The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Ad vs. CC - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Ad vs. CC (/showthread.php?tid=756)



- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:Je zit trouwens wel in een dip, Rick. Kuip is je vorige week al voorbij gegaan en deze week gaat Mailman je waarschijnlijk ook voorbij.

dit lijkt me weer ietwat voorbarig ad. als pipo wint van wawje en chela morgen van calleri loop ik weer aardig wat uit op mailman en kuiper.
en die dip valt ook wel mee, tel er bij mij maar eens 100 punten bij van Wimbledon en ik sta boven jou.


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:tel er bij mij maar eens 100 punten bij van Wimbledon en ik sta boven jou.
Nee hoor.


- Ad Wim - 29-07-2006

En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

Maar gefeliciteerd met deze dag. Hopelijk kan Moya de schade beperken. Als hij het toernooi wint, heb ik maar 6 punten minder.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:tel er bij mij maar eens 100 punten bij van Wimbledon en ik sta boven jou.
Nee hoor.

maandag met de verwerking wel.


- Ad Wim - 29-07-2006

Niet als moya het toernooi wint.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

vanuit jouw oogpunt misschien niet, heb toch echt voorspeld dat de 2 argentijnen de finale gingen spelen.

wil niet opscheppen, maar ik ga gewoon een goede score neerzetten deze week en dan te bedenken dat ik met davy voor ruim 2000 euro gewoon maar 1 punt pak.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:Niet als moya het toernooi wint.

djoko is normaal favoriet, maar hij zal ernstig vermoeid zijn na zijn zege van vorige week en zijn kwartfinale partij over 2 dagen. toch hoop ik dat ie wint.


- Ad Wim - 29-07-2006

In Umag is Moya altijd de favoriet.


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

vanuit jouw oogpunt misschien niet, heb toch echt voorspeld dat de 2 argentijnen de finale gingen spelen.

wil niet opscheppen, maar ik ga gewoon een goede score neerzetten deze week en dan te bedenken dat ik met davy voor ruim 2000 euro gewoon maar 1 punt pak.
6 punten meer dan ik =D>
En die laatste zin is natuurlijk nutteloos.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:In Umag is Moya altijd de favoriet.

moya had 1 punt moeten hebben deze week ad. :roll:


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

vanuit jouw oogpunt misschien niet, heb toch echt voorspeld dat de 2 argentijnen de finale gingen spelen.

wil niet opscheppen, maar ik ga gewoon een goede score neerzetten deze week en dan te bedenken dat ik met davy voor ruim 2000 euro gewoon maar 1 punt pak.
6 punten meer dan ik =D>
En die laatste zin is natuurlijk nutteloos.

juist niet, dat is normaal desastreus natuurlijk. eigenlijk pak ik met 2000 euro minder meer punten dan jou.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:Verbaasd was ik dat jij hier nog niet de verschillen hebt neergezet.

CC: Chela, Davy, Nieminen, Calleri, GGL
Ad: Cipolla, Lapentti, Koubek, Horna, Daniel, Fish, Moya, Roitman, Verdasco en Seppi.

Veel verschillen deze week! Kan een belangrijk weekje worden aldus. Roitman-Nieminen en Chela-Horna zullen de sleutelpartijen worden deze week.

Ik kan eigenlijk vrijwel al je keuzes van je dit keer wel begrijpen; je bent gewoon voor de grote jongens gegaan en ik voor de kleintjes. Maar ik begrijp niet dat je Seppi en Verdasco niet hebt.

nog even de verschillen aan 't begin van de week.... ik pak met davy, nieminen en GGL maar 5 punten voor 4000-4500 euro! :eeeek:
je kunt dus stellen dat jouw 10 spelers niet op kunnen tegen chela en calleri.


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

vanuit jouw oogpunt misschien niet, heb toch echt voorspeld dat de 2 argentijnen de finale gingen spelen.

wil niet opscheppen, maar ik ga gewoon een goede score neerzetten deze week en dan te bedenken dat ik met davy voor ruim 2000 euro gewoon maar 1 punt pak.
6 punten meer dan ik =D>
En die laatste zin is natuurlijk nutteloos.

juist niet, dat is normaal desastreus natuurlijk. eigenlijk pak ik met 2000 euro minder meer punten dan jou.
Dan kan ik ook nog wel een aantal spelers opnoemen...


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Verbaasd was ik dat jij hier nog niet de verschillen hebt neergezet.

CC: Chela, Davy, Nieminen, Calleri, GGL
Ad: Cipolla, Lapentti, Koubek, Horna, Daniel, Fish, Moya, Roitman, Verdasco en Seppi.

Veel verschillen deze week! Kan een belangrijk weekje worden aldus. Roitman-Nieminen en Chela-Horna zullen de sleutelpartijen worden deze week.

Ik kan eigenlijk vrijwel al je keuzes van je dit keer wel begrijpen; je bent gewoon voor de grote jongens gegaan en ik voor de kleintjes. Maar ik begrijp niet dat je Seppi en Verdasco niet hebt.
Dat slaat toch nergens op?! Je weet toch van tevoren dat er dat risico inzit. Ik heb hier toch ook niet over Roitman, Fish en Seppi?

nog even de verschillen aan 't begin van de week.... ik pak met davy, nieminen en GGL maar 5 punten voor 4000-4500 euro! :eeeek:
je kunt dus stellen dat jouw 10 spelers niet op kunnen tegen chela en calleri.



- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Verbaasd was ik dat jij hier nog niet de verschillen hebt neergezet.

CC: Chela, Davy, Nieminen, Calleri, GGL
Ad: Cipolla, Lapentti, Koubek, Horna, Daniel, Fish, Moya, Roitman, Verdasco en Seppi.

Veel verschillen deze week! Kan een belangrijk weekje worden aldus. Roitman-Nieminen en Chela-Horna zullen de sleutelpartijen worden deze week.

Ik kan eigenlijk vrijwel al je keuzes van je dit keer wel begrijpen; je bent gewoon voor de grote jongens gegaan en ik voor de kleintjes. Maar ik begrijp niet dat je Seppi en Verdasco niet hebt.


nog even de verschillen aan 't begin van de week.... ik pak met davy, nieminen en GGL maar 5 punten voor 4000-4500 euro! :eeeek:
je kunt dus stellen dat jouw 10 spelers niet op kunnen tegen chela en calleri.
Dat slaat toch nergens op?! Je weet toch van tevoren dat er dat risico inzit. Ik heb hier toch ook niet over Roitman, Fish en Seppi?


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:In Umag is Moya altijd de favoriet.

moya had 1 punt moeten hebben deze week ad. :roll:
Waarom?


- centre court - 29-07-2006

jou spelers moesten allemaal tegen op papier betere tegenstanders, dan kan je zoiets incalculeren. davy calculeer je in voor 35 of misschien zelfs wel 50 punten. als je met hem dan maar 1 punt pakt en met de rest van je team alsnog een goede score neerzet vind ik dat wel opvallend.


- centre court - 29-07-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:In Umag is Moya altijd de favoriet.

moya had 1 punt moeten hebben deze week ad. :roll:
Waarom?

omdat ie van novak had horen te verliezen.


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:In Umag is Moya altijd de favoriet.

moya had 1 punt moeten hebben deze week ad. :roll:
Waarom?

omdat ie van novak had horen te verliezen.
Waarom dan? Hij heeft geen mp tegen gehad, geen break achter of zo in de derde set. Dus waarom zou hij moeten verliezen?


- Ad Wim - 29-07-2006

centre court Wrote:jou spelers moesten allemaal tegen op papier betere tegenstanders, dan kan je zoiets incalculeren. davy calculeer je in voor 35 of misschien zelfs wel 50 punten. als je met hem dan maar 1 punt pakt en met de rest van je team alsnog een goede score neerzet vind ik dat wel opvallend.
Maar als Davy had gewonnen van Lapentti had Calleri weer niet in de finale gestaan en dan had misschien Verdasco wel gewonnen van Davydenko en dan had misschien Massu wel weer gewonnen van Calleri en daarna van Davy etc. etc.
Kortom, het heeft geen zin om het daar nog over te hebben. Davy is een stomme keus van jou en het niet nemen van Calleri is stom van mij.

Zo kan ik ook zeggen: zelfs na zo'n dramatische dag verlies ik nog steeds niet heel veel op jou. Zelfs als Moya nu verliest, zijn het nog maar 26 punten.


- centre court - 30-07-2006

Ad Wim Wrote:En bovendien maakte ik die opmerking voor de partijen van vandaag, toen zag het er nog niet zo heel best voor je uit.

Maar gefeliciteerd met deze dag. Hopelijk kan Moya de schade beperken. Als hij het toernooi wint, heb ik maar 6 punten minder.

dat worden er dus even wat meer ad.


- Ad Wim - 30-07-2006

26 inderdaad Notworthy Notworthy Notworthy


- centre court - 30-07-2006

Ik ben ook niet uitbundig, 't had veel meer kunnen of moeten zijn mijn inziens. maar beter een kleine winst dan een klein verlies. ik ga deze stijgende lijn ook zeker doortrekken. jammer dat er volgende week niet veel verschillen te verwachten zijn.


- Ad Wim - 30-07-2006

Ik baal ook niet heel erg. Het is jammer, want het zag er redelijk uit donderdag, maar ik heb nog steeds meer punten dan veel van mijn concurrenten. Ik houd mijn goede lijn vast voorlopig.


- centre court - 30-07-2006

vanaf woensdag ga ik 10 dagen naar kreta. volgende week maandag moet ik dus daar even snel een teampje maken, gelukkig dan maar 1 toernooi, wel een grote. Toronto, een masters-serie toernooi. Gelukkig spelen ze daar 's nachts onze tijd... hoef ik niet veel scores te missen overdag. Icon_twisted


- centre court - 31-07-2006

Volgens mij nemen we om de beurt de kleintjes en de grote. Nooit tegelijk. Zal 't even op een rij zetten.

De verschillen:
AD: Hewitt, Davydenko, Murray, Roddick.
CC: Reynolds, Henman, Mahut, Lopez, Kohlschreiber, Muller, Spadea, Faurel, Calleri, Mayer, Daniel, Monaco, Marach.

Nogmaals... weinig grote tegen veel kleine dus. Even een paar punten.
- Waarom Murray als je altijd zo op 'm afgeeft? Lopez was goed op gravel 2 weken geleden en is op HC en gras misschien wel beter als op gravel.
- Waarom weer geen Calleri? verwacht je dat hij niet komt? anders pakt ie met z'n verkeerde hand nog 15 punten... Of zie ik dat verkeerd?
- Roddick vorige week opgegeven zonder te spelen. Vast geen lichte blessure dan.

Ben benieuwd. Natuurlijk zul jij zeggen dat mannen als reynolds, daniel, faurel, marach enz niet veel punten gaan pakken, maar ik hoop uiteindelijk weer een goede weekscore neer te zetten en hoop dat dat met dit team kan.


- buurs - 01-08-2006

Roddick heeft zich al teruggetrokken :wink:


- Ad Wim - 01-08-2006

Gefeliciteerd CC, heb gewoon te weinig tijd aan mijn team besteed. Onder andere niet opgezocht hoe ernstig de blessure van Roddick was.


- buurs - 01-08-2006

Ad Wim Wrote:Gefeliciteerd CC, heb gewoon te weinig tijd aan mijn team besteed. Onder andere niet opgezocht hoe ernstig de blessure van Roddick was.

Daar hoefde je ook niks voor op te zoeken....vorige week na zijn opgave gaf hij aan, dat het onzeker was of hij deze week mee zou doen.

Meer informatie was er gisteravond ook niet bekend.

Ik heb gister ook maar 20 minuutjes aan mijn team besteedt, maar het wel uit mijn hoofd gelaten om Roddick te nemen.


- Ad Wim - 01-08-2006

Knapperd =D>