The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSv - Utrecht
#1
Wat een drama pot van PSV zijde. Blij met de 3 punten. Utrecht aardige ploeg, maar verder niet echt gevaarlijk geweest.

Ik hoorde op Radio 1 du Chatenier lullen over een pingel voor Utrecht. Was dat er 1?
En was dat gevalletje Vorm wel of geen pingel??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
ik heb niet alles gezien. utrecht is wel een goeie ploeg idd, knap om daar 2x tegen te scoren. die tweede van engelaar was prachtig, keller had wel gewoon de 2-2 binnen moeten koppen. het leek een beetje op de heerenveen verdediging bij psvee.
Reply
#3
Het was vooral een slap / ongeconcentreerd zooitje dat achteruit liep. Met uitzondering van 2 keer de 1e 10 minuten
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ekslem Wrote:Het was vooral een slap / ongeconcentreerd zooitje dat achteruit liep. Met uitzondering van 2 keer de 1e 10 minuten

Oftewel het was een slap zooitje zodra PSV op voorsprong kwam. De momenten dat het gelijk stond was PSV heer en meester. Voor mij is het onverklaarbaar, maar toch zie je altijd dat ploegen die ff niet gewonnen hebben meteen onzeker zijn. In dit geval volkomen onnodig omdat het spel tegen Feyenoord en Vitesse helemaal niet dramatisch was, alleen vielen de goals ff niet.

Maar goed, in elk seizoen loop het wel eens wat stroever, als dit de dip dan is ben ik dik tevreden. Zie nog steeds veel prima dingen en qua speelschema is dit het ideale moment voor een dip.
Reply
#5
Gevalletje Mertens kan je een penalty geven, actie van Vorm was absoluut rood.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Onverklaarbare rode kaart ook voor Keller. Bij die laatste herhaling zag je duidelijk dat hij z'n armen intrekt, Isaksson totaal niet raakt....

Die Isaksson gaat als een Suarezje neer, vinden we hem dan ook vies ? Zag hem het vorige week ook al doen trouwens....
Reply
#7
Ik zag het alleen in het stadion en daar dacht ik dat er niet veel aan de hand was. Was ook nog eens buiten zijn 5 meter gebied.

Als die Isaksson helemaal niet geraakt wordt en theater gaat lopen spelen om een speler een kaart aan te naaien, vind ik dat ook niet kunnen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Was idd niks aan de hand, denk dat die kaart een optelsommetje was. Keller en Cornelisse liepen al de hele 2e helft te klooien, leken overal mee weg te komen en kregen vervolgens beiden geel voor iets wat (zeker vergeleken met andere overtredingen die niet werden bestraft) geen kaart waard was.
Reply
#9
ik denk dat de scheids zag dat keller gevaarlijk vrij kon inkoppen bij corners en dus een reden zocht hem weg te zenden, zodat psvee deze pot gewoon kon uitvoetballen.

ik heb alleen de herhaling van deze actie gezien en kon me wel indenken dat hij daarvoor geel kreeg. die eerste overtreding (blijven staan als iemand langs je heen loopt) vind ik altijd dubieuzer. de aanvaller kan je ook bewust opzoeken en moet weten dat je niet door iemand heen kan lopen. toch wordt daar altijd voor gefloten en daar heb ik moeiete mee. moet keller dan opzij stappen en zeggen: gaat u gang? :|
Reply
#10
waf Wrote:ik denk dat de scheids zag dat keller gevaarlijk vrij kon inkoppen bij corners en dus een reden zocht hem weg te zenden, zodat psvee deze pot gewoon kon uitvoetballen.

ik heb alleen de herhaling van deze actie gezien en kon me wel indenken dat hij daarvoor geel kreeg. die eerste overtreding (blijven staan als iemand langs je heen loopt) vind ik altijd dubieuzer. de aanvaller kan je ook bewust opzoeken en moet weten dat je niet door iemand heen kan lopen. toch wordt daar altijd voor gefloten en daar heb ik moeiete mee. moet keller dan opzij stappen en zeggen: gaat u gang? :|

Er is natuurlijk een verschil tussen 'stil blijven staan' en 'blijven staan en een blok zetten'. Bij het laatste worden de heupen en/of schouders moedwillig zodanig gedraaid dat de passerende tegenstander hierdoor wordt opgevangen. Als hierdoor een kansrijke situatie had kunnen ontstaan is het m.i. terecht geel waard. Maar in het geval van Keller kan ik me die eerste gele kaart niet meer voor de geest halen, op youtube kan ik die situatie ook niet vinden. De tweede gele kaart is voor mij volkomen terecht want hij probeert terwijl beiden tegen elkaar op springen met zijn arm de bal bij isakson weg te tikken.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#11
Bredanaar Wrote:Er is natuurlijk een verschil tussen 'stil blijven staan' en 'blijven staan en een blok zetten'.


ja, maar er is ook nog zoiets als jezelf schrap zetten als er zo'n snelle mongool recht op je afkomt. kweenie, ik vind het lastig. ook die eerste heb ik niet op echte snelheid gezien trouwens, dat vind ik wel heel belangrijk, om de overtreding op ware snelheid te zien.
Reply
#12
Lezercolumn VI... Utrecht supporter of zo? Zitten wel wat waarheden in, maar voor de rest vind ik het maar een trieste column (en dat is dan weer mijn persoonlijke mening)

Quote:Al tijden erger ik me aan Ibrahim Afellay. Onbegrijpelijk dat deze jongen steeds in verband wordt gebracht met clubs uit Spanje en Engeland. Hij zou daar nooit lang kunnen spelen, want hij ligt na twee wedstrijden al in het ziekenhuis. Wrs true

Iby, zoals velen hem liefkozend noemen, is van een soort dat je zelden ziet. Hij heeft een boeventronie, het gezicht van een branieschopper. Een straatschoffie met de uitstraling van kom maar op! Als hij in Utrecht door Kanaleneiland zou lopen, zou hij zo een exponent van de Utrechtse reljeugd aldaar kunnen zijn. tuurlijk, babyface Undecided

Hoe kan het zijn dat Iby op het veld geen schim is van die uitstraling? Iby loopt onnodig veel met de bal, terwijl iedereen het kleinood wil afpakken. Zodra Ibrahim contact denkt te voelen, laat hij zich opzichtig vallen en is het stoere gezicht plotsklaps veranderd in het vragende gezicht van een driejarige kleuter, die elk moment in huilen kan uitbarsten omdat hij zijn zin niet krijgt. Loopt soms onnodig met de bal idd (vooral in verdediging), maar met meetse loopacties creert ie zo veel voor PSV

De man in het zwart is daarbij de boeman die het kind tevreden moet stellen. Meestal moet dat gebeuren met een vrije trap en een kaart voor de tegenstander die het gore lef had Iby aan te vallen. Deze week tegen FC Utrecht was het een regelmatig terugkerende situatie, Iby valt, Iby huilt en Iby krijgt zijn zin. tsja, Iby krijgt nou eenmaal veel (dood)schoppen te verwerken, anders is ie vaak niet te stoppen

Dries Mertens kreeg eerst vliegles van Rodriquez, pal onder de neus van de grensrechter, maar een kaart leverde het niet op. Dries zwaait ook niet met de hand in de lucht, alsof hij de kaart reeds in de hand heeft. Iby doet dat wel. Dries rolt ook niet vier keer door en heft de handen niet verongelijkt ten hemel. Iby wel. Lol

Dus toen Dries Mertens het gore lef had Iby licht te toucheren op het middenveld, liet Iby zich opzichtig vallen en rolde zodanig door, dat hij tegen de volgende Utrechter eindigde. Meteen daarna klaagde en smeekte hij. En ja, de scheidsrechter trapte er in. Dries, die eerder aan de zijlijn vele malen harder geraakt werd door 'Mazza' en toen niet om een kaart vroeg, kreeg nu ongevraagd geel voorgehouden door reddende engel Van Hulten. Dadelijk ga je nog beweren dat we de scheids deze wedsrijd mee hadden

Dit hele verhaal is doodzonde. Afellay heeft dit helemaal niet nodig. Hij moet gewoon leren minder te lopen met de bal en meer pindakaas eten. Iby moet zijn uitstraling van Utrechts straatschoffie en zijn loopvermogen gebruiken zonder bal aan de voet. Hij moet een leider zijn in plaats van steeds opzichtig lijden. Minder lopen met de bal, jaja, hoe is ie die dan nog van toegevoegde waarde? Dat is mede zijn kracht

Echt grote spelers hebben dat huilerige gedoe niet nodig en als Iby naar een grote club wil, dan zal hij moeten leren incasseren. Met zijn huidige aanstelleritus ligt hij in Spanje zo bij de dokter op de tafel, omdat er ongetwijfelt een Spaanse verdediger is die Iby wel wil doorverwijzen met een doodschop. Hij moet idd beter leren incasseren, maar hij is al wel slimmer gaan voetballen wat dat betreft

Misschien is dat de oplossing, misschien moet iemand Ibrahim Afellay wel een keer echt een flinke doodschop geven. Dan merkt hij dat het helemaal niet zo’n pijn doet, als hij denkt. Dat je drie dagen later gewoon weer op het veld staat en de volgende wedstrijd speelt. Laten we meteen alle 'mooie' voetballers een doodschop geven.

---
René Kilwinger
Haaften
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: