The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Excelsior - PSV
#31
mindlight Wrote:
Peter Wrote:
mindlight Wrote:Mwa ik vond het ook niet echt een strafschop hoor voor Lazovic, hij gebruikte zelf ook zijn armen wel redelijk.
Doet er verder weinig toe, PSV gewoon verdiend gewonnen, al vond ook ik de uitslag misschien ietwat geflatteerd.

PSV supporters waren weer gezellig aanwezig trouwens, klasse! En Gomes is een held, die ook nog humor heeft Big Grin

"Excelsior bedankt, Excelsior bedankt, Excelsior, Excelsior, Excelsior bedankt!" Mooi om te zien hoe 2 supportersgroepen vrienden kunnen worden ipv dat eeuwige haatdragende gedrag tussen thuispubliek en uitvak. Viel me trouwens sowieso op dat het uitvak de hele 2e helft (1e helft maar stukjes gezien) aan het zingen was.. je hoort Feyenoord- en Ajax-supporters altijd wel mekkeren dat PSV famous for not travelling is, maar de supporters die gaan zingen ook meteen veel, itt tot de Feyenoord en Ajax uitsupporters die ik in Eindhoven altijd alleen bij de aftrap en bij goals hoor zingen. Confused

Wat Gomes betreft doel je wrs op het opspringen voor de aftrap of dat moment in de 2e helft dat hij na een weergaloze redding een corner probeerde te voorkomen wat net niet lukte waardoor hij zelf moest glimlachen? :p

Dat was inderdaad mooi, net als het liedje wat onze tribune aangaf, en jullie vak afmaakte (vooral tijdens de eerste helft). En ik ben het met je eens, dit is een leuke afwisseling op dat gehaat altijd.
De sfeer in het uitvak is het beste wat ik bij Excelsior tot nu toe gezien heb, misschien dat Twente in de buurt komt, maar het zag er gaaf uit.

Gomes kwam de tweede helft richting ons vak lopen, dus toen hij begon op te springen richting lat begonnen wij te zingen. (hey hey hey hey), gevolgd door het Gomes liedje. Gomes begon te klapppen en kon er wel om lachen. Tijdens de tweede helft zongen we nog eens richting Gomes, en terwijl het spel gewoon liep begon hij weer te zwaaien en klappen Big Grin.

PSV kwam vrij snel op 0-3 natuurlijk, en Gomes bood zijn excuses aan na jullie derde goal Big Grin. Volgens mij wist hij zelf ook niet goed wat hem overkwam dat hij niet uitgescholden maar toegezongen werd door het publiek van de tegenpartij.

Dit is inderdaad een keer wat anders. Ook mooi dat Gomes het waardeert.
Chapeau voor de supporters!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#32
Wat trouwens ook gaaf was, was dat van Dieren en Steur mee stonden te zingen op de Zuid tribune, ondanks het resultaat was het echt een mooie voetbalavond.
Reply
#33
'Compliment voor jeugdopleiding van PSV'

PSV eindigde de wedstrijd tegen Excelsior met vijf zelfopgeleidde spelers in het veld, Marcellis, Aissati, Bakkal, Afellay en Zeefuik. Het NRC Handelsblad besteedt vandaag uitgebreid aandacht aan dit feit. 'Een bijzonder moment, want was PSV niet de club die vooral koopt?'

Marcellis: „Het is wel mooi dat er zoveel jeugdspelers in het veld stonden. Dat geeft toch aan dat de opleiding van de club nog niet zo slecht is.” En Aissati: „Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan, maar nu je het zo zegt was het wel een fantastisch moment voor ons. Dit is een compliment aan onze opleiding.”
Reply
#34
Peter Wrote:'Compliment voor jeugdopleiding van PSV'

PSV eindigde de wedstrijd tegen Excelsior met vijf zelfopgeleidde spelers in het veld, Marcellis, Aissati, Bakkal, Afellay en Zeefuik. Het NRC Handelsblad besteedt vandaag uitgebreid aandacht aan dit feit. 'Een bijzonder moment, want was PSV niet de club die vooral koopt?'

Marcellis: „Het is wel mooi dat er zoveel jeugdspelers in het veld stonden. Dat geeft toch aan dat de opleiding van de club nog niet zo slecht is.” En Aissati: „Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan, maar nu je het zo zegt was het wel een fantastisch moment voor ons. Dit is een compliment aan onze opleiding.”

Kan dit niet in het gloryhunt-topic?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:'Compliment voor jeugdopleiding van PSV'

PSV eindigde de wedstrijd tegen Excelsior met vijf zelfopgeleidde spelers in het veld, Marcellis, Aissati, Bakkal, Afellay en Zeefuik. Het NRC Handelsblad besteedt vandaag uitgebreid aandacht aan dit feit. 'Een bijzonder moment, want was PSV niet de club die vooral koopt?'

Marcellis: „Het is wel mooi dat er zoveel jeugdspelers in het veld stonden. Dat geeft toch aan dat de opleiding van de club nog niet zo slecht is.” En Aissati: „Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan, maar nu je het zo zegt was het wel een fantastisch moment voor ons. Dit is een compliment aan onze opleiding.”

Kan dit niet in het gloryhunt-topic?

Wat is hier gloryhunt aan? :p 5 talenten opleiden vind ik net zo knap als 5 talenten uit een ver land binnenhalen.
Reply
#36
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:'Compliment voor jeugdopleiding van PSV'

PSV eindigde de wedstrijd tegen Excelsior met vijf zelfopgeleidde spelers in het veld, Marcellis, Aissati, Bakkal, Afellay en Zeefuik. Het NRC Handelsblad besteedt vandaag uitgebreid aandacht aan dit feit. 'Een bijzonder moment, want was PSV niet de club die vooral koopt?'

Marcellis: „Het is wel mooi dat er zoveel jeugdspelers in het veld stonden. Dat geeft toch aan dat de opleiding van de club nog niet zo slecht is.” En Aissati: „Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan, maar nu je het zo zegt was het wel een fantastisch moment voor ons. Dit is een compliment aan onze opleiding.”

Kan dit niet in het gloryhunt-topic?

Wat is hier gloryhunt aan? :p 5 talenten opleiden vind ik net zo knap als 5 talenten uit een ver land binnenhalen.

ik blijf erbij: heeft weinig met opleiden te maken. anders dan vroeger komen de beste landelijke talenten niet alleen meer bij ajakkes en feyenoord, maar ook bij psvee, twente en heerenveen terecht. het is logisch dat ze daar dan ook doorbreken.

hoewel ik het nog maar moet zien of die zeefuik en aissati het gaan maken (en of applevlaai langer dan 3 wedstrijden heel blijft.)
Reply


Forum Jump: