The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - PSV
#31
Dat lijkt me geen goed plan Amor Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#32
Amor Fati Wrote:Ajax volgend seizoen om de 9e plek. :wink:

Tsja why not? Dan is Suarez weg en hij is er mi dit seizoen in zn eentje verantwoordelijk voor dat Ajax nog op een 3e plek staat. Ben benieuwd of Ajax waardige vervangers in huis kan halen. 9e is mss wat overdreven, maar kampioen zie ik ze voorlopig niet worden.
Reply
#33
Dan is Cvitanich klaar om zijn plek over te nemen, dan breekt er meer eigen jeugd door, staan Siem de Jong, jam Arie vd eijden en Anita straks in de basis, 2 versterkingen met het geld van Luis en komt er weer een 94/95 periode.
The great old Ludwig von...
Reply
#34
gittermaster Wrote:jam Arie vd eijden

Wie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
gittermaster Wrote:Dan is Cvitanich klaar om zijn plek over te nemen, dan breekt er meer eigen jeugd door, staan Siem de Jong, jam Arie vd eijden en Anita straks in de basis, 2 versterkingen met het geld van Luis en komt er weer een 94/95 periode.

Ik hoop t voor je. Wink Zie echter (helaas) AZ (al zullen die aardig leeggekocht gaan worden), Twente en Heerenveen komend seizoen gewoon weer eerder kampioen worden dan Ajax en PSV (want bij ons ist gebrek aan kwaliteit natuurlijk net zo schrijnend als bij jullie, zeker aangezien Afellay natuurlijk net als Suarez gaat verkassen deze zomer).
Reply
#36
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:jam Arie vd eijden

Wie?

De neef van [Image: flipje.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#37
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Dan is Cvitanich klaar om zijn plek over te nemen, dan breekt er meer eigen jeugd door, staan Siem de Jong, jam Arie vd eijden en Anita straks in de basis, 2 versterkingen met het geld van Luis en komt er weer een 94/95 periode.

Ik hoop t voor je. Wink Zie echter (helaas) AZ (al zullen die aardig leeggekocht gaan worden), Twente en Heerenveen komend seizoen gewoon weer eerder kampioen worden dan Ajax en PSV (want bij ons ist gebrek aan kwaliteit natuurlijk net zo schrijnend als bij jullie, zeker aangezien Afellay natuurlijk net als Suarez gaat verkassen deze zomer).

Dus wordt Feyenoord kampioen want wij zullen niemand verkopen. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Quote:Dus wordt Feyenoord kampioen want wij kunnen niemand verkopen
Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#39
gittermaster Wrote:
Quote:Feyenoord heeft wat dat betreft een veel trouwer en luidruchtiger publiek. Qua resultaten zit het tegen, de afgelopen jaren. Maar als zoiets bij ajax zou gebeuren, zou de halve arena leeg zijn.

Ben het gedeeltelijk eens met je betoog, behalve met de geqoute zin.
Het gaat al jaren kut en met uitzondering van enkele wedstrijden zit de Arena toch wekelijks behoorlijk gevuld.

Ook denk ik dat zeker de laatste 2 seizoenen de sfeer behoorlijk is toegenomen. 410 en de f-side creeeren een behoorlijke sfeer en na de verplaatsing van 410 naar de andere kant, begint er in t oude 410 vak (althans in die hoek) weer een klein groepje te komen die zich luidruchtig laat horen.
Feit blijft dat de lange zijde grotendeels stil is

jij weet niet hoe het is als het slecht gaat. :razz:

maar de kern van mijn betoog is dat de hoeveelheid geluid geen ene hol uitmaakt. de hele tijd zingen of op een trommel slaan is voor mij echt niet maatgevend. het gaat om meeleven met de wedstrijd.

als je in engeland het verschil weet tussen spurs en arsenal, weet je ook wat ik bedoel. bij spurs zitten de supporters er bovenop en wordt elke beslissing van de scheids die tegen is, terecht of onterecht, weggebooooohd. bij arsenal zit iedereen gezapig te kijken. dat ze daarbij ook nog a-de-bay-or zingen is geheel niet sfeerverhogend.

bij feyenoord reageerde het publiek heel fel op alle actie's van lazovic. dat kan voor en tegen je werken, want hij kan er ook kracht uihalen. nu weet ik zeker dat dat een grote invloed heeft gehad op zijn falen. het legioen heeft dus invloed op de wedstrijd.

overigens was dat ook de conclusie van ron jans na die rode kaart van nievelt. terecht of onterecht, het legioen reageert furieus en verongelijkt. dat had invloed op het elftal van grun, aldus jans. ik kan het me voorstellen.

ik hoop dat dit wat duidelijker is.
Reply
#40
Ik reageerde op t betoog van Amor Waf :razz:
Ik ben t ook wel met je eens hoor, denk alleen dat Ajax de laatste 2 jaar wel flink vooruit is gegaan. Er zijn bepaalde spelers die onder druk vh publiek in de Arena ook geen bal raken. Lulring, Verhoeven, heel Feyenoord (dan staat het publiek er massaal achter) en nog een aantal spelers. Nadeel vd Arena is gewoon dat je een kilometer vh veld zit, in de Kuip kun je bijna de adem vh publiek voelen als je bijvoorbeeld in moet gooien.
The great old Ludwig von...
Reply
#41
gittermaster Wrote:Ik reageerde op t betoog van Amor Waf :razz:
Ik ben t ook wel met je eens hoor, denk alleen dat Ajax de laatste 2 jaar wel flink vooruit is gegaan. Er zijn bepaalde spelers die onder druk vh publiek in de Arena ook geen bal raken. Lulring, Verhoeven, heel Feyenoord (dan staat het publiek er massaal achter) en nog een aantal spelers. Nadeel vd Arena is gewoon dat je een kilometer vh veld zit, in de Kuip kun je bijna de adem vh publiek voelen als je bijvoorbeeld in moet gooien.

je zit niet veel verder van het veld. en ik denk dat feyenoordsupporters in de aarsrena hetzelfde teweeg kunnen brengen. het gaat namelijk niet om de afstand tot het veld, maar om het aantal mensen dat meedoet. bij ons op de eretribune doet ook niet iedereen dat, maar daarvoor zit een parterre vak met goedkope kaarten en dan komt het geluid ook daarvandaan. bij ajakkes is dat volgens mij niet zo massaal, de insteek van de supporters is anders. ten eerste is een groot gedeelte meeloper :razz:, ten tweede (belangrijker imo) wordt er eerder gezeken en gefloten naar de eigen spelers dan naar de tegenstander of de scheids.
Reply
#42
het is zeker zo dat men erg kritisch is, echter heeft dit ook te maken met een bepaald verwachtingspatroon en de belabberde resultaten.
Eerder gefloten naar eigen spelers dat valt echt wel mee, er is een aantal maal iets in die richting voorgevallen.
Boukhari was tenenkrommend, maar voor de rest valt dat allemaal wel mee. Tja, als je bij rust 0-0 staat tegen Sparta thuis, dan wordt er gefloten, maar dat is volgens mij bij Feyenoord ook het geval. Ik ben het wel met je eens dat dit bij Ajax sneller zal voorkomen dan bij andere clubs. Bepaalde arrogantie.
[jijbakmode]Echter de spelers uitfluiten ivm inzet en de trainer blijven steunen gebeurt niet snelin de arena[/jijbakmode] Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#43
gittermaster Wrote:het is zeker zo dat men erg kritisch is, echter heeft dit ook te maken met een bepaald verwachtingspatroon en de belabberde resultaten.
Eerder gefloten naar eigen spelers dat valt echt wel mee, er is een aantal maal iets in die richting voorgevallen.
Boukhari was tenenkrommend, maar voor de rest valt dat allemaal wel mee. Tja, als je bij rust 0-0 staat tegen Sparta thuis, dan wordt er gefloten, maar dat is volgens mij bij Feyenoord ook het geval. Ik ben het wel met je eens dat dit bij Ajax sneller zal voorkomen dan bij andere clubs. Bepaalde arrogantie.
[jijbakmode]Echter de spelers uitfluiten ivm inzet en de trainer blijven steunen gebeurt niet snelin de arena[/jijbakmode] Icon_twisted

dat is mijn probleem met het huidige legioen. voorheen werd altijd per definitie de schuld gegeven aan een ander. dat is mooi, want dan wordt het vuurtje lekker opgestookt. nu wordt steeds vaker de schuld gegeven aan de spelers. die verbeekkwestie was ook daarom uitzonderlijk en raar. de spelers kregen de schuld, met als gevolg dat ze geen flikker presteren omdat ze geen stuen hebben.

het is niet voor niets dat feyenoord altijd goeie keepers had. keepers waar het legioen vertrouwen in heeft worden 2x zo goed. dudek, de goey, hiele, treijtel. pas de laatste jaren stijgen de keepers niet meer boven zichzelf uit. dat heeft op zeker met de instelling van het legioen te maken.

overigens gaat het mij niet om wedstrijden tegen sparta thuis (in een normaal seizoen dan :wink: ). dan zit er ook in de kuip geen adrenaline. het gaat natuurlijk om wedstrijden die er toe doen of waarin iets speciaals gebeurt. zoals die rode kaart van nieveld tegen grun. en met z'n allen met vlaggetjes zwaaien of de heel tijd op een trommel slaan, dat heeft echt geen effect op de wedstrijd.

zoals mijn oma altijd zei: het gaat om de koekjes, niet om de trommel. :razz:
Reply
#44
Het gaat idd om de koekjes... Smile
Wat ik mezelf nou eigenlijk afvraag he.. Dat legioen, zien ze nu ook wel in, dat het misschien wel de juiste beslissing is geweest om afscheid te nemen van Verbeek.
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is gewoon duidelijk dat de resultaten een stuk vooruit zijn gegaan, sterker nog; ik heb het idee dat teams weer een beetje angstig richting de Kuip afreizen itt een half seizoen geleden..
Toen ik vanmorgen aankwam in onze vestiging in Rotterdam zag ik voor t eerst sinds tijden weer een van die studentjes met een Feyenoord shirt aan. Misschien toevallig, maar heb het idee dat het weer meer begint te leven.
The great old Ludwig von...
Reply
#45
gittermaster Wrote:Toen ik vanmorgen aankwam in onze vestiging in Rotterdam zag ik voor t eerst sinds tijden weer een van die studentjes met een Feyenoord shirt aan. Misschien toevallig, maar heb het idee dat het weer meer begint te leven.

Tussen die overwinning op PSV en de oorwassing tegen AZ in hebben ze mooi een weekje de tijd om dat shirt uit de mottenballen te halen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
gittermaster Wrote:Het gaat idd om de koekjes... Smile
Wat ik mezelf nou eigenlijk afvraag he.. Dat legioen, zien ze nu ook wel in, dat het misschien wel de juiste beslissing is geweest om afscheid te nemen van Verbeek.
Je kunt lullen wat je wilt, maar het is gewoon duidelijk dat de resultaten een stuk vooruit zijn gegaan, sterker nog; ik heb het idee dat teams weer een beetje angstig richting de Kuip afreizen itt een half seizoen geleden..
Toen ik vanmorgen aankwam in onze vestiging in Rotterdam zag ik voor t eerst sinds tijden weer een van die studentjes met een Feyenoord shirt aan. Misschien toevallig, maar heb het idee dat het weer meer begint te leven.

ik heb altijd beweert dat het legioen er naast zat. ook al met de gkl trouwens, die mocht van mij weg, maar die is op grond van domme populistische verzinsels weggejaagd. ik blijf van mening dat we oude schoenen weggooiden voordat we nieuwe hadden.

men koos de kant van verbeek, stom want hij is degene die ervoor moet zorgen dat er resultaat is. als dat er niet is, heeft hij zijn zaakjes niet op orde en dan is het niet van belang of hij daar wel of niet schuld aan heeft. hij moet het gewoon regelen. maar dat harde werken van hem was koren voor de molen. toen het niet liep was ook bosz de klos. lekker makkelijk, maar iedereen stond toch echt achter de aankopen van bosz indertijd hoor. maar ja, zijn probleem was dat het legioen hem niet pruimde. zijn kop stond hen niet aan, men vond het een glibber. en daar zit gewoon een kern van waarheid in wat mij betreft. maar puur technisch vind ik niet dat hij het slecht gedaan heeft.

ik word sowieso moe van al dat gelul over niet hard werkende spelers. hoe kun je dat nou goed beoordelen. als je als makaay de opdracht krijgt om niet zinloos te gaan jagen, en dat doe je dan vervolgens niet, dan ben je toch niet lui? :|
Reply
#47
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Toen ik vanmorgen aankwam in onze vestiging in Rotterdam zag ik voor t eerst sinds tijden weer een van die studentjes met een Feyenoord shirt aan. Misschien toevallig, maar heb het idee dat het weer meer begint te leven.

Tussen die overwinning op PSV en de oorwassing tegen AZ in hebben ze mooi een weekje de tijd om dat shirt uit de mottenballen te halen.

wij zijn geen neuzen die opeens onder een steen vandaan komen als er een kampioenschap te vieren is hoor. :razz:

feyenoord is een way of live, heeft niks met resultaat te maken. \Big Grin/
Reply
#48
waf Wrote:
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Toen ik vanmorgen aankwam in onze vestiging in Rotterdam zag ik voor t eerst sinds tijden weer een van die studentjes met een Feyenoord shirt aan. Misschien toevallig, maar heb het idee dat het weer meer begint te leven.

Tussen die overwinning op PSV en de oorwassing tegen AZ in hebben ze mooi een weekje de tijd om dat shirt uit de mottenballen te halen.

wij zijn geen neuzen die opeens onder een steen vandaan komen als er een kampioenschap te vieren is hoor. :razz:

feyenoord is een way of live, heeft niks met resultaat te maken. \Big Grin/

Kan ik me voorstellen, een combinatie van "Feyenoord" en "resultaat" is immers niet mogelijk. En wat die stenen betreft: daar liggen de mensen al zo lang onder dat ze niet eens zouden weten hoe ze er onder vandaan zouden moeten komen (al weet je het met Kakkerlakken natuurlijk nooit)
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: