The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

punten ronde 28
Ik heb 2 keer PSV eruit gehaald (no difference, want spelers die daar wel stonden hebben niks gehaald) en ik heb 1 keer AZ genomen, omdat Fey 100 geblesseerden had (wrs nu niet). Met oog op stakingen slechts 1 AZ-er ipv de beoogde 2!
Nu zou ik mss wel voor fey zijn gegaan.... of niet. Het is gewoon vervalsing.

Ze verzinnen zelf weer regels die nergens opslaan. Dat irriteert me nog het meest.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Je hebt je ajacieden eruit gehaald zeg je... Die wedstrijd gaat nu toch nog steeds niet meetellen in deze ronde aangezien deze niet op dinsdag of woensdag wordt ingehaald... Dan heb jij toch nog steeds 'voordeel' van het feit dat je rekening hebt gehouden met die staking tov de mensen die hun Ajax/PSV-spelers hebben laten staan...

Het gaat me ook niet om het voordeel dat IK er per se uithaal, het gaat erom dat het niet consequent is van SD. En dus oneerlijk...
The great old Ludwig von...
Reply
Ekslem Wrote:Zitten ze hier niet vlakbij de Arena? Dan zal ik eens langsgaan Icon_twisted

binnenstad zitten ze vlakbij de dam, is wel een stukkie lopen hoor Wink
Reply
het is een beslissing. dan heb je weer voor en tegenstanders. het is zo'n rare situatie dat ik het onzin vind om te stellen dat ze niet consequent zijn of hun eigen regels aan hun laats lappen. voor het handelen van die kutpolitie zijn geen regels te maken.

ik vind het al heel wat dat ze een beslissing genomen hebben en ik vind het ook niet zo'n gekke. anders zouden ze vvv-twente weer moeten laten vallen.

ik had mijn team niet aangepast en ik heb 1 heel punt behaald, oftewel, ik heb geen enkel belang bij welke beslissing dan ook.
Reply
De beste beslissing Undecided Tuurlijk....

Helaas zijn maatregelen door de politie onmogelijk van te voren in te calculeren. In overleg met de betrokken partijen bij competitiemanager hebben wij een oplossing gezocht die aansluit bij zoveel mogelijk van de bijna 28.000 users.

De beslissingen over het afgelasten van de wedstrijden VVV – Fc Twente, Az – Feyenoord en Psv – Ajax zijn helaas voor een deel definitief genomen na het sluiten van de database op vrijdag. We hebben meerdere opties overwogen en hebben de beste gekozen.

Een dubbele ronde is niet reëel. We zouden in dit geval vandaag een aankondiging moeten doen dat de database morgen al sluit. Het is onmogelijk alle users in zo’n korte tijd op de hoogte te brengen van deze wijzigingen. Het overgrote gedeelte van onze spelers bezoekt onze site pas vanaf donderdag. De database zou dan al gesloten zijn en het team van de vorige speelronde zou actief zijn.

Het schrappen van de twee midweekse wedstrijden zou betekenen dat deze wedstrijden niet in ons spel opgenomen zouden zijn. Dit is voor ons spel geen goede zaak.

De genomen maatregel heeft als minpunt dat users minder tijd hebben om te sleutelen aan zijn of haar team. Gezien het feit dat elke maatregel negatieve effecten heeft zien wij deze als minst problematisch.

Wij begrijpen dat wijzigingen in het speelschema erg vervelend zijn voor onze spelers. Helaas is het dit seizoen ook niet de eerste keer. We kunnen enkel proberen zoveel mogelijk van onze users tegemoet te komen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
of het de beste beslissing is heb ik nog niet voldoende nagedacht, maar ik vind het wel een goed gemotiveerde beslissing.
Reply
oke, heb ook die mail gehad en heb ff terug gemaild, het maakt me feitelijk geen hol uit, daar ik nog 2 spelers heb, maar ben bnieuwd in hoeverre ze mijn zuurpruim mailtjes blijven beantwoorden Smile
Geachte Heer,

Helaas zijn maatregelen door de politie onmogelijk van te voren in te calculeren. In overleg met de betrokken partijen bij competitiemanager hebben wij een oplossing gezocht die aansluit bij zoveel mogelijk van de bijna 28.000 users.

Totaal mee oneens: Het was vrijdag al duidelijk dat er waarschijnlijk stakingen zouden zijn. Als je dan zelf t risico wilt lopen om toch spelers van deze teams op te stellen, is dat prima, maar moet je wle de comsequenties hiervan voor je eigen rekening nemen. En wie zijn betrokkene partijen bij competitiemanager? Dat zijn oa de deelnemers volgens mij. Ik heb niets gehoord.
Het is gewoon een wijziging van de regels! Dat je geen dubbele ronde wilt invoeren vanwege het feit dat het gros van de deelnemers van donderdag inlogt (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt), kan ik nog enigszins begrijpen, maar gewoon wedstrijden die nu later gespeeld worden meetellen, slaat echt als een……. Schrappen is dan de enige juiste keuze.

De beslissingen over het afgelasten van de wedstrijden VVV – Fc Twente, Az – Feyenoord en Psv – Ajax zijn helaas voor een deel definitief genomen na het sluiten van de database op vrijdag. We hebben meerdere opties overwogen en hebben de beste gekozen.
En voor een groot deel nl, de bekendmaking van de mogelijke staking, voor het sluiten van de database.
De beste optie gekozen???? Dat zou zijn schrappen van de wedstrijden. Niet ineens latere wedstrijden wel mee laten tellen. Wat had je gedaan als de wedstrijden donderdag en vrijdag ingehaald zouden worden??????

Een dubbele ronde is niet reëel. We zouden in dit geval vandaag een aankondiging moeten doen dat de database morgen al sluit. Het is onmogelijk alle users in zo’n korte tijd op de hoogte te brengen van deze wijzigingen. Het overgrote gedeelte van onze spelers bezoekt onze site pas vanaf donderdag. De database zou dan al gesloten zijn en het team van de vorige speelronde zou actief zijn.
Je zou ook een mailtje naar je bestand eruit kunnen gooien. Maar a la, geen dubbele ronde is fair, echter ze zomaar meetellen….

Het schrappen van de twee midweekse wedstrijden zou betekenen dat deze wedstrijden niet in ons spel opgenomen zouden zijn. Dit is voor ons spel geen goede zaak.
Nee, dit is een goede zaak! Het is in geen geval een goede zaak, maar dit is gewoon een wijziging van de regels, tijdens een competitieronde.

De genomen maatregel heeft als minpunt dat users minder tijd hebben om te sleutelen aan zijn of haar team. Gezien het feit dat elke maatregel negatieve effecten heeft zien wij deze als minst problematisch.
Dat is ook niet zo problematisch, bovengenoemde argumenten zijn veel problematischer.

Wij begrijpen dat wijzigingen in het speelschema erg vervelend zijn voor onze spelers. Helaas is het dit seizoen ook niet de eerste keer. We kunnen enkel proberen zoveel mogelijk van onze users tegemoet te komen.
Dan zou je voor de gein eens een poll moeten houden op jullie site hoe jullie users over deze maatregel denken. Zo kom je ze imo niet tegemoet.

Mvg,

Sportdreams
Reply
Zijn ze nou helemaal gek geworden daar???? SCHANDE!!!!

Heeft die Spijkerman die vergulde nachtlamp nog ergens?? Icon_evil
Make tea, not war
Reply
Waar maaaaaaaken jullie je druk over? :crazy:

Sloebers... [-(
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Riekki Wrote:Zijn ze nou helemaal gek geworden daar???? SCHANDE!!!!

Heeft die Spijkerman die vergulde nachtlamp nog ergens?? Icon_evil

nachtspiegel bedoel je?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gewoon de beste oplossing dit...... kan mij in alle punten van SD prima vinden....
Wie dit leest is gek
Reply
meen je dat nou echt?
Begrijpe me niet verkeerd, heb zelf nog 2 spelers te gaan, dus het is voor mij niet ongunstig, maar het is toch gewoon zo krom als wat?!
Of ben ik nou gewoon achterlijk
Reply
Gaat PSV - Ajax met terugwerkende kracht ook nog meetellen dan ? Dan zou ik het wel een consequente beslissing vinden. Nu tel je 2 afgelaste wedstrijden wel mee en 1 niet . (Ik heb gewoon 2 PSV-ers in m'n team.)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Gaat PSV - Ajax met terugwerkende kracht ook nog meetellen dan ? Dan zou ik het wel een consequente beslissing vinden. Nu tel je 2 afgelaste wedstrijden wel mee en 1 niet . (Ik heb gewoon 2 PSV-ers in m'n team.)

Lijkt mij ook! ik heb dan 2 ajacieden in m'n team staan die dus geen punten op gaan leveren. Maar mensen die 2x twente hebben krijgen het geluk dat die punten wel meetellen. Tis een beetje scheef allemaal....
Reply
THE SHUFFLE Wrote:
de nieuwe Wrote:Gaat PSV - Ajax met terugwerkende kracht ook nog meetellen dan ? Dan zou ik het wel een consequente beslissing vinden. Nu tel je 2 afgelaste wedstrijden wel mee en 1 niet . (Ik heb gewoon 2 PSV-ers in m'n team.)

Lijkt mij ook! ik heb dan 2 ajacieden in m'n team staan die dus geen punten op gaan leveren. Maar mensen die 2x twente hebben krijgen het geluk dat die punten wel meetellen. Tis een beetje scheef allemaal....

Denk het niet. Dat kan die poepdatabase van SD natuurlijk niet aan. Ik ben mijn 40M voor Lazovic en Gomes ook gewoon kwijt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
STEL:

Manager 1 heeft Jason Oost of N'Kufo of Makaay of Dembele als cappie, desbetreffende speler scoort 2x en haalt dus 9x2=18 punten
Manager 2 heeft KJ Huntelaar of Lazovic als cappie. 1 van 2-en scoort 2x en haalt dus 9x2=18 punten

Manager 1 vindt het maar al te prachtig en Manager 2 baalt als een stekker omdat PSV-AJAX pas op 19 maart wordt ingehaald en dus niet meetelt.

Je zal maar manager 2 zijn die in het eindklassement 2e wordt met 17 punten achterstand op Manager 1...........

Sowieso vindt ik dat beide wedstrijden niet meer mee mogen tellen, ze zouden alleen mogen meetellen als PSV-AJAX OOK meetelt, dan is het pas weer gelijk getrokken.

PS. ik heb Huntelaar, Heitinga, Hersi en Cziommer.
Reply
THE SHUFFLE Wrote:STEL:

Manager 1 heeft Jason Oost of N'Kufo of Makaay of Dembele als cappie, desbetreffende speler scoort 2x en haalt dus 9x2=18 punten
Manager 2 heeft KJ Huntelaar of Lazovic als cappie. 1 van 2-en scoort 2x en haalt dus 9x2=18 punten

Manager 1 vindt het maar al te prachtig en Manager 2 baalt als een stekker omdat PSV-AJAX pas op 19 maart wordt ingehaald en dus niet meetelt.

Je zal maar manager 2 zijn die in het eindklassement 2e wordt met 17 punten achterstand op Manager 1...........

Sowieso vindt ik dat beide wedstrijden niet meer mee mogen tellen, ze zouden alleen mogen meetellen als PSV-AJAX OOK meetelt, dan is het pas weer gelijk getrokken.

PS. ik heb Huntelaar, Heitinga, Hersi en Cziommer.
Voor Huntelaar en Heitinga haal je zowiezo geen punten tegen PSV :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:Voor Huntelaar en Heitinga haal je zowiezo geen punten tegen PSV :8:

dan praten we 19 maart wel weer ff.. Undecided
Reply
ik voorspel zelfs dat ajax op 19 maart weer naast psv staat, een mooier verjaardagkado ken je haast niet bedenken (ajax opgericht op 18 maart 1900)

:-" :-" :-" :-" :-"
Reply
Daar kom ik dan graag op terug , ja !
Reply
EDIT: op doelsaldo 1e natuurlijk! Undecided
Reply
THE SHUFFLE Wrote:doelsaldo
Ach, PSV speelt de laatste ronde weer tegen Vitesse, dus dat komt wel goed ! \Big Grin/
Reply
de nieuwe Wrote:
THE SHUFFLE Wrote:doelsaldo
Ach, PSV speelt de laatste ronde weer tegen Vitesse, dus dat komt wel goed ! \Big Grin/

Ja dit maal uit tegen Vitesse, en Ajax speel thuis tegen Heracles... =; =; :-"
Reply
Niet om het een of ander, maar had Nkufo een assist? Ik heb er namelijk 5x2 punten voor gekregen. Volgens VI en eredivisie.nl had alleen Heubach een assist.
Reply
Hij had inderdaad een assist
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Terecht beslissing natuurlijk van SD om het zo op te lossen...HULDE =D>
Make tea, not war
Reply
echt hilarisch. Het hoofdargument van SD de vorige keer was dat volgens hun statistieken de meeste spelers pas donderdag hun team aanpassen en dat t daarom oneerlijk zou zijn om die wedstrijden van dinsdag en woensdag mee te laten tellen bij de volgende ronde.
En nu pakken ze PSV-Ajax toch maar wel ff mee.
Reply
THE SHUFFLE Wrote:ik voorspel zelfs dat ajax op 19 maart weer naast psv staat, een mooier verjaardagkado ken je haast niet bedenken (ajax opgericht op 18 maart 1900)

:-" :-" :-" :-" :-"

THE SHUFFLE Wrote:dan praten we 19 maart wel weer ff.. Undecided
I'm waiting......
Reply

Forum Jump: