The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ten Cate rond met Chelsea!
EJR Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:die zegt dit van een bron binnen Ajax vernomen te hebben.

Tsja, ik heb van iemand die een betrouwbaar persoon binnen Ajax kent vernomen dat ten Cate binnen de club bekend stond als iemand die geregeld coke snoof en vaak naar de hoeren ging.

En wat is daar mis mee dan?

Ik zeg toch niet dat het erg is. Ik zeg dat dat al dan niet verzonnen verhaal rondgaat in de wandelgangen van de Arena (vast niet in hoger kringen, maar iig onder de 'loonslaven' die niet veel te zeggen hebben). :razz:
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:die zegt dit van een bron binnen Ajax vernomen te hebben.

Tsja, ik heb van iemand die een betrouwbaar persoon binnen Ajax kent vernomen dat ten Cate binnen de club bekend stond als iemand die geregeld coke snoof en vaak naar de hoeren ging. Het is een betrouwbare bron, maar toch geloof ik er geen bal van. Binnen Ajax wordt op dit moment zoveel geluld en zwart gemaakt, ik hoop voor Ajax dat Jaakke vertrekt, maar ben voor jullie bang dat hij gewoon blijft zitten. :|

Ik heb van iemand die een betrouwbaar persoon binnen PSV kent vernomen dat Aisatti eigenlijk helemaal geen Aisatti heet, maar Bin Laden. Osama zou een buitenechtelijke relatie hebben gehad met Stan Valkx, die 18 jaar geleden bevallen is van een jongetje, die ze Aisatti genoemd hebben. Ze wouden hem eerst Berry van Aerle noemen, maar die naam bestond al.

Mooie reaktie op een verhaal dat serieus de ronde doet. Ik snap echt niet dat niemand hier lachend op gereageerd heeft! :roll:
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
EJR Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:die zegt dit van een bron binnen Ajax vernomen te hebben.

Tsja, ik heb van iemand die een betrouwbaar persoon binnen Ajax kent vernomen dat ten Cate binnen de club bekend stond als iemand die geregeld coke snoof en vaak naar de hoeren ging.

En wat is daar mis mee dan?

Peter vond het niet leuk dat ten Cate 4 a 5x per week stijf van de coke bij hem thuis kwam.....[Image: smilegabber2.gif]

Maar voor wie? Z'n moeder, z'n zus of z'n vriendin? :razz:

Dat hing ervan af of ie met de auto of met de motor kwam!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Misschien weet die vriendin van Zeegers nog wel een mannetje voor Henk
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Misschien weet die vriendin van Zeegers nog wel een mannetje voor Henk

Ik zal d'r ook eens bellen. Mijn mannetje zit momenteel vast in Spanje. :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:een mannetje voor Henk

Treesong Wrote:Mijn mannetje

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:De combinatie Kleine Jan en humor is non-existent, dus die onnozele opmerking doet me uiteraard helegaar niets. Of vrij naar Kamagurka:

Kleine Jan, het banaalste ventje van de hele wereld

Kleine Jan: Dus toch niet zó banaal!

Nou moe, das ook niet aardig :x

:lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Zomaar een gesprek met Ajax...
Door: Guus Hiddink
MOSKOU - In het trainingskamp van het Russische nationale team werd ik deze week geconfronteerd met het nieuws dat ik van de zomer 'nee' tegen een aanbieding van Ajax zou hebben gezegd. Voor de zoveelste keer verbaasde ik me er over hoe het tegenwoordig bij sommige media werkt. Er klopt namelijk niets van. Het enige wat wel eens gebeurt, is dat ik toevallig Ajax-voorzitter John Jaakke ergens tegen kom en het dan over van alles en nog wat heb. Als dat als een officiële onderhandeling wordt gezien, dan ben ik ook in beeld geweest bij Feyenoord, want met de Rotterdamse directeur Peter Vogelzang doe ik exact hetzelfde.

Misschien ben ik niet met m'n tijd meegegaan, maar volgens mij maak je voor een onderhandeling eerst een afspraak en dan ga je praten. Dat is nooit gebeurd. Daarom is het een non issue.


Inmiddels zit ik vanaf dinsdag met de selectie in trainingskamp voor de wedstrijd van woensdag tegen Engeland. Vandaag en morgen heb ik de spelers vrij gegeven en vanaf maandag gaan we de laatste fase van de voorbereiding in. Voor de Russen is het de wedstrijd van het jaar. Deze week werd de laatste bulk van 10.000 kaarten in de aanbieding gedaan en daar bleken 500.000 aanvragen voor te zijn. Dit enthousiasme geeft wel iets over de huidige sfeer in het Russische voetbal aan. De onverschilligheid uit het verleden begint steeds meer af te brokkelen en dat uit zich onder meer in een toename van toeschouwers van 20 procent bij de competitiewedstrijden. Veel mensen zien de ontwikkeling van het Russische elftal als aanjager hiervan.

Het zal duidelijk zijn dat voor Rusland - Engeland het verwachtingspatroon heel hoog is. Ik ben momenteel ook druk bezig om de jonge selectie daar op een evenwichtige wijze mee om te laten gaan. Om een voorbeeld te geven: gisteren riep ik voor een spelletje of de spelers ouder dan 26 aan de ene kant gingen staan en iedereen die jonger was aan de andere kant. Bleken er slechts drie ouder dan 26 te zijn. Belangrijk wordt daarom hoe je alle spanning die er op de weinig ervaren ploeg zit, in een gecontroleerde en positieve dadendrang kan omzetten.

Eén van de manieren om dit op natuurlijke wijze in te brengen is de houding bij balverlies. De gewoonte was altijd om dan terug te lopen, ik wijs ze er nu op dat ze de andere kant op moeten. Dus naar voren toe. Hoe meer de spelers zich daar bewust van worden, hoe sneller ze dat helpt hun naïviteit kwijt te raken. Vooral in verdedigend opzicht kostte dat ons een paar weken geleden in Engeland de kop. Inmiddels heeft de ploeg die wedstrijd een paar keer teruggezien en is het iedereen wel duidelijk geworden dat we daar gewoon beter hebben gevoetbald. Toch werd er verloren. De spelers moeten daarom niet alleen bewuster worden van de kwaliteit die ze hebben, ze mogen ook wat meer trots op zichzelf zijn.

Natuurlijk weet ik, dat ze in het verleden zijn opgevoed in een sfeer waarin ze zich niet te veel mochten profileren, maar van die bescheidenheid moeten ze wel af. Ze moeten straks met opgeheven hoofden het veld opkomen en kracht putten uit het feit dat bijna 100.000 supporters voor hen naar het stadion gekomen zijn. Hoe groot de druk ook is, zo'n situatie moet altijd een voordeel opleveren. Hoe meer spelers dat oppikken, hoe groter de kans dat we woensdag voor een stunt gaan zorgen.
Reply
Quote:'Jaakke blijft aan als voorzitter Ajax'
Uitgegeven: 17 oktober 2007 10:49
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2007 10:50

AMSTERDAM - John Jaakke blijft aan als voorzitter van Ajax. De 51-jarige Jaakke, die behalve voorzitter van Ajax preses is van de Raad van Commissarissen van Ajax NV, kreeg dinsdag tijdens de algemene ledenvergadering het vertrouwen van de leden van de voetbalvereniging.

Dat meldt de AFCA Supportersclub dinsdag op basis van gelekte informatie uit de besloten vergadering in de Amsterdam Arena.

Ajax wil woensdag nog niets loslaten over het resultaat van de ledenvergadering. Een woordvoerder laat weten dat de club waarschijnlijk later op de dag met een officiële verklaring naar buiten komt.

De AFCA Supportersclub is niet blij met het bericht over het aanblijven van de fel bekritiseerde Jaakke. "De uitkomst van de ledenraadvergadering betekent dat de verhoudingen tussen de club en supporters behoorlijk onder druk komt te staan", concludeert de supportersvereniging.

Wankel

De positie van Jaakke leek eerder nog wankel te zijn, omdat zijn functioneren tijdens de ledenvergadering ter discussie zou komen te staan. Dat meldde het tijdschrift Sportweek vrijdag op basis van bronnen binnen de voetbalclub.

De Amsterdamse aanhang verwijt Jaakke de slechte resultaten op Europees niveau en de vele trainerswisselingen in de afgelopen jaren. Leo van Wijk, topman van Air France-KLM, werd genoemd als de belangrijkste kandidaat om de voorzittershamer over te nemen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Icon_evil
Reply
Icon_twisted
Reply
Quote:Ajax: "Jol geen onderwerp van gesprek"
27 oktober 2007


Ajax ontkent dat Martin Jol een kandidaat is om hoofdtrainer van de Amsterdamse club te worden. De Scheveninger moest donderdag vertrekken bij het Engelse Tottenham Hotspur.


"Jol is hier geen onderwerp van gesprek", laat technisch directeur Martin van Geel optekenen in het AD. De huidige interim-coach Adrie Koster ziet Jol evenmin naar de ArenA komen. "Ik ga er vanuit dat ik het seizoen hier afmaak. Dan zien we volgend seizoen wel weer."

Overigens mogen spelers van Ajax voor onbepaalde tijd slechts tien minuten met de pers spreken. "Er is geen persboycot", stelt Van Geel. "Maar we willen dat onze spelers in deze weken vooral met rust worden gelaten. Een kort gesprekje is prima, maar we willen niet dat ze de diepte ingaan. Even geen lange interviews dus."

"Er worden zoveel onwaarheden geschreven, we willen niet nog meer onrust. Negentig procent van wat er wordt gepubliceerd is namelijk onzin. Hoe lang dit duurt, weet ik niet. Maar het is gewoon even nodig."

Jol zit dus al aan de onderhandeltafel!

Dat laatste stuk trouwens cry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat doet ie snel :lol:

Quote:Spelers Chelsea mogen Ten Cate niet

Volgens The Times is de komst van Henk ten Cate bij een aantal spelers van Chelsea slecht gevallen. Plat gezegd, ze moeten hem niet. Zoals bekend, maakt de voormalige trainer van Ajax van zijn hart nu niet bepaald geen moordkuil, maar deze benadering valt bij een groot aantal spelers erg slecht. Ook de arrogante wijze waarop hij de spelers tegemoet treedt, is bij een aantal van hun in slechte aarde gevallen. Andere spelers storen zich weer aan het feit dat hij net doet of dat hij de baas is, terwijl dit duidelijk niet het geval is. Overigens haalt de krant aan dat hij tegen vrienden in Holland gezegd zou hebben, de show te gaan stelen bij Chelsea. De directie van de Londense club vindt het allemaal prima. Zij zien in Ten Cate de ‘bad cop’ , terwijl Avram Grant (hoofdcoach) de ‘good cop ‘ is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij heeft zeker alweer teveel aan de coke gezeten. :8:
Reply


Forum Jump: