10-02-2007, 10:43 PM
2-0 vd Bergh
A.S.V. Apeldoornse Boys
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
RKC-Heracles
|
10-02-2007, 10:44 PM
Kleine Jan Wrote:Waarom speelt Ricky niet? Had hem maar laten staan dan. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
10-02-2007, 10:48 PM
kuiper Wrote:Kleine Jan Wrote:Waarom speelt Ricky niet? vertonghen was goedkoper
Wie dit leest is gek
10-02-2007, 10:50 PM
Ad Wim Wrote:2-0
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
10-02-2007, 10:56 PM
Hè hè,
eindelijk weer eens een overwinning voor de Waalwijkers op het moment dat ik er ook 2 ervan in mijn team heb (oa Tree's tip). Als geboren Waalwijker heb ik wel vaker RKC'ers in mijn team, maar punten halen deden ze dit seizoen niet of nauwelijks voor me. Als het na carnaval maar niet weer inzakt.
10-02-2007, 10:57 PM
Ik ben ook zeer content met Koenders en Vertonghen. En ook nog eens 10 euro op gezet bij Unibet :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
11-02-2007, 02:19 AM
Ad Wim Wrote:Heracles al 4x geel in een half uur :| Die Vink liet werkelijk waar NIETS toe. Niet subjectief, want als een Heraclied ging liggen kregen we de vrije trap ook meteen mee (behalve dan op het moment dat Biseswar er door leek te zijn en met een kick box actie op de grond werd gegooid, dat werd natuurlijk over het hoofd gezien door monsieur Vink). Hij vergat bovendien RKC'ers kaarten te geven. Die rode kaart van Wuytens, normaal ben ik de rust zelve maar ik ontplofte. Verder veel frustratie en ik heb de grootste moeite om mij nu in te houden. Ik log dus maar snel weer uit :letitallout: Oja, wat zit in Waalwijk een *ik houd me in* publiek zeg. Des te trotser om een Heraclied te zijn!
11-02-2007, 10:14 AM
D'r an met de lippe Wrote:Ad Wim Wrote:Heracles al 4x geel in een half uur :|
Oh, my god, we bought Kenny!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|