14-11-2007, 11:42 PM
Nee, Alves neemt 30 december afscheid van Heerenveen met een loepzuivere hattrick tegen Feyenoord.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
"Het Afonso A.-topic"
|
14-11-2007, 11:42 PM
Nee, Alves neemt 30 december afscheid van Heerenveen met een loepzuivere hattrick tegen Feyenoord.
15-11-2007, 11:01 AM
Peter Wrote:Nee, Alves neemt 30 december afscheid van Heerenveen met een loepzuivere hattrick tegen Feyenoord. = pleonasme. Of het is wel een hattrick, of het is er geen. Toch, waf? :wink:
15-11-2007, 11:19 AM
Flixieluv Wrote:Peter Wrote:Nee, Alves neemt 30 december afscheid van Heerenveen met een loepzuivere hattrick tegen Feyenoord. tegenwoordig mag je het al een hattrick noemen als iemand 3x in een seizoen scoort. des te eerder is er sprake van een pleonasme. ik neem alleen mijn hoed af voor 3 goals achtereen en zonder onderbreking in een helft. de rest is geen hoedentruc.
15-11-2007, 01:40 PM
Je hebt nog een 'perfect hattrick':
3x achtereen in 1 helft, waarbij elke goal anders gemaakt wordt: linkerbeen, rechterbeen en met het hoofd. De rest is flauwekul, inderdaad.
Oh, my god, we bought Kenny!
15-11-2007, 01:47 PM
waf Wrote:ik neem alleen mijn hoed af voor 3 goals achtereen en zonder onderbreking in een helft. Ook indien het pienanties betreft? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
15-11-2007, 02:36 PM
Treesong Wrote:waf Wrote:ik neem alleen mijn hoed af voor 3 goals achtereen en zonder onderbreking in een helft. Wel als het een Nederlander betreft. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
06-04-2008, 03:58 PM
Hij heeft er twee inliggen tegen Manchester!! Staan 2-1 voor
We can't, can not get, we can not get enough!!
06-04-2008, 08:34 PM
:lol: Grappig, wou de topic net vullen met een respectbetuiging (na 'm eerst weken te hebben afgebrand, weet 't). Toch klasse van 'm. Bij deze:
:wink: |
« Next Oldest | Next Newest »
|