The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Poll: Welke eruit?
You do not have permission to vote in this poll.
Korte pass
26.67%
4 26.67%
tackelen
73.33%
11 73.33%
Total 15 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Teamtraining, welke training moet eruit
manager van redspiders mailde of ik bij hun kwam ballen...hij vertelde ook hun trainingsschema, thema-week wel aardig:

Misschien voor ontwikkeling zou je ook graag willen weten hoe de trainingsschema's bij ons zijn. Dit is eigenlijk heel gunstig voor iedereen, we hebben 3 weken een algemeen teamschema waaronder (spelinzicht koppen snelheid positiespel en passes ed) na deze 3 weken is er een thema week dat houdt in dat in die week 1 skill de hele week wordt getraint en je er 2-3 skillpunten in kan stijgen, dit zijn de skills die iedereen nodig heeft en waar we op dat moment wel een boost van kunnen krijgen in teambelang.

Al met al heeft dit de nummer 1 spits qua skills (Lukas Plovie) en nummer 1 MC (Kenneth Raeskin).Beide afkomstig van onze jeugdopleiding zeg maar.
Reply
ik heb ook meer aan een koptraining!

en positiespel dat kan voor mij ook wel. Dribbelen wil ik tot 12 max 15 trainen.
Mijn stamina kan ook nog wel wat gebruiken
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
M1GGY Wrote:ik heb ook meer aan een koptraining!

en positiespel dat kan voor mij ook wel. Dribbelen wil ik tot 12 max 15 trainen.
Mijn stamina kan ook nog wel wat gebruiken

gaat om het team, niet om de "ik".
Wat kooltje zegt, klinkt ook wel aardig.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ach je weet wat ik bedoel...

het begint natuurlijk bij een enkeling, en dan zijn er meerdere die hetzelfde willen. Dan kan je daarmee rekening houden he.

Wat wij bij Elite deden is op het forum een draadje maken voor elke linie: Defs, Vleugeldefs, MCs, MR,ML, vleugelspitsen en spitsen... of meer gegroepeerd hoe je dat wil.
De spelers maakten dan individueel een lijstje met voor hun belangrijkste skills.

bijv Spitsen:
spelers1 1. scoren 2. sh.pas 3. pos
speler2 1. scoren 2. game vis 3. heading

daaruit bleek dan de vraag naar teamtraining.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
die draadjes hebben wij ook Mig :p
verdediging, middenveld en aanval kiezen allen 2 TT's, keepers 1

@Adder: die thema weken lijken mij juist helemaal niks. Leuk als je 6 dagen in de week scoren kan trainen, maar dat houdt dus voor een spits in dat ie tijdens een voor hem gunstige TT fitness moet trainen. Nu kun je dat tijdens een niet interessante training doen.
Reply
T00L Wrote:die draadjes hebben wij ook Mig :p
verdediging, middenveld en aanval kiezen allen 2 TT's, keepers 1

@Adder: die thema weken lijken mij juist helemaal niks. Leuk als je 6 dagen in de week scoren kan trainen, maar dat houdt dus voor een spits in dat ie tijdens een voor hem gunstige TT fitness moet trainen. Nu kun je dat tijdens een niet interessante training doen.

dat van verdediging, mid en aanval deden we.
Maar wil ik evt . wel weer invoeren, als daar meer voorstanders voor zijn.

Nu had ik besloten tot 2x tech, 2x kort, 1x pos en de verdedigers mochten 1dag kiezen ,omdat tackling bij hun op max. stond.
Maar aangezien tackling, korte pass en techniek redelijk zijn bij getrokken, wil ik wel weer groepen doen.
Alleen moeten we (aanvallers, mids) een beetje rekening houden met vleugel, want die pissen naast de pot.
Dus, we kunnen gaan discussieren in de div. topics.
Aankomende Ma, Di en Wo ben ik in Euro Disney, dus dan gebeurt er niets. Ik zal Zo avond een opstelling er op zetten voor de beker. Mocht het fitness verhaal niet lekker gaan, dan kan Tool Di avond of Wo nog ingrijpen.( als hij dat wilt)
Winnen is niet alles,
Reply
denk idd dat dat inmiddels wel weer kan. We hebben een hele tijd een soort teamtraining gedaan maar inmiddels beginnen short passes en technique wel aardig hoog te worden en kunnen we misschien wat gerichter gaan trainer.

Themaweken lijken me idd niks aangezien je dan teveel fitness tussendoor moet trainen op zoals tool zegt gunstige dagen.
Reply
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Korte pass. Deze wil ik graag trainen tot 20, maar als inderdaad meerdere mensen al aan een max zitten, begrijp ik dat dit niet handig is.
The great old Ludwig von...
Reply
wil ik ook gitter. nog 1,5 week en ik heb hem op 20..hoop dat dat nog even mag.
is er ergenss nog een site waar staat hoe belangrijk iets was. meen me iets te herinneren met 0.5 sh pas, 0,45 posi....
iemand die site voor me?
zal sowieso een keuze moten gaan maken tussen tackelen en techniek/dribbelen...zeg het maar coach? dus ik bedoel aanvallend verbeteren of verdedigend?
Reply
kooltje Wrote:wil ik ook gitter. nog 1,5 week en ik heb hem op 20..hoop dat dat nog even mag.
is er ergenss nog een site waar staat hoe belangrijk iets was. meen me iets te herinneren met 0.5 sh pas, 0,45 posi....
iemand die site voor me?
zal sowieso een keuze moten gaan maken tussen tackelen en techniek/dribbelen...zeg het maar coach? dus ik bedoel aanvallend verbeteren of verdedigend?

de mids mogen ff lekker gaan discussiëren in hun eigen topic. Alles is wel zo'n beetje opgetrokken bij iedereen. Hou alleen een beetje rekening met de vleugels, daar die niet 1 of 2 tt's zlf kunnen bepalen.
Winnen is niet alles,
Reply
Wil nog graag een argument voor koppen geven. Als je naar de speler statistieken kijkt, dan zie je dat er in wedstrijd het vaakst gepasst of een bal geintercept wordt. Maar dat het aantal kopduels niet onder doet voor het aantal tackles en dribbels in een wedstrijd. Waarom leggen we dan wel zo veel nadruk op deze 2 en niet op koppen.

Onze 2 belangrijkste wedstrijden:
Tegen TRL
Tackles: 25
Dribbels: 24
Kopduels: 52

Tegen YBA:
Tackles: 55
Dribbels: 64
Kopduels: 36
Reply

Forum Jump: