The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: En wie wordt er nu kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Ajax
37.50%
9 37.50%
PSV
12.50%
3 12.50%
Twente
50.00%
12 50.00%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Wie wordt er nu kampioen(2)?
#31
Berend Botje Wrote:Peter, dat heb je altijd verkeerd begrepen, het is niet 'echt collectief', maar 'hecht collectief'.

Een echt team dan? :p
Reply
#32
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.

:wink:

Naja uit de samenvatting kon je nog niet veel opmaken....Ze lieten de 7 doelpunten zien en als laatste nog 1 kans voor ajax.
Maar behoorlijk wat keepersfouten van Boffin bij de meeste doelpunten.
Make tea, not war
Reply
#34
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.

:wink:

Naja uit de samenvatting kon je nog niet veel opmaken....Ze lieten de 7 doelpunten zien en als laatste nog 1 kans voor ajax.
Maar behoorlijk wat keepersfouten van Boffin bij de meeste doelpunten.

bij die eerste vrije trap deed hij niks. het was uiteraard geen pingel, behalve als je ajakkes bent, dan is het er binnen. die derde van pantelfiets was mooi, toen ben ik gestopt met kijken. de grote kansen die vvv kreeg werden wel heel opzichtig gemist. duidelijker kun je niet maken dat het een gekochte wedstrijd was.
Reply
#35
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.

:wink:

Naja uit de samenvatting kon je nog niet veel opmaken....Ze lieten de 7 doelpunten zien en als laatste nog 1 kans voor ajax.
Maar behoorlijk wat keepersfouten van Boffin bij de meeste doelpunten.

Over keepersfouten gesproken, wat die Veldhuizen vrijdag deed was ook niet echt overtuigend... Met een sliding een schot in de hoek proberen te stoppen :-k
Mijn gras is groener
Reply
#36
Amor Fati Wrote:
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.

:wink:

Naja uit de samenvatting kon je nog niet veel opmaken....Ze lieten de 7 doelpunten zien en als laatste nog 1 kans voor ajax.
Maar behoorlijk wat keepersfouten van Boffin bij de meeste doelpunten.

Over keepersfouten gesproken, wat die Veldhuizen vrijdag deed was ook niet echt overtuigend... Met een sliding een schot in de hoek proberen te stoppen :-k

zag er ook omgekocht uit!
Reply
#37
waf Wrote:
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:tis weer lucky ajax hoor Dead

Nog niets gezien, maar ik kan me, zelfs in het geval van Ajax, niet voorstellen dat 7-0 een gelukkige overwinning is.

:wink:

Naja uit de samenvatting kon je nog niet veel opmaken....Ze lieten de 7 doelpunten zien en als laatste nog 1 kans voor ajax.
Maar behoorlijk wat keepersfouten van Boffin bij de meeste doelpunten.

bij die eerste vrije trap deed hij niks. het was uiteraard geen pingel, behalve als je ajakkes bent, dan is het er binnen. die derde van pantelfiets was mooi, toen ben ik gestopt met kijken.
Quote:Keeper had die vrije trap natuurlijk gewoon moeten pakken, wordt eigenlijk alleen over de muur heen geschoten maar is met een duik volgens mij gewoon te pakken, kan hooguit bedenken dat hij de bal niet zag en dat deze een behoorlijke vaart heeft.

Was m.i. idd geen pingen, overtreding wordt er buiten ingezet en suarez valt er binnen.

Quote:de grote kansen die vvv kreeg werden wel heel opzichtig gemist. duidelijker kun je niet maken dat het een gekochte wedstrijd was.

VVV kan na het vertrek van Honda gewoon niet beter. De laatste opmerking... tsja... :clown:

On-Topic: Ik denk dat Twente niet nog 4 punten gaat verliezen. Hopen op AZ en Feyenoord maar ben bang dat ze van deze 2 wedstrijden er wel eentje winnen. Ajax zal wel tweede worden en PSV derde.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: