Threads: 208
Ik heb me gsiter maar bezat na de wedstrijd :oops:
Roda was idd erg sterk....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 312
BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Verder natuurlijk een schitterende oorwassing voor PSV... Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar vond het mooi te zien hoe PSV kansloos ploeterde... Schitterend om te zien hoe het publiek 'juicht' om de 1-4 en 2-4, net alsof er nog kans was... Je zag vlak na de 2-4 dat Roda nog ff aanzette, schitterend combineerde het hele veld rond en uiteindelijk eindigde bij Lamah met een slap rollertje...
@Peter: Hoe kom je aan een 6je voor Farfan? Dan moet hij de eerste 70min wel heel goed gespeeld hebben want wat ik heb gezien is dat hij geen man voorbij kwam, en als hij de bal verloor totaal geen moeite deed om die terug te winnen en maar een btje puffend en steunend over het veld heen liep... Ik vind hem de laatste tijd al niet zo bijster goed, als er nog steeds iemand is die een zak geld voor hem klaar heeft staan zou ik zeggen strik eromheen en weg ermee!
EDIT: Meeste bronnen zeggen e.d. Saeijs maar VI geeft um aan Koevermans... Ben benieuwd wat SD ermee doet...
Zeg biermans, kijk eerst even in de spiegel! Het Philips Stadion was tenminste nog voor meer dan 95% gevuld bij de 1-4 en 2-4, bij Ajakkes ging iedereen na de 0-2 naar huis. En bij de 1-4 werd nauwelijks gejuicht hoor, bij de 2-4 al wat meer al was dat ook voor sarcastisch. :roll:
Roda-aanhang kwam niet verder dan de standaard spreekkoren "Ajax-publiek" en "wij geven voetballes", maar ik vond het dan wel weer humor van ze dat ze na de 2-4 "come on PSV" zongen. :razz: :oops:
En dat 6je voor Farfan: voor een 6je hoef je niet 70 minuten lang heel goed te spelen hoor. Hij was echter zo'n beetje de engie die acties durfde te maken, een paar keer zn man voorbij kwam en inzet toonde. Beste veldspeler (al was het nog steeds onder de maat), dus samen met Gomes als enige een 6je. Koevermans krijgt van mij het laagste punt (al scoort hij wel weer 2x).. eerste 82 minuten niks goeds gedaan.. geen verdedigers opgejaagd, geen bal vastgehouden, geen kans gecreerd, niks gewoon. Volgende week Lazovic er weer in wat mij betreft ondanks die goals van Koef. :|
Threads: 97
Jammer dat ik nou ongeveer de enige leuke wedstrijd op vrijdag moest missen...
Maar Roda was inderdaad in de Arena al erg sterk. Heel bewegelijk, dynamisch team met goede afmakers.
En nee, het zou eens zo zijn dat die carnavalsupporters bij PSV een statement maken uit onvrede. Wat een gelul om de hele tijd daaraan te refereren, net alsof dat in andere stadions nooit gebeurt. Zelfs na zo'n oorwassing moet er in dit topic naar de wedstrijd van Ajax vorige week gerefereerd worden
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 22
Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Verder natuurlijk een schitterende oorwassing voor PSV... Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar vond het mooi te zien hoe PSV kansloos ploeterde... Schitterend om te zien hoe het publiek 'juicht' om de 1-4 en 2-4, net alsof er nog kans was... Je zag vlak na de 2-4 dat Roda nog ff aanzette, schitterend combineerde het hele veld rond en uiteindelijk eindigde bij Lamah met een slap rollertje...
@Peter: Hoe kom je aan een 6je voor Farfan? Dan moet hij de eerste 70min wel heel goed gespeeld hebben want wat ik heb gezien is dat hij geen man voorbij kwam, en als hij de bal verloor totaal geen moeite deed om die terug te winnen en maar een btje puffend en steunend over het veld heen liep... Ik vind hem de laatste tijd al niet zo bijster goed, als er nog steeds iemand is die een zak geld voor hem klaar heeft staan zou ik zeggen strik eromheen en weg ermee!
EDIT: Meeste bronnen zeggen e.d. Saeijs maar VI geeft um aan Koevermans... Ben benieuwd wat SD ermee doet...
Zeg biermans, kijk eerst even in de spiegel! Het Philips Stadion was tenminste nog voor meer dan 95% gevuld bij de 1-4 en 2-4, bij Ajakkes ging iedereen na de 0-2 naar huis. En bij de 1-4 werd nauwelijks gejuicht hoor, bij de 2-4 al wat meer al was dat ook voor sarcastisch. :roll:
Roda-aanhang kwam niet verder dan de standaard spreekkoren "Ajax-publiek" en "wij geven voetballes", maar ik vond het dan wel weer humor van ze dat ze na de 2-4 "come on PSV" zongen. :razz: :oops:
 [baby]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Depor Wrote:Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
[baby]
Ad Wim Wrote:En nee, het zou eens zo zijn dat die carnavalsupporters bij PSV een statement maken uit onvrede. Wat een gelul om de hele tijd daaraan te refereren, net alsof dat in andere stadions nooit gebeurt. Zelfs na zo'n oorwassing moet er in dit topic naar de wedstrijd van Ajax vorige week gerefereerd worden 
En Adje Wim en Depor zijn het weer eens met elkaar eens op een onzinnig punt. Een statement uit onvrede.  Gewoon huilebalkerij 1e klas!
Als iemand (Bierteam.net) de bal kaatst door te roepen dat het PSV-publiek dom met de achterstand omging, dan mag een ander (ik in dit geval) die bal toch wel even terugkaatsen als daar reden voor is? Het is gewoon idioot van een fan van een club waar ze een week eerder massaal wegliepen bij een 0-2 achterstand (Ajax in dit geval, had net zo goed VVV of FC Bal op 't Dak 7 kunnen zijn.. maar dan was het opeens geen calimero?) dat hij kritiek gaat uiten op supporters die tenminste hun club blijven steunen. In de 80e minuut klonk een "we love you PSV, we do" van de tribunes en zo hoort het.. iedere club kan een mindere dag hebben en een keer hard onderuit gaan. Juist dan moet je achter je club staan!
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
[baby]
Ad Wim Wrote:En nee, het zou eens zo zijn dat die carnavalsupporters bij PSV een statement maken uit onvrede. Wat een gelul om de hele tijd daaraan te refereren, net alsof dat in andere stadions nooit gebeurt. Zelfs na zo'n oorwassing moet er in dit topic naar de wedstrijd van Ajax vorige week gerefereerd worden 
En Adje Wim en Depor zijn het weer eens met elkaar eens op een onzinnig punt. Een statement uit onvrede. Gewoon huilebalkerij 1e klas!
Als iemand (Bierteam.net) de bal kaatst door te roepen dat het PSV-publiek dom met de achterstand omging, dan mag een ander (ik in dit geval) die bal toch wel even terugkaatsen als daar reden voor is? Het is gewoon idioot van een fan van een club waar ze een week eerder massaal wegliepen bij een 0-2 achterstand (Ajax in dit geval, had net zo goed VVV of FC Bal op 't Dak 7 kunnen zijn.. maar dan was het opeens geen calimero?) dat hij kritiek gaat uiten op supporters die tenminste hun club blijven steunen. In de 80e minuut klonk een "we love you PSV, we do" van de tribunes en zo hoort het.. iedere club kan een mindere dag hebben en een keer hard onderuit gaan. Juist dan moet je achter je club staan! [baby]
Aaaachhhh Petertje toch...jochie....pesten ze je weer? *Peter-mode* Ja maar ja maar ja maar ja maar in Amsterdam lopen ze eerder weg!
Je club heeft een ongekend pak rammel gehad...en Farfan een 6....zelfs Hiddink vind het een flapdrol....
Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
[baby]
En Adje Wim en Depor zijn het weer eens met elkaar eens op een onzinnig punt. Een statement uit onvrede. Gewoon huilebalkerij 1e klas!
Als iemand (Bierteam.net) de bal kaatst door te roepen dat het PSV-publiek dom met de achterstand omging, dan mag een ander (ik in dit geval) die bal toch wel even terugkaatsen als daar reden voor is? Het is gewoon idioot van een fan van een club waar ze een week eerder massaal wegliepen bij een 0-2 achterstand (Ajax in dit geval, had net zo goed VVV of FC Bal op 't Dak 7 kunnen zijn.. maar dan was het opeens geen calimero?) dat hij kritiek gaat uiten op supporters die tenminste hun club blijven steunen. In de 80e minuut klonk een "we love you PSV, we do" van de tribunes en zo hoort het.. iedere club kan een mindere dag hebben en een keer hard onderuit gaan. Juist dan moet je achter je club staan! [baby]
Aaaachhhh Petertje toch...jochie....pesten ze je weer? *Peter-mode* Ja maar ja maar ja maar ja maar in Amsterdam lopen ze eerder weg!
Je club heeft een ongekend pak rammel gehad...en Farfan een 6....zelfs Hiddink vind het een flapdrol....
Jammer dat je weer niet verder komt dan op de man spelen, terwijl de inhoud in je post weer ontbreekt. Discussiert een beetje lastig zo. Waar ontken ik nou bijvoorbeeld dat PSV een ongekend pak rammel heeft gehad? Waarom zou ik geen andere mening dan Hiddink mogen hebben (al vind ik Farfan dit jaar ook absoluut minder dan voorgaande jaren, dat sexschandaal, hij is zwaar aangekomen.. lijkt me met andere dingen dan voetbal bezig, PSV moet hem weer op de rit zien te krijgen)? En vind je echt van jezelf dat je mij pest? En vind je dat dan stoer, geeft het je een goed gevoel of ben je dan trots op jezelf? Als dat zo is past van mij uit alleen medelijden.
Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Van rodajc.nl:Quote:Davy de Fauw werd in de 74e minuut naar de kant gehaald nadat zijn vader, die op de tribune zat, een hart stilstand had. Hij werd ter plekke gereanimeerd en ligt momenteel in kritieke toestand in het ziekenhuis.
[baby]
Jammer dat je weer niet verder komt dan op de man spelen, terwijl de inhoud in je post weer ontbreekt. Discussiert een beetje lastig zo. Waar ontken ik nou bijvoorbeeld dat PSV een ongekend pak rammel heeft gehad? Waarom zou ik geen andere mening dan Hiddink mogen hebben (al vind ik Farfan dit jaar ook absoluut minder dan voorgaande jaren, dat sexschandaal, hij is zwaar aangekomen.. lijkt me met andere dingen dan voetbal bezig, PSV moet hem weer op de rit zien te krijgen)? En vind je echt van jezelf dat je mij pest? En vind je dat dan stoer of ben je dan trots op jezelf? 
Inhoud waar moet ik inhoudelijk op in gaan? Op het feit dat Bierteam iets over PSV supporters zegt, je meteen in de verdediging schiet door te zeggen dat Ajax supporters eerder weggaan? Alsof het PSV iedereen bleef zitten na 4 zeer magere jaren. Ik ben het met je eens dat het Ajax publiek niet het meest geweldige is, maar waar is dat het wel? (Heracles, Heerenveen, Twente en dan houd het op) Feyenoord liepen ze vorig jaar ook allemaal weg toen Ajax op 2-0 kwam...
Je loopt gewoon te huilen niets meer en niets minder.
PSV heeft een dikke winning streak gehad dus zit de tent vol.
En dat jij Farfan nog steeds zo geweldig vind snap ik helemaal niets van, ik vind het een compleet overgewaarde speler die amper tot niets meer toevoegd aan het elftal wat jullie hebben staan.
En dat pesten? Zit de middelbare school je nog dwars ofzo?
Threads: 13
Peter Wrote:Koevermans krijgt van mij het laagste punt (al scoort hij wel weer 2x).. eerste 82 minuten niks goeds gedaan.. geen verdedigers opgejaagd, geen bal vastgehouden, geen kans gecreerd, niks gewoon. Volgende week Lazovic er weer in wat mij betreft ondanks die goals van Koef. :|
Nou heeft Koevermans het ineens gedaan.  Die had zich natuurlijk helemaal kapot moeten lopen daar voorin. Die gast scoort 2x dus heeft een goede wedstrijd gespeeld. En wees blij dat Lassofiets niet speelde want die had 100% zeker met rood eraf gegaan. Zelfde geldt voor Kenneth Peres.
Ad Wim Wrote:Jammer dat ik nou ongeveer de enige leuke wedstrijd op vrijdag moest missen...
Maar Roda was inderdaad in de Arena al erg sterk. Heel bewegelijk, dynamisch team met goede afmakers.
Goede afmakers? Dat had de uitslag 2-14 geweest. Wat een kansen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Legion Wrote:Peter Wrote:Koevermans krijgt van mij het laagste punt (al scoort hij wel weer 2x).. eerste 82 minuten niks goeds gedaan.. geen verdedigers opgejaagd, geen bal vastgehouden, geen kans gecreerd, niks gewoon. Volgende week Lazovic er weer in wat mij betreft ondanks die goals van Koef. :|
Nou heeft Koevermans het ineens gedaan. Die had zich natuurlijk helemaal kapot moeten lopen daar voorin. Die gast scoort 2x dus heeft een goede wedstrijd gespeeld.
Ja daag, kan het nog kortzichtiger. Omdat van hem de eerste 80 minuten niks uitging konden de Roda verdedigers naar hartelust mee opkomen om zo steeds een man-meer situatie te creeren. De koef had wat mij betreft veel meer kunnen doen om het de verdedigers onmogelijk te maken om in te schuiven. Je kunt best 2x scoren en toch heel slecht hebben gespeeld. Hij heeft trouwens maar 1x gescoord, die andere was een frommel eigen goal van Saeijs. :p
Depor Wrote:Inhoud waar moet ik inhoudelijk op in gaan? Op het feit dat Bierteam iets over PSV supporters zegt, je meteen in de verdediging schiet door te zeggen dat Ajax supporters eerder weggaan? Alsof het PSV iedereen bleef zitten na 4 zeer magere jaren. Ik ben het met je eens dat het Ajax publiek niet het meest geweldige is, maar waar is dat het wel? (Heracles, Heerenveen, Twente en dan houd het op) Feyenoord liepen ze vorig jaar ook allemaal weg toen Ajax op 2-0 kwam...
Je loopt gewoon te huilen niets meer en niets minder.
PSV heeft een dikke winning streak gehad dus zit de tent vol.
En dat jij Farfan nog steeds zo geweldig vind snap ik helemaal niets van, ik vind het een compleet overgewaarde speler die amper tot niets meer toevoegd aan het elftal wat jullie hebben staan.
En dat pesten? Zit de middelbare school je nog dwars ofzo?
Eindelijk een argument van Depor, bel de krant! :razz: Is wel iets voor te zeggen idd dat het PSV-publiek dit nog pikt omdat het al jaren erg goed gaat, al denk ik dat het ook in de aard van de supporters zit om gewoon te blijven, itt bij Ajax, waar ze door de eigen arrogantie meteen weglopen als het minder gaat.
Maar waar post ik dat ik Farfan nog steeds zo geweldig vind? Ik vind hem vrij ruk dit seizoen, maar gisteren was hij een van de weinigen (of de enige) die haast wilde maken bij dode spel momenten toen het nog 0-1 stond, de enige die een man voorbij is gekomen, de enige die de paal nog raakte. Het was nog steeds niet veel, hij speelde zoals andere weken, maar normaal is hij daarmee een zwakke schakel gebleken, nu zeker niet. Zoals ik al zei moet PSV die jongen geestelijk weer op de rit krijgen. Minimaal 5 kilo eraf en focus op het voetbal ipv sexfeesten en verplichte vaderschapstesten in Peru en vrouwen scoren op het stratumseind.. dan komt dat spel van voorheen vanzelf weer.
En dan is het toch weer jammer dat je op de man spelend moet eindigen. Uit onderzoek is gebleken dat digitaal pesten vooral gedaan wordt door mensen die vroeg zelf gepest zijn of een minderwaardigheidscomplex hebben, dus degene die de broek past trekt hem maar lekker aan. Of wil je suggeren dat ik vroeger vast gepest ben op school, omdat ik een andere mening over voetbal heb dan jij?
Threads: 114
Peter Wrote:Uit onderzoek is gebleken dat digitaal pesten vooral gedaan wordt door mensen die vroeg zelf gepest zijn of een minderwaardigheidscomplex hebben, dus degene die de broek past trekt hem maar lekker aan. 
Klopt, ik werd altijd heel vroeg gepest. Om 7 uur ochtends al.
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Uit onderzoek is gebleken dat digitaal pesten vooral gedaan wordt door mensen die vroeg zelf gepest zijn of een minderwaardigheidscomplex hebben, dus degene die de broek past trekt hem maar lekker aan. 
Wil je erover praten? :razz:
Threads: 114
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Uit onderzoek is gebleken dat digitaal pesten vooral gedaan wordt door mensen die vroeg zelf gepest zijn of een minderwaardigheidscomplex hebben, dus degene die de broek past trekt hem maar lekker aan. 
Nee, ik ga als therapie altijd naar de hoeren. Vanmorgen nog geweest, voel me alweer een stuk beter.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 6
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Uit onderzoek is gebleken dat digitaal pesten vooral gedaan wordt door mensen die vroeg zelf gepest zijn of een minderwaardigheidscomplex hebben, dus degene die de broek past trekt hem maar lekker aan. 
Nee, ik ga als therapie altijd naar de hoeren. Vanmorgen nog geweest, voel me alweer een stuk beter.
oh.. wel een recensie op hookers.nl gegeven?
Threads: 0
Dat doet Mukkus op sheepshaggers.com....
Alleen de kansen gezien van de wedstrijd, duidelijke zaak lijkt me. Fabian refereert aan een gebrek aan inspiratie: dat is in 28 van de 34 wedstrijden het geval bij PSV. Deze mannen zijn bijna niet op te klooien voor potjes tegen Roda, NEC of Groningen. Ik ben van mening dat het SuperSunday concept in het voordeel is van PSV; alleen als de spotlights er echt opstaan willen ze harder lopen.
Als het minder ging had PSV vorig jaar nog een speler die tijdens de wedstrijd het tij kon keren, helaas is Cocu gestopt en valt dat ook weg. PSV spelers spelen vaak alleen bij PSV om zich in de kijker te spelen van veel grotere clubs.
Djabs Wrote:PSV spelers spelen vaak alleen bij PSV om zich in de kijker te spelen van veel grotere clubs.
Ik ben bang dat een groot deel van het huidige PSV zich niet in de kijker hoeft te spelen omdat PSV al het max. haalbare is. :|
|