The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wie gaan er dit jaar degraderen
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Seth Gaaikema jr. Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Quote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11:47 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

Hee, laat me nou even. Ik ben net zo lekker bezig met Borremans. Nog drie kwartier, dan kan ik aan de hutspot.

Je moet ff met Boomliedje door. Ik moet naar het Enge Bos om wat studenten uit te schelden.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:
Seth Gaaikema jr. Wrote:Tering, wat knap. Ik ben in mijn schaarse vrije tijd scharensliep en marskramer, maar dit kan ik mooi thuis doen. Bedankt!

Quote:Heeft je moeder je niet verteld dat je voor 11:47 uur 's ochtends je lolbroek en je grapjas niet aan mag trekken?

Hee, laat me nou even. Ik ben net zo lekker bezig met Borremans. Nog drie kwartier, dan kan ik aan de hutspot.

Je moet ff met Boomliedje door. Ik moet naar het Enge Bos om wat studenten uit te schelden.

Tssssss....neem je wel je Megawatifoon mee? Die studenten van tegenwoordig schijnen nogal Oost-Indisch doof te zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tegen zoveel gesethgaaikema kan ik niet op... ik ga een uitsmijter rosbief/kaas eten :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Tegen zoveel gesethgaaikema kan ik niet op... ik ga een uitsmijter rosbief/kaas eten :|

Ik ook van jou, lieverd... :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als ik Kolk gisteren op Talpa hoorde praten is het geloof met de week meer aan het wegzakken in Den Haag. Iedereen die er niet meer in geloofde moest maar opstappen en hij concludeerde dat de ADO selectie toch niet zo goed was als men dacht. Lekkere woorden, in deze cruciale fase. Daar waar de concurrenten bouwen aan één front en zich toewerken naar oorlogs sterkte zit men in Den Haag om elkaars kop te roepen. Jammer voor hun, mooi voor ons.

Overigens is het doelsaldo ook wel van belang. Zo zit RKC op -28 en wij op -26. Mochten we bv. aankomende zondag tegen AZ met 0-3 achterstaan; gewoon doorgaan voor de 1-3!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Als ik Kolk gisteren op Talpa hoorde praten is het geloof met de week meer aan het wegzakken in Den Haag. Iedereen die er niet meer in geloofde moest maar opstappen en hij concludeerde dat de ADO selectie toch niet zo goed was als men dacht. Lekkere woorden, in deze cruciale fase. Daar waar de concurrenten bouwen aan één front en zich toewerken naar oorlogs sterkte zit men in Den Haag om elkaars kop te roepen. Jammer voor hun, mooi voor ons.

Overigens is het doelsaldo ook wel van belang. Zo zit RKC op -28 en wij op -26. Mochten we bv. aankomende zondag tegen AZ met 0-3 achterstaan; gewoon doorgaan voor de 1-3!

Michal Mols was al bijna gestopt met voetballen (voor het weekend) door uitspraken van jonge ado collega's die vonden dat hij te streng was, wat een stelletje eikels zijn dat zeg ! Hij geeft tenminste elke wedstrijd 100% !!! En daarom is santi ook met zo'n uitspraak gekomen, sommige gasten beseffen gewoon niet waar het om draait, die denken alleen aan hun eigen hachje.
Reply

Forum Jump: