - 01-05-2008

hopelijk gaat almagro door en wint ie van gremel. safin is underdog tegen gonzo maar die verloor vandaag bijna van fucking vliegen. :roll:
Cilic idd belangrijk. lee of bolelli kan ie ook wel hebben.


Re: Ad vs. CC - Ad Wim - 03-05-2008

Toch weer 44 punten deze week, je verliest een beetje de aansluiting :|


Re: Ad vs. CC - centre court - 04-05-2008

Een beetje? ik lever een absolute wanprestatie de laatste weken. Sta ongeveer onderaan! Bah!


Re: Ad vs. CC - centre court - 05-05-2008

CC: andreev, patience, volandri
AD: Safin, Lapentti, Del Potro, Starace

volandri-lapentti wordt interessant. ook belangrijk wat safin en del potro nu gaan doen.


Re: Ad vs. CC - centre court - 05-05-2008

heb nu al gezien dat er weinig verschillen gaan komen. jij had een slag kunnen slaan als safin en potro tegen elkaar hadden gemoeten in de 2e ronde. Evt. kan mijn volandri 25 punten pakken. Wel een sleutelduel zeg tegen lapentti. dat hele stuk ligt open.


Re: Ad vs. CC - Ad Wim - 06-05-2008

Sorry dat het zo moest gaan, maar goed, het blijft wel Pipo. En mij zat het gisteravond niet echt mee. Morgen belangrijke potten met Starace en Lapentti die allebei best kans maken, net als Andreev. Patience mag er vanavond uit...


Re: Ad vs. CC - centre court - 12-05-2008

CC: nadal, tipsa
AD: Schuettler, Ljubo, Monaco, Robredo, Seppi, Grannollers, Rochus, Benneteau

spannend! veel onzekerheden bij jou. als rafa zijn plicht deze week wel doet(100 punten), dan verwacht ik je eindelijk weer eens te verslaan.


Re: Ad vs. CC - Ad Wim - 12-05-2008

Tja, wat is zijn plicht? Hij heeft hier nog nooit gewonnen...

Maar het wordt een interessante week inderdaad, succes!


Re: Ad vs. CC - centre court - 19-05-2008

CC: Patience, Kunitsyn, Ancic
AD: Pashanski, Benneteau, Vanek

Doet mekaar niet veel. Jouw spelers hebben allemaal al 3 punten. Bij mij moeten Ancic en Kunitsyn dat nog halen maar dat moet toch lukken tegen anti gravelaars ginepri en fish. Dan gaat 't erom wil de meeste kans maken op 8 punten. Mijn Patience en jouw Vanek gaat dat niet lukken verwacht ik. Ik verwacht het eerlijk gezegd wel van mijn Kunitsyn en Ancic. Jouw Benneteau maakt ook een goeie kans, Pashanski is geen favoriet tegen Simon.


Re: Ad vs. CC - Ad Wim - 19-05-2008

Inderdaad, we zullen elkaar deze week niet veel ontlopen...


Re: Ad vs. CC - centre court - 19-05-2008

het zal overigens wel in dit seizoen passen dat één van die 6 spelers het toernooi wint. :8:


Re: Ad vs. CC - centre court - 23-05-2008

centre court Wrote:het zal overigens wel in dit seizoen passen dat één van die 6 spelers het toernooi wint. :8:

zo erg zal 't wel net niet worden maar die kut benneteau staat wel in de finale. Icon_evil


Re: Ad vs. CC - Ad Wim - 23-05-2008

En jouw Kunitsyn in de halve Icon_evil

Maar goed, wel weer meer punten deze week :razz: