The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Perez
Berend Botje Wrote:Fijn te lezen dat je me weer eens niet begrijpt (of niet wilt begrijpen?).

jij begrijpt kennelijk niet dat ik zeuren over het woord keihard in de uitdrukking 'keihard straffen' vreemd vind overkomen als je gelijktijdig het woord 'normen' in de uitdrukking 'normen van de wet' zo rigide hanteert.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Fijn te lezen dat je me weer eens niet begrijpt (of niet wilt begrijpen?).

jij begrijpt kennelijk niet dat ik zeuren over het woord keihard in de uitdrukking 'keihard straffen' vreemd vind overkomen als je gelijktijdig het woord 'normen' in de uitdrukking 'normen van de wet' zo rigide hanteert.

Ok, ik zal tegen beter weten in het proberen uit te leggen. Er wordt tegenwoordig heel snel en vaak geroepen dat er door de overheid zaken ´keihard´ moeten worden aangepakt of bestraft. Ik heb het niet over de manier waarop jij je zoontje tot de orde roept. Nu heeft de overheid volgens de wet regels om dingen aan te pakken, en die kunnen ze uitvoeren, of niet, maar ´keihard´ uitvoeren is onzin. De mensen die deze terminologie bezigen lijken dus stoer en daadkrachtig, maar het blijft een loze kreet. Wat wil je dan? Dat de politie bij het arresteren van een verdachte niet zegt: ´Je bent erbij!´, maar ´ Je bent er bij, gemene man! ´?
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:Perez accepteert 'onevenredig hoge'straf

1/12/2006 17:26

'De straf die de KNVB mij heeft opgelegd, aanvaard ik', aldus Kenneth Perez. De Deense Ajacied accepteert met tegenzin het schikkingsvoorstel van vijf duels schorsing.
'In de eerste plaats uit respect voor de mensen die ik met mijn opmerking heb gekwetst', legt Perez op de website van Ajax uit waarom hij het voorstel heeft geaccepteerd. 'Bovendien wil ik in het belang van mijn gezin, mijn club en mijn teamgenoten een streep zetten onder deze zaak.'

Perez acht de strafmaat te zwaar. De Deense aanvaller achtte het toch raadzaam zich neer te leggen bij de schorsing van vijf duels en een boete van 12.500 euro. 'De rede geeft mij in dat acceptatie van de straf de beste manier is om een einde te maken aan de publieke discussie die in mijn ogen mede heeft geleid tot een straf die ik in mijn hart als onevenredig hoog ervaar.'

De straf is conform de nieuwe richtlijnen van de FIFA, die met hogere straffen de strijd tegen racisme en discriminatie aangaat. Perez hing een flinke straf boven het hoofd omdat hij in de wedstrijd tegen FC Twente discriminerende woorden had uitgesproken richting assistent-scheidsrechter Nicky Siebert.

'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik absoluut geen racist ben, maar, in de hitte van het moment, onbedoeld een discriminerende opmerking als scheldwoord heb gebruikt', aldus Perez die al eerder zijn spijt had betuigd voor zijn gedrag.
De actie was vreselijk, maar ik vind dit een goed verhaal. Hopelijk is hiermee de kous af, maar dat zal wel niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die tekst komt natuurlijk niet van Perez zelf maar van 1 van de juristen daar, maar wel goede tekst. 5 wedstrijdjes zitten en nergens meer over praten. Meteen duidelijk voorbeeld voor alle andere eredivisiespelers dat dergelijk taalgebruik toch echt niet kan.
Reply
Berend Botje Wrote:Wil iedereen aub nu eens ophouden met ´keihard aanpakken´ of ´keihard straffen´ of`´keihard zus` te zeggen en schrijven? Het lijkt stoer, maar het slaat nergens op, het zijn loze kreten. Zaken dienen aangepakt of bestraft te worden volgens de normen van de wet, wat heeft dat met ´keihard´ te maken?

Dan moet ie maar door een elftal breedgeschouderde negers keihard in het reet geneukt worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Terechte straf en nu doortrekken die lijn van verbaal geweld en om op het veld. Eens kijken hoe lang de knvb dit volhoudt.
Reply
Quote:Perez accepteert 'onevenredig hoge'straf

1/12/2006 17:26

'De straf die de KNVB mij heeft opgelegd, aanvaard ik', aldus Kenneth Perez. De Deense Ajacied accepteert met tegenzin het schikkingsvoorstel van vijf duels schorsing.
'In de eerste plaats uit respect voor de mensen die ik met mijn opmerking heb gekwetst', legt Perez op de website van Ajax uit waarom hij het voorstel heeft geaccepteerd. 'Bovendien wil ik in het belang van mijn gezin, mijn club en mijn teamgenoten een streep zetten onder deze zaak.'

Perez acht de strafmaat te zwaar. De Deense aanvaller achtte het toch raadzaam zich neer te leggen bij de schorsing van vijf duels en een boete van 12.500 euro. 'De rede geeft mij in dat acceptatie van de straf de beste manier is om een einde te maken aan de publieke discussie die in mijn ogen mede heeft geleid tot een straf die ik in mijn hart als onevenredig hoog ervaar.'

De straf is conform de nieuwe richtlijnen van de FIFA, die met hogere straffen de strijd tegen racisme en discriminatie aangaat. Perez hing een flinke straf boven het hoofd omdat hij in de wedstrijd tegen FC Twente discriminerende woorden had uitgesproken richting assistent-scheidsrechter Nicky Siebert.

'Ik wil nogmaals benadrukken dat ik absoluut geen racist ben, maar, in de hitte van het moment, onbedoeld een discriminerende opmerking als scheldwoord heb gebruikt', aldus Perez die al eerder zijn spijt had betuigd voor zijn gedrag.

goed verhaal. respect! Notworthy
Reply
Hoef Wrote:verbaal geweld en om op het veld.

aha, hier wordt de definitie, ik vermoed bewust, een beetje uitgebreid. :razz:
Reply
Klopt, ook al bedoel ik op en om het veld :wink: .
Reply
Perez stond laatst op de WC, komt er ineens een hele grote neger achter hem staan en die zegt tegen hem: als je niet binnen nu en 5seconden 2 nederlandse bands op noemt dan naai ik je in je reet. Perez: Blof, Doe Maar...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Blof?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Blof?

Bij een neger klinkt dat als bluf, dus niet zo moeilijk doen.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Waarom denken jullie toch allemaal dat grote negers homo zijn?
May The Schwartz Be With You
Reply

Forum Jump: