The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - PSV
#31
Treesong Wrote:Nu nog even een frommelgoaltje van Sparta :razz:

SJAAAAAAKIEEEEEEEE!!!! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Nu Marcellis nog ff een rooie prent :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Nou koefje, nu mag jij wel wat gaan doen.
Insane life.
Reply
#34
Dre Wrote:Nou koefje, nu mag jij wel wat gaan doen.

Neuh, TTT-technisch lijkt me dit de perfecte eindstand... :8:

edit: en afgefloten en bij nec-gro ook.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Kleine Jan Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Addo bank en Dirk basis, olee.

beterrrr

Verrassend. :roll:

waf Wrote:ik ben namelijk uitgenodigd op het kasteel.

Wat is je hopelijk objectieve (bijna onmogelijk op dit forum, maar ik denk dat jij zo'n mening wel kan geven) mening over de pot? Was het de kracht van PSV, de zwakte van Sparta of de vroege goal(s) die ervoor zorgden dat dit wel erg eenvoudig gewonnen werd door PSV? Wat zijn in jou ogen de sterkse en zwakke plekken van dit PSV? Vind je ze beter/minder dan Feyenoord? Hoe was de sfeer enz.enz. :razz: Als ik het PSV-forum zo lees was het een vertekende uitslag en speelde PSV een van de slechtste duels van het seizoen. :|


EDIT: Die overtreding van Lindenbergh waar de 0-2 uit komt was duidelijk rood waard. Dead De 0-1 had trouwens ook niet mogen tellen.
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:Nou koefje, nu mag jij wel wat gaan doen.

Neuh, TTT-technisch lijkt me dit de perfecte eindstand... :8:

edit: en afgefloten en bij nec-gro ook.

Toch nog een assist bij de vrije trap van Perez :razz:
Insane life.
Reply
#37
Dre Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:Nou koefje, nu mag jij wel wat gaan doen.

Neuh, TTT-technisch lijkt me dit de perfecte eindstand... :8:

edit: en afgefloten en bij nec-gro ook.

Toch nog een assist bij de vrije trap van Perez :razz:

Moet Peter wel even mailen naar de VI en SD.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#38
Die scheids cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ene Marcellis had ook rood mogen hebben...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#40
Peter Wrote:Wat is je hopelijk objectieve (bijna onmogelijk op dit forum, maar ik denk dat jij zo'n mening wel kan geven) mening over de pot? Was het de kracht van PSV, de zwakte van Sparta of de vroege goal(s) die ervoor zorgden dat dit wel erg eenvoudig gewonnen werd door PSV? Wat zijn in jou ogen de sterkse en zwakke plekken van dit PSV? Vind je ze beter/minder dan Feyenoord? Hoe was de sfeer enz.enz. :razz: Als ik het PSV-forum zo lees was het een vertekende uitslag en speelde PSV een van de slechtste duels van het seizoen. :|


EDIT: Die overtreding van Lindenbergh waar de 0-2 uit komt was duidelijk rood waard. Dead De 0-1 had trouwens ook niet mogen tellen.

een doelpunt na 45 seconden :eeeek: , dan kan ik met voorstellen dat de moed je een beetje in de schoenen zakt. het hele strijdplan is dan voor niets. dat is helemaal zo als je weet dat het via een handsbal van perez was, maar ik kon dat in het stadion niet zien, dus dat kon voor egmond (sowieso een van de zwakste uit het circuit) ook gelden.

aan de 2de goal ging gewoon een scheidsrechterlijke dwaling vooraf. lindenbergh maakte een overtreding (gewoon geel, niet meer vind ik) maar egmond gaf de voordeelregel. psvee gaat door, schiet over, waarna egmond alsnog de vrije trap geeft. :eeeek: echt onthutsend, en dan valt daar godver nog de 0-2 uit ook. en bedankt, dan kun je eigenlijk na 10 minuten al afblazen en naar huis.

ook devrije trap bij 0-3 was een valtpartij van lazovic en een onterechte vrije trap (en ik dacht een blunder van westerveld, ik heb het niet terug gezien...)

ik had dus eigenlijk nog helemaal niks aan strijd gezien en het stond al 0-3. dan is volgens mij elke analyse zinloos. sparta deed wel wat, maar uiteraard niet overtuigend, psvee hield ene beetje tegen, die vonden het wel best (sparen voor de beker zeker? :wink: )

ik vond marcellis goed spelen, simons ook, farfan heeft klasse, en lazo, kromkamp en koevermans komen voetballend tekort vind ik. achterin en in het middenveld ging het baletje soepel rond, sparta werd vaak eeen beetje weggetikt. al met al heeft het middenveld veel 'body', meer dan feyenoord iig, het is gewoon lastig er door te komen.

aan sparta kant vond ik adelayde echt er ver boven uitsteken. echt een prachtige speler centraal achterin. ook dissels kan aardig ballen en die sep de roover speelde wat ongelukkig, maar is echt wel 40x dipe gegaan. net als sjakie polak een goeie harde werker.

al met al teleurstellend dat het (mede met dank aan de falende egmond) na 10 minuten al gespeeld was.
Reply
#41
Goed verhaal, maar dit :eeeek:

waf Wrote:(gewoon geel, niet meer vind ik)

Heb je dit wel terug gezien?
Van achteren met gestrekt been kniehoog inkomen met geen enkele intentie om de bal te spelen, lijkt me vrij duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ben het met waf eens dat bij de 2-0 nooit de vrije trap gegeven had mogen worden. Lindenbergh had uiteraard diep rood moeten hebben. Je ziet hem gewoon op zijn knieholte azen #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Goed verhaal, maar dit :eeeek:

waf Wrote:(gewoon geel, niet meer vind ik)

Heb je dit wel terug gezien?
Van achteren met gestrekt been kniehoog inkomen met geen enkele intentie om de bal te spelen, lijkt me vrij duidelijk.

nee, heb ik niet terug gezien. ik heb het een keer gezien in het stadion en toen vond ik het een forse overtreding, maar niet meer dan dat. het kan dat ik mijn mening herzie als ik het op beeld heb gezien.
Reply
#44
Depor Wrote:Ene Marcellis had ook rood mogen hebben...

Nou dan zal het wel een dramatische speler zijn, gauw Addo er weer in! Of wat wil je met deze opmerking zeggen? :roll: Hij had zeker 2x geel kunnen krijgen en maakt verdedigend kleine foutjes, maar minder dan Addo. Bovendien voegt hij aanvallend heel veel meer toe aan PSV dan Eric -tikkie breed- Addo. Gelukkig lees ik op het PSV forum en hier van waf dat hij gewoon weer tot de betere PSV'ers behoorde. Ben erg blij dat hij is doorgebroken nu Da Costa het laat afweten. Van Addo kun je helaas gewoon niet meer verwachten dan hij tot nu toe heeft laten zien dit jaar, hij is gewoon niet beter dan een Wielaert, Dickoh, Sankoh of Saeijs.
Reply
#45
Peter Wrote:
Depor Wrote:Ene Marcellis had ook rood mogen hebben...

Nou dan zal het wel een dramatische speler zijn, gauw Addo er weer in! Of wat wil je met deze opmerking zeggen? :roll: Hij had zeker 2x geel kunnen krijgen en maakt verdedigend kleine foutjes, maar minder dan Addo. Bovendien voegt hij aanvallend heel veel meer toe aan PSV dan Eric -tikkie breed- Addo. Gelukkig lees ik op het PSV forum en hier van waf dat hij gewoon weer tot de betere PSV'ers behoorde. Ben erg blij dat hij is doorgebroken nu Da Costa het laat afweten. Van Addo kun je helaas gewoon niet meer verwachten dan hij tot nu toe heeft laten zien dit jaar, hij is gewoon niet beter dan een Wielaert, Dickoh, Sankoh of Saeijs.

Depor zegt alleen dat ene Marcellis ontsnapt is aan rood. Dat jij er weer voor jou zo'n aftrekverhaaltje van maakt is jouw probleem.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Ene Marcellis had ook rood mogen hebben...

Nou dan zal het wel een dramatische speler zijn, gauw Addo er weer in! Of wat wil je met deze opmerking zeggen? :roll: Hij had zeker 2x geel kunnen krijgen en maakt verdedigend kleine foutjes, maar minder dan Addo. Bovendien voegt hij aanvallend heel veel meer toe aan PSV dan Eric -tikkie breed- Addo. Gelukkig lees ik op het PSV forum en hier van waf dat hij gewoon weer tot de betere PSV'ers behoorde. Ben erg blij dat hij is doorgebroken nu Da Costa het laat afweten. Van Addo kun je helaas gewoon niet meer verwachten dan hij tot nu toe heeft laten zien dit jaar, hij is gewoon niet beter dan een Wielaert, Dickoh, Sankoh of Saeijs.

Depor zegt alleen dat ene Marcellis ontsnapt is aan rood. Dat jij er weer voor jou zo'n aftrekverhaaltje van maakt is jouw probleem.

Hehe, ik wilde net hetzelfde typen. Peter, shut up :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Ene Marcellis had ook rood mogen hebben...

Nou dan zal het wel een dramatische speler zijn, gauw Addo er weer in! Of wat wil je met deze opmerking zeggen? :roll: Hij had zeker 2x geel kunnen krijgen en maakt verdedigend kleine foutjes, maar minder dan Addo. Bovendien voegt hij aanvallend heel veel meer toe aan PSV dan Eric -tikkie breed- Addo. Gelukkig lees ik op het PSV forum en hier van waf dat hij gewoon weer tot de betere PSV'ers behoorde. Ben erg blij dat hij is doorgebroken nu Da Costa het laat afweten. Van Addo kun je helaas gewoon niet meer verwachten dan hij tot nu toe heeft laten zien dit jaar, hij is gewoon niet beter dan een Wielaert, Dickoh, Sankoh of Saeijs.

Depor zegt alleen dat ene Marcellis ontsnapt is aan rood. Dat jij er weer voor jou zo'n aftrekverhaaltje van maakt is jouw probleem.

Als dat zo is was hij niet begonnen met de toevoeging ene. :roll:
Reply
#48
Is dat Brabantse logica?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#49
Lamme Lennie Wrote:Is dat Brabantse logica?
Denk het niet, want ik snap 'm ook niet.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#50
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is dat Brabantse logica?
Denk het niet, want ik snap 'm ook niet.

Dat het woordje ene gebruikt wordt maakt duidelijk dat Depor zijn opmerking niet postte omdat hij wil vermelden dat de speler in kwestie rood had moeten krijgen, maar puur omdat hij alles wat met Marcellis te maken heeft af wil kraken omdat ik het een goede speler vind en hij van mening is dat hij alles wat ik zeg moet bestrijden (en dan vooral als het over Marcellis gaat, wrs nog nav het overlijden van zijn broer wat hij wel grappig vond). Misschien kan Depor dit bevestigen, maar wrs krijgt hij er weer last van dat hij tegen al mijn posts in moet gaan waardoor hij zal posten dat hij het helemaal niet postte puur omdat het Marcellis betreft.
Reply
#51
Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Is dat Brabantse logica?
Denk het niet, want ik snap 'm ook niet.

Dat het woordje ene gebruikt wordt maakt duidelijk dat Depor zijn opmerking niet postte omdat hij wil vermelden dat de speler in kwestie rood had moeten krijgen, maar puur omdat hij alles wat met Marcellis te maken heeft af wil kraken omdat ik het een goede speler vind en hij van mening is dat hij alles wat ik zeg moet bestrijden (en dan vooral als het over Marcellis gaat, wrs nog nav het overlijden van zijn broer wat hij wel grappig vond). Misschien kan Depor dit bevestigen, maar wrs krijgt hij er weer last van dat hij tegen al mijn posts in moet gaan waardoor hij zal posten dat hij het helemaal niet postte puur omdat het Marcellis betreft.

Blijf toch eens van die witte troep af man. :eeeek: Dead
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#53
is peter eigenlijk een volendammer ?
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: