The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Fey-Ajx
waf Wrote:sjongejonge, ga door, echt hilarisch. :notfunny:

Moet ik misschien een grap vertellen met een zakje ketchup? :eten:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:2e dan weer erg treurig.

Sorry, Ekslem, het is inderdaad niet netjes om foto's van medeforummers hier te plaatsen......heb je die rode trui trouwens nog?

net was het nog waf?!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:2e dan weer erg treurig.

Sorry, Ekslem, het is inderdaad niet netjes om foto's van medeforummers hier te plaatsen......heb je die rode trui trouwens nog?

net was het nog waf?!

Jullie lijken gewoon teveel op elkaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Gaat De Zeeuw spelen dan? Die gast is echt al heel dit seizoen draaaamaaaa en zou ik eerst eens 3 weken op vakantie sturen anders komt ie der nooit bovenop. Tijd voor die Fin?

En dat is dus ook gebeurd:
Quote:Ajax-trainer Martin Jol heeft een gedurfde keuze gemaakt door reserve aanvoerder Demy de Zeeuw op de bank neer te zetten voor het duel met Feyenoord. De middenvelder speelde midweeks een slechte wedstrijd tegen Real Madrid (2-0 verlies) en werd al vroeg vervangen in die wedstrijd. Bij Feyenoord begint Luc Castaignos in de basis.

De jonge Feyenoorder krijgt hoogst waarschijnlijk de voorkeur boven Fedor Smolov, die juist vorige week een basisplaats kreeg tegen NAC Breda. Ook toen liet de huurling zien geen échte spits te zijn.

Ook Urby Emanuelson begint bij Ajax op de bank. Miralem Sulejmani krijgt van Jol een basisplaats, terwijl ook Rasmus Lindgren vanaf het beginsignaal zal spelen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Verstandige keuzen van Jol. Jammer. Sad
Reply
Ik snap niet waarom de hele wereld zo lyrisch is over Van der Wiel. Hij heeft vorig jaar goede wedstrijden gespeeld, maar ik vond hem tijdens het WK al zwak en die lijn zet hij moeiteloos voort. Hij speelt veelal breed of terug, zoekt weinig diepte en komt nauwelijks op langs de lijn. Daarnaast oogt hij uitgeblust en futloos. Ik hou het erop dat hij behoorlijk omhoog geschreven en gepraat is. Goede speler, maar niet de topper die voor tig miljoen naar het buitenland kan.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hij heeft gewoon het Heitinga dipte, en die is er ook bovenop gekomen.

0-1 trouwens, De Jong.
Reply
2-0 El Ham, wedstrijd lijkt me gespeeld.
Reply
Bah hia door het oog vd naald. Duidelijke rode kaart.
Ik heb een droom.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Hij heeft gewoon het Heitinga dipte, en die is er ook bovenop gekomen.

0-1 trouwens, De Jong.

Ik denk dat hij gewoon te kort vakantie heeft gehad, net als alle WK-gangers van Ajax. De Zeeuw raakt ook geen bal dit jaar en Suarez vind ik zelfs nog niet zo geweldig. Er is echter tot de winterstop geen kans om de jongens rust te gunnen zodat ze weer op niveau kunnen komen.
Reply
was het zo saai?
Normaal wordt er nog wel stevig nagetafeld, maar nu......
Ik heb er niets van gezien, dus ik kan er ook niet over oordelen.
Was Ajax iets beter dan tegen Real?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Sjaak Wrote:Bah hia door het oog vd naald. Duidelijke rode kaart.

Beaam, al had vd Wiel ook zijn 2e geel moeten hebben na het opstootje met Wijnaldum. Daarna trekt Blom wel 2x geel in een identieke situatie.
Reply
Adder Wrote:was het zo saai?

Saai en voorspelbaar is deze pot altijd al.
Ajax was iets beter (lees; minder onmachtig) dan tegen Real en helaas is dat al voldoende om dit Feyenoord te verslaan.
Had ook zomaar 1-5 kunnen worden, in bepaalde periode van de wedstrijd was Feyenoord echt onthutsend zwak.
Feyenoord is echt heel diep gezonken, jammer. Als ze daar beetje verstandig zijn laten ze de boel "klappen". Kunnen ze met FC Rotterdam in een nieuw stadion lekker opnieuw beginnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Mac Wrote:de zeeuw is perfect voor deze wedstrijd. Lekker zuigen en als een feyenoorder zich dan even laat gaan ter aarde storten alsof ie geraakt is door een meteoriet. Die speelt wel.

tijden veranderen. kennelijk hebben jullie dit nodig.

dit zou een ajakkessied 20 jaar geleden nooit gezegd hebben. het was al een kutclub, maar dit toont aan dat het alleen maar erger is geworden.

Cruijff is het iig roerend met je eens gezien zijn column van vandaag. :razz:
Reply
Bumme Wrote:
Adder Wrote:was het zo saai?

Saai en voorspelbaar is deze pot altijd al.
Ajax was iets beter (lees; minder onmachtig) dan tegen Real en helaas is dat al voldoende om dit Feyenoord te verslaan.
Had ook zomaar 1-5 kunnen worden, in bepaalde periode van de wedstrijd was Feyenoord echt onthutsend zwak.
Feyenoord is echt heel diep gezonken, jammer. Als ze daar beetje verstandig zijn laten ze de boel "klappen". Kunnen ze met FC Rotterdam in een nieuw stadion lekker opnieuw beginnen.

ajakkes was iets beter tegen feyenoord a1. het had idd 1-5 kunnen zijn. ja duhuh: het had ook 3-1 kunnen zijn.

die eerste goal van ajakkes kwam jammer genoeg uit de lucht vallen. het was niet vreemd dat na het uitvallen van vlaar de organisatie even wegvalt. de vrij moest de verdediging leiden en dat ging ff niet goed. toch kreeg ajakkes maar 2 echte kansen, 2 van hamdaoui. de derde was eigenlijk geen kans maar een fantastische actie van sneuarez. maar goed, daartegen over staan de twee kansen van feyenoord die terecht wegens buitenspel werden afgefloten.

al met al vind ik het geen onverdienstelijke prestatie van dit team.

fc rotterdam? kijk, wij hebben de hulp niet van de knjb en de media, maar we lossen het wel op hoor. net of je geen bestaansrecht hebt als je een paar seizoenen op de 10de plaats eindigt. :roll: en al die supporters van heracles en nec dan? kun je je misschien moeilijk voorstellen bumme, maar bij sommige mensen is er sprake van clubliefde. bij ajakkessieden is dat doorgaans niet zo, die zijn voor die club geworden omdat ze zo vaak eerste worden en die vinden het niet leuk meer als ze niet bovenaan staan. dat is nu precies het verschil.
Reply
Totaal verkeerde vergelijking; Heracles en NEC zijn niet aan het vechten tegen een onoverkomelijk kas-tekort en heel tevreden met de plek die ze nu innemen. Heb groot respect voor beide clubs. Feyenoord is op sterven na dood, mij lijkt het dan het beste om de boel maar op te doeken en opnieuw te beginnen.

Dit is dweilen met de kraan open en doet mij zelfs pijn om te moeten aanschouwen.

Je verhaal over de A1 zullen we dit seizoen nog wel vaak horen maar is een non-argument. Jullie hebben niet beter en dan moet je dus niet zeuren.

Sterkte!
Reply
Bumme Wrote:Totaal verkeerde vergelijking; Heracles en NEC zijn niet aan het vechten tegen een onoverkomelijk kas-tekort en heel tevreden met de plek die ze nu innemen. Heb groot respect voor beide clubs. Feyenoord is op sterven na dood, mij lijkt het dan het beste om de boel maar op te doeken en opnieuw te beginnen.

Dit is dweilen met de kraan open en doet mij zelfs pijn om te moeten aanschouwen.

Je verhaal over de A1 zullen we dit seizoen nog wel vaak horen maar is een non-argument. Jullie hebben niet beter en dan moet je dus niet zeuren.

Sterkte!

ik zeur er niet over en het is ook geen argument. feit is dat we een team hebben met vnl jonge spelers. ik gebruik dat in geen enkele redenering als argument, behalve bij de conclusie dat ik vind dat ze het niet onaardig hebben gedaan.

als ik je goed begrijp (zeg vooral als je het anders bedoelt) kun je wel begrijpen dat mensen heracles of nec steunen, omdat die clubs tevreden zijn met een tiende plaats en omdat feyenoorders niet tevreden zijn met een tiende plaats kun je die club maar beter opdoeken.

maar met dat soort redeneringen lul je er niet uit. de plaats waarop feyenoord staat is voor mij volslagen irrelevant. dat nu is net iets wat jij naar mijn stellige overtuiging niet kunt begrijpen. nu kon ik toevallig gisteren niet, maar ajakkessieden zeggen dan: je kunt net zo goed niet gaan, want je verliest toch. en jullie hebben geen geld. en jullie halen toch geen europees voetbal. net of dat een criterium is? ja, voor ajakkessieden in veel zo niet de meeste gevallen wel, die gaan alleen maar als het leuk is en als er successen te verwachten zijn. maar dat zeg ik, dat is nu net het verschil tussen een gloryhunter en een supporter.
Reply
Ik snap je verhaal helemaal Waf, maar zit er dan wel toekomst in Feyenoord? Hoeveel schuld is er precies bijvoorbeeld en hoe lang gaat het duren voordat dit gesaneerd is en er weer mogelijkheden zijn om iets op te bouwen en te investeren? Het is momenteel wel erg pover wat Feyenoord laat zien en hoe lang pikt het publiek dit nog. Er is nu soort van berusting zo lijkt het, maar blijve ze komen kijken naar belabberd slecht voetbal en geld en tijd daaraan spenderen? Ik snap wel dat in jouw oogpunt echte supporters blijven komen en als ze wegblijven dat het geen echte supporters zijn. Ik ken een aantal gasten die gewoon niet meer gaan. Vonden het voorheen heerlijk om een hele zondag ervoor uit te trekken, maar kiezen nu voor Eredivisie Live en Studio Sport.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
A1 van Feyenoord? Dan is Ajax de B1, want de gemiddelde leeftijd van de spelers die zondag startten was lager dan die van Feyenoord.

Als je opa Van Dijk niet meerekent en bij Ajax ook de oudste speler weg laat, scheelt het een half jaar per speler in het voordeel van Feyenoord. Dat is dus te verwaarlozen (ook al leert men bij Ajax in een half jaar natuurlijk erg veel :razz: )

Dan speelt de A1 van Ajax toch al een tijd verdomde goed zeg =D>
Reply
Gelukkig dat Bahia die elleboogstoot geeft en niet een ajacied. Nu hoeft Waf er niet over te beginnen en anders had hij weer moord en brand geschreeuwd waarschijnlijk.... :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
niet zo interessant doen jansoe, vd wiel had er net zo hard afgestuurd moeten worden natuurlijk.
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik snap je verhaal helemaal Waf, maar zit er dan wel toekomst in Feyenoord? Hoeveel schuld is er precies bijvoorbeeld en hoe lang gaat het duren voordat dit gesaneerd is en er weer mogelijkheden zijn om iets op te bouwen en te investeren? Het is momenteel wel erg pover wat Feyenoord laat zien en hoe lang pikt het publiek dit nog. Er is nu soort van berusting zo lijkt het, maar blijve ze komen kijken naar belabberd slecht voetbal en geld en tijd daaraan spenderen? Ik snap wel dat in jouw oogpunt echte supporters blijven komen en als ze wegblijven dat het geen echte supporters zijn. Ik ken een aantal gasten die gewoon niet meer gaan. Vonden het voorheen heerlijk om een hele zondag ervoor uit te trekken, maar kiezen nu voor Eredivisie Live en Studio Sport.

nou ja, belabberd slecht voetbal, je kunt ook overdrijven.

de schuld schijnt 40 mio te zijn. ik weet mijn god niet hoe ze dat op willen lossen. er schijnt een plan te zijn, maar ik vind het een boel geld. maar ik kan er zelf weinig aan doen. feyenoord is niet de enige. ik hoor net dat het door bumme genoemde nec ook weer een beroep doet op de gemeente omdat het kommer en kwel is. en dat moet je feyenoord meegeven, nog nooit is steun gevraagd aan de gemeente.

ik zelf ga minder doordat mensen met wie ik ging en ga allemaal naar het buitenland vertrekken. mijn zoontjes kunnen nu nog mee op de scc die over is, maar volgend jaar ga ik niet alleen. de hele zaterdag staat ook al in het teken van voetbal. maar de reden is dus niet het mindere presteren. in de jaren 80 ging ik ook. toen was het ook echt erg qua niveau, sterker nog, erger dan nu. en voor wie het mindere presteren wel een reden is (dus niet dat het teveel kost of dat je niet meer de tijd hebt om er en hele dag aan te besteden), dan mag je dus wat mij betreft lekker wegblijven. val je gewoon onder de gloryhunters.
Reply
Mac Wrote:niet zo interessant doen jansoe, vd wiel had er net zo hard afgestuurd moeten worden natuurlijk.

ik zeg over elleboogstoten altijd hetzelfde. ik kan niet beoordelen of het opzettelijk is, volgens mij kan niemand dat. maar goed, het was er een, dus rood. ik zelf zag het overigens pas in de herhaling, niet in eerste instantie.

dat akkefietje van vdwiel en wijnaldum zag ik ook live. daarvan zei ik, en ook een zwik ajakkessieden om mij heen, dat ze allebei geel moesten krijgen. maar toen wist ik nog niet dat wiel al geel had. dat heeft dus naar mijn stellige overtuiging zeker meegespeeld in de beoordeling van blom. en dat zegt wat mij betreft weer genoeg.

edit: ik blijf het zeggen, volgens mij kun je volgens de reglementen bahia nog steeds vervolgen. de scheids heeft de overtreding gezien, maar hij heeft die elleboog niet waargenomen. dan moet je hem dus gewoon nog kunnen straffen.
Reply
waf laat duidelijk zijn dat plek op de ranglijst ook voro mij totaal geen uitgangspunt is, het gaat mij echter wel om de mogelijkheden progressie te kunnen blijven boeken. In mijn ogen is dit bij Feyenoord niet meer mogelijk en zal de club afglijden naar een zeer bedenkelijk niveau. Niet om sportieve maar puur om economische redenen.

Jullie (fans, Been, Beenhakker) zijn wel allemaal heel realistisch over het huidige feyenoord en accepteren de situatie maar realisme is geen kwaliteit. Waar realisme begint, daar eindigt topsport.

Een speler die te jong, te onervaren of te slecht wordt genoemd door zijn eigen coach, die ís ook te jong, te onervaren of te slecht.
Reply
Bumme Wrote:waf laat duidelijk zijn dat plek op de ranglijst ook voro mij totaal geen uitgangspunt is, het gaat mij echter wel om de mogelijkheden progressie te kunnen blijven boeken.

je probeert het te herstellen, maar hiermee zeg je weer precies hetzelfde. uit deze stelling kun je dus afleiden dat als je geen mogelijkheden meer hebt om progressie te boeken je geen supporter meer zou kunnen zijn. dus je eerste zin wordt ongeloofwaardig door je laatste zin.

de meeste ajakkesfans begrijpen gewoon niet wat clubliefde is. geen scc maar wel een grote smoel tegen mensen die wel een scc van een andere club hebben. WIJ hebben met 2-1 van feyenoord gewonnen. die gasten hebben gewoon geen idee.
Reply
Waar zeg ik dat je geen supporter meer mag zijn van Feyenoord? Ik zeg alleen: Stop met Feyenoord in de huidige vorm en begin opnieuw en met een schoon huishoudboekje. Ik zou er zelf niet aan moeten denken als het bij Ajax eens zover zou komen maar zou reeel genoeg zijn om te beseffen dat trekken aan een dood paard ook geen zin heeft...........
Reply
Bumme Wrote:Waar zeg ik dat je geen supporter meer mag zijn van Feyenoord? Ik zeg alleen: Stop met Feyenoord in de huidige vorm en begin opnieuw en met een schoon huishoudboekje. Ik zou er zelf niet aan moeten denken als het bij Ajax eens zover zou komen maar zou reeel genoeg zijn om te beseffen dat trekken aan een dood paard ook geen zin heeft...........

maar dan heb je hetzelfde probleem toch? je start in de jupiler league, je hebt geen geld. om wat te doen.

ik weet niet wat er voor mogelijkheden zijn de schulden in te lossen. als dat alleen de verkoop van spelers is, dan lijkt het porblematisch. ik weet ook niet hoevelel van de schuld ingeleverd moet worden voordat we weer wat mogen kopen. op zich is een schuld natuurlijk niet bezwaarlijk, als je maar aan de rentelasten kunt voldoen.

oftewel, ik kan niet beoordelen of er sprake is van een dood paard. jij denk ik ook niet. je weet dus ook niet of het wel of niet reeel is om te blijven trekken.
Reply

Forum Jump: