The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Barcelona / Budapest - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Barcelona / Budapest (/showthread.php?tid=9667)

Pages: 1 2 3


Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

ik zie nog geen draadje van dit, dus bij deze.
Succes allen.


RE: Barcelona / Budapest - centre court - 23-04-2018

Rik jij ook succes. Neem je Nadal deze week wel?


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 23-04-2018

Te duur


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

Dank je CC. Dat kan ik nog niet zeggen. Ik laat mijn software beslissen aan de hand van mijn input. Maar er is een kans van wel, mits hij van plan is om in eigen land te winnen op zijn favoriete ondergrond en in een supervorm.


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 23-04-2018

Met Nadal erbij is er weinig anders meer interessants in Barcelona te kiezen, lastig..


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

ik weet nu zo al een paar lucratieve keuzes te noemen.


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 23-04-2018

(23-04-2018, 11:40 AM)Stille Wrote: Te duur

Alle alternatieven zijn 'duurder'.


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

Zo ik ben eruit. Het door mij samengestelde team is dusdanig goed gebalanceerd, dat ik denk dat meerderen het zouden kunnen hebben.


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

oooh bijna een enorme blunder begaan. Had de sheet van vorige week gekopieerd, wat een atp 1000 toernooi was en ging dus barcelona met deze punten benaderen. Toen ik zag dat sommige die al een ronde door waren maar 20 punten scoorden had ik mijn fout door. Snel een ander team in elkaar gedraaid. Het hangt erom of Nadal te duur is of niet. Maar het is wel een zekerheidje.


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 23-04-2018

Zoveel onzekerheid in Barcelona. Daar ga ik niet op gokken. Dan maar de zekere 500 punten met Nadal.

En volgens mij mis ik weinig echte mustpicks.


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 23-04-2018

Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.


RE: Barcelona / Budapest - Jornstars - 23-04-2018

(23-04-2018, 10:25 PM)rikbetert Wrote: Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.

Cecchinato is ook favoriet bij de bookmakers, dus in jou programma/sheet zou hij dan toch ook moeten winnen en aantrekkelijk zijn met zijn waarde? Dan is jou keuze voor Dzumhur wel vreemd.


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 23-04-2018

Weer een 'heb er geen zin meer in' team gemaakt. Wat een chaos maak ik er toch van  Rolleyes


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 23-04-2018

Een van de weinige in de top met Nadal, lol.
Ik snap het hier wel beter. In MC moest je hem hebben, nu zeker niet.
Maar het is toch echt lootjes trekken wie er in Barcelona in de SF komen, dus meer dan 2000 euro uitgeven aan zo'n onzekere jongen, lijkt me sowieso niet slim.
En van al die pannenkoeken die al door zijn, gaat er hooguit 1 de QF halen.
In Budapest kan er nog wel een gekke jongen de finale halen, maar volgens mij mis is daar weinig.

Ik weet dat het een risico is om Nadal te nemen, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Die jongen wilde na de SF nog trainen, dus moe is ie niet. 10x gewonnen hier al, thuis baan (naar hem vernoemd). Enfin, ik hoef niet te zeggen dat ie op z'n sloffen dit toernooi wint en daarna een week rust heeft tot Madrid.

Wel balen dat ik na 18:30 niet meer gekeken heb. De combi Escobedo/Jaziri had ik graag gehad.

We gaan het zien. Eerst lekker exits van alternatieven turven.


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

(23-04-2018, 10:47 PM)Jornstars Wrote:
(23-04-2018, 10:25 PM)rikbetert Wrote: Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.

Cecchinato is ook favoriet bij de bookmakers, dus in jou programma/sheet zou hij dan toch ook moeten winnen en aantrekkelijk zijn met zijn waarde? Dan is jou keuze voor Dzumhur wel vreemd.

Klopt. achteraf gezien misschien niet de meest verstandige keuze, net als triotsky en bublik.
Ik ben van de tennisabstract website uitgegaan en daar waren bovengenoemden allen favoriet. Achteraf niet meer gekeken hoe de bookies erover dachten.
ach de bookies hebben ook niet altijd gelijk, maar hebben ze dat wel dan verlies ik vandaag alle 3 van mij die in actie komen. De partij met dzumhur is trouwens woensdag pas. Hij zal wel gebrand zijn op revanche zullen we maar zeggen en volgens het jrank algoritme sterker.


RE: Barcelona / Budapest - kooltje - 24-04-2018

aijj dure fout van even snel op mobiel invullen. Zit ik met Donaldson ipv Dutra Silva. Twee keer zo duur en geen punten Sad


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 24-04-2018

CC gaat me toch een week tegemoet. Die heeft 15 dezelfden als ik nou dan weet je het wel...


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

Struff is erg populair in de top10. Maar ik denk dat Zopp toch net een maatje te groot is voor onze struffie.

Gelukkig heb ik hem deze week niet :-)

Hup Bublik!


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 24-04-2018

Hmm, moet natuurlijk niet te vaak gebeuren dat gasten als Struff zo door pielen.
Al had ik ook niet op deze vroege exit gerekend.


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

bookies zeggen Istomin.
Tennisabstract.com zegt Bublik.

Winnaar is Bublik!!! Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap 

1 - 0 voor tennisabstract.


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 24-04-2018

Goed zo Struffi en Klizan. Granollers en Fucsovics next please

Kiki verliest 26 26 van Pliskova. Beste ondergrond Kiki tegen de minst goede van Pliskova, tja


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

Granollers zit het aardig te verkloten. Hij stond er zo goed voor en zelfs al op matchpoint gestaan. Nu gaat de belg waarschijnlijk winnen. Had ik toch niet op gerekend.


RE: Barcelona / Budapest - Stille - 24-04-2018

Ach dat went bij mij, gebeurt ongeveer 5 x per week dat iemand zo nog verkloot. Zo stond Fucso set en 3-1 voor, de clown


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 24-04-2018

Poeh, dat is wel een zure, want dat is net een kleintje die ik wel had.


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 24-04-2018

Fucsovics de eerste die weg gestreept kan worden, maar had er liever al wat meer gehad.


RE: Barcelona / Budapest - buurs - 24-04-2018

omg, niet te geloven hoe het tegen zit

fucsovics set en 3-1 voor

granollers set en 5-1 voor

istomin 4*-1 voor in de 2e set tb

Fratangelo set en break voor


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

bookies zeggen Marterer.
Tennisabstract.com zegt Triiocki.

Winnaar is Marterer!!! Dead Dead Dead

1 - 1


RE: Barcelona / Budapest - rikbetert - 24-04-2018

doet die Goffin dat niet met opzet?
Eerst enorm achter komen te staan, zodat gokken op hem heel lucratief wordt, en daarna alsnog winnen?


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 24-04-2018

Juist niet. Met opzet verliezen als je (dik) favoriet bent, dat is verdacht.


RE: Barcelona / Budapest - Ad Wim - 24-04-2018

Wat een hoerig begin zeg; vooral in Barcelona.