The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Budapest
#1
ik zie nog geen draadje van dit, dus bij deze.
Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Rik jij ook succes. Neem je Nadal deze week wel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Te duur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Dank je CC. Dat kan ik nog niet zeggen. Ik laat mijn software beslissen aan de hand van mijn input. Maar er is een kans van wel, mits hij van plan is om in eigen land te winnen op zijn favoriete ondergrond en in een supervorm.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Met Nadal erbij is er weinig anders meer interessants in Barcelona te kiezen, lastig..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
ik weet nu zo al een paar lucratieve keuzes te noemen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
(23-04-2018, 11:40 AM)Stille Wrote: Te duur

Alle alternatieven zijn 'duurder'.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Zo ik ben eruit. Het door mij samengestelde team is dusdanig goed gebalanceerd, dat ik denk dat meerderen het zouden kunnen hebben.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
oooh bijna een enorme blunder begaan. Had de sheet van vorige week gekopieerd, wat een atp 1000 toernooi was en ging dus barcelona met deze punten benaderen. Toen ik zag dat sommige die al een ronde door waren maar 20 punten scoorden had ik mijn fout door. Snel een ander team in elkaar gedraaid. Het hangt erom of Nadal te duur is of niet. Maar het is wel een zekerheidje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Zoveel onzekerheid in Barcelona. Daar ga ik niet op gokken. Dan maar de zekere 500 punten met Nadal.

En volgens mij mis ik weinig echte mustpicks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
(23-04-2018, 10:25 PM)rikbetert Wrote: Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.

Cecchinato is ook favoriet bij de bookmakers, dus in jou programma/sheet zou hij dan toch ook moeten winnen en aantrekkelijk zijn met zijn waarde? Dan is jou keuze voor Dzumhur wel vreemd.
Reply
#13
Weer een 'heb er geen zin meer in' team gemaakt. Wat een chaos maak ik er toch van  Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Een van de weinige in de top met Nadal, lol.
Ik snap het hier wel beter. In MC moest je hem hebben, nu zeker niet.
Maar het is toch echt lootjes trekken wie er in Barcelona in de SF komen, dus meer dan 2000 euro uitgeven aan zo'n onzekere jongen, lijkt me sowieso niet slim.
En van al die pannenkoeken die al door zijn, gaat er hooguit 1 de QF halen.
In Budapest kan er nog wel een gekke jongen de finale halen, maar volgens mij mis is daar weinig.

Ik weet dat het een risico is om Nadal te nemen, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Die jongen wilde na de SF nog trainen, dus moe is ie niet. 10x gewonnen hier al, thuis baan (naar hem vernoemd). Enfin, ik hoef niet te zeggen dat ie op z'n sloffen dit toernooi wint en daarna een week rust heeft tot Madrid.

Wel balen dat ik na 18:30 niet meer gekeken heb. De combi Escobedo/Jaziri had ik graag gehad.

We gaan het zien. Eerst lekker exits van alternatieven turven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(23-04-2018, 10:47 PM)Jornstars Wrote:
(23-04-2018, 10:25 PM)rikbetert Wrote: Ik ben voor dzumhur gegaan,  maar veel hebben zijn tegenstander gekozen . Niet raar na het vorige duel tussen de 2 in MC.  Maar ik vertrouw op dzumhur deze keer. Morgen gelijk een belangrijke wedstrijd dus. En ik ben ook voor de zekerheid van Nadal gegaan.

Cecchinato is ook favoriet bij de bookmakers, dus in jou programma/sheet zou hij dan toch ook moeten winnen en aantrekkelijk zijn met zijn waarde? Dan is jou keuze voor Dzumhur wel vreemd.

Klopt. achteraf gezien misschien niet de meest verstandige keuze, net als triotsky en bublik.
Ik ben van de tennisabstract website uitgegaan en daar waren bovengenoemden allen favoriet. Achteraf niet meer gekeken hoe de bookies erover dachten.
ach de bookies hebben ook niet altijd gelijk, maar hebben ze dat wel dan verlies ik vandaag alle 3 van mij die in actie komen. De partij met dzumhur is trouwens woensdag pas. Hij zal wel gebrand zijn op revanche zullen we maar zeggen en volgens het jrank algoritme sterker.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
aijj dure fout van even snel op mobiel invullen. Zit ik met Donaldson ipv Dutra Silva. Twee keer zo duur en geen punten Sad
Kei Nishikori





Reply
#17
CC gaat me toch een week tegemoet. Die heeft 15 dezelfden als ik nou dan weet je het wel...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
Struff is erg populair in de top10. Maar ik denk dat Zopp toch net een maatje te groot is voor onze struffie.

Gelukkig heb ik hem deze week niet :-)

Hup Bublik!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#19
Hmm, moet natuurlijk niet te vaak gebeuren dat gasten als Struff zo door pielen.
Al had ik ook niet op deze vroege exit gerekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
bookies zeggen Istomin.
Tennisabstract.com zegt Bublik.

Winnaar is Bublik!!! Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap 

1 - 0 voor tennisabstract.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
Goed zo Struffi en Klizan. Granollers en Fucsovics next please

Kiki verliest 26 26 van Pliskova. Beste ondergrond Kiki tegen de minst goede van Pliskova, tja
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Granollers zit het aardig te verkloten. Hij stond er zo goed voor en zelfs al op matchpoint gestaan. Nu gaat de belg waarschijnlijk winnen. Had ik toch niet op gerekend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Ach dat went bij mij, gebeurt ongeveer 5 x per week dat iemand zo nog verkloot. Zo stond Fucso set en 3-1 voor, de clown
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Poeh, dat is wel een zure, want dat is net een kleintje die ik wel had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Fucsovics de eerste die weg gestreept kan worden, maar had er liever al wat meer gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
omg, niet te geloven hoe het tegen zit

fucsovics set en 3-1 voor

granollers set en 5-1 voor

istomin 4*-1 voor in de 2e set tb

Fratangelo set en break voor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
bookies zeggen Marterer.
Tennisabstract.com zegt Triiocki.

Winnaar is Marterer!!! Dead Dead Dead

1 - 1
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
doet die Goffin dat niet met opzet?
Eerst enorm achter komen te staan, zodat gokken op hem heel lucratief wordt, en daarna alsnog winnen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Juist niet. Met opzet verliezen als je (dik) favoriet bent, dat is verdacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Wat een hoerig begin zeg; vooral in Barcelona.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: